8 cele mai bune platforme de implicare în vânzări pentru a vă transforma procesul de vânzări

Aveți nevoie de o interfață unică pentru a elabora, opera, monitoriza, măsura și optimiza conversațiile dintre echipa de vânzări și potențialii potențiali? Ar trebui să verificați acum aceste cele mai bune instrumente web de implicare în vânzări.

Un instrument de implicare în vânzări găzduit în cloud sau în sediul afacerii oferă o platformă unificată pentru fiecare acțiune legată de echipa de vânzări a organizației dumneavoastră. Aici, clienții potențiali pot crea o strategie pentru echipele de vânzări, în timp ce agenții de vânzări pot trimite e-mailuri promoționale clienților sau discuta oferte.

Aplicația vă ajută în principal cu următoarele:

  • Automatizați activitățile echipei de vânzări, cum ar fi trimiterea de e-mailuri sau mesaje text
  • Acumulați toate clienții potențiali și datele clienților într-o singură bază de date
  • Crearea canalelor preferate pentru atingerea clienților

Beneficiile utilizării unei platforme de implicare în vânzări

Avantajul principal al utilizării unui instrument de implicare în vânzări este automatizarea întregului canal de vânzări. Găsiți mai jos alte câștiguri notabile ale utilizării unor astfel de instrumente:

  • Organizați datele despre clienți, clienți potențiali și vizitatori într-un singur loc, astfel încât întreaga echipă de vânzări să poată accesa aceste date pentru a ajunge la potențialii cumpărători.
  • Cele mai multe dintre aceste instrumente vin cu șabloane pentru conductele de vânzări. Astfel, puteți crea un flux de lucru automat pentru o conversie mai rapidă a unui client potențial.
  • Securizează planurile de vânzări, datele clienților, garanțiile de vânzări și multe altele cu criptarea SSL.
  • Când utilizați astfel de instrumente, puteți interacționa cu un potențial cumpărător înainte ca orice afacere concurentă să o facă.
  • Devine mai ușor să optimizați o operațiune de vânzări existentă, deoarece instrumentul evidențiază defectele în planificarea vânzărilor.

Funcții obligatorii pentru o platformă de implicare în vânzări

Găsiți mai jos caracteristicile celui mai bun instrument de implicare în vânzări:

#1. Baza de date centralizata

Platforma dvs. de implicare în vânzări ar trebui să aibă un centru de date central de unde echipele pot accesa cu ușurință informațiile necesare pentru comunicare.

#2. Garanții de vânzări

Soluția ar trebui să conțină, de asemenea, instrumente standard de gestionare a conținutului de vânzări, cum ar fi șabloane de e-mail, scripturi pentru telefoane mobile, script-uri pentru call center etc.

#3. Integrare CRM

Platforma de implicare în vânzări ar trebui să fie integrată cu CRM-ul tău nativ și cu alte instrumente pe care le folosești. Acest lucru va eficientiza colaborarea în echipă și va elimina șansa de erori de sincronizare.

  Introducere în Amazon EMR (Elastic MapReduce) pentru începători

#4. Automatizarea fluxului de lucru

Software-ul ar trebui să sprijine, de asemenea, automatizarea fluxului de lucru. Ar trebui să vă permită să configurați acțiuni de declanșare pentru sarcini repetitive și să eliberați timpul prețios al repetărilor.

#5. Categorizarea lead-urilor

O aplicație fiabilă și robustă pentru implicarea în vânzări vă permite să găsiți și să vă clasificați clienții potențiali. De asemenea, vine cu un sistem de punctare a clienților potențiali, astfel încât directorii de vânzări să știe care clienți potențiali sunt cei mai calificați.

#6. Avansare pe mai multe canale

Diseminarea pe mai multe canale este o altă caracteristică esențială a acestor soluții. Acest lucru vă ajută să trimiteți mesaje personalizate tuturor clienților potențiali prin diferite canale.

#7. Analiza performanței

Pentru o platformă de implicare în vânzări, este important să oferim companiilor analize de performanță ale reprezentanților și echipelor lor. Pentru a vizualiza analiza, instrumentul trebuie să ofere un tablou de bord de vânzări pentru a monitoriza cu ușurință activitățile.

Acum, găsiți mai jos cele mai bune instrumente de implicare în vânzări pe care trebuie să le verificați:

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ este o soluție futuristă de implicare a clienților care vă oferă toate instrumentele necesare echipei de vânzări. Ca rezultat, ei pot comunica cu clienții în fiecare etapă a ciclului de viață al clientului. Vă permite să interacționați proactiv cu potențialii potențiali pentru o conversie rapidă a clienților potențiali.

