9 cele mai bune instrumente de vânzări AI pentru a vă ridica veniturile

Inteligența artificială (AI) este viitorul, care perturbă și automatizează mai multe operațiuni de afaceri.

Chiar de la IT și asistența pentru clienți până la Resurse Umane (HR) și vânzări și marketing, AI a devenit parte integrantă în creșterea vitezei și eficienței operaționale și în realizarea potențialelor oportunități de succes.

Acest articol analizează în profunzime diferitele instrumente de vânzare AI. Asigurarea vânzărilor și a performanței consecvente poate deveni dificilă, deoarece necesită analizarea nevoilor în schimbare ale clienților, generarea de conversații semnificative și găsirea potențialilor potriviți pentru a vă converti în afacerea dvs.

Aici intervine AI în vânzări pentru a automatiza procesele care altfel necesită o mare parte de timp.

AI în vânzări poate ajuta reprezentanții de vânzări:

✅ Economisiți efort și timp prin automatizarea sarcinilor care durează, de obicei, ore întregi.

✅ Eliminați mesajele repetitive de informare și urmărire a clienților prin trimiterea de mesaje personalizate și automatizate.

✅ Analizați performanța vânzărilor pentru a găsi modalități de îmbunătățire a conductei de vânzări.

Astăzi, aproape una din patru echipe de vânzări utilizează inteligența artificială în munca lor zilnică obișnuită.

În acest articol, vom vedea ce sunt instrumentele de vânzări AI, cum pot ajuta echipele și reprezentanții de vânzări și diferitele instrumente pe care le puteți încerca pentru a vă automatiza operațiunile de vânzări și pentru a duce productivitatea și veniturile echipei de vânzări pe acoperiș.

Ce sunt instrumentele de vânzări AI?

Instrumentele de vânzări AI sau instrumentele de asistență virtuală sunt software care îi ajută pe reprezentanții de vânzări să automatizeze sarcini specifice, cum ar fi interacțiunea cu clienții, pentru a crește vânzările și eficiența.

Departamentele de vânzări și marketing folosesc instrumente de asistent de vânzări AI pentru a economisi timp în sarcinile de rutină și redundante. Acest lucru le permite să profite de mai mult timp, concentrându-se pe niveluri superioare și activități complexe.

Puteți clasifica instrumentele de vânzări AI în două categorii principale:

  • Axat pe vânzări interne: aceste instrumente AI se concentrează pe interfețele conversaționale de vânzări, ajutând echipele de vânzări să găsească răspunsuri despre clienții potențiali de vânzări și analize, punând întrebări în limbaj natural.
  • Boți de vânzări: Aceste instrumente sunt chatboți care se concentrează pe automatizarea procesului de atragere a clienților potențiali sau pe calificarea clienților potențiali.

Astfel, fie că este vorba de automatizarea conversațiilor și de informare sau de sortare a clienților potențiali calificabili, instrumentele de asistent de vânzări AI ușurează viața echipelor de vânzări.

Ce să căutați într-un instrument de asistent de vânzări AI?

Fiecare instrument de vânzări AI de pe piață este unic și are caracteristici specifice.

Iată câțiva factori necesari pe care trebuie să îi luați în considerare atunci când alegeți un instrument de vânzări AI ideal:

