9 cele mai bune tablouri de bord GRATUITE Looker Studio pentru SEO

Construirea unui tablou de bord SEO Looker Studio de la zero ar putea fi complicată, mai ales dacă nu sunteți prea practic cu codul. Înseamnă asta că nu poți folosi Looker Studio pentru o prezentare detaliată a valorilor tale cheie? Desigur că nu! Există numeroase șabloane pentru a crea tablouri de bord SEO semnificative Looker Studio, care vă pot ajuta să obțineți informații utile și să luați decizii bazate pe date.

Cea mai bună parte este că sunt gratuite și puteți începe să le utilizați în câteva minute. Tot ce trebuie să faceți este să personalizați filtrele și să încărcați propriile surse de date pentru a genera rapoarte, grafice și diagrame care vă vor ajuta să vizualizați performanța SEO. Dacă nu vă vizualizați performanța SEO, atingând valori importante precum clicurile, poziția și CTR, nu veți putea ști niciodată dacă eforturile dvs. de SEO funcționează sau nu.

Mai mult, cum să-ți dai seama dacă concurenții tăi se descurcă mai bine decât tine? Pentru ce întrebări te clasați? Ce întrebări puteți valorifica în continuare? Găsiți răspunsuri la acestea și multe altele vizualizând datele dvs. cu tablourile de bord Looker Studio. Pentru a începe, beneficiați de ajutorul șabloanelor gratuite.

Valorile unui tablou de bord SEO bun

Ar trebui să urmăriți câțiva indicatori cheie de performanță (KPI) pe GSC pentru a determina dacă eforturile dvs. de SEO dau roade. Cu excepția cazului în care monitorizați și măsurați acești KPI, nu puteți face niciodată eforturi consolidate pentru a progresa:

O femeie de afaceri care lucrează la un laptop

  • Trafic organic măsurat prin afișări și clicuri
  • Rata de clic (CTR) pentru a măsura succesul
  • Leads, poziția/rangul mediu

Iar monitorizarea progresului este o parte integrantă a oricărei strategii SEO solide.

Cum să utilizați șabloanele Looker Studio pe GSC/GA4

Pentru a utiliza majoritatea șabloanelor de tablou de bord Looker Studio, iată pașii pe care trebuie să îi urmați:

  • Accesați site-ul web șablon și linkul șablonului
  • După ce faceți clic pe raport, veți fi conectat la Looker Studio; dacă sunteți conectat

  • În continuare, majoritatea șabloanelor vă vor solicita să adăugați sursa de date. Puteți vedea acest lucru ca Utilizați propriile date sau autorizați conectorul
  • Vi se vor afișa toate seturile de date pe care le-ați încărcat, astfel încât să îl alegeți pe cel potrivit
  • Puteți folosi butoanele drop-down pentru a schimba filtrele, segmentările și categoriile

Mai mult sau mai puțin, procesul rămâne similar, dar poate varia în funcție de șabloanele pe care le utilizați. Acum, să aruncăm o privire la cele mai bune șabloane gratuite disponibile pentru tablourile de bord Looker Studio pe care le puteți folosi pentru a schimba acele evaluări SEO!

Aleyda Solis

Aleyda Solislui Tabloul de bord GSC pentru Looker Studio șablonul este scurt și simplu. Puteți monitoriza cei mai importanți KPI SEO pentru site-ul dvs., cum ar fi afișările, clicurile și poziția.

În afară de aceasta, puteți, de asemenea, să setați date personalizate de începere și de sfârșit și să măsurați datele pentru orice moment ales. De fapt, puteți obține și o prezentare generală rapidă a afișărilor, clicurilor și pozițiilor din ultimele 30 de zile în partea de sus a tabloului de bord.

Puteți căuta orice interogare, puteți crea paginile de destinație pe care doriți să le urmăriți și puteți selecta categoria de dispozitiv între mobil, tabletă, computer sau toate pentru o abordare mai cuprinzătoare. Pe lângă poziție și clicuri, puteți urmări rata de clic (CTR) a site-ului. Rata de clic este numărul de clicuri pe care le primește postarea/anunțul dvs., împărțit la numărul de ori a fost afișat.

Deci, post CTR = postare clicuri ÷ postare afișări. În plus, puteți verifica și paginile de destinație cu cele mai bune performanțe derulând în jos. Acum, în timp ce măsurarea succesului paginii de destinație vă permite să înțelegeți dacă poziționarea cuvintelor cheie, plasarea și elementele de conținut funcționează, vă permite, de asemenea, să vedeți ce părți de conținut sunt clasate pentru interogările de căutare relevante.

