7 Software de conformitate cu taxele pe vânzări pentru afaceri de comerț electronic

Un software de conformitate cu taxele de vânzări se ocupă de toate calculele și regulile federale pentru magazinul dvs. de comerț electronic.

Chestia cu regulile privind impozitul pe vânzări este că sunt dinamice. O mulțime de reglementări continuă să se schimbe, iar noi reguli continuă să se adauge.

Dacă doriți să vă extindeți afacerea în mai multe regiuni, este benefic să aveți software care să se ocupe de modificări și calcule, după cum este necesar.

Acest articol vă va spune despre beneficiile valorificării serviciilor de conformitate cu taxele pe vânzări și va dezvălui primele șapte programe software care vă vor elimina povara taxei pe vânzări. Dar, mai întâi, să vă spunem de ce este esențial să aveți un software adecvat de conformitate cu taxele de vânzări pentru comerțul electronic,

Beneficiile de a avea un software adecvat de conformitate cu taxele pe vânzări

  • Respectarea termenelor limită: Software-ul pentru conformitatea fiscală are un sistem de alertă care vă reamintește despre returnările de fișiere în timp util.
  • Ușurează gestionarea: munca legată de taxele de vânzări ar putea fi epuizantă și ține întreaga echipă de contabilitate pe urmele ei; în loc să repeți aceeași muncă precum cercetarea ratelor și a formularelor de depunere, folosește software-ul de conformitate cu taxele pe vânzări.
  • Economie de timp: prin simplificare și automatizare, puteți economisi timp și puteți investi în alte lucrări importante.
  • Precizie îmbunătățită: nu trebuie să vă faceți griji cu privire la miile de reguli și reglementări. Software-ul continuă să-și actualizeze regulile și politicile atunci când guvernul le modifică.

Acum că știți de ce ar trebui să utilizați software-ul de conformitate cu taxele pe vânzări, iată cele șapte cele mai bune pe care le puteți utiliza.

Quaderno

Quaderno are toate instrumentele de care ai putea avea nevoie pentru afacerea ta de comerț electronic. Software-ul este compatibil cu WooCommerce, Shopify și Amazon FBA.

Cu Quaderno, nu contează dacă vinzi un produs digital sau vinzi din cea mai îndepărtată parte a lumii. Sistemul Quaderno are informații fiscale pentru fiecare țară/regiune la nivel global.

API-ul Quaderno accesează în siguranță datele dvs. de vânzări și automatizează toate procesele de taxe pe vânzări în câteva secunde.

Îl puteți integra cu o platformă de conținut, un coș de cumpărături sau un procesor de plăți pentru a începe. De asemenea, acceptă vânzarea pe mai multe canale. Deci, atunci când doriți să vă lansați produsul într-o regiune nouă, vă puteți baza pe Quaderno pentru conformitatea cu taxele pe vânzări.

Vă urmărește vânzările în peste 1000 de jurisdicții și vă avertizează cu privire la orice complicații sau înregistrări necesare.

Caracteristici

  • Cunoașteți pragul de impozitare în fiecare regiune, înregistrați-vă în fiecare regiune pe care o vindeți și începeți să colectați taxe în consecință.
  • Vă permite să verificați codurile fiscale ale cumpărătorilor pentru a vedea cotele de impozitare pentru fiecare vânzare pe care o faceți.
  • Automatizați facturile conforme cu impozitele pentru fiecare tranzacție din magazinul dvs. de pe tot globul
  • Rapoartele Quaderno vă oferă o înțelegere rapidă și mai bună a situației fiscale, astfel încât să puteți completa declarațiile cu ușurință.
  • Automatizați facturarea și trimiteți o factură personalizată fiecărui client; puteți chiar să oferiți un tablou de bord personal pentru a îmbunătăți experiența clienților.
  Cum să convertiți fotografiile HEIC în JPG pe iPhone și iPad

Puteți începe să utilizați Quaderno cu o probă gratuită de 7 zile. Software-ul are patru planuri plătite, începând de la 49 USD pe lună.

TaxJar

TaxJar este un produs lansat de stripe. Această platformă bazată pe cloud vă poate automatiza întregul ciclu de viață al taxei pe vânzări. Peste 20.000 de companii cu o creștere mare au încredere în el.

Face calcule și chiar înregistrează rapoarte, ceea ce îl face unul dintre cele mai bune software de conformare a taxelor pe vânzări de pe piață.

Să ne uităm la unele dintre cele mai proeminente caracteristici pe care le oferă TaxJar.

  • Termen limită: Fișierul automat completează automat toate rapoartele și remitențele dvs. către toate statele înscrise în numele dvs.; astfel, cu TaxJar, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la termene limită
  • Timp și cost de procesare: se ocupă de toate datele introduse pe măsură ce vă dezvoltați afacerea cu colectarea taxelor pe vânzări în mai multe state și pregătește fișierele la nivel de stat pentru a le parcurge
  • Erori umane: automatizați întregul proces de colectare a taxelor pe vânzări și scăpați de orice eroare umană
  • API TaxJar: are un timp de funcționare de 99,99%; acest lucru îl ajută pe client să vadă date exacte despre taxele pe vânzări în timpul plății
  • Monitorizare și actualizare: echipa de taxe pe vânzări a TaxJar monitorizează toate legile privind vânzările din fiecare țară, stat și oraș; le continuă să le actualizeze pe măsură ce se schimbă
  • Instrument de clasificare a produselor: instrumentul de clasificare bazat pe inteligență artificială evaluează produsele din magazinul dvs. și vă sugerează impozitul pe vânzări corespunzător.

