8 instrumente remarcabile de urmărire a anunțurilor pentru marketeri

Un instrument eficient de urmărire a anunțurilor este cel mai eficient mod de a urmări și măsura performanța campaniei.

Publicitatea digitală înseamnă creșterea prezenței online, cunoașterea mărcii și îmbunătățirea constantă a modalităților de a ajunge la clienții potențiali. Instrumentele de urmărire a anunțurilor ajută companiile să obțină informații utile, să optimizeze campaniile și să obțină un ROI mai mare.

Ce sunt instrumentele de urmărire a anunțurilor?

Instrumentele de urmărire a anunțurilor oferă o platformă all-in-one pentru a obține informații despre datele demografice și afișările și pentru a ajuta la creșterea vânzărilor unei afaceri. Aceste instrumente oferă informații valoroase pentru a identifica noi oportunități de marketing, pentru a construi campanii de marketing direcționate, pentru a gestiona relațiile cu clienții și pentru a câștiga clienții potențiali.

Iată câteva beneficii ale instrumentelor de urmărire a anunțurilor:

  • Ajută la îmbunătățirea conținutului și a campaniilor.
  • Vă permite să aflați și să înțelegeți mai multe despre clienții dvs.
  • Permite companiilor să convertească și să crească veniturile din publicitate.

Tipuri de urmărire a anunțurilor

Urmărirea anunțurilor este un termen foarte larg, iar diverse instrumente și platforme ajută companiile să le urmărească. Următoarele sunt diferite tipuri de urmărire a anunțurilor:

Urmărire link

Este cel mai simplu, dar cel mai util pentru urmărire. Ajută companiile să urmărească cine a dat clic sau a distribuit linkurile dvs. și să obțină informații utile.

Urmărirea linkurilor afiliate

Acest formular este folosit pentru programele de afiliere, oferind o sursă de urmărire a link-urilor partajate și recompense rețelelor de afiliați.

Urmărirea pixelilor

Un pixel de urmărire oferă informații despre comportamentul clienților, numărul de persoane care vizionează anunțurile dvs., durata de timp în care le-au vizualizat și numărul de clicuri.

Urmărirea reclamelor Facebook

Pixelul Facebook ajută la oferirea de informații valoroase despre reclamele Facebook și ajută la crearea de anunțuri mai direcționate și mai relevante. Îmbunătățește rentabilitatea investiției în publicitate pe Facebook.

Cookie-uri

Cookie-urile colectează activitatea sau comportamentul utilizatorului pe site și ajută la crearea de anunțuri redirecționate.

Cum se face Urmărirea anunțurilor pe o platformă de socializare?

Pentru a face publicitate pe diferite platforme de social media, trebuie să fiți clar ce obiective doriți să atingeți. Rețineți diferiți factori înainte de a alege o platformă de publicitate și de a profita la maximum de bugetul dvs.

Facebook

Facebook este cea mai bună și mai preferată platformă de publicitate. Ajută la atingerea numărului maxim de public țintă și la impactul acestora prin Facebook Ads. Când considerați Facebook Ads ca o platformă de publicitate, simțiți caracteristica sa unică de direcționare, ca un public asemănător. Platforma permite utilizatorilor să aleagă cine vă poate vedea anunțurile în funcție de țara, limba, vârsta, orașul, codul poștal și multe altele.

  Cum să lansați comenzile rapide atingând partea din spate a iPhone-ului

Instagram

La fel ca Facebook (compania sa-mamă), Instagram oferă diverse opțiuni de segmentare. Dar datorită utilizatorilor săi relativ mici, publicul segmentat devine mai mic. Dacă doriți să vizați utilizatorii de internet cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani prin fotografii și videoclipuri creative, atunci aceasta este o platformă ideală pentru dvs.

LinkedIn

LinkedIn este preferată în mare parte ca platformă de publicitate B2B, deoarece platforma se referă la rețele profesionale. LinkedIn este o platformă de publicitate ideală pentru a viza un anumit public profesional, cum ar fi managerii de resurse umane din New York. InMail-ul lor sponsorizat este unul dintre cele mai atractive formate de publicitate.