  • Automatizați conversațiile de vânzări: instrumentele de vânzări AI ajută la conducerea conversațiilor cu clienții potențiali și clienții prin chatboți pentru a economisi timpul reprezentantului.
  • Asistență la generarea de clienți potențiali: instrumentele de vânzări AI ar trebui să ajute la identificarea și calificarea eficientă a potențialilor potențiali, să le prioritizeze și să le urmărească progresul.
  • Asistență în analiză: instrumentele de vânzări AI ar trebui să poată utiliza analiza datelor pentru a analiza informațiile anterioare ale companiei, cum ar fi prețurile, mesajele de succes ale clienților și implicarea clienților, pentru a recomanda cea mai bună strategie în viitor.
  • Vă ajută să încheiați oferte: instrumentele de vânzări AI ar trebui să vă ajute eficient să încheiați oferte mai rapid, oferind resursele și informațiile necesare pentru conversie.
  • Îmbunătățiți serviciul pentru clienți: asistenții de vânzări AI ar trebui să poată urmări conversațiile cu clienții pentru a găsi oportunități de îmbunătățire a serviciilor pentru clienți, oferind informații corecte și personalizate despre clienții dvs.
  • Evaluare pipeline: instrumentele de vânzări AI oferă informații mai semnificative asupra pâlniei de vânzări și mută clienții potențiali prin pâlnia de vânzări mai rapid, vorbind cu cumpărătorii potriviți la momentul potrivit.
  Cum să adăugați prieteni pe Google Stadia

Acestea fiind spuse, să ne uităm la cele mai bune instrumente de vânzări AI cu caracteristicile lor.

Oliv AI

Oliv AI este un asistent de vânzări AI care îi ajută pe managerii de vânzări să monitorizeze adoptarea procesului de vânzări.

Construiește o echipă agilă de venituri care:

  • Analizează îndeaproape și învață din ore de conversații de vânzări.
  • Are acces la practicile de câștig actualizate.
  • Urmează cele mai bune practici de vânzări în fiecare zi.
  • Are vizibilitate clară în toate procesele și activitățile de vânzare.

Oliv AI analizează orele de înregistrări ale vânzărilor, identificând apelurile de descoperire cu cele mai bune performanțe și obiecțiile și interogările obișnuite ale clienților pentru a genera informații detaliate.

Acesta încurajează vânzătorii și reprezentanții de vânzări să efectueze cercetări complete înainte de apel. În plus, oferă vânzătorilor informații conversaționale în direct, îndrumându-i către următorii pași inteligenți pentru a oferi clienților o experiență consecventă de cumpărare.

Oliv AI asigură, de asemenea, igiena CRM prin actualizarea Salesforce, făcând actualizările CRM o ușoară. În plus, unifică toate instrumentele de vânzări, inclusiv CRM-uri, înregistratoare de întâlniri, conferințe video și sisteme de conținut, pentru a oferi vânzătorilor o experiență ușoară și încântătoare.

Pipedrive

Asistentul de vânzări AI al Pipedrive analizează performanța dvs. de vânzări anterioare pentru a vă anunța despre sfaturi despre când să luați următoarea acțiune pentru a vă crește veniturile și rezultatele vânzărilor.

Acționează ca mentor personal de vânzări, care oferă în mod continuu sfaturi și sugestii bazate pe performanță pentru a găsi modalități eficiente de îmbunătățire a fluxului de lucru.

Puteți vizualiza toate alertele și notificările într-un singur loc, în feedul Asistent de vânzări, îmbunătățind transparența și colaborarea în echipă și facilitând păstrarea fiecărui membru al echipei pe aceeași pagină.

De asemenea, oferă actualizări regulate de progres, permițându-vă să revizuiți modificările rezultatelor și performanței în comparație cu ultima săptămână. Comparând rezultatele prin grafice convenabile, puteți analiza cu ușurință dacă rămâneți în urmă sau obțineți rezultate în creștere, făcându-vă mai ușor să rămâneți pe drumul cel bun către obiectivele dvs.

Astfel, asistentul de vânzări Pipedrive AI acționează ca un expert în vânzări automate sau ca un sistem inteligent de notificare care ajută la:

  • Raționalizați-vă procesele de vânzare.
  • Calculați venitul din vânzări.
  • Reamintim sau vă anunță oportunitățile ratate și potențiale prin crearea de strategii de generare de clienți potențiali.
  • Sugerați funcții utile pentru a califica potențialii potențiali și pentru a crește retenția.

Regie AI

Regie AI este un instrument complet personalizat de IA pentru atingerea vânzărilor, care ajută la livrarea mesajelor relevante de vânzări către clienți în câteva secunde.