Integrarea TaxJar

  • Sprijiniți întregul proces de taxe pe vânzări, de la calcule până la raportare
  • Accesați toate integrările dvs. prin intermediul tabloului de bord TaxJar
  • TaxJar API vă permite să vă construiți propria soluție prin codificare

Puteți încerca TaxJar timp de 30 de zile cu orice plan pe care îl alegeți, fără a le oferi detaliile cardului dvs. de credit. Planurile plătite încep de la 19 USD pe lună.

AccurateTax

AccurateTax este un software de conformitate cu taxele de vânzări deținut de NetBlazon. Viziunea companiei este de a oferi un instrument accesibil pentru toată lumea, de la micro până la macro afaceri de comerț electronic.

Caracteristicile software-ului AccurateTax pentru taxe pe vânzări

  • Instrumentul oferă rate de impozitare exacte și actualizate pentru fiecare regiune din SUA
  • Pentru a facilita depunerea declarației de impozit pe vânzări, Accurate Tax vă oferă rapoarte interactive despre utilizare și detalii despre tranzacție
  • Are un instrument de curățare a adreselor care ajută la calcularea taxei pe vânzări și se asigură că niciun colet nu este livrat la o adresă greșită
  • Software certificat STTP (Proiect simplificat de taxe pe vânzări).

Integrari AccurateTax

Instrumentul poate fi integrat cu:

  • Abilitycommerce
  • Magento
  • MIVA
  • Margine de piatra
  • Opencart
  • osCommerce
  • ShopSite
  • WooCommerce
  • Cărucior Zen

Puteți face mai întâi o încercare gratuită a instrumentului și apoi contactați compania pentru un plan personalizat, în funcție de vânzări și de câțiva parametri.

  Care este amprenta ta digitală și de ce este important să știi despre ea?

Avalara

Avalara are o bază de clienți de peste 30.000 în 95 de țări.

Cu Avalara, puteți gestiona clienții din întreaga lume. Nu contează dacă aveți clienți în interiorul sau în afara SUA.

Iată instrumentele pe care le are soluția de conformitate cu taxele de vânzări de la Avalara:

Inregistrare Taxa de Vanzari Avalara

  • Înregistrați-vă: trebuie doar să completați un formular pe Avalara și să vă înregistrați în toate statele și țările în care aveți clienții dvs.
  • Obțineți licență de magazin: completați chestionarul Avalara și obțineți o licență federală, de stat, de țară sau locală.
  • Gestionați portofoliul de licențe: aveți o bază de date sigură pentru a vă gestiona toate foile de calcul și pentru a automatiza fluxul de lucru manual cu Avalara.

Calculul ratei

AvaTax este instrumentul de calcul al ratei construit intern pentru a avea grijă de toate calculele de care ai putea avea nevoie pentru raportarea taxelor pe vânzări.

Puteți calcula rate pentru următoarele tipuri de impozite:

  • Vânzări și utilizare
  • Obiceiuri și îndatoriri
  • Taxa pe valoarea adaugata (TVA)
  • Taxa pe bunuri și servicii (GST)
  • Comunicatii
  • Acciză
  • Consumați utilizarea
  • Cazare
  • Băutură alcoolică

Iată câteva beneficii pe care le obțineți atunci când utilizați AvaTax:

  • Obțineți date fiabile și precise de la o echipă de experți
  • Fără perioade de nefuncționare chiar și în orele de vârf, cum ar fi cyber Monday sau Black Friday
  • Are peste 1000 de parteneri de integrare semnați

Depunerea returnării și remiterea

Cu Avalara, vă puteți automatiza depunerea returnării. Instrumentul de depunere a returului și remitere vă permite:

  • Exportați datele vânzărilor cu un singur clic
  • Utilizați un singur tablou de bord pentru toate nevoile dvs
  • Arhivați și stocați înregistrările digital

Una peste alta, atunci când utilizați Avalara pentru depunerea returnării – economisiți timp.

Managementul certificatelor

  • Colectați certificate și aplicați scutiri la factura clientului în momentul vânzării
  • Validează automat certificatele și îi ajută pe clienți să găsească certificatul potrivit pentru a economisi timp.
  • Raționalizați procesul de colectare a certificatelor și accelerați vânzările
  • Încărcați certificatul online cu doar un clic
  • De asemenea, permiteți clienților să încarce fotografii cu certificat, care vă fulgerează volumul de lucru

Software-ul vine cu o probă gratuită de 60 de zile. Când proba este finalizată, puteți alege dintre planurile plătite, care încep de la 19 USD pe lună, în funcție de cerințele dvs. de afaceri.

