9 Cea mai bună soluție PBX în cloud pentru întreprinderi mici și mijlocii

Dacă sunteți în căutarea unui sistem telefonic de afaceri, probabil că ați văzut destul de des acronimul PBX. PBX este prescurtarea pentru Ramură privată de schimb valutar. Spre deosebire de o rețea de telefonie publică, PBX permite companiilor să își opereze singure rețeaua telefonică.

În mod tradițional, sistemele PBX erau disponibile doar ca soluții on-premise. Acest lucru a însemnat o autogestionare riguroasă, costuri ridicate de întreținere și complexitate la nivel înalt.

Și, deși sunt încă disponibile ca soluții on-premise, utilizatorii moderni de PBX sunt încurajați să-și găzduiască sistemul telefonic prin Cloud.

Nu numai pentru că este mult mai accesibil, ci și pentru că este mai ușor de gestionat și poți beneficia de funcții unice. Pentru a ilustra, iată câteva dintre aceste caracteristici:

  • Gazduire off-site. Sistemul dvs. de telefonie este condus și întreținut de furnizorul dvs., ceea ce înseamnă că centrele de date sunt în afara amplasamentului. Acest lucru atenuează nevoia de întreținere regulată a hardware-ului.
  • Telefoane IP. Sistemele PBX bazate pe cloud rulează în întregime prin Ethernet. Aceasta înseamnă că întreaga companie poate utiliza telefoane VoIP și/sau telefoane mobile de oriunde cu o conexiune la Internet.
  • Management simplu. Soluțiile PBX bazate pe cloud integrează toate caracteristicile esențiale într-un tablou de bord online. Aceasta înseamnă că puteți ruta, aloca permisiuni, gestiona configurațiile telefonului etc. direct din browser.
  • Flexibilitate. Indiferent dacă sunteți într-o călătorie de afaceri sau în afara biroului, Cloud PBX vă asigură că clienții și echipa dvs. vă pot contacta oricând.
  • Fără costuri suplimentare. Soluțiile prezentate în această postare sunt construite exclusiv pe un model bazat pe plan. Plătești doar pentru funcțiile de care ai nevoie, nici mai mult, nici mai puțin.

Și, în sfârșit, trecerea la digital vă asigură că puteți integra platforma dvs. Cloud PBX la alegere cu instrumentele preferate de gestionare a relațiilor cu clienții. Precum de Forta de vanzare, Zendesk, Slack, Freshdeskși multe altele.

La un moment dat, trecerea la digital cu sistemul dvs. de telefonie de afaceri a fost totul despre eficiența costurilor. În zilele noastre, puteți beneficia de o productivitate crescută, ușurință de scalare și sute de integrări cu instrumente pe care afacerea dvs. le folosește deja.

Deci, haideți să aruncăm o privire mai atentă la opțiunile pe care le aveți pentru unele dintre cele mai bune soluții Cloud PBX de pe piață.

CloudTalk

CloudTalk este un sistem de telefonie consolidat bazat pe cloud, cu o platformă de call center integrată. Este creat pentru a funcționa cu instrumente moderne de afaceri, birou de asistență și magazine de comerț electronic, care ajută la eficientizarea comunicării dintre client și companie. Cel mai popular plan lunar începe de la 20 USD și poate fi actualizat în funcție de nevoile dvs.

Spre deosebire de sistemele PBX interne obositoare – CloudTalk funcționează în întregime din browser. Acest lucru vă asigură că configurarea centrului dvs. de apeluri durează doar câteva momente și că puteți începe să primiți apeluri din prima zi.

Tu și angajații tăi aveți opțiunea de a înregistra fiecare apel individual și de a lua notițe în timp real. Ca atare, ai libertatea de a lua decizii pe termen lung care vor avea un impact pozitiv asupra afacerii tale. Și dacă nu ești convins, poți oricând să încerci CloudTalk cu o perioadă de probă gratuită de 14 zile.

HubSpot este unul dintre partenerii cu care CloudTalk lucrează îndeaproape, așa că dacă aveți o infrastructură HubSpot existentă – puteți combina ambele platforme pentru o experiență de interacțiune cu clienții mult mai fluidă decât oricând.

