7 instrumente pentru a crea magneți de plumb care convertesc

Oferirea de resurse gratuite în schimbul detaliilor de contact, cum ar fi adrese de e-mail sau numere de telefon, este cunoscută ca un magnet de plumb.

Magneții de plumb sunt instrumente de marketing puternice și extrem de eficiente pentru clienți fideli în creștere. Acesta ajută companiile să atragă și să transforme clienții potențiali în clienți plătitori.

Magneții de plumb sunt esențiali pentru afaceri, deoarece pot aduce beneficii publicului, le pot câștiga încrederea și pot dezvolta un raport. Ajută companiile să declare că sunt profesioniști în industria lor. De asemenea, ajută la înțelegerea cerințelor clienților și la identificarea provocărilor acestora pentru a le rezolva. Dar trucul este că oferiți gratuit soluția pentru ceva valoros.

Companiile pot utiliza informațiile de contact obținute prin intermediul unui magnet de plumb în schimbul urmăririi cu potențialii clienți. În consecință, ei dezvoltă relații cu clienții și în cele din urmă îi transformă în clienți plătitori. Prin urmare, magneții de plumb funcționează eficient pentru a atrage clienți potențiali calificați care au mai mult potențial de a deveni clienți devotați.

Colectarea de clienți potențiali nu este simplă, deoarece implică o serie de sarcini. Din fericire, există câteva instrumente și soluții eficiente care să vă ajute în colectarea și cultivarea clienților potențiali calificați. În acest articol, vom explica diferite tipuri de magnet de plumb pentru o mai bună înțelegere. Apoi vă vom prezenta unele dintre cele mai bune instrumente disponibile pentru a vă ajuta să creați magneți de plumb care convertesc.

Tipuri de magneți de plumb

Este esențial să selectați o structură de lead magnet care să se potrivească obiectivelor dvs. de marketing și cerințelor pieței țintă. Prin urmare, luați în considerare interesele și nevoile publicului dvs. în timp ce faceți această alegere. De asemenea, luați în considerare valoarea pe care o caută potențialii clienți.

Rețineți că magnetul principal ar trebui să ofere publicului țintă conținut relevant și util. De asemenea, trebuie să vă ajute să culegeți informații de contact pentru a le urmări în eforturile dvs. de marketing.

Acum, aruncați o privire la următorii magneți de plumb care pot fi eficienți

Cărți electronice

Cărțile electronice sunt magneți puternici care pot ajuta la generarea de clienți potențiali și la dezvoltarea autorității de brand. Afacerile pot atrage noi clienți și se pot poziționa ca autorități în industria lor. Astfel, trebuie doar să ofere informații perspicace și relevante despre un anumit subiect.

Cărțile electronice pot fi personalizate în funcție de interesele și problemele publicului țintă și pot acoperi diverse teme. Pentru o companie de marketing pe rețelele sociale, o carte electronică despre „10 strategii dovedite pentru a-ți spori prezența în rețelele sociale” ar fi un magnet principal. În mod similar, un consultant de afaceri poate folosi o carte electronică despre „Ghidul suprem pentru începerea unei afaceri online” ca magnet principal.

Puteți afișa cărți electronice pe diverse platforme, cum ar fi e-mail, rețele sociale și pagini de destinație. Este ușor să oferiți o carte electronică care conține informații valoroase în schimbul adresei de e-mail a utilizatorului și a oricăror alte informații de contact. În cele din urmă, puteți adăuga utilizatorul la lista de e-mailuri de afaceri și trimite materiale de marketing suplimentare pentru promovare.

Hartie alba

Whitepaper este un alt tip valoros de magnet plumb care poate oferi cunoștințe aprofundate despre un anumit subiect sau problemă. Este adesea implementat în marketingul B2B ca mijloc de prezentare a expertizei în materie. O lucrare albă ajustată poate poziționa o afacere ca lider în domeniul său. De asemenea, poate ajuta afacerea în dezvoltarea încrederii cu potențialii clienți.

Cărțile albe sunt în mare parte destul de aprofundate și sofisticate în comparație cu cărțile electronice. Acestea sunt adesea create pentru a face cărțile electronice atotcuprinzătoare și accesibile. Studiile de caz, rezultatele cercetării, analiza datelor și alte dovezi justificative pot fi folosite pentru a oferi o soluție la o problemă specifică.

Să presupunem că conduceți o afacere de consultanță financiară și ați scris o carte albă despre cele mai bune tehnici de investiție pe piețe imprevizibile. Cu această carte albă, puteți oferi o imagine de ansamblu detaliată a stării economiei. De asemenea, puteți oferi recomandări pentru minimizarea riscurilor și creșterea profiturilor.