Wix eCommerce

Dacă plănuiți sau aveți o afacere de comerț electronic pe Wix, Wix eCommerce este cea mai bună modalitate de a vă automatiza procesul de conformitate cu taxele pe vânzări.

Wix eCommerce se integrează cu Avalara pentru a automatiza complet toate procesele de taxe pe vânzări pe care le-ați întâlni vreodată pentru un magazin de comerț electronic.

Cu aceasta, obțineți:

  • Ratele de impozitare specifice geografice pentru orice regiune au loc vânzările dvs
  • Proces transparent de plată pentru toți clienții din întreaga lume
  • Grupuri de taxe personalizabile pentru toate produsele

Configurarea automatizării taxei pe vânzări în Wix este un proces în 5 pași:

Pasul 1: Conectați-vă la Wix

Pasul 2: faceți clic pe butonul Obțineți impozit automat pe care îl veți vedea pe tabloul de bord

Pasul 3: Configurați Avalara pe Wix

Pasul 4: Selectați regiunile pentru automatizarea taxei pe vânzări

  Cum se instalează suplimente Gmail

Pasul 5: personalizați setările fiscale în funcție de nevoile dvs

Partea de integrare a Wix cu Avalara pentru a automatiza conformitatea cu taxele pe vânzări este gratuită. Dar va trebui să plătești pentru Avalara. Puteți vedea prețul Avalara în secțiunea anterioară.

Vertex

Vertex are peste 40 de ani de experiență în conformitate cu impozitele cu peste 4000 de clienți din peste 130 de țări diferite. Compania își propune să simplifice conformitatea fiscală cu soluții flexibile și configurabile.

Iată de ce ar trebui să utilizați Vertex.

Reduce complexitatea fiscală globală

Ori de câte ori pășiți pe o nouă piață și extindeți magazinul de comerț electronic într-o țară nouă, aveți multe calcule de care trebuie să vă ocupați.

Trebuie să știți taxa pe vânzări, TVA și taxele locale pentru toate produsele pe care le vindeți. Și ai nevoie de ele rapid.

Efectuarea manuală a acestui lucru poate dura timp și o forță de muncă serioasă. Cu toate acestea, cu Vertex, puteți automatiza acest proces.

Ține pasul cu legislația

Regulile de conformitate fiscală din fiecare țară continuă să se schimbe. Urmărirea fiecărei reguli și apoi modificarea strategiei de conformitate a taxelor pe vânzări de afaceri în consecință ar putea menține echipa dvs. financiară ocupată.

Cu Vertex, vă puteți îmbunătăți acuratețea TVA-ului, vă puteți centraliza vizibilitatea și puteți ține pasul cu toate reglementările care au fost introduse/modificate de guvern. Puteți ușura procesul de conformare a taxei pe vânzări.

Quickbooks

Nu în ultimul rând, software-ul de conformitate cu taxele de vânzări este Quickbooks. Este unul dintre cele mai utilizate instrumente în scopul taxei pe vânzări.

Quickbooks are peste 7 milioane de clienți la nivel global.

Când vine vorba de conformitatea cu taxele pe vânzări, Quickbooks are un calculator de taxe pe vânzări care vă ajută doar cu automatizarea calculelor.

Iată cum:

  • Doar adăugați opțiunea de taxă pe vânzări pe factură, iar Quickbook va efectua automat calculele pe baza datei, locației și tipului de produs cumpărat de clienții dvs.
  • Quickbooks clasifică produsele în funcție de ratele de impozitare și se asigură că fiecare factură pe care o trimiteți are calcule precise.
  • Raportul de răspundere privind impozitul pe vânzări al Quickbooks vă permite să vizualizați informații despre impozitul pe vânzări în orice moment, astfel încât să știți cât de mult impozit ați colectat și cât datorați.

Quickbooks are un plan de încercare gratuit de 30 de zile, iar planurile plătite încep de la 12,50 USD pe lună.

Cuvinte finale

Alegerea celui mai bun software de conformitate cu taxele pe vânzări depinde de ce fel de servicii aveți nevoie de la acesta.

Dacă doriți un instrument în scopuri de calcul, Quickbooks este cel mai bun de pe piață.

Dacă intenționați să vă lansați magazinul pe Wix sau aveți deja unul, profitați de Wix eCommerce care vă integrează magazinul cu Avalara, care vă ajută să automatizați procesul de taxare pe vânzări.

Taxele precise și Quaderno sunt cele mai bune pentru a obține cote de impozitare exacte și în timp real pentru fiecare regiune.

În cele din urmă, Vertex și TaxJar sunt instrumentele care îți vor economisi timp și îți vor lăsa finanțele să lucreze în echipă la alte lucruri importante, mai degrabă decât să fii angajat în calculele taxei pe vânzări 24/7.

Așadar, alegeți un software de conformitate cu taxele pe vânzări pe care îl considerați cel mai potrivit pentru dvs., știind unde lipsește afacerea dvs.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de cel mai bun software de planificare fiscală.

Legate de:

Creșteți-vă veniturile Dropshipping cu aceste 11 platforme.