8 moduri de a remedia eroarea de conexiune slabă în Clubhouse

Clubhouse este o aplicație de rețea socială în care puteți începe sau asculta conversații. Puteți să vă păstrați conversațiile private sau transmise către alte persoane. Este o platformă unică de socializare. Cu toate acestea, în ultimul timp mulți utilizatori se confruntă cu o eroare de conexiune slabă în aplicația Clubhouse. Dacă vă confruntați cu aceeași eroare SSL în aplicația Clubhouse, atunci nu vă faceți griji! Vă oferim un ghid perfect care vă va învăța cum să remediați problema de conexiune slabă a aplicației Clubhouse pe dispozitivul dvs. Deci, continuă să citești!

Modalități de a remedia eroarea de conexiune slabă în aplicația Clubhouse

Înainte de a efectua metodele de depanare pentru a remedia conexiunea defectuoasă, încercați să găsiți o problemă de semnal mai puternică pe dispozitivul dvs., trebuie să vă asigurați dacă serverele de aplicații sunt în funcțiune. Vizitați Clubhouse Stare de nervozitate pagina pentru a verifica dacă există probleme cu serverul sau nu. Dacă există vreo întrerupere a serverului, atunci nu puteți face altceva decât să așteptați ca serverele să fie din nou online.

Dar dacă nu există probleme cu serverul, urmați aceste metode pentru a remedia eroarea SSL în aplicația Clubhouse de pe smartphone-ul dvs.

Notă: Deoarece telefoanele Android nu au aceleași setări și aceste setări diferă pentru fiecare marcă, pașii menționați mai jos se pot schimba ușor de la dispozitivul dvs. Am arătat următorii pași de pe smartphone-ul Honor Play.

  Îmbunătățiți-vă experiența de joc cu aceste 9 PC-uri și laptopuri bugetare

Metoda 1: Reporniți dispozitivul

Repornirea smartphone-ului este cea mai importantă și de bază opțiune pentru a remedia problema de conexiune slabă a aplicației Clubhouse pe smartphone. Iată ghidul nostru pentru a reporni sau reporni telefonul Android.

Metoda 2: Dezactivați VPN sau server proxy

Urmați pașii indicați pentru a dezactiva VPN pe smartphone-ul dvs.

1. Lansați setările dispozitivului și apăsați pe Setări wireless și rețele.

2. Apoi, apăsați pe opțiunea VPN.

3. Acum, selectați VPN-ul conectat și apăsați pe opțiunea DECONECTARE pentru a dezactiva VPN-ul.

Metoda 3: reconectați-vă la Clubhouse

Conexiune slabă încercarea de a găsi o eroare de semnal mai puternică poate afecta datele dvs. de utilizator în aplicația Clubhouse. Prin urmare, va trebui să vă reconectați la aplicație pentru a rezolva orice erori sau erori legate de contul dvs. de utilizator. Mai jos am enumerat pașii pentru a vă deconecta din aplicația Clubhouse și pentru a vă conecta din nou la aplicație pentru a remedia eroarea de conexiune slabă în Clubhouse.

1. Deschideți aplicația Clubhouse.

2. Apăsați pe meniul Profil.

3. Aici, selectați pictograma roată pentru a deschide Setări.

4. Acum, apăsați pe opțiunea Deconectare pentru a vă deconecta de la aplicația Clubhouse.

5. În sfârșit, conectați-vă din nou la contul dvs.

Metoda 4: Depanați conexiunea la Internet

Configurarea incorectă a internetului poate crea, de asemenea, o eroare SSL în aplicația Clubhouse. Deci, pentru a rezolva această problemă, trebuie să vă asigurați că aveți o conexiune stabilă la rețea. Pot exista mulți factori care vă afectează conexiunea la internet. Din fericire, am oferit deja un ghid perfect care vă va ajuta să vă remediați conexiunea la rețea. Ghidul nostru final de depanare a smartphone-ului Android vă va ajuta unde puteți urma metoda de depanare a conectivității la rețea.

  Învață codificarea într-un mod distractiv pe aceste 7 platforme

Imagine de OpenClipart-Vectors de la Pixabay

Metoda 5: Schimbați serverul DNS

Dacă serverul dvs. DNS creează o eroare SSL în aplicația Clubhouse, atunci trebuie să schimbați adresa serverului de pe dispozitiv. Adesea, setarea unui DNS privat poate remedia această eroare de conexiune slabă în Clubhouse, după cum urmează:

Notă: am arătat pașii pentru dispozitivul Oneplus.