Este perfect pentru reprezentanții de dezvoltare a vânzărilor, creând e-mailuri reci hiperpersonalizate de 10 ori mai rapid pentru orice secvență manuală a lanțului de e-mail pentru a crește răspunsurile de intrare, ratele de deschidere a e-mailurilor și rezervarea întâlnirilor.

Optimizează fluxurile de lucru ale directorilor de cont, inclusiv generarea de e-mailuri unice pentru a menține ofertele în mișcare, crearea de scripturi de apeluri personalizate și de mesaje InMail LinkedIn și inserarea de garanții aprobate de companie în mesajele dvs. cu un singur clic.

Pe lângă automatizarea vânzărilor, Regie AI vă poate ajuta echipa de venituri să genereze conținut captivant la scară, inclusiv postări pe blog și pe rețelele sociale, secvențe de e-mail și evenimente și invitații de urmărire.

De asemenea, oferă un sistem de gestionare a conținutului care face referire la conținut istoric și oferă acces la studii de caz anterioare, videoclipuri, o pagină, mărturii și multe altele. Acest lucru facilitează încorporarea conținutului deja cunoscut și rămâne consecvent între echipe.

Cresta

Cresta este un instrument de asistent de vânzări AI care vă ajută să vă sporiți eficacitatea și eficiența vânzărilor cu algoritmi AI generativi.

Oferă produse de inteligență integrate pentru centre de contact care transformă informații în timp real în acțiuni în timp real bazate pe rezultate. Unele dintre soluțiile inteligente de centre de contact pe care le oferă includ:

  • Vizibilitate sporită asupra tendințelor și perspectivelor de afaceri pentru a lua decizii de afaceri mai rapide și mai inteligente.
  • Îmbunătățiți eficiența și eficacitatea agenților de vânzări echipându-i cu coaching și asistență bazate pe inteligență artificială pentru a le crește performanța.
  • Activați un coaching robust și asigurarea calității prin instruirea decalajelor de performanță și măsurarea performanței echipei pe conversii 100%.
  • Automatizare pentru a crește eficiența prin găsirea strategică și înlocuirea conversațiilor repetitive cu chatbot susținute de informații despre clienți.
  9 convertoare FBX în OBJ pentru modelele dvs. 3D

Cresta oferă o suită integrată de produse inteligente, inclusiv Cresta Agent Assist, Cresta Director, Cresta Insights și Cresta Virtual Agent. Aceste instrumente fac fiecare agent mai eficient și mai performant, îmbunătățind productivitatea.

Refren ZoomInfo

Chorus de la ZoomInfo este unul dintre produsele Conversation Intelligence cu cea mai rapidă creștere, susținut de 14 brevete tehnologice care folosesc Machine Learning (ML).

Iată câteva caracteristici ale Chorus care îl fac să conteze fiecare client și interacțiune cu afaceri:

  • Analiza apelurilor de vânzări: Chorus ajută echipele de vânzări bazate pe performanță să captureze și să analizeze apelurile, e-mailurile și întâlnirile cu clienții pentru a oferi acces instantaneu la informațiile și transcrierile apelului. Ajută la creșterea vizibilității, a comportamentului câștigător și a schimbărilor de proces pentru a crea un impact mai bun.
  • Stimulează performanța echipei: ajută la identificarea comportamentelor câștigătoare care îmbunătățesc echipele și angajații, stimulează aderarea la metodologie, reduc timpul de angajare a noilor angajări și stimulează performanța echipei.
  • Obțineți perspective competitive, cum ar fi vocile clienților, pentru a înțelege mai bine tendințele și comportamentul câștigător. Înțelegerea limbajului clienților în canalele de conținut și de mesagerie vă permite să luați decizii strategice pentru baza dvs. de clienți.

Astfel, Chorus ajută la economisirea a 75% din timpul petrecut cu evaluări și îmbunătățește viteza, eficiența și veniturile proceselor de vânzare.

