9 Cel mai bun CRM pentru agenții pentru crearea călătoriei clientului

Dacă faci parte dintr-o agenție de vânzări sau de marketing, CRM specializat pentru agenții este instrumentul perfect pentru a face călătoriile tale clienților ușoare. De aceea, am pregătit mai jos o listă cu cele mai bune platforme de relații cu clienții!

Instrumentele obișnuite de CRM (gestionarea relațiilor cu clienții) disponibile pe piață nu sunt suficiente pentru a răspunde nevoilor agențiilor care se ocupă cu diverși clienți. Prin urmare, aceste agenții ar trebui să aleagă o aplicație CRM care are caracteristici dedicate utile pentru cerințele lor.

Înainte de a trece la discuția principală, să aruncăm o privire asupra beneficiilor unor astfel de CRM-uri și a modului în care îl poți alege pe cel potrivit pentru compania ta. Iată o privire asupra instrumentelor CRM la care ne vom uita:

Titlu

Descriere

Explora

Zoho

Date centralizate, campanii de marketing, management social media.

Semrush

Managementul clienților, integrarea datelor, monitorizarea KPI.

Vânzări proaspete

Aplicație mobilă, scorul potențial, automatizarea fluxului de lucru.

Conductă

Sincronizare comunicare, email marketing, automatizare.

Forta de vanzare

Marketing personalizat, scor AI potențial, chatbot.

Perspicac

Vizualizări personalizabile, management de clienți potențiali, suport pentru integrare.

Generare de lead-uri, comunicare omnicanal, raportare.

Cupru

Integrare Google Workspace, automatizare, flux de activitate.

Campanii multicanal, automatizare, raportare în timp real.

Importanța CRM pentru agenții

Instrumentele de management al relațiilor cu clienții sunt o parte importantă a îmbunătățirii călătoriei clientului. La urma urmei, un client fericit este unul căruia i se oferă satisfacție în toate etapele ciclului de cumpărare.

  • Gestionarea completă a clienților de pe o singură platformă
  • Colaborare perfectă între colegi și echipe
  • Comunicarea între coechipieri pentru a asigura responsabilitatea
  • Raționalizați procesele de gestionare și reținere a relațiilor cu clienții
  • Informații detaliate asupra eforturilor de vânzări și marketing pentru decizii bazate pe date
  • O bază de date centralizată pentru toate informațiile despre clienți
  • Campanii de marketing personalizate pentru diferiți clienți
  • Urmărirea istoricului comunicării cu clientul
  • O mai bună satisfacție a clienților, loialitate și reținere
  • Securitate îmbunătățită a datelor și conformitate cu reglementările

Printr-un instrument CRM, nu numai satisfacția clientului poate fi îmbunătățită, ci și echipa poate înțelege mai bine vocea clientului prin interacțiunile sale cu clientul în diferitele etape.

Cum să alegi cel mai bun CRM pentru o agenție

Furnizorul de management al relațiilor cu clienții care este ales depinde de obiectivele și cerințele de afaceri. Deși ar putea exista calități care se suprapun, pot exista și câteva puncte care deosebesc o anumită soluție CRM.

  • Selectați un CRM care se potrivește nevoilor agenției dvs
  • Alegeți un plan de abonament care este eficient din punct de vedere al costurilor și economic
  • Alegeți un CRM scalabil care poate crește odată cu agenția dvs
  • Asigurați-vă că CRM este ușor de utilizat și nu are o curbă de învățare abruptă
  • Selectați un CRM pentru agenția dvs. care poate fi integrat cu instrumentele pe care le utilizați
  • Alegeți un CRM care vă permite să personalizați câmpurile, fluxurile de lucru și rapoartele
  • CRM cu o aplicație mobilă ar trebui să fie preferat pentru conectivitate în mișcare
  • Ar trebui să aibă facilități de raportare și analiză pentru clienți
  • Alegeți un CRM care respectă reglementările privind confidențialitatea și securitatea datelor
  • Dacă utilizați deja un CRM, asigurați-vă că cel nou acceptă migrarea lină a datelor
  • CRM-urile cu o încercare gratuită vă ajută, de asemenea, să încercați funcțiile înainte de a vă abona
  7 Cel mai bun software de deblocare a iPhone pentru a debloca codul de acces

Iată câteva CRM-uri competente și populare utilizate de diferite agenții pentru a-și gestiona relația cu clienții și călătoriile cu clienții.

Zoho

Dacă sunteți o agenție în creștere care trebuie să gestioneze mai mulți clienți, Zoho CRM vă permite să vă păstrați toate datele și comunicațiile într-un singur loc.