1. Lansați Setări smartphone.

2. Accesați setarea Wi-Fi și rețea.

3. Selectați Setări DNS private din listă, așa cum se arată.

4. Aici, alegeți numele de gazdă a furnizorului de DNS privat și introduceți dns.google sub acesta și apăsați pe opțiunea Salvare.

Metoda 6: Permiteți accesul la rețea la Clubhouse

Este posibil să existe o funcție pe smartphone-ul dvs. pentru a dezactiva accesul la rețea pentru o anumită aplicație. Dacă ați dezactivat accidental accesul la rețea la aplicația Clubhouse, atunci trebuie să o activați. Permiterea accesului la rețea poate remedia eroarea SSL în aplicația Clubhouse. Următorii sunt pașii pentru a permite accesul la rețea la aplicația Clubhouse pentru a remedia eroarea de conexiune slabă în aplicația Clubhouse.

1. Deschideți aplicația Setări pe dispozitivul dvs. Android.

2. Faceți clic pe Setare aplicații.

3. Aici, navigați la lista de aplicații instalate pe dispozitivul dvs.

4. Deschideți informațiile aplicației Clubhouse.

5. Apăsați pe opțiunea Utilizare date.

6. Acum, permiteți accesul la rețea la aplicație.

Metoda 7: Reinstalați Clubhouse

Dacă încă vă confruntați cu o conexiune slabă, încercați să găsiți o eroare de semnal mai puternică în aplicația Clubhouse, atunci puteți reinstala aplicația. Acest lucru poate rezolva problema de conexiune slabă a aplicației Clubhouse pe dispozitivul dvs.

1. Deschideți Magazinul Google Play pe smartphone-ul dvs.

  Cum să controlați dispozitivele Smart Home în Centrul de control pe iPhone sau iPad

2. Atingeți pictograma Profil.

3. Apoi, selectați Gestionați aplicațiile și dispozitivul.

4. Treceți la fila Gestionare, bifați aplicația Clubhouse și atingeți pictograma coș de gunoi din partea de sus.

5. Aici, selectați butonul Dezinstalare și așteptați ca aplicația Clubhouse să fie dezinstalată.

6. Apoi, căutați Clubhouse aplicația.

7. În cele din urmă, apăsați pe opțiunea Instalare pentru a reinstala aplicația Clubhouse.

Metoda 8: Contactați asistența Clubhouse

În cele din urmă, dacă niciuna dintre metodele de mai sus nu remediază eroarea de conexiune slabă în Clubhouse, atunci încercați să contactați echipa de asistență Clubhouse. Poti Trimite o cerere către echipa de asistență explicând problema dvs.

Întrebări frecvente (FAQs)

Î1. De ce există o eroare de conexiune slabă în aplicația Clubhouse?

Ans. Dacă aveți o conexiune de rețea lentă și instabilă, este posibil să vă confruntați cu această eroare în timp ce încărcați sunetul în aplicația Clubhouse.

Q2. De ce aplicația Clubhouse nu funcționează cu conexiunea Wi-Fi?

Ans. Puteți dezactiva conexiunea VPN dacă utilizați oricare sau puteți trece la date mobile și puteți verifica dacă aplicația Clubhouse funcționează sau nu.

Q3. De ce nu pot intra într-o cameră din Clubhouse?

Ans. Este posibil ca serverele sălii să nu permită utilizatorilor suplimentari să se alăture, deoarece utilizatorii din sală ar putea asculta în aplicația Clubhouse.

Î4. Cum să actualizez aplicația Clubhouse?

Ans. Puteți accesa Magazinul Google Play pe dispozitivul Android și puteți căuta aplicația Clubhouse, dacă există o actualizare disponibilă, apoi apăsați pe opțiunea Actualizare pentru a instala cea mai recentă versiune a aplicației.

***

Sperăm că acest ghid v-a ajutat să remediați eroarea de conexiune slabă în Clubhouse. Spuneți-ne care dintre soluții v-a ajutat să remediați problema de conexiune slabă a aplicației Clubhouse. Dacă aveți întrebări și sugestii, le puteți împărtăși în secțiunea de comentarii de mai jos.