  10 cel mai bun software de management al instalațiilor pentru eficientizarea operațiunilor [2023]

Puteți să vă centrați căutarea prin cuvinte cheie și generarea de conținut în jurul celor mai importante interogări de căutare, pentru a vă crește audiența și rata de conversie. Este ușor să vizualizați performanța în comparație cu lunile precedente aici.

Scos din conductă

GA4 de Scos din conductă este un tablou de bord Looker Studio pentru măsurarea performanței SEO, în special sesiunile organice, obiective și venituri. Deci, în cuvinte simple, puteți găsi răspunsuri la motivul pentru care traficul dvs. organic a crescut sau a scăzut, de unde vine, ce pagini funcționează și ce segmente necesită îmbunătățiri.

Sursă: GA4 Blogpost, Piped Out

Pentru a utiliza acest tablou de bord SEO, începeți prin a face o copie a Fișa Actualizări Google si raportul. Apoi, puteți personaliza secțiunile, cum ar fi categoriile de pagini și filtrele, în funcție de nevoile dvs. SEO și de datele pe care le veți urmări.

Apoi, vedeți de unde provine traficul dvs. organic. Aprofundați în segmente și vedeți cum aveți performanțe în diferite dimensiuni, cum ar fi diferite țări și categorii de pagini. Puteți monitoriza rata de respingere, implicarea și sesiunile de achiziții/venituri care s-au convertit cu ușurință.

De asemenea, veți putea verifica valorile de-a lungul timpului, cum ar fi modificarea procentului de sesiuni totale și modificarea ulterioară a procentului de venituri totale. Cu toate acestea, acest raport gratuit nu vă va oferi acces la eșantionare sau cardinalitate. Nu puteți personaliza valorile rapoartelor sau nu puteți face lucrurile rapid. Nu este un tablou de bord super rapid, dar are rolul de a vă arăta cum s-a schimbat traficul și ce pagini de destinație necesită atenția dvs.

Andy Simpson

Andy Simpsonlui Tabloul de bord pentru interogări Looker Studio este un filtru scurt și simplu de interogări GSC pentru a vă ajuta să înțelegeți tipul de interogări de căutare pentru care vă prezentați.

Interogările pot fi clasificate în 4 categorii:

  • Ce întrebări, cum ar fi: Ce este o sabie laser? Care este dimensiunea unei sabie laser?
  • Unde interogări precum: Unde este sabia mea laser? Unde este jocul meu?
  • Când interogări precum: Când au devenit populare sabiile laser? Când vor fi adăugate noi sabii laser în Star Wars?
  • De ce interogări, cum ar fi: De ce este populară o sabie laser? De ce este popular Star Wars? Sau de ce o sabie laser este albastră?

De asemenea, puteți verifica interogările care au în ele cum, sunt, aproape, poate, cine este, va și face. După ce autorizați tabloul de bord Looker Studio, vă puteți vedea propriile date setând filtre care funcționează în contextul datelor dvs.

Iordania Marketing Digital

Urmărirea traficului SEO și achiziția SEO sunt două componente esențiale ale măsurării eforturilor SEO ale unei companii. The Șablon de tablou de bord SEO – JDM de Iordania Marketing Digital are grijă de ambele.

Harți traficul SEO pe perioade lungi de timp și verificați performanța cuvintelor cheie fără marcă de la an la an, precum și de la lună la lună, pentru a obține o imagine cuprinzătoare.

Apoi, accesați fila Achiziții SEO și verificați-vă canalul de înscriere, înscrierile pe canal, înscrierile de-a lungul timpului și paginile de destinație care au determinat aceste înscrieri.

De asemenea, puteți alege gruparea prestabilită a canalelor de sesiune, cum ar fi social organic, direct, social organic, recomandare, e-mail sau social plătit.

Porter

Nu ar trebui să vă bazați prea mult pe dezvoltatori pentru a vă reuni KPI-urile de marketing pentru un succes SEO incredibil. Porterlui Șablon de raport Google Data Studio vă poate ajuta să obțineți o perspectivă detaliată asupra segmentelor de achiziție, implicare, audiență și comerț electronic, cu o privire de ansamblu asupra performanței.

Puteți pune valori de achiziție și puteți obține un rezumat pentru urmărirea performanței. Pentru implicare, puteți obține o perspectivă a orelor de vârf, evenimentelor de top și paginilor cu cele mai bune performanțe de-a lungul timpului. În ceea ce privește publicul, puteți verifica dependențele de distribuție, dispozitiv, țară, oraș, limbă și tehnologie care pot avea un impact asupra KPI-urilor dvs. SEO.