Doar sună

Doar sună este un sistem PBX bazat pe cloud care oferă proprietarilor de afaceri numere de telefon în peste 70 de țări. Numerele de telefon create de JustCall apar ca numere locale ori de câte ori vă contactați clienții, ceea ce oferă un nivel complet de transparență.

  Cum să vă dați seama dacă cumpărați de la un vânzător terță parte pe Amazon

Un număr local elimină nevoia clienților de a-și face griji cu privire la legitimitatea apelurilor pe care le primesc. La scurt timp după înregistrarea ca client JustCall, veți avea opțiunea de a genera numere de telefon noi în orice țară preferați.

Cel mai bine, nu este vorba doar despre un set simplificat de numere de telefon. Lista de funcții JustCall se întinde pe departe atunci când vine vorba de a vă asigura că dvs. și clienții dvs. sunteți mereu în contact. Și iată cum.

  • Redirecționare a apelurilor. Ieșit în vacanță? Nici o problema. JustCall poate redirecționa sau distribui apeluri către un număr la alegere, chiar și atunci când nu sunteți la birou.
  • Distribuția echipei. Niciun apel nu ar trebui să rămână fără răspuns. Caracteristicile echipei JustCall vă permit să atribuiți mai mulți angajați unui singur număr.
  • Numiri. Utilizați unul dintre widget-urile site-ului furnizate pentru a adăuga un formular de programare pe site-ul dvs. În acest fel, clienții pot programa întâlniri telefonice la un moment convenabil pentru ei.
  • Integrari. JustCall acceptă mai mult de 30 de integrări cu platformele tale preferate CRM și Helpdesk.
  • Monitorizarea. Plănuiți să instruiți un nou lot de angajați ai centrului de asistență telefonică? Funcțiile de monitorizare încorporate vă permit să identificați rapid potențialele greșeli pe care le fac cursanții și să le modificați din mers.

Compania își actualizează constant platforma cu noi funcții și instrumente pentru a vă ajuta să profitați la maximum de sistemul dvs. de telefonie. În ceea ce privește prețul, este atât echitabil, cât și flexibil. Cu cel mai accesibil plan care începe de la doar 25 USD pe lună pe număr.

Apel aerian

Căutați o soluție de telefon pentru afaceri care să se extindă pe măsură ce afacerea dvs. crește? Nu căuta mai departe decât Apel aerian. O alegere perfectă pentru proprietarii de afaceri care doresc să înceapă propriul centru de apeluri și să-l extindă alături de creșterea afacerii.

Deci, cât de greu este să folosești Aircall în practică? Vestea bună este că totul, de la înscriere până la crearea primului tău număr de telefon, este aproape automatizat. După ce ați configurat structura echipei, puteți începe să adăugați numere de telefon din peste 50 de țări.

Fiecare număr pe care îl creați poate fi personalizat de dvs. pentru cerințele țării și, în plus, puteți atribui un număr unui anumit membru al echipei. De exemplu, cineva care lucrează dintr-o regiune în care alegeți numărul de localizat.

Dar asta nu este tot. Pentru a vă face centrul de apeluri cât mai complet posibil, veți avea nevoie de asistență pentru integrări terțe. Este posibil să vă gestionați deja lista de clienți utilizând software-ul de asistență sau altfel.

Și chiar și în acest departament, Aircall este extrem de receptiv cu sprijinul pe care îl oferă. Lista actuală de integrări include peste 100 de instrumente și platforme pe care le folosesc proprietarii de afaceri moderni, precum Zoho, Shopify, SnapCall, Pipedrive și multe altele.

JivoChat

Cu toate funcțiile PBX virtuale de care aveți nevoie pentru afacerea dvs., JivoChat vă ajută să primiți și să efectuați apeluri, precum și mesaje text SMS fără probleme. Permite apeluri în peste 50 de țări diferite și puteți chiar să redirecționați/distribuiți apeluri. Lucrul grozav este că puteți efectua toate sarcinile direct din aplicația Jivo.

În plus, puteți:

  • Trimiteți salut vocal
  • Stocați înregistrările clienților
  • Încărcați cu ușurință soldul.

Puteți alege numere diferite pentru diferite țări la doar 1 USD/lună și puteți efectua apeluri la doar 0,02 USD/lună. Există, de asemenea, un serviciu de asistență pentru clienți 24/7 prin telefon, e-mail și chat.