Derivă

Vânzările conversaționale ale Drift oferă o abordare axată pe cumpărător pentru echipele de vânzări și marketing, permițându-le să pornească conversațiile, să construiască un canal de vânzări de calitate și să mărească viteza vânzărilor prin informații valoroase în timp real și comunicări omnicanal.

Acest lucru a făcut ca Drift să creeze un impact valoros și semnificativ asupra succesului vânzărilor întreprinderii.

De fapt, conform unui studiu Total Economic Impact (TEI), soluția de vânzări conversaționale a Drift a oferit următoarea rentabilitate a investiției (ROI) întreprinderilor și afacerilor:

  • 670% Rentabilitatea totală a investiției (RoI).
  • Creștere medie de 50% a eficienței și productivității reprezentantului de vânzări.
  • Creștere medie de 30% a vitezei vânzărilor.
  • Creștere medie de 20% a ratei de câștig.
  • Creștere cu 18% a valorii medii a comenzii (AOV).

Iată cele mai bune caracteristici ale Drift care ajută la obținerea acestui ROI pentru companii:

  • Vizați și concentrați-vă asupra clienților potențiali prin colectarea semnalelor de cumpărare în întreaga stivă tehnologică. Acest lucru permite reprezentanților de vânzări să identifice cele mai implicate conturi și cele care reprezintă comitetul de cumpărare.
  • Furnizați alerte și notificări în timp real despre un potențial care implică o întreprindere prin chat sau video.
  • Furnizați un scor de implicare AI reprezentanților de vânzări care determină cele mai atractive conturi probabil să cumpere pe baza interacțiunilor cu marca, inclusiv site-ul, intenția conversației, activitatea prin e-mail și video, datele întâlnirilor și titlul postului.
  • Programați rapid întâlniri în Google Calendars și Microsoft direct folosind un bot.
  • Promovați implicarea video și accelerați conversațiile trimițând videoclipuri și GIF-uri captivante și personalizate clienților potențiali prin e-mail, chat sau mesagerie LinkedIn.
  • Utilizați aplicația mobilă din mers, permițând vânzătorilor să creeze videoclipuri și să discute cu potențiali de oriunde și oricând.
  • Furnizați chat live cumpărătorilor, permițându-le să omite formularul și să înceapă o conversație de la om la om în timp real.

Ceea ce este mai bun la acest instrument de vânzări AI este că oferă peste 50 de integrări native pentru aplicații precum Salesforce, Slack, Zoom, Outreach și SalesLoft. În plus, extinde și conexiunea lui Zapier la peste 500 de aplicații.

AI fără întreruperi

Seamless AI este un motor de căutare în timp real bazat pe inteligență artificială pentru clienții potențiali de vânzări B2B, care oferă o rentabilitate medie a investiției (RoI) de 5-10 ori și o creștere medie de 350% a oportunităților.

  Cum se creează un e-mail anonim (fals) pentru a proteja identitatea online?

Acest motor de căutare le permite vânzătorilor să se conecteze direct cu potențialii lor clienți, facilitând construirea unui canal de vânzări, scurtând ciclul de vânzări și încheind mai multe oferte.

Soluția sa de prospectare a vânzărilor le permite vânzătorilor să găsească persoanele potrivite pentru a contacta și să construiască o listă de clienți potențiali profitabilă și precisă, permițându-le să petreacă mai puțin timp creând o listă de prospectare a vânzărilor și mai mult timp vânzând.

De asemenea, puteți descărca extensia gratuită Chrome a Seamless AI pentru a găsi cu ușurință e-mailurile și numerele de telefon ale potențialilor prin browserul Chrome. În plus, caracteristica sa de îmbogățire a datelor permite vânzătorilor să completeze orice detalii și informații lipsă în lista incompletă de contacte sau clienți potențiali, transformându-l într-o listă de înaltă calitate.

Așadar, dacă doriți să creșteți și să construiți o listă precisă de clienți potențiali pentru a încheia mai multe oferte mai rapid și pentru a vă mări veniturile, Seamless AI este instrumentul de vânzări AI potrivit.

