9 cele mai bune rețele de experți pe care să le folosiți pentru a lua decizii de afaceri informate

Începeți o nouă afacere? Doriți să vă extindeți concentrarea afacerii pe noi produse și servicii? Discutați cu un consultant din oricare dintre rețelele de experți enumerate mai jos și luați o decizie informată de a nu face față pierderilor de capital.

Datele pentru luarea deciziilor de afaceri nu pot proveni din căutări Google. Ar trebui să provină de la experți în afaceri care se ocupă de astfel de date și care au experiență anterioară.

Prin urmare, pentru succesul suprem în afacerea dvs., trebuie să discutați cu un expert în materie (IMM) care se găsește în diverse companii și site-uri web de rețea de experți. Citiți mai departe pentru a descoperi lista celor mai populare surse de opinii ale experților.

Ce sunt rețelele de experți?

Piețele de rețele de experți sunt platforme online în care puteți angaja IMM-uri, experți în afaceri, specialiști în bursă, experți în investiții și așa mai departe pentru consultații sau proiecte unu-la-unu. Platforma de servicii de rețea de experți folosește verificări de antecedente și cercetarea profilului profesional pentru a valida profesioniștii experți.

Unele rețele de experți vin și cu infrastructură avansată, cum ar fi instrumente online pentru gestionarea datelor, pregătirea facturilor, înregistrarea audio, scrierea transcrierilor audio și gestionarea confidențialității.

Astfel de rețele permit companiilor să economisească bani prin externalizarea activității de cercetare către experți externi. În cea mai mare parte, profesioniștii și IMM-urile sunt de la companii la nivel de întreprindere precum Tesla sau Coca-Cola. Prin urmare, o investiție mică vă permite să vă rezolvați problemele de afaceri mici sau mijlocii cu lideri de afaceri care conduc diverse industrii la nivel global.

Firmele de consultanță în management, companiile de consultanță tehnologică, fondurile speculative, fondurile de capital privat, fondurile mutuale și bancherii de investiții sunt principalii consumatori ai acestor platforme.

Ce fac rețelele de experți?

Nu există un standard stabilit pentru funcționarea platformelor de cunoștințe profesionale la cerere. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor, următoarele sunt frecvente:

#1. Managerii de afaceri sau părțile interesate descoperă că anumite date de cercetare sau perspective umane pot crește performanța.

#2. Organizația solicitantă poate face propriile cercetări pentru a-și da seama de expertiza și puterea profilului de care au nevoie.

#3. Alternativ, companiile pot aborda analiștii furnizorilor de servicii de cunoaștere la cerere și pot trimite detalii ale proiectului sau cuvinte cheie.

#4. Din nou, puteți fie să vă trimiteți cererea direct la rețeaua de experți, fie furnizorul de servicii face acest lucru în back-end.

#5. Un algoritm inteligent al platformei potrivește profilurile interne și externe în funcție de cerințele dumneavoastră. Apoi instrumentul de căutare vă transmite o listă de profiluri sugerate direct către dvs. sau printr-un analist mediator.

Odată ce aveți date despre IMM-ul dvs., vă puteți conecta cu ele prin apeluri video. Uneori, clienții pot recruta direct IMM-ul pentru un proiect în derulare sau o singură dată.

Majoritatea rețelelor de experți au termeni și condiții privind confidențialitatea datelor, clauze de nedezvăluire și blocarea plăților. În calitate de client, poate fi necesar să plătiți taxele în avans cu un sistem de protecție a plăților pentru a beneficia în mod egal IMM-ul și clientul.

În cele din urmă, furnizorul de servicii de cunoștințe la cerere obține venituri din fiecare tranzacție prin comisioane de la IMM-uri și taxe de cercetare de la clienți. Unii pot câștiga și prin închirierea infrastructurii IT.

  Cum să activați detectarea căderii și să configurați contacte de urgență pe Apple Watch

Ce probleme rezolvă rețelele de experți pentru companii?