  25 de imagini minunate pentru desktopul dvs

FreshCaller

Cu peste 40.000 de clienți sub centură, FreshCaller’s Sistemul cloud PBX este unul dintre preferatele de pe piață. Nu necesită costuri de întreținere, descărcare sau hardware pentru a funcționa. 😉

Puteți să scalați cu ușurință după cum doriți și să ușurați lucrurile pentru echipa dvs. oferindu-le acest motor AI vocal de ultimă generație care crede în simplitate. Iată câteva dintre multele lucruri pe care le puteți face cu Freshcaller:

  • Importați numere sau cumpărați altele noi din peste 90 de țări
  • Generați automat rapoarte personalizate și detaliate pentru a fi livrate direct în căsuța dvs. de e-mail
  • Monitorizați interogarea conversațiilor și chiar accesați conversațiile vitale care necesită atenția dvs.
  • Folosiți roboți vocali care cunosc intenția și interacționează cu clienții pentru a rezolva întrebările fără efort

Pentru a explora toate funcțiile, puteți începe să utilizați perioada de încercare gratuită de 21 de zile înainte de a vă angaja într-un plan plătit.

RingCentral

RingCentral este alegerea principală a sistemului telefonic pentru peste 400.000 de proprietari de afaceri din întreaga lume. Indiferent dacă sunteți o afacere mică sau o întreprindere în creștere – RingCentral oferă o mulțime de funcții pentru a vă satisface nevoile.

Ca platformă VoIP bazată pe cloud, RingCentral se remarcă prin funcții pentru apeluri vocale, mesaje text mobile și opțiuni de conferință pentru video și audio.

Una dintre cele mai căutate funcții pentru RingCentral este experiența lor unificată pentru dispozitive mobile și desktop. Acest lucru asigură că angajații pot accesa întotdeauna apelurile importante (pierse sau nu), indiferent dacă sunt în mișcare sau la birou.

Prin distribuție, puteți aloca echipe diferite pentru o varietate de ramuri diferite din afacerea dvs. – De exemplu, clienții care au nevoie de ajutor tehnic sau financiar.

Prețul începe de la 20 USD pe lună pentru planul Essentials, cu Ultimate (all inclusive) începând de la 50 USD pe lună. Ține minte; aceste costuri de abonament nu acoperă numerele de telefon individuale, care încep de la aproximativ 5 USD pentru un număr internațional.

8×8

8×8 se concentrează pe a ajuta proprietarii de afaceri mici și mijlocii să creeze un sistem telefonic dinamic în întreaga structură a afacerii. Prin intermediul tehnologiei de clasă mondială – 8×8 este capabil să ofere servicii PBX de mare viteză folosind doar o conexiune la internet.

Ca platformă all-in-one, 8×8 este capabil să ofere mai mult decât un sistem tradițional de gestionare a telefonului. Pentru a ilustra, iată o prezentare a celor trei produse de bază pe care 8×8 le oferă clienților săi:

  • Birou virtual. Un serviciu de telefonie tradițional orientat spre cloud care utilizează VoIP. Perfect pentru proprietarii de afaceri mici care au nevoie de un număr de telefon de încredere pentru a ajunge la clienți.
  • Virtual Office Pro. Versiunea pro a aceluiași plan include funcții suplimentare precum fax, conferințe și capacitatea de a înregistra apeluri. Ideal dacă afacerea dvs. este în creștere și doriți să încheiați afacerea într-un mediu de lucru la distanță.
  • Centrul de contact virtual. O experiență completă a centrului de contact pe cloud. Aceasta include instrumente pentru generarea de rapoarte, analiza datelor în timp și multe altele. Potrivit pentru companiile consacrate care au de-a face zilnic cu mii de clienți.

Una dintre caracteristicile prin care 8×8 iese în evidență este Tabloul de bord al angajatorului. Acest tablou de bord vă ajută să vă reuniți toți angajații într-un singur sistem. Angajații pot discuta între ei, pot atribui apeluri sau pot gestiona un stoc de mesaje vocale.

Nu în ultimul rând, dacă decideți să optați pentru 8×8 – unul dintre specialiștii lor PBX vă va oferi un tur introductiv al produsului care durează până la o oră. Acest lucru vă va asigura că sunteți pe deplin familiarizat cu toate caracteristicile lor de bază și cu modul în care aceste funcții pot beneficia afacerea dvs.