Greșeli de evitat în urmărirea anunțurilor

Identificarea și evitarea greșelilor comune este cheia pentru a crea o campanie publicitară eficientă și de succes. Găsiți mai jos câteva dintre greșelile de evitat în urmărirea anunțurilor:

  • Nu vă definiți publicul țintă: dacă doriți să ajungeți la publicul țintă și să creșteți rentabilitatea investiției, definirea publicului țintă corect este o necesitate. Vă va ajuta să alegeți cine va vedea anunțul dvs. pe baza datelor demografice, a locației și a intereselor.
  • Urmărire greșită a conversiilor: păstrați fiecare campanie separată și utilizați instrumentul potrivit pentru a gestiona și a furniza date exacte.
  • Utilizarea cuvintelor cheie și a tipurilor de potrivire greșite: definirea cuvintelor cheie și a tipurilor de potrivire vă ajută să afișați anunțurile celor care caută cuvintele cheie asociate.
  • Nu definirea cuvintelor cheie negative: la fel de important ca definirea cuvintelor cheie, este la fel de important să stabiliți ce cuvinte cheie ar trebui să evite anunțurile dvs.

Top instrumente de urmărire a anunțurilor

Iată câteva dintre cele mai populare și eficiente instrumente de urmărire a anunțurilor:

Voluum

Voluum permite urmărirea tuturor campaniilor digitale dintr-un singur software. Acest software vă ajută să urmăriți ceea ce funcționează și care campanie are cele mai bune performanțe.

Caracteristici cheie:

  • Permite integrarea a peste 40 de software cu alte platforme
  • Ajută la identificarea clicurilor și vizitelor suspecte în rapoarte
  • Voluum are UX intuitiv și design contemporan
  • Funcția AI distribuită de trafic a Voluum analizează datele zilnic și trimite trafic către campanii, oferte, pagini de destinație etc., care au cele mai bune performanțe.

Software-ul urmărește performanța legăturilor și este un instrument excelent pentru gestionarea programelor dvs. de afiliere.

  9 Cel mai bun software de planogramă pentru a vă optimiza spațiul comercial

cometă

Cometly este un software de urmărire a anunțurilor pentru a urmări, analiza, optimiza și scala campaniile publicitare. Ajută companiile cu o atribuire mai bună a reclamelor, analize și informații privind luarea deciziilor.

Caracteristici cheie:

  • Acesta urmărește cu acuratețe fiecare vânzare la anunțul corect și utilizează date pentru a îmbunătăți performanța anunțurilor.
  • Oferă integrare cu ClickBank, Instagram, Facebook și Shopify.
  • Platforma oferă videoclipuri de instruire pentru a ajuta utilizatorii să înceapă cu platforma.
  • Alte caracteristici cheie ale Cometly sunt modelarea de atribuire, atribuirea multi-touch, urmărirea rentabilității investiției, urmărirea conversiilor și atribuirea pe mai multe canale.

Cometly oferă integrare perfectă cu cele mai mari platforme de anunțuri și vânzări cu un singur clic.

BeMob

BeMob este un software de raportare a datelor în timp real și de urmărire a anunțurilor pentru cumpărătorii de media și agenții de marketing afiliați.

Caracteristici cheie:

  • Platforma este soluția unică pentru urmărirea, gestionarea, optimizarea și analiza traficului publicitar.
  • Ajută la analiza campaniilor și la creșterea rentabilității investiției.
  • Are o funcție de urmărire în siguranță pentru a păstra datele în siguranță într-un nor fără a avea nevoie de un alt server sau software.
  • A introdus îmbunătățiri săptămânale pentru a optimiza munca și a crește productivitatea.
  • Furnizează notificări prin e-mail pentru a ajuta utilizatorii să fie conștienți de toate modificările campaniei publicitare, prevenind astfel potențialele pierderi.
  • BeMob oferă funcții de marketing afiliat, cum ar fi urmărirea clicurilor în timp real, gestionarea campaniei, linkuri inteligente, asistență pentru mai multe dispozitive și analiza performanței (afiliat)

Platforma oferă un tablou de bord în mai multe limbi precum engleză, chineză, spaniolă și rusă.

Plat

Plat oferă companiilor și cumpărătorilor media soluții de urmărire a reclamelor bazate pe performanță.

Caracteristici cheie:

  • Plat oferă alerte de performanță 24/7 pentru a fi mereu la curent.
  • Oferă urmărirea datelor în timp real și ajută la descărcarea datelor detaliate din jurnalele organice de trafic și afișările de anunțuri.
  • Platforma oferă rapoarte detaliate de performanță pentru a optimiza campaniile și a actualiza seturile de reguli.
  • Permite urmărirea personalizată a conversiilor, optimizarea manuală a campaniilor, distribuirea traficului și integrarea ușoară cu alte platforme pentru a monitoriza și gestiona toate campaniile.