#1. Consilierii care dețin poziții manageriale de nivel superior sau mediu vă pot ajuta să rezolvați problemele legate de dezvoltarea afacerii, marketingul produselor/serviciilor, blocajele lanțului de aprovizionare, strategia de vânzări, know-how-ul complex al mașinilor etc.

#2. Directori de companie de nivel C, cum ar fi CFO, CEO, COO, CTO, etc., vă pot ajuta în rezolvarea problemelor de afaceri legate de analiza competitorilor, tendințele pieței, echipa de vânzări, optimizarea bugetului și relațiile strategice.

#3. Profesioniștii în tehnologie, cum ar fi dezvoltatorii de software, dezvoltatorii de site-uri web, creatorii de aplicații mobile, formatorii AI, analizele de date mari etc., vă pot ghida prin strategii tehnice complexe.

#4. Experții care studiază în mod regulat declarațiile de câștig, fișele de pierdere a profitului etc., pot ajuta un manager de fond de investiții să investească în afaceri de bună calitate.

#5. Sondajele personale, online și telefonice ale clienților sunt date vitale pentru a înțelege nervii pieței. Mulți consilieri experți în rețea efectuează în mod regulat sondaje independente. Puteți intra în legătură cu un consilier dintr-un domeniu înrudit pentru a obține informații valoroase.

#6. Antreprenorii se confruntă de obicei cu probleme în timpul cercetării de piață primară, proiectării produselor, dezvoltării și strategiei de vânzări. Un proprietar sau un manager de startup vă poate ajuta să rezolvați aceste probleme majore.

Domenii profesionale acoperite de rețele de experți

Consilierii de la furnizorii de cunoștințe la cerere creează o economie cu totul nouă a creatorilor. Veți găsi experți din aproape toate nișele pentru a beneficia de orice afacere pe care o dețineți. Unele nișe majore sunt următoarele:

#1. Consultanță tehnologică pentru platforme de comerț electronic, piețe de criptomonede, proiecte NFT, jocuri online, aplicații web bazate pe inteligență artificială, aplicații mobile, software de calculator etc.

#2. Experți în domeniul sănătății pentru cercetare prin contract, managementul studiilor clinice, instalarea instrumentelor avansate în spitale, suport tehnic pentru instrumente de laborator de cercetare etc.

#3. Experți în marketing digital și Google Ads.

#4. Management de proiect cu DevOps, Agile, Scrum și alte metodologii de management de afaceri.

#5. Experți în acțiuni, obligațiuni, active digitale și pe piața monetară pentru investiții și tranzacționare.

#6. Nișe de consultanță în management și resurse umane (HR).

#7. Cercetarea de piață online, sondajul clienților, analiza datelor etc., sunt, de asemenea, nișe importante.

Până acum, am descris elementele de bază ale rețelelor de experți din perspectiva afacerilor. Găsiți mai jos lista finală a serviciilor de rețea experți în tendințe pe care afacerea dvs. le poate încerca pentru rezolvarea problemelor sau creșterea veniturilor.

Inex One

Inex One este o destinație populară pentru IMM-uri, experți în afaceri și proprietari de afaceri pentru a-și schimba experiența și a crește împreună. Are o gamă diversă de produse comerciale, cum ar fi transcriere, managementul cunoștințelor, platformă de conformitate, tablou de bord Analytics și, cel mai important, rețele de experți.

Inex One nu vă permite doar să găsiți cel mai bun expert pentru informații despre afaceri. De asemenea, vă oferă o infrastructură avansată pentru a stoca apeluri confidențiale ale experților sau conținut partajat de IMM-uri. Infrastructura Inex One vă permite, de asemenea, să gestionați mai mulți experți, să-i facturați eficient și să monitorizați cheltuielile afacerii dvs. pentru apelurile experților.

Inex One vă oferă, de asemenea, o platformă de agregare a cunoștințelor la cerere. Pe acesta, puteți căuta printre mii de furnizori experți de servicii de rețea și puteți alege unul competent pentru următorul dvs. proiect.

  Ce este o interdicție în umbră în rețelele sociale?

CleverX

CleverX este o altă sursă de încredere de comunități profesionale care vă poate ajuta să luați decizia de afaceri adecvată cu date acționabile. Vă permite să trimiteți mesaje liber unor IMM-uri pentru cercetarea inițială.