Caracteristici

  • Creați chatbot personalizați pentru a răspunde la întrebările de bază cu răspunsuri relevante
  • Analize de implicare a clienților pentru o prezentare istorică a fiecărei comunicări potențiale
  • Segmentați agenții pentru a direcționa clienții potențiali către cei mai cunoscuți directori de asistență
  • Opțiune de apel telefonic instantaneu cu un singur clic din ferestrele de chat live
  • Integrare bidirecțională Zoho CRM pentru a accesa detaliile de contact și clienți potențiali
  • Adăugați codul de încorporare SalesIQ în e-mailuri pentru a iniția sesiuni de chat live

În plus, Zoho SalesIQ acceptă traducerea chat-ului în timp real în timpul chatului live între engleză și limba maternă a clienților. De asemenea, vă permite să prioritizați clienții potențiali cu reguli de punctare personalizate.

Freshsales CRM

Freshsales CRM este o platformă de încredere pentru implicarea în vânzări, care vă oferă informații despre clienți în cadrul CRM. Vă ajută să construiți relații puternice cu clienții printr-un angajament constant și personalizat.

Caracteristici

  • Toate datele despre clienți într-un singur loc pentru creșterea productivității vânzărilor
  • Date de informații despre vânzări pentru înțelegerea potențialilor clienți
  • Contextul relevant pentru o comunicare mai profundă și pentru programarea mai multor întâlniri
  • Personalizați urmăririle orientate spre acțiune în funcție de răspunsul clientului
  • Oferte vizuale pentru estimarea veniturilor
  • O mai bună vizibilitate a abordărilor eficiente pentru conversia potențialului
  • Șabloane de flux de lucru pre-proiectate pentru automatizarea sarcinilor de rutină
  • Atribuiți automat clienți potențiali directorilor de vânzări din echipe și locații
  Cum să editați fotografii și videoclipuri din camera foto

În afară de caracteristica de mai sus, acest CRM vă permite să aveți o vizualizare cronologică, astfel încât companiile să își poată urmări activitățile potențiale din cadrul CRM.

Forta de vanzare

Sales Cloud este o platformă de automatizare a vânzărilor de la Salesforce. Automatizarea sa bazată pe inteligență artificială vă permite să maximizați eficiența cu inteligența datelor. Caracteristica de vânzare digitală în timp real a acestei platforme este perfectă pentru o afacere de orice dimensiune și industrie.

Caracteristici

  • Informații bazate pe date pentru o relație puternică și personalizată cu fiecare client potențial
  • Obțineți vizibilitate deplină asupra fiecărui prospect în fiecare etapă a călătoriei lor
  • Inteligență AI în timp real pentru previziunea veniturilor și decizii de afaceri mai inteligente
  • Urmăriți cele mai bune practici din echipe și extindeți-le
  • Automatizați procesele de afaceri cu fluxul de lucru vizual prin glisare și plasare
  • O vedere completă a istoricului activității, a comunicării cu clienții și a discuțiilor interne
  • Urmărește-ți îndeaproape ofertele pentru a-ți optimiza continuu campaniile

Sales Cloud vă poate transforma, de asemenea, dispozitivul mobil într-un birou portabil, astfel încât directorii de vânzări să poată fi productivi din mers.

Răspunde.io

Căutați un software care poate crea automat noi oportunități pentru afacerea dvs. la scară? Consultați Reply.io, o soluție bazată pe inteligență artificială pentru a stimula creșterea veniturilor printr-o experiență mai bună de implicare socială. Îl puteți folosi atât pentru vânzări de intrare, cât și de ieșire.

Caracteristici

  • Baza de date de contacte B2B cu peste 10 filtre pentru liste de potențiali concentrate
  • Secvențe multi-canal personalizate pentru diferite cazuri
  • Începeți conversații semnificative cu răspunsuri de bază la întrebările clienților
  • Programare ușoară a întâlnirilor pentru o implicare rapidă
  • Apeluri în cloud, SMS-uri, mesageri și comunicații pe rețelele sociale
  • Rapoarte și analize pentru a îmbunătăți performanța echipei

Reply.io acceptă, de asemenea, integrarea cu mai multe aplicații terțe, inclusiv LeadBoxer, G2, Slack, Sendspark, Hubspot, Salesforce, Pipedrive, Gmail Outlook și multe altele.