Caracteristici:

  • Gestionați ofertele și toate celelalte activități legate de fiecare client
  • Rulați campanii de marketing și măsurați rezultatele acestora
  • Gestionați rețelele sociale pentru clienți și propria agenție
  • Comunicare omnicanal în timp real pentru urmărire și colaborare fără probleme
  • Bază de date care conține toate conturile, clienții potențiali și ofertele
  • Tablou de bord eficient pentru automatizarea fluxului de lucru
  • Analize și rapoarte pentru a vă măsura KPI-urile
  • Aplicație mobilă pentru a rămâne conectat cu clienții și colegii

Indiferent dacă afacerea dvs. se ocupă de marketing digital, rețele sociale, publicitate și relații publice, puteți utiliza Zoho CRM pentru a rezolva totul.

Semrush

Agențiile pot folosi Semrush CRM pentru marketing online și alte scopuri. În toate cazurile, îi va ajuta să gestioneze toți clienții într-o manieră profesionistă.

Caracteristici:

  • Gestionați-vă clienții și urmăriți-vă clienții potențiali
  • Faceți colaborarea cu clienții o briză
  • Importați în vrac datele clienților din proiecte și HubSpot
  • Interfață unică pentru a vă organiza toate datele clientului
  • Gestionați proiectele clienților prin managementul sarcinilor și prioritizarea
  • Stocare și gestionare sigură a fișierelor pe Google Cloud
  • Creați rapoarte cu etichetă albă și partajați-le prin portaluri dedicate clienților
  • Monitorizați KPI-urile clienților cu datele generate de instrumentele Semrush

În timp ce utilizați Semrush CRM, puteți integra și alte instrumente Semrush cu acesta pentru a obține beneficii maxime.

Vânzări proaspete

Cu Freshsales CRM pentru agenții, publicitate și media, agențiile se pot asigura că își gestionează clienții în mod profesionist și își pot încheia tranzacții mai rapid.

Caracteristici:

  • Aplicația mobilă Freshsales pentru a oferi toate serviciile clienților din mers
  • Integrare cu numeroase aplicații precum Zapier, Mailchimp, Segment și Google Workspace
  • Facilitate de punctare a clienților potențiali pentru a găsi rapid clienții potențiali calificați
  • Vizualizare 360𝆩 a tuturor activităților clienților potențiali pe o singură pagină
  • Utilizați fluxuri de acțiuni pre-proiectate pentru automatizarea fluxului de lucru
  • Rapoarte despre progresul și performanța agenției dvs
  • Tablou de bord cu vizualizări personalizabile pentru a organiza datele clienților
  Cum să obțineți Microsoft Excel pentru a calcula incertitudinea

Per total, asigură productivitatea, performanța și creșterea veniturilor echipei dvs. de vânzări Freshsales CRM.

Conductă

Pipeline CRM este un software CRM de agenție ușor de utilizat, care vă permite să vă dezvoltați afacerea, eliminând silozurile, greșelile de comunicare și întreruperile.

Caracteristici:

  • Sincronizați toate comunicările echipelor și clienților
  • Integrari cu clienți de e-mail, aplicații de marketing și vânzări
  • Gestionați marketingul prin e-mail și urmăriți automat performanța acestora
  • Facilitate nelimitată de stocare a datelor pentru documente, imagini și comunicații
  • Permisiuni personalizate de utilizator pentru diferite echipe și angajați
  • Înregistrarea ciclului de viață complet al relației fiecărui client
  • Funcția Supershare pentru a partaja rapid și în siguranță datele cu părțile interesate
  • API open-source și suport pentru integrare pentru toate aplicațiile de top

Mai mult, Pipeline CRM vă permite să automatizați sarcinile obișnuite și să obțineți rapoarte despre performanța dvs.

Forta de vanzare

Salesforce CRM ajută chiar și întreprinderile mici să construiască relații cu clienții și să le mențină.

Caracteristici:

  • Creați călătorii de e-mail și pagini de destinație personalizate
  • Scoruri potențiale bazate pe inteligență artificială pentru o direcționare eficientă
  • Alertă de vânzări în timp real și istoric de implicare
  • Tabloul de bord și rapoarte personalizabile
  • KPI-uri personalizate pentru managementul pipelinei
  • Capturați și sincronizați automat datele dvs. cu CRM
  • Inteligență conversațională și aprobări de contracte
  • Automatizare de marketing și raportare predictivă AI
  • Chatbots pentru a automatiza suportul și rezoluția rapidă
  • Informații acționabile bazate pe inteligență artificială pentru fluxuri de lucru inteligente

Acest CRM vă permite, de asemenea, să utilizați Slack pentru comunicare centralizată, automatizare eficientă și AI.