Apoi, puteți angaja experții direct pentru proiecte unice sau pe termen lung. Alternativ, puteți programa un apel video unu-la-unu pentru a intervieva expertul și a extrage datele pe care le căutați.

CleverX facilitează antreprenorilor, startup-urilor și întreprinderilor mici și mijlocii să adune expertiză în afaceri de la profesioniști experimentați. Nu trebuie să angajați experți în afaceri pe statul de plată. Doar obțineți consultații la cerere atunci când aveți nevoie pe CleverX.

Facilitează căutarea IMM-urilor. Programarea inteligentă caută profesionistul potrivit atunci când introduci cuvinte cheie pentru afaceri sau proiecte. În plus, veți găsi consultanți de afaceri foarte talentați și de succes de la companii de top precum Tesla, Google, Forbes, Ford, Apple, Shell, Coca-Cola, Walmart și multe altele.

Grupul Gerson Lehrman (GLG)

O altă platformă de încredere profesională și de date de afaceri este GLG. Experții consideră GLG drept rețeaua de informații pentru întreaga lume. Indiferent dacă afacerea dvs. se află în SUA și doriți să deschideți o unitate de producție în Vietnam, Malaezia sau China, primiți toate apelurile experților la îndemână, înscriindu-vă la această platformă de cunoștințe la cerere.

Descoperirea perspectivă a GLG funcționează printr-un flux de lucru proprietar de trei soluții. Acestea sunt GLG Direct, GLG Syndicated Insights și GLG Research. Dacă sunteți antreprenor și aveți timp pentru cercetare în autoservire, vă puteți conecta direct cu IMM-urile prin GLG Direct.

Dimpotrivă, dacă sunteți proprietar de afaceri mijlocii sau mari și doriți să externalizați toată munca de cercetare a unei noi întreprinderi sau unități către GLG, puteți alege soluția GLG Research. Oferă date detaliate de cercetare cantitativă și calitativă din ateliere, focus grupuri, panouri de discuții, date despre vocea clienților și cercetări de piață.

În plus, dacă sunteți o întreprindere mică și doriți să analizați conținutul GLG existent în loc să intervievați un IMM, puteți încerca GLG Syndicated Insights. Vă permite să accesați biblioteca GLG de rapoarte, sondaje, transcrieri, webcast-uri etc.

NewtonX

Operațiunea dvs. de afaceri s-a blocat într-un blocaj de proces pe care niciunul dintre managerii interni sau experții în tehnologie nu o pot rezolva? Căutați date de cercetare B2B gata făcute sau planuri de expansiune pe care să le aplicați întreprinderii dvs.? Poti incerca NewtonX!

Este o platformă de încredere în care experții cu experiență și înregistrări dovedite răspund la cele mai dificile probleme de afaceri la care vă puteți gândi. În plus, profesioniștii sunt drăguți, cu gândire înainte și abordabili. Prin urmare, puteți utiliza cât mai bine apelul de consultanță de o oră.

NewtonX colectează și menține o piață cu cei mai buni experți pentru industrii precum publicitate, marketing, asistență medicală, resurse umane, producție, imobiliare și multe altele. Platforma utilizează un instrument de căutare bazat pe inteligență artificială care vă transformă intrările în interogări de bază de date cu peste 40 de câmpuri.

Apoi rafinează și identifică profilurile IMM potrivite în funcție de problema sau întrebarea dvs. de afaceri. În plus, NewtonX creează o listă de IMM-uri potențiale care sunt competente să rezolve întrebările dvs. de afaceri.

Al treilea pod

Dacă sunteți în căutarea unor informații despre investiții și consultanță sau servicii profesionale, puteți arunca o privire la serviciile de Al treilea pod. Are o abordare unică a industriei de cunoștințe la cerere cunoscută sub numele de model combinat pentru schimbul de cunoștințe.