Salesloft

Fiind una dintre cele mai importante platforme pentru implicarea în vânzări, Salesloft vă ajută să vă extindeți baza actuală de clienți prin atragerea de noi perspective și reînnoirea clienților existenți. Acum, este posibil să efectuați fiecare interacțiune, apel, întâlnire și e-mail de pe o singură platformă și să sincronizați toate activitățile cu CRM.

Caracteristici

  • Mesaje pe mai multe canale pentru a crește rata de răspuns
  • Perspective despre oportunități și sănătatea conductei pentru a câștiga mai multe oferte
  • Ghid pas cu pas și prognoză precisă pentru pașii viitori
  • Urmăriți apelurile de vânzări și obțineți transcrierea conversației pentru coaching
  • Informații complete asupra tuturor interacțiunilor din călătoria unui client
  8 sfaturi de design pentru site-uri de comerț electronic

Indiferent dacă sunteți lider de vânzări, manager de vânzări, operațiuni de vânzări și director de succes pentru clienți, această aplicație vă va ajuta să depășiți cu ușurință provocările de afaceri.

Apollo

Profesioniștii în vânzări din întreaga lume iubesc Apollo și există un motiv pentru asta. Această aplicație vă permite să ajungeți la potențialii dvs. cumpărători dintr-o bază de date de peste 250 de milioane de contacte. Are o colecție de peste 150 de milioane de adrese de e-mail verificate și numere de contact care sunt actualizate frecvent.

Caracteristici

  • Platformă all-in-one pentru țintirea clienților potențiali cu mare precizie
  • Automatizarea fluxului de lucru cu instrumente populare de implicare în vânzări
  • Analiza vânzărilor și teste împărțite pentru deciziile de prospectare bazate pe date
  • Peste 200 de puncte de date pentru notarea și direcționarea conversațiilor
  • Planuri multiple la prețuri accesibile care se potrivesc bugetului dvs

Apollo vine și cu o extensie Chrome, astfel încât să puteți folosi această platformă oriunde pentru a găsi noi clienți potențiali pentru afacerea dvs.

Autoklose

Antreprenorii și echipele de vânzări care caută o închidere rapidă a tranzacțiilor pot opta pentru Autoklose. Pe lângă faptul că este un instrument de implicare în vânzări, este și o bancă de date B2B. Prin urmare, puteți utiliza clienții potențiali B2B verificați pentru a găsi potențialii potriviți folosind o serie de filtre.

Caracteristici

  • Trimiteți e-mailuri extrem de personalizate pentru a converti clienții potențiali în clienți
  • Ajustarea în timp real a campaniilor pentru rezultate mai bune
  • Automatizarea procesului de vânzări pentru a elibera agenții de sarcinile banale
  • Monitorizați performanța campaniei prin analiza rapoartelor de bord
  • Gestionați-vă mai bine echipele urmărind performanța individuală
  • Aveți rate mai mari de deschidere și de clic pentru e-mailuri

În general, vă permite să vă personalizați comunicarea cu clienții potențiali pentru cele mai bune rezultate.

Joacă afară

Outplay este o platformă care are tot ce are nevoie echipa ta de vânzări pentru a crește și a prospera. Folosind funcții cum ar fi informarea pe mai multe canale, urmărirea potențialului și automatizarea vânzărilor, vă transformă echipa de vânzări într-una mai eficientă.

Caracteristici

  • Rapoarte îmbogățite cu informații despre cel mai bun agent de vânzări, echipă și secvență
  • Extensie Chrome gratuită pentru migrarea clienților potențiali Gmail și LinkedIn în
  • Creați secvențe de vânzări personalizate, inclusiv orice combinație
  • Automatizați transferul de clienți potențiali într-o secvență diferită în funcție de acțiunile lor
  • Urmăriți prezența prospectului dvs. pe site-ul dvs. în timp real
  • Chatbot inteligent pentru a începe o conversație cu clienții potențiali de pe orice pagină web

Dacă aparțineți unei echipe de vânzări în creștere, facilitatea de integrare a Outplay vă va fi utilă. Acceptă integrarea profundă cu Microsoft 365, Pipedrive, Salesforce, Zoho, Zapier, Hubspot, Slack și Vidyard.

Cuvinte finale

Acum cunoașteți caracteristicile și funcționalitățile platformelor populare și populare de implicare în vânzări. Încercați oricare dintre instrumentele de mai sus pentru a îmbunătăți performanța echipei de vânzări și marketing.

Apoi, verificați cele mai bune instrumente de pâlnie de vânzări pentru generarea de clienți potențiali.