  Cum se numără valorile SQL NULL și NOT NULL într-o coloană

De asemenea, puteți verifica valorile privind veniturile din comerțul electronic cu procentul de retenție și o analiză de cohortă. Șablonul lui Porter este atât de cuprinzător și de bine conectat încât își propune să vă ofere o vedere la 360 de grade asupra analizei dvs. SEO prin valorificarea datelor companiei. Cu toate acestea, trebuie să autorizați Porter și să îl conectați la GSC înainte de a putea vizualiza sau verifica un șablon.

Data Bloo

Doriți o prezentare generală anuală a valorilor SEO prin analiza cuvintelor cheie în funcție de marcă, comparativ cu clasamentele generice și ale paginilor? Obțineți toate acestea și o imagine de ansamblu organică cu aceasta șablon pentru Search Console all-in-one de Data Bloo.

Prezentarea generală organică vă va ajuta să accesați paginile indexate de pe Google și interogările indexate, sortând modificarea procentuală și modificarea absolută a paginilor unice și a cuvintelor cheie unice. De asemenea, puteți vizualiza cifrele pentru fiecare categorie de dispozitive, cum ar fi mobil, desktop și tabletă. Nu numai că, veți putea, de asemenea, să urmăriți KPI-uri organice de căutare, cum ar fi clicurile, afișările, CTR-ul site-ului și poziția medie prin creșterea sau descreșterea procentului de diagrame circulare și prezentări grafice.

Mai mult decât atât, KPI-urile pot fi vizualizate și în funcție de țară, iar acest lucru este relevant mai ales dacă al dvs. este un site global care tinde către un public larg. Puteți vedea interogări, clicuri și poziții și o creștere sau scădere a acestor valori pentru cuvintele cheie generice și cuvintele cheie de marcă.

De asemenea, puteți face o analiză a cuvintelor cheie folosind acest șablon Looker Studio pentru SEO între coadă scurtă și coadă lungă. În plus, faceți o analiză a paginii vizualizând interogări de căutare, cuvinte cheie și link-uri SERP, cu clicuri și CTR pentru paginile de top pe Google.

Windsor.ai

Dacă nu poți vizualiza datele, nu poți înțelege dacă eforturile SEO aduc rentabilitatea investiției dorită. Acolo este Tabloul de bord de raportare SEO de Windsor.ai intră.

Prin grafice, diagrame și o estetică vizuală extrem de vibrantă, șablonul de tablou de bord GSC de la Windsor,ai vă permite să vizualizați performanța de top a paginii de destinație cu interogări potrivite și valori importante.

Puteți verifica performanța într-o anumită perioadă de timp personalizată, pe diferite dispozitive și dacă a existat o creștere sau o scădere a CTR, a afișărilor sau a pozițiilor medii.

Pentru a utiliza șablonul, puteți doar să copiați tabloul de bord, să selectați o nouă sursă de date și să alegeți Google Connectors din Google Search Console. Acest lucru face procesul dvs. de audit SEO cu atât mai ușor.

Lazarina Stoy

Urmărirea valorilor concurenților dvs. este la fel de importantă ca și urmărirea propriei dvs. Vrei să știi ce performanță au pentru cuvintele cheie urmărite sau care este cota lor care ar putea fi a ta! Pentru a vă ajuta să mapați peisajul SEO al concurentului, Lazarina Stoylui Tabloul de bord de analiză SERP activat pentru ML este o bijuterie.

Poți face atât de multe cu ea. Puteți verifica cota căutării în funcție de domeniu, categorie de site, categorie de intenție și corelațiile pe care acestea le au cu clicurile, afișările și pozițiile cuvintelor cheie pe care le utilizați.

Asta nu e tot! De asemenea, puteți face o analiză în bloc a concurenței pe baza domeniilor și adreselor URL care se clasează cel mai bine pentru cuvintele cheie selectate. Acest lucru înseamnă că puteți avea o vedere holistică asupra tuturor concurenților și a indicatorilor lor de valoare importanți dintr-o privire.

De asemenea, puteți face analize API și entități de sentiment. Verificați care sunt cele mai frecvent utilizate entități în adresele URL, meta descrieri, numărul de mențiuni și scorul de sentimentalism. De asemenea, puteți face o analiză concentrată a sentimentelor cu diagrame cu bule, etichete de sentiment colorate și amploarea sau puterea unui sentiment.

  8 Cele mai bune soluții de broker de securitate pentru acces la cloud (CASB).

Cronyx Digital

Cronyx Digitallui Șablon de căutare organică GA4 vă poate ajuta să păstrați un stoc de valori SEO importante în funcție de afișări, clicuri, utilizatori, CTR pe site, poziție, sesiuni, rata de implicare și timpul mediu de implicare.