Seismic

Seismic oferă soluții de activare a vânzărilor echipelor de vânzări care se confruntă cu dificultăți în a lua decizii rapide, a construi relații puternice cu clienții și a obține o imagine holistică a ceea ce funcționează pentru a crește succesul.

Oferă mai multe produse și soluții, cum ar fi Managementul conținutului de vânzări și Vânzarea ghidată prin AI, oferind resurse care îi ajută pe reprezentanții de vânzări să înțeleagă modul în care AI transformă vânzările și gestionarea clienților în zilele noastre.

Iată cum aceste soluții ajută echipele de vânzări din întreaga lume:

  • AI Guided Selling oferă vânzătorilor recomandări de conținut de înaltă calitate și contextuale, ajutând la realizarea vânzărilor și la câștigarea ofertelor mai rapid.
  • Învățare și instruire Resursele Lessonly le permit reprezentanților de vânzări să folosească un singur hub pentru conținut și învățare, permițându-le să ia decizii mai bune, să conducă conversații mai bune cu clienții și să îmbunătățească satisfacția clienților.
  • Maximizați productivitatea vânzătorului, permițându-le să petreacă mai mult timp conectându-se și interacționând cu cumpărătorii și efectuând vânzări în loc să găsească potențiali și să se pregătească pentru apeluri.
  • Permite reprezentanților de vânzări să ia decizii bazate pe date cu informațiile acționabile ale Seismic asupra celor mai bune practici care stimulează succesul vânzărilor.

Seismic oferă, de asemenea, informații și recomandă canalele digitale potrivite pentru a ajunge la anumiți clienți potențiali, a conduce conversații personalizate și a câștiga mai multe oferte.

Veloxy

Veloxy este o soluție de vânzări AI care ajută reprezentanții de vânzări și echipele să îmbunătățească relațiile cu clienții, să mărească veniturile și să crească cu o viteză extraordinară.

Angajamentul și satisfacția constantă a clienților sunt cele mai importante aspecte ale vânzărilor și reținerii de succes.

Și fără o soluție AI de vânzări, reprezentanții de vânzări trebuie să-și petreacă 66% din timp gestionând apelurile și e-mailurile, găsirea potențialului potrivit, înregistrarea activităților, introducerea datelor în Salesforce și programarea manuală a urmăririlor.

Pe de altă parte, Veloxy Sales AI automatizează și elimină activitățile nevânzătoare care nu generează vânzări și venituri, permițând reprezentanților de vânzări să petreacă 95% din timp:

  • Comunicați virtual cu clienții.
  • Faceți cunoștință cu clienții în persoană.
  • A fi un consilier pentru clienții potențiali și potențiali.
  • Activitate de cercetare competitivă.
  • Descoperiți și abordați punctele dureroase.

Mai mult, scurtează și ciclul de vânzări. Ea eficientizează implicarea clienților cu AI Guided Selling, care trimite notificări inteligente despre care client să sune sau să e-mail și cine este mai probabil să cumpere, facilitând și accelerând implicarea în vânzări.

Deci, dacă doriți să eliminați implicarea lentă și nefrecventă a clienților, să petreceți mai mult timp vânzând, să îmbunătățiți satisfacția clienților și să generați mai multe vânzări, Veloxy Sales AI este alegerea potrivită pentru instrumentul de vânzări AI.

Cuvinte finale

Derularea de campanii de vânzări de succes poate fi o provocare și un proces consumator de timp. Prin urmare, investiția în instrumente de vânzări AI vă poate ajuta să simplificați, să automatizați și să vă îmbunătățiți procesul de vânzare, generând mai multă productivitate și venituri.

Dacă doriți să maximizați eficiența echipei de vânzări și să aduceți profituri, instrumentele de mai sus vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele de vânzări în acest an.

Apoi, consultați strategiile de vânzări câștigătoare pentru a vă ajuta să încheiați mai bine ofertele.