Cu toate acestea, cunoașterea aprofundată a cărții albe poate prezenta expertiza afacerii dvs. Ca urmare, clienții potențiali vor fi interesați de serviciile dvs. după ce obțin informații relevante și specializate.

Webinarii

Eficiența webinarilor ca instrument pentru atragerea de noi clienți și producerea de clienți potențiali de top este recunoscută de mult timp. Evenimentele online, cum ar fi webinarii, pot fi în direct sau înregistrate, ceea ce poate oferi informații periculoase despre un anumit subiect. Spre deosebire de cărțile electronice sau documentele albe, seminariile web oferă o setare mai captivantă.

Participanții pot pune întrebări și pot obține răspunsuri prompte de la prezentatorii unui webinar. Acest lucru va îmbunătăți șansele de vânzare prin stimularea unei legături între companie și potențialul client.

Prin webinarii, puteți discuta diverse subiecte, inclusiv demonstrații de produse, tendințe ale pieței sau cele mai bune practici. O firmă de marketing poate oferi un webinar despre tendințele actuale în rețelele sociale, în timp ce o afacere de software ar conduce unul pentru a-și demonstra produsul.

Webinarii oferă companiilor șansa de a interacționa personal cu potențiali clienți. Și împărtășiți informații periculoase. Din acest motiv, companiile de toate dimensiunile le pot folosi ca magneți de plumb.

Încercări gratuite

Oferirea unei perioade de încercare gratuită este un alt tip de magnet de plumb atractiv, care le permite potențialilor cumpărători să încerce un produs sau un serviciu. Scopul final este de a-i ademeni să cumpere produsul. Această strategie funcționează deosebit de bine pentru companiile de software și bazate pe abonament, deoarece le permit clienților să testeze un produs înainte de a se abona.

Oferta de încercare gratuită de 30 de zile de la Netflix este un exemplu de încercare gratuită. Netflix este o platformă de streaming care necesită abonament. Oferă acces la seriale TV, filme și alte tipuri de conținut. Utilizatorii noi pot accesa tot conținutul platformei în timpul unei perioade de probă gratuită de 30 de zile oferită de companie. Ca rezultat, un utilizator nou poate încerca funcțiile platformei și poate obține o experiență generală de utilizator.

Acesta este modul în care Netflix obține mai mulți abonați și clienți potențiali calificați prin teste gratuite. Cei care se înregistrează pentru versiunea de încercare gratuită sunt probabil mai interesați și implicați în acest site.

În plus, consumatorii ar putea dezvolta nevoia de a utiliza serviciul în timpul perioadei de probă.

Deci, probabilitatea reînnoirii calității de membru va crește după încheierea perioadei de probă.

Infografice

Reprezentați date complexe într-un format vizual ușor de înțeles folosind magnetul Infografic. Deoarece sunt atrăgătoare, captivante și pot fi împărtășite, pot fi folosiți ca magneți de plumb.

Folosind infografice, companiile pot oferi rezultate ale cercetării, date de piață sau cele mai bune practici într-un mod mai ușor de înțeles. Astfel, poți atrage atenția clientului tău, cu încrederea lor și, în cele din urmă, îi poți transforma în clienți plătitori.

De exemplu, o firmă de marketing poate produce un infografic despre cele mai bune tehnici de marketing pe rețelele sociale, care prezintă date și sfaturi importante într-o manieră atractivă din punct de vedere vizual. În plus față de atragerea de clienți potențiali, aceasta ar stabili firma ca lider de gândire în domeniu.

Lista de verificare

O listă de verificare este încă un alt magnet de plumb care oferă o soluție simplă și practică la o problemă. Companiile le folosesc adesea pentru a oferi valoare clienților potențiali și pentru a se poziționa ca autorități în domeniul lor. Este un magnet de plumb flexibil care poate fi implementat în diferite tipuri de afaceri, dar acoperă o gamă largă de subiecte.

Dacă doriți să extindeți prezența în rețelele sociale a afacerii dvs., o agenție de marketing poate dezvolta o listă de verificare pentru dvs. Lista de verificare ar putea include următoarele subiecte:

  • Sarcini care vă pot eficientiza rețelele sociale
  • Produceți conținut motivant și încurajator
  • Evaluați eficiența generală a contului dvs

Așadar, agenția de marketing vă va prezenta un răspuns practic la o problemă cu care se confruntă multe companii. Astfel, ei vor oferi o listă de verificare clienților lor potențiali.

O listă de verificare a productivității dezvoltată de un antrenor de management al timpului este un alt exemplu simplu de listă de verificare. Lista de verificare poate include următorul set de instrucțiuni:

  • Obiective
  • Munca de planificare
  • Reducerea întreruperilor

Deci, aceasta este lista de verificare pe care antrenorul de timp o va prezenta clientului potențial ca instrument. Instrumentul îi va ajuta pe indivizi să-și crească productivitatea și să-și atingă obiectivele.