Perspicac

Folosind CRM perspicacagențiile nu numai că își pot eficientiza procesele de vânzare, ci și pot asigura profitabilitatea prin relații pe termen lung cu clienții.

Caracteristici:

  • O singură sursă de adevăr care vă ține echipa și procesele pe aceeași pagină
  • Vizualizări și fluxuri de lucru personalizabile în funcție de nevoile și preferințele dvs
  • Managementul clienților potențiali și al pipeline-ului pentru o afacere mai bună și un ROI mai mare
  • Conectarea flexibilă a înregistrărilor și comunicare pentru a construi relații
  • Vizualizare KPI pentru a monitoriza informațiile și progresul
  • Suport pentru integrarea cu peste 1200 de aplicații pe care le utilizați pentru agenția dvs
  • SOC 2 Tip II, SSO, TFA și criptarea datelor pentru securitate

Acest CRM ușor de utilizat și personalizabil este util pentru agențiile care urmăresc o soluție scalabilă.

Coleg de vânzări

Ai putea aparține oricărei agenții de marketing, dar vei găsi Coleg de vânzări CRM sa fie capabil sa gestioneze diverse servicii si specializari.

  Cum să activați notificările cu prioritate ridicată pentru Gmail

Caracteristici:

  • Instrumente de generare de clienți potențiali, cum ar fi formulare web, chat live, programator de întâlniri și chatbot
  • Instrumente de stimulare a conducerii, cum ar fi marketing prin SMS, călătorii automate și mesaje text în bloc
  • Contactați Managementul pentru a crea profiluri solide de clienți
  • Punctajul clienților potențiali pentru a identifica clienții potențiali cu adevărat
  • Creați și personalizați o nouă conductă pentru servicii separate
  • Suport de comunicare omnicanal în cadrul CRM
  • Gestionarea campaniei cu feedback-ul clienților
  • Rapoarte despre performanța echipei de vânzări și performanța activității

Salesmate CRM oferă, de asemenea, peste 45 de widget-uri de tablou de bord și 30 de șabloane încorporate pentru rapoarte pe care le puteți utiliza în diferite scopuri.

Cupru

Dacă aparțineți unei agenții de creație, primiți asistență de la Cupru îți va permite să aduci ce e mai bun din echipa ta, îmbunătățind în același timp relația cu clienții tăi.

Caracteristici:

  • CRM care funcționează în sincronizare cu Google Workspace Dacă faceți parte dintr-o agenție de vânzări sau de marketing, CRM-ul specializat pentru agenții reprezintă instrumentele perfecte pentru a vă facilita călătoriile clienților. De aceea, am pregătit mai jos o listă cu cele mai bune platforme de relații cu clienții!
  • Captează automat toate detaliile proiectelor dvs. pentru a menține lucrurile organizate
  • Flux de activitate care oferă vizibilitate în momentele clienților în timp real
  • E-mail și instrumente de marketing pentru managementul personalizat al relațiilor
  • Rapoarte personalizabile pentru a înțelege cum merge afacerea dvs
  • Automatizați sarcinile și notificările recurente
  • Păstrați toate contactele organizate pentru o descoperire rapidă

De asemenea, agențiile pot integra Copper cu instrumentele lor existente, cum ar fi RingCentral, Calendly, LinkedIn, PandaDoc, Hubspot, Zapier etc.

Keap

Keap oferă un CRM pentru agențiile de marketing, unde puteți automatiza sarcini repetitive și extinde afacerea.

Caracteristici:

  • Rulați campanii de marketing pe mai multe canale
  • Automatizați urmăririle personale cu clienții
  • Obțineți toate datele despre clienți potențiali și despre clienți sub o singură umbrelă
  • Automatizați campaniile de urmărire vizate
  • Acces la KPI-uri și la datele de vânzări în timp real
  • Funcție de raportare pentru a descoperi blocajele și a amplifica performanța

În afară de cele de mai sus, acest CRM oferă diverse funcții de economisire a timpului care vor reduce volumul de muncă al membrilor echipei.

Încheierea

Ca agenție, trebuie să dezvolți cu atenție o relație cu fiecare client al tău pentru a asigura creșterea dorită în afacerea ta. Indiferent de dimensiunea companiei dvs., accentuarea fiecărui client este o sarcină esențială, dar dificilă.

Cu toate acestea, folosind CRM pentru agenții, vă puteți gestiona cu ușurință toți clienții în timp ce vă scutiți echipa de la suprasolicitare. Consultați lista noastră cu cele mai bune CRM-uri și asigurați-vă că selectați potrivirea perfectă pentru afacerea dvs.

Căutați CRM-uri bazate pe mobil? Consultați acest articol despre instrumentele CRM mobile.