Începe cu o privire de ansamblu simplă a acestor valori dintr-o privire și apoi trece la diagrame grafice care măsoară valorile unul față de celălalt. De exemplu, clicuri vs. afișări sau rata de implicare față de sesiuni. Aceste comparații vă permit să înțelegeți cât de mult din eforturile dvs. SEO se convertesc în clienți potențiali.

De asemenea, veți putea monitoriza cele mai bune cuvinte cheie organice și veți diferenția utilizatorii în funcție de tipurile de utilizatori, țări și categorii de dispozitive, pentru a obține o imagine cuprinzătoare a reacției publicului și a ratei de succes.

Recomandări de top pentru raportarea avansată

Tablourile de bord gratuite sunt reprezentări picturale bune pentru a începe să vă analizați datele. Dar nu sunt de ajuns! Pentru a obține o imagine completă și a lua decizii bazate pe date, este posibil să trebuiască să vă bazați pe strategii avansate de raportare:

#1. Supermetrics

Lucrezi cu date SEO pe mai multe canale, cum ar fi Google, Facebook și instrumente de cuvinte cheie terțe, cum ar fi SEMrush și Ahrefs? Reunește-le pe toate într-o singură platformă pentru o experiență integrată Supermetrics. Remediați legăturile întrerupte, îmbunătățiți indexarea și identificați oportunitățile de creștere organică într-o platformă centralizată.

De asemenea, puteți utiliza Supermetrics pentru a automatiza cercetarea cuvintelor cheie, astfel încât să nu petreceți ore manuale făcând sarcini obositoare. De fapt, cu integrările lor terță parte și versiunea de încercare de 14 zile, puteți face o încercare de Supermetrics pentru a vedea cât de avansate de raportare pot face diferența.

#2. Power My Analytics

Dacă nu doriți să explorați soluții SEO și să rămâneți la șabloane pentru Looker Studio, mergeți cu acest lucru avansat Șablon de raport SEO de Power My Analytics. Puteți combina datele care sunt introduse în canalele dvs. GSC și GA4 și puteți prelua controlul asupra sesiunilor, interacțiunii, clicurilor, CTR, poziției și multe altele!

Rămâneți în fruntea curbei monitorizând KPI-urile de căutare organice în timp și verificând performanța căutării pe baza interogărilor. Ce pagină de destinație apare la care interogare? Cum poate fi îmbunătățit? Care este timpul mediu petrecut pe o pagină de destinație? Găsiți răspunsuri și valorificați-vă sursele de date pentru a vă amplifica eforturile SEO în direcția corectă.

#3. Dataddo

Ce se întâmplă dacă am spune că acum puteți trimite date din sursele dvs. online către aplicațiile de tablou de bord direct? Crede-ne pentru că Dataddo are toți conectorii la care vă puteți gândi!

De fapt, gama lor de portofoliu este atât de vastă încât dacă există un conector de care aveți nevoie și ei nu au, îl vor construi pentru dvs. Oricât de uimitor sună, iată ce este și mai remarcabil la Dataddo: te ajută să obții rapid informații.

Obținerea de informații rapide este o problemă cu șabloanele gratuite de tablouri de bord Looker Studio, dar nu mai sunt! Asta nu e tot. De asemenea, puteți stoca date istorice fără un depozit, vă puteți extinde eforturile în viitor și puteți fi sigur de asistență tehnică.

Mai mult, puteți încerca planul lor gratuit pentru trei fluxuri de date până când sunteți gata să încercați planurile lor premium.

Lăsați tablourile de bord să fie calea de urmat

Luarea deciziilor bazate pe date a devenit crucială, iar dacă încă nu reușiți să vă urmăriți valorile SEO pe GSC sau GA4, este timpul să începeți cu tablourile de bord gratuite pe care le-am menționat!

Vă permit să preluați controlul asupra tuturor valorilor importante, cum ar fi CTR, % creștere sau scădere, interogare și timpul mediu pentru a vedea dacă strategia dvs. SEO funcționează.

Dacă ați epuizat deja resursele gratuite și trebuie să vă duceți datele SEO la nivelul următor, încercați soluții avansate precum Datadoo sau Supermetrics. Veți putea debloca funcții de ultimă generație, cum ar fi lipsa depozitării, integrări puternice și cercetare automată a cuvintelor cheie. Dacă doriți doar să treceți la un tablou de bord avansat Looker Studio pentru SEO și raportare, puteți folosi șablonul de raport SEO de la Power My Analytics și lăsați datele să vorbească în numele dvs.

În continuare, acum că vânzările sunt în funcțiune, consultați aceste instrumente pentru a crea un tablou de bord pentru vânzări.