  Generați Heap Dump, Java Core și System Dump în WebSphere

RingOver

RingOver este o platformă de telecomunicații cu sediul în Franța, care vă ajută să vă configurați propriul centru de apeluri digital în mai puțin de 5 minute. De la a nu avea un centru de apel la un număr de telefon și primul apel de client. Totul datorită unei infrastructuri complet optimizate pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele.

Pentru a înțelege mai bine cum RingOver este superior sistemelor PBX tradiționale interne, să aruncăm o privire la principalele caracteristici.

  • Creați un număr de telefon în mai mult de 60 de țări, fără limite pentru apelurile efectuate sau primite.
  • Utilizați centrul dvs. de apeluri bazat pe cloud pentru a trimite mesaje text, a discuta cu clienții, a trimite un fax sau a primi mesaje vocale.
  • Funcționează cu desktop și mobil – acceptați apelurile clientului dvs. din orice locație unde există acces la Internet.
  • Centrala dinamică pe care o puteți folosi pentru a structura experiențe de navigare interactivă pentru clienții dvs. De exemplu, apăsați 1 sau 2 pentru a accesa un anumit departament.
  • Rapoarte complet detaliate pentru apelurile de intrare/ieșire, istoricul angajaților și multe altele.
  • Integrare ușoară cu platforma preferată de management al relațiilor cu clienții.

Cel mai bine, nu ai nimic de făcut în afara procesului de instalare RingOver. Tabloul de bord pe care îl obțineți după înscriere este all-inclusive. Aceasta înseamnă că puteți începe să adăugați numere noi și membri ai echipei imediat după ce terminați înscrierea.

Cel mai popular plan (Power) începe de la aproximativ 60 USD pe lună. Aceasta include apeluri nelimitate către mai mult de 100 de țări de pe tot globul. În plus, veți avea opțiunea de a vă integra centrul de apel cu mai mult de 15 dintre cele mai populare platforme CRM de pe piață.

Evaluările individuale arată că RingOver are o evaluare bună pentru suport tehnic. Cu alte cuvinte, dacă nu ați folosit niciodată o soluție Cloud PBX până acum – cei buni de la RingOver vă vor ajuta cu plăcere să începeți cât mai repede posibil.

Nextiva

Nextiva este una dintre cele mai vechi și probabil cele mai populare soluții PBX bazate pe cloud de pe piață. Compania se mândrește cu o experiență de peste 15 ani în domeniul sistemelor de telefonie digitală. Și a supraviețuit mai multor schimbări în tehnologia generală VoIP pe care o vedem astăzi pe web.

Bijuteria coroanei din spatele succesului Nextiva a fost munca sa continuă asupra NextOS platformă. NextOS încapsulează toate aspectele comunicării asociate cu un mediu de afaceri. Mai exact, Nextiva se dedică reunirii echipei și comunicărilor cu clienții într-un singur tablou de bord. Acest lucru, la rândul său, oferă o experiență perfectă în centrul de apeluri digital.

De la funcții de bază, cum ar fi apelurile vocale, redirecționarea apelurilor și cozile de apeluri, până la instrumente mai complexe, cum ar fi informații despre clienți și detalii comerciale.

Pe termen lung, Nextiva vă va ajuta să acumulați suficiente informații despre clienții dvs., astfel încât să puteți înțelege mai bine nevoile acestora.

Aceasta este realizat cu ajutorul AI care ajută Nextiva să adune informații critice despre clienți în timp real. Și, deoarece este o abordare unică, s-ar potrivi cel mai bine întreprinderilor mijlocii care doresc să se dezvolte exponențial într-un interval de timp previzibil.

Concluzie

Tot mai multe companii adoptă mediul digital. Și, pe măsură ce sistemele mai vechi devin mai scumpe de întreținut, este logic să căutați alternative de încredere. Sistemele de telefonie bazate pe cloud oferă flexibilitatea de a încheia afaceri de oriunde v-ați afla.

Cel mai bine, cea mai mare parte se întâmplă din browser. Apelurile pot fi în continuare înregistrate, puteți gestiona angajații, iar unele dintre soluțiile din această listă ies din greu pentru a oferi cea mai bună experiență de comunicare cu clientul posibilă.