10 cel mai bun software de management al instalațiilor pentru eficientizarea operațiunilor [2023]

Facility Management este funcția unei organizații concentrată pe furnizarea eficientă și eficientă de logistică și alte servicii de sprijin legate de proprietăți imobiliare și clădiri.

Managementul facilității sprijină funcționalitatea, siguranța și sustenabilitatea clădirilor, terenurilor, infrastructurii și proprietăților imobiliare.

Acesta integrează oamenii, locurile și procesele în mediul construit, astfel încât întregul sistem să funcționeze împreună fără probleme pentru a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor și productivitatea afacerii de bază.

Caracteristici notabile ale produsuluiUpMențineÎntreținere mobilă, alerteAcumulareInformații, jurnale de audit, soluțiiFM:SystemOptimizare în timp real a locului de muncăRMNControlul datelor, raportare, sarciniFacilityForceSoluții integrate pentru instalațiiAsset PandaAplicație mobilă, urmărire a activeloreMaintPiese de schimb, tablou de bord, mobilMaxpandaCMMS bazat pe cloud, gestionarea activelorMentineXComenzi de lucru digitale, jurnaleÎngrijire întreținerePlanificarea capitalului, urmărirea energiei

De ce este important managementul facilitatilor?

Managementul facilității asigură un loc de muncă sigur și confortabil, deoarece toată lumea are nevoie de un loc de muncă sigur. Angajații se simt bine, entuziaști și productivi dacă mediul este igienic și sigur. Iată câteva dintre motivele pentru care managementul facilității este esențial pentru afaceri:

  • Gestionarea sarcinilor de zi cu zi: Managerii de unități coordonează, organizează și gestionează spațiul de birouri al unei organizații. Aceasta implică planificarea cu supervizorii și antreprenorii pentru a evita întreruperile pentru a minimiza impactul asupra activităților de birou. Un manager de facilitate oferă angajaților toate instrumentele și echipamentele necesare pentru a lucra bine și pentru a îmbunătăți productivitatea afacerii.
  • Planificare strategică: planificarea strategică adecvată direcționează compania pe termen lung și evaluează progresul în timp. În rolul de planificare, un manager de facilitate își definește obiectivele, cum ar fi reducerea costurilor și creșterea productivității pentru a-și îndeplini obiectivele. Planul strategic oferă echipei de management al facilității o idee despre „unde sunt acum și își doresc să fie”.
  • Implementarea procedurilor de siguranță: Managementul unității efectuează evaluări ale riscurilor și implementează procedurile necesare de securitate și sănătate pentru a reduce riscul la locul de muncă, astfel încât organizația să poată funcționa fără probleme și să prevină orice prejudiciu adus angajaților, vizitatorilor și membrilor companiei.
  • Întreținerea clădirii și a incintelor: Siguranța clădirii, întreținerea și reparațiile sunt câteva dintre sarcinile vitale ale managementului instalației. Procesul previne orice acces neautorizat la angajați și active. Este responsabil pentru îngrijirea clădirii specifice și pentru efectuarea reparațiilor necesare. Eliminarea și gestionarea deșeurilor este, de asemenea, o funcție esențială a acestui departament pentru a menține curățenia și igiena.

Manager supervizor și muncitor discutând despre rezultatele producției și noua strategie în hala industrială a fabricii.

Beneficiile managementului facilitatilor

#1. Mărește durata de viață a clădirilor și echipamentelor: echipamentele, uneltele și alte resurse de afaceri nu durează o viață, dar, din când în când, întreținerea activelor le face durabile. Echipa de management al facilității asigură această îndatorire; ei au grijă de bunuri pentru o utilizare mai bună și consecventă.

#2. Optimizarea spațiului: organizația folosește spațiul de afaceri în diverse scopuri, dar echipa de management al facilității asigură cât de complet este utilizat. Ei analizează ce parte a terenului liber este și cum poate fi folosit pentru rezultate mai bune. Managerii se adaptează și la opusul situației, de exemplu: dacă firma trebuie să decidă să se mute pe un alt teren sau dacă trebuie să schimbe structura companiei pentru o mai bună utilizare.

Ce este software-ul de management al facilitatilor?