Plat are o interfață intuitivă și o funcție cuprinzătoare de personalizare pentru a oferi marketing de performanță de la capăt la capăt.

Madgicx

Madgicx este o platformă de marketing bazată pe cloud, care oferă diverse funcții pentru fiecare nevoie de afaceri.

Caracteristici cheie:

  • Platforma oferă prețuri flexibile bazate pe cheltuieli, ceea ce înseamnă că companiile trebuie să plătească pentru instrumentele sau funcțiile pe care doresc să le folosească.
  • Are o funcție Lansatorul de anunțuri cu un singur clic care ajută la crearea de anunțuri folosind vizualizarea performanței, anunțurile existente și postările Facebook sau Instagram.
  • Ajută la lansarea de reclame personalizate pentru a viza anumite audiențe.
  • Alte caracteristici cheie ale Madgicx sunt gestionarea conținutului, urmărirea conversiilor, monitorizarea rețelelor sociale și gestionarea campaniei.
  Cum să cumpărați cărți Kindle de pe computer și smartphone și să vă completați biblioteca

Platforma oferă planuri lunare, trimestriale sau anuale și servicii pentru clienți prin chat live, o bază de cunoștințe și întrebări frecvente.

AdsBridge

AdsBridge este o soluție de urmărire a anunțurilor pentru diverse tipuri de afaceri, care le ajută să crească profitul din campaniile de marketing.

Caracteristici cheie:

  • Platforma permite accesul multi-utilizator și arată jurnalele pentru a verifica modificările.
  • Ajută la distribuirea traficului și direcționează-l către cele mai performante campanii.
  • Oferă statistici cu date și probleme în timp real.
  • AdsBridge oferă o verificare a calității traficului de intrare pentru a evita frauda publicitară pe cât posibil.

Platforma oferă asistență excelentă pentru clienți prin centrul său de asistență, biroul de asistență și echipa de asistență.

Meta Pixel, cunoscut oficial ca Facebook Pixel, este un cod Javascript care permite urmărirea activității vizitatorilor atunci când este adăugat la un site web. Acest instrument de analiză ajută la obținerea de informații excelente și la îmbunătățirea conversiilor campaniilor publicitare.

Caracteristici cheie:

  • Meta Pixel oferă una dintre cele mai puternice capabilități de direcționare și construiește audiențe personalizate.
  • Ajută la construirea unui public asemănător pentru a ajunge la un public mai relevant și mai adaptat.
  • Poate urmări valorile cheie de performanță pentru a continua să verifice performanța reclamelor Facebook.
  • Permite optimizarea conversiilor în funcție de nevoile dvs. de afaceri, fie că sunt înscrieri sau achiziții.

Companiile ar trebui să instaleze Meta Pixel pe site-ul lor, chiar dacă nu rulează Facebook Ads, deoarece va începe să colecteze datele vizitatorilor site-ului web, ceea ce va ajuta la lansarea Facebook Ads mai târziu.

Puțin

Bitly este folosit în mod popular pentru scurtarea adreselor URL. Companiile sau persoanele de marketing cu bugete relativ mici pot urmări linkurile și clicurile folosind platforma.

Caracteristici cheie:

  • Oferă cele mai bune funcții pentru scurtarea și personalizarea legăturilor.
  • Platforma permite crearea mai multor link-uri scurte simultan.
  • Bitly oferă una dintre cele mai bune funcții de urmărire a legăturilor întreprinderilor mici.
  • Un tablou de bord de date le permite utilizatorilor să obțină informații despre rata de clic, istoricul linkurilor, instalarea aplicației, performanța campaniei etc.

Bitly acceptă platforme terțe precum comunicare prin SMS, Salesforce, Twilio și Adobe.

Concluzie

Un instrument eficient de gestionare a reclamelor este o necesitate pentru companii pentru a face ca activitatea de cumpărare media să se desfășoare mai bine pentru mai mult timp. Faceți-vă cercetări și găsiți-l pe cel potrivit pentru a vă satisface nevoile și obiectivele afacerii dvs. Puteți crea, optimiza și raporta campanii în timp real folosind instrumentele de urmărire a anunțurilor menționate în postare.

De asemenea, puteți explora câteva alternative Google Analytics pentru a măsura analiza și performanța site-ului dvs.