După cum puteți vedea, această listă de verificare este ușor de realizat și oferă rezultate rapide. Este un magnet de plumb folosit în mod obișnuit. Oferă un răspuns simplu la o anumită situație care ar putea fi destul de atrăgătoare pentru potențialii clienți. În mai multe etape ale călătoriei clientului, de la conștientizare la contemplare până la luarea deciziilor, o listă de verificare poate fi utilizată ca magnet principal.

Șabloane

Șabloanele sunt documente sau resurse pre-scrise pe care le puteți folosi pentru a finaliza o anumită sarcină. Ajută clienții potențiali cărora le lipsesc abilitățile sau experiența de a face o muncă independent. Șabloanele sunt magneți puternici de plumb, deoarece oferă clienților o valoare tangibilă. Prin urmare, clienții se vor întregi și vor interacționa cu brandul mai mult decât înainte.

De exemplu, o companie de marketing digital poate oferi un șablon pentru realizarea programului de conținut al rețelelor sociale. Cu ajutorul acestui șablon, va fi disponibil un document pre-proiectat cu linii directoare și recomandări pentru crearea unui program de conținut.

Mai mult, va oferi o bază pentru finalizarea sarcinii rapid și eficient. Dar utilizatorul o poate modifica oricând pentru a-și satisface preferințele personale.

Un alt exemplu care îmi vine în minte este oferirea de șabloane pentru diferite instrumente de management de proiect, cum ar fi Agile sau Waterfall. Utilizatorii care nu sunt familiarizați cu acești termeni pot folosi aceste șabloane ca punct de plecare.

Videoclipuri de instruire sau tutoriale

Videoclipurile sau tutorialele de instruire au ca scop educarea și ghidarea instructorilor pentru îndeplinirea unei anumite sarcini. Companiile pot utiliza tutorialul pentru a atrage atenția pasionaților de fitness și a clienților. Cu asta, clienții vor fi convertiți dacă le puteți rezolva problemele prin intermediul videoclipului.

Să presupunem că dețineți o afacere care vinde echipamente de fitness, unde puteți folosi videoclipuri de antrenament ca magnet principal. Prin urmare, puteți crea mai multe videoclipuri cu instrucțiuni care pot include:

  • Cum să utilizați corect produsele de fitness,
  • Cum să efectuați diferite antrenamente,
  • Cum puteți modifica aparatul pentru diferite tipuri de corp

Apoi, puteți publica videoclipurile cu instrucțiuni ca un magnet principal pe site-ul dvs. web. Apoi puteți colecta potențiale clienți potențiali de la clienți, oferindu-le acces gratuit la aceste tutoriale.

Lead Magnet Solutions

Scopul principal al unui lead manet este de a oferi vizitatorilor un stimulent care să-i încurajeze să convertească. Drept urmare, clienții iau acțiunile dorite, cum ar fi înscrierea la buletinul informativ, descărcarea de resurse și abonarea la o versiune de încercare gratuită. Dar eforturile tale vor fi minimizate dacă poți finaliza toate aceste sarcini cu instrumentul potrivit.

Cu toate acestea, alegerea software-ului potrivit pentru generarea de clienți potențiali pentru afacerea dvs. poate fi dificilă, deoarece există o selecție mare de opțiuni. Alegerea include creatori de pagini de destinație, instrumente de marketing prin e-mail și alte soluții.

Pentru a găsi instrumentul care va aduce beneficii afacerii dvs., trebuie să evaluați caracteristicile și avantajele fiecărui instrument. Mai mult, trebuie să comparați instrumentele și să alegeți cel mai bun în funcție de cerințele dvs. de afaceri.

Iată câteva dintre cele mai bune soluții cu magnet de plumb pe care le puteți încerca.

Far

Beacon este o soluție de plumb magnet plină cu caracteristici unice pentru a vă ajuta să vă creșteți baza de audiență. Este instrumentul perfect pentru a crea magneți potențiali și pentru a converti vizitatorii aleatoriu ai site-ului în clienți potențiali de calitate. Creați cu ușurință cărți uimitoare și oferiți ghiduri, cărți de lucru și multe altele pentru a vă ajuta vizitatorii. Mai mult, vă puteți monitoriza magneții de plumb și puteți întreține toate materialele dintr-un singur loc.

Caracteristici cheie:

  • Creați magneți de plumb atractivi, cum ar fi cărți electronice, liste de verificare, documente albe și multe altele.
  • Selectați cu ușurință dintre stiluri prefabricate sau cărți electronice pentru stilul personalizat de brand
  • Creați formulare personalizate de captare a clienților potențiali pentru a colecta mai multe clienți potențiali.
  