  10 motive pentru a folosi CRT în loc de LED-uri pentru jucătorii retro sau ceva

Un client poate căuta printr-o bibliotecă vastă de conținut de înaltă calitate pentru afaceri, investiții și consultanță. Directori experimentați și talentați de la Third Bridge organizează în mod regulat biblioteca de conținut, astfel încât să obțineți cele mai recente date și să luați decizii de afaceri informate.

Dacă problema de afaceri cu care te confrunți este unică și nu există conținut preexistent, poți profita de Third Bridge Forum sau Connections. Forumul este o colecție de experți care se vor scufunda în profunzime în proiect odată ce optați pentru serviciile Third Bridge. Alternativ, puteți vorbi direct cu un IMM dacă apelați la serviciul Third Bridge Connections.

Punct de ghidare

Încerca Punctele de ghidare servicii dacă sunteți în căutarea unor consilieri profesioniști care să poată ghida un proiect unic de extindere a afacerii sau să ofere sugestii de experți prin interviuri individuale. Rețeaua de experți Guidepoint este o platformă în continuă creștere. Are peste 1.000.000 de consilieri împrăștiați în 150 de industrii și subiecte de nișă.

În afară de informațiile experților umani, Guidepoint oferă și alte servicii de schimb de cunoștințe de specialitate prin produse de cercetare, sondaje, analiză de date și soluții juridice.

AlphaSights

AlphaSights este încă o altă rețea de experți de încredere și de încredere pentru diverse afaceri și cerințe de investiții. Dacă doriți să reușiți să căutați experți din industrie pentru analiza datelor de afaceri, perspective, sondaje și experiențe personale, trebuie să verificați.

Directorii de la AlphaSights vă analizează cerințele, efectuează cercetări de piață, evidențiază profiluri de experți și, în cele din urmă, vă recomandă profiluri superioare care vă rezolvă în mare parte interogarea inițială.

Rețeaua sa de experți este potrivită pentru bancherii de investiții, firmele private de investiții, fondurile mutuale, consultanța în management, corporațiile și organizațiile neguvernamentale (ONG-uri).

Cercetarea Coleman

Dacă asistați la pierderi de venituri din cauza barierei de a ajunge la sugestia potrivită a expertului, puteți accesa Cercetarea Colemansite-ul lui și revizuiți serviciile acestuia. Proprietarii de afaceri la nivel global respectă acest furnizor de servicii de rețea expert pentru acces instantaneu la un expert pe care nu îl puteți găsi prin concurenții săi.

Consultanțele de management al afacerilor și firmele de investiții folosesc în principal serviciile de schimb de cunoștințe de la Coleman Research. Serviciile sale includ consultări unu-la-unu, sondaje rapide și sondaje ale experților.

Capvision

Sunteți pasionat să nu dați greș afacerii chiar și atunci când lumea se schimbă rapid și informațiile devin depășite în fiecare minut? Opteaza pentru Capvision’s servicii de rețea de specialitate de fiecare dată când iei decizii de afaceri semnificative care implică bani, timp și bază de clienți.

Consilierii săi vin din toate colțurile lumii și în prezent se numără la peste 380.000 de experți din diverse industrii. Astfel, pentru unitățile de producție offshore, extinderea afacerii, deciziile de investiții sau gestionarea fondurilor, puteți contacta Capvision.

Cuvinte finale

Nu începeți niciodată o afacere și nu extindeți una existentă orbește. De asemenea, nu aveți încredere niciodată în sfaturile gratuite și prietenoase de la străini. Poate că nu știți, dar este posibil ca concurența dvs. să fi recrutat mulți actori răi care v-ar putea pune afacerea în pericol, împărtășind zvonuri sau jumătăți de adevăr.

În schimb, bazează-te pe experții în afaceri care sunt disponibili online pentru o consultare rapidă pentru noua ta afacere sau noua unitate de afaceri pe care vrei să o începi.

Puteți încerca platformele de rețea de experți sau agregatorii de mai sus pentru a întâlni unii dintre cei mai drăguți și de încredere experți în domeniu.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de cel mai bun software de gestionare a documentelor pentru întreprinderile mici și mijlocii, pentru a păstra în siguranță datele de consultare a rețelei de experți și pentru a le face accesibile.