Software-ul de management al unităților este un instrument vital pentru managerii de unități, care îi ajută să mențină eficient locul de muncă fizic. Sistemul software permite organizației să își gestioneze întregul program de reparații și întreținere, ajutându-le să economisească timp și bani prin gestionarea corectă a clădirilor, activelor și resurselor mai eficient și eficient.

Software-ul se menține actualizat cu privire la toate activele și gestionează un portofoliu mare de proprietăți prin urmărirea detaliilor informațiilor despre clădiri și echipamente, gestionând reparațiile și întreținerea pentru a menține activele în stare optimă de funcționare, oferind un mijloc de aprovizionare cu piese și materiale, eficientizarea comenzilor de lucru și a programării. de resurse, îmbunătățirea serviciului clienți și a procesului de solicitare a lucrărilor, optimizarea utilizării spațiului fizic, maximizarea duratei de viață utilă a activelor și multe altele.

  Cum să ștergeți aplicații de pe un Chromebook (6 metode)

Gestionarea și coordonarea unui set mare de clădiri și echipamente este o provocare. Cu toate acestea, software-ul de management al instalațiilor păstrează un timp real canal de comunicare și utilizează eficient toate spațiile pentru a maximiza productivitatea și profitabilitatea companiei.

Beneficiile software-ului de management al facilitatilor

Concept grafic de brainstorming de afaceri de strategie

Iată câteva dintre beneficiile software-ului de management al facilităților pentru organizații:

  • Managementul proprietății: Software-ul de management al instalațiilor este responsabil pentru mai multe operațiuni simultan; a avea toate informațiile referitoare la chirii, închirieri, utilități și multe altele într-un singur loc poate economisi timp semnificativ și poate asigura că plata este observată și modificarea tarifului este abordată. A avea toate aceste informații în același loc ajută la compararea și contrastarea informațiilor despre proprietate pentru a vedea unde se pot face economii.
  • Urmărirea și managementul activelor: Software-ul de management al instalațiilor asigură funcționarea optimă a tuturor activelor. Ajută la crearea unor registre de active precise și cuprinzătoare într-o fracțiune de timp, astfel încât inginerii să poată ști întotdeauna unde se află un activ, specificațiile sale esențiale și o perspectivă asupra performanței sale în timp.
  • Managementul proiectului: Software-ul monitorizează proiectul în derulare pentru a se asigura că respectă termenele limită și rămâne sub buget. Oferă o grilă de sarcini simplă și evidențiază fiecare etapă a căii de finalizare a proiectului, cu toate sarcinile planificate și reactive asociate enumerate alături de acestea. Pentru ca utilizatorii să poată verifica cu ușurință dacă munca este finalizată și să determine în mod proactiv motivul oricăror întârzieri.
  • Mediu sigur pentru angajați: Software-ul de management al instalațiilor asigură angajaților organizației un loc de muncă sigur, confortabil și eficient prin gestionarea temperaturii, umidității, iluminatului și calității aerului. Un mediu interior confortabil și sănătos crește productivitatea afacerii, deoarece angajații se concentrează doar pe muncă, în afară de orice distragere a atenției.
  • O decizie de afaceri mai bună: software-ul de management al facilităților oferă date și perspective care ajută companiile să identifice domenii de îmbunătățire și optimizare. Include identificarea potențialelor economii de costuri, creșterea înțelegerii performanței angajaților, planificarea întreținerii și reparațiilor activelor și multe altele.

Iată câteva dintre cele mai bune software de management al instalațiilor disponibile pe piață:

UpMenține

UpMenține este o companie orientată spre servicii, care face viața mai ușoară pentru facilități și departamente de gestionare a activelor și dă putere echipelor de întreținere să ia decizii mai bune pe baza informațiilor bazate pe date. Software-ul este conceput pentru a face întreținerea mai ușoară pentru tehnicienii și managerii din organizația dumneavoastră.

Caracteristici:

  • Acest software crește transparența pentru manageri și ingineri, deoarece aceștia pot urmări înregistrările și pot gestiona alertele de pe smartphone-urile lor.
  • Reduce timpul de nefuncționare a echipamentelor cu 26% și costurile de întreținere prin inspecții periodice, ceea ce asigură că organizațiile gestionează cele mai înalte standarde de siguranță.
  • Permite solicitări de întreținere simplificate cu capacitatea nelimitată de a trimite și urmări cereri de lucru nelimitate de pe un dispozitiv mobil, desktop pe un portal online specific companiei sau e-mail.
  • Oferă notificări instantanee despre lucrul de pe smartphone-urile angajaților și permite managerilor să prioritizeze munca, astfel încât reparațiile esențiale să se facă înaintea oricăror altele.

Preț 💵:

Upkeep oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și trei planuri plătite. Planul de pornire este pentru începători, planul profesional este cel mai bine pentru a satisface toate nevoile dvs. de afaceri, iar planul Business Plus este disponibil pentru prețuri personalizate.

Acumulare

Acumulare ajută companiile să conducă luarea deciziilor în cunoștință de cauză, excelența operațională și creșterea afacerii prin gestionarea ciclului de viață al comenzii de lucru, integrarea proceselor de întreținere și automatizarea proceselor de întreținere preventivă.

Are o echipă de manageri seniori și experimentați care a ajutat peste 10.000 de organizații de top din peste 150 de țări din întreaga lume.

Caracteristici:

  • Tabloul de bord acționabil și raportarea software-ului Acccurent ajută echipa să extragă informațiile esențiale și KPI-urile pentru a utiliza aceste informații pentru a identifica nevoile de întreținere preventivă, pentru a gestiona KPI-urile și pentru a optimiza procesele și performanța.
  • Software-ul permite înregistrări ale comenzilor de lucru care pot fi căutate și generează jurnale de audit pentru a simplifica conformitatea cu auditurile industriale, geografice și de reglementare.
  Pe care ar trebui să-l alegi în 2022?

Preț 💵:

Platforma oferă trei soluții software cu planuri de preț diferite. Accruent Observe for Energy Management, planul profesional al Accruent EMS FLEX și planul de întreprindere. Planul profesional al Accruent Maintenance este, de asemenea, orientat către profesioniști cu un supliment mobil și un preț personalizat pentru planul de întreprindere.

FM: Sistem

FM: Sisteme transformă experiența la locul de muncă și permite organizației să unească angajații în locuri de muncă excepționale, sănătoase, care sporesc productivitatea și îi încântă pe ocupanți. Ele oferă informații utile pentru a optimiza fiecare fațetă a portofoliului dvs. imobiliar și pentru a vă asigura că locul de muncă mereu pregătit este pregătit pentru neașteptate. Au peste 1200 de clienți în peste 80 de țări din întreaga lume; ai incredere in FM.

Caracteristici:

  • Utilizatorii pot folosi facilitățile ca active strategice prin gestionarea datelor și proceselor din întregul lor portofoliu.
  • Este un loc de muncă alternativ în care utilizatorii pot ști ce se întâmplă în unitățile tale în timp real și pot maximiza utilizarea pentru a economisi costuri pe termen lung.
  • Această aplicație mobilă înseamnă că tehnologia instalației trebuie să sprijine angajații și personalul din unități oricând și oriunde.

Preț 💵:

Puteți să-i contactați sau să solicitați o demonstrație pentru a înțelege planul lor de prețuri în funcție de nevoile dvs. de afaceri.

RMN

Fondată în 1971, RMN este un furnizor lider de aplicații software imobiliare inovatoare cu soluții flexibile și care schimbă jocul. Are un ecosistem deschis și conectat, care răspunde nevoilor unice ale afacerilor imobiliare, de la gestionarea și contabilitatea la nivel de proprietate până la modelarea și analiza investițiilor pentru piețele comerciale și rezidențiale globale.

Caracteristici:

  • Soluțiile CAFM de RMN asigură conectivitate care include funcționalitatea Building Information Modeling (BIM) și Internet of Things (IoT), oferind puterea și inovația de a prelua controlul, de a valorifica date valoroase și de a lua decizii informate pentru a revoluționa modul în care utilizatorii doresc să lucreze.
  • Oferă sisteme de raportare foarte vizuale într-un singur loc pentru a oferi vizibilitate operațiunilor și pentru a ridica profilul operațiunii dvs. de management al facilităților.
  • Permite utilizatorilor să gestioneze resursele disponibile și să maximizeze timpul echipei printr-o singură platformă.

Preț 💵:

Puteți să-i contactați sau să solicitați o demonstrație pentru a înțelege planul lor de prețuri în funcție de nevoile dvs. de afaceri.

FacilityForce

FacilityForce a fost creat pentru a aborda provocările continue cu care se confruntă agențiile guvernamentale și organizațiile comerciale în prezent. Este singurul software cu Facility Resource Planning (FRP), care este un software IWMS strâns integrat cu ERP-ul dumneavoastră.

Este o soluție detaliată pentru a crește eficiența în operațiuni și întreținere, planificarea și utilizarea spațiului, planificarea strategică și îmbunătățirea capitalului, gestionarea proprietăților imobiliare și a închirierii și rambursările de energie și utilități.

Caracteristici:

  • Facility Force permite soluții end-to-end pentru managementul facilitatilor care pot:
    • Gestionarea activelor centrată pe hărți cu puterea încorporată a Esri ArcGIS.
    • Acesta urmărește costurile complete și valorile de performanță ale organizației dvs.
    • Utilizează instrumente standardizate pentru a eficientiza procesele și pentru a face schimb de date cu alte sisteme.
  • Se ocupă de orice, de la punerea în funcțiune și implementarea activelor la întreținerea preventivă și corectivă, evaluarea stării și identificarea deficiențelor, planificarea capitalului, proiecte de îmbunătățire și multe altele.

Preț 💵:

Puteți să-i contactați sau să solicitați o demonstrație pentru a înțelege planul lor de prețuri în funcție de nevoile dvs. de afaceri.

Asset Panda

Asset Panda are o echipă de gânditori creativi cu misiunea de a oferi cele mai bune soluții de urmărire a activelor. Clienții acestui software își pot recupera controlul asupra activelor organizației lor și își pot investi economiile substanțiale de costuri în oamenii, comunitățile și pasiunile lor.

Ei obțin soluții pentru provocările globale cu soluții inteligente și servicii remarcabile pentru clienți.

Caracteristici:

  • Software-ul are o aplicație mobilă compatibilă cu dispozitivele mobile și iOS.
  • Acceptă scanări simple de coduri de bare pentru fiecare echipament pe care îl puteți scana de pe smartphone.
  • Urmăriți istoricul activelor și îmbunătățiți responsabilitatea și prognoza pentru fiecare activ cu trasee de audit complete.
  • Oferă notificări personalizate utilizatorilor pentru a îmbunătăți respectarea programelor de întreținere prin păstrarea automată a tuturor la curent.

Preț 💵:

Contactați-i pentru a obține o ofertă personalizată pentru nevoile și cerințele afacerii dvs.

  6 cei mai buni manageri de proxy pentru a gestiona proxy-urile la scară

Emaint

Emaint este un sistem computerizat de management al întreținerii (CMMS) cu software excelent pentru comenzile de lucru, programarea PM, managementul activelor, inventarul pieselor de schimb, monitorizarea stării etc.

Caracteristici:

  • Utilizatorii pot urmări cu ușurință nivelul inventarului și ce piese de schimb au nevoie de echipamentul respectiv. Pentru ca managerii să poată atribui munca inginerilor în curând. De asemenea, utilizatorii pot gestiona piesele de schimb, pot monitoriza inventarul și pot îmbunătăți între timp reparațiile.
  • Software-ul are o aplicație pentru smartphone care se conectează cu echipele oriunde lucrează, fie la fabrica, pe teren sau offline.
  • Tabloul de bord al Emaint este ușor de utilizat, unde utilizatorii pot descoperi oportunități de creștere și pot demonstra succesul în leadership.

Preț 💵:

  • Software-ul oferă trei planuri de preț plătite. Planul de echipă și planul profesional pot fi plătite lunar, în timp ce planul de întreprindere oferă prețuri personalizate.

Citește și: Cel mai bun software CMMS în 2023.

Maxpanda

Maxpanda este un CMMS bazat pe cloud cu mai multe instrumente organizaționale, cum ar fi managementul activelor, managementul inventarului și managementul preventiv. Software-ul trimite notificări despre actualizările pachetului de contabilitate și fluxul de costuri.

Permite trimiterea cererilor legate de muncă prin orice browser web, iar apoi cererea este aprobată de administrator; după aceea, este convertit în ordinea cuvintelor.

Caracteristici:

  • Managementul comenzilor de lucru atribuie sarcina inginerilor în funcție de nevoia clientului.
  • Maxpanda permite încărcarea tuturor datelor folosind foi de calcul, iar utilizatorii pot încărca clădiri, locații, active, piese și coșuri nelimitate în câteva secunde.
  • Permite utilizatorilor să urmărească cu ușurință activele, inclusiv locația, starea și istoricul de întreținere a acestora și îi ajută să ia decizii informate cu privire la înlocuirea și întreținerea activelor.
  • Maxpanda ajută la gestionarea comenzilor de lucru cu starea, costurile și datele de finalizare care ajută la menținerea sarcinilor la timp și în limita bugetului.

Preț 💵:

Maxpanda oferă patru planuri plătite cu diverse funcții, toate cu o perioadă de încercare gratuită de 7 zile🥳. Planul de pornire, planul îmbunătățit, planul standard și planul profesional. De asemenea, oferă un plan personalizat Enterprise cu prețuri personalizate.

MentineX

Fondată în octombrie 2018 de o echipă din San Francisco, MentineX este dedicată oferirii companiilor cu cea mai bună soluție pentru întreținere și operare. Software-ul mobil digitalizează procedurile pe hârtie, comenzile de lucru, jurnalele de inspecție și listele de verificare de audit.

Caracteristici:

  • Utilizatorii pot crea comenzi de lucru prin atribuirea de sarcini tehnicienilor pentru a îndeplini cererile de întreținere pentru mașini, active și alte echipamente.
  • Permite istoricul de lucru care poate fi căutat cu jurnalele complete de întreținere și traseele de audit pentru a ține echipa responsabilă.
  • Software-ul digital minimizează documentele; puteți găsi toate datele dvs. într-un singur loc.

Preț 💵:

Platforma oferă patru planuri: Free, Essential, Premium și Enterprise (preț personalizat).

Îngrijire întreținere

Fondată în 2003 de un grup de pasionați de tehnologie, când s-au reunit pentru a crea un instrument de eficientizare a comenzilor de lucru pentru profesioniștii din întreaga lume. Îngrijire întreținere este un software de vârf pentru a furniza soluții de gestionare a instalațiilor software de întreținere în Statele Unite și Canada.

Este conceput pentru a eficientiza comenzile de lucru, pentru a facilita urmărirea activelor și pentru a menține organizate echipele de întreținere.

Caracteristici:

  • Permite planificarea capitalului facilitată de CMMS de la Maintenance Care și implică monitorizarea sistematică a activelor pentru a determina momentul optim pentru reparații sau înlocuiri.
  • CMMS urmărește în mod continuu consumul de energie, ceea ce poate fi vital pentru a menține costurile scăzute, pentru a observa neregulile și pentru a vă îndeplini obiectivele de eficiență.
  • Comenzile de lucru ale unui sistem CMMS sunt un formular completat online și trimis în coada dvs. de așteptare pentru evaluare, astfel încât minimizează documentele, iar utilizatorii pot prioritiza și urmări totul fără hârtie și convenabil pentru cea mai bună eficiență.

Preț 💵:

Platforma oferă trei planuri, Free Edition, Word Order Edition și Enterprise Edition.

Concluzie

Software-ul de management al instalațiilor oferă diverse beneficii unei organizații, cum ar fi reducerea costurilor, managementul activelor și multe altele, care afectează direct productivitatea.

Software-ul de management al facilităților reduce sarcina managerilor, deoarece acum aceștia nu trebuie să facă documente îndelungate pentru gestionarea activelor. Puteți revizui software-ul menționat în articol și puteți alege unul care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. de afaceri.

De asemenea, puteți verifica cel mai bun software de gestionare a activelor digitale și cel mai bun software de gestionare a activelor IT pentru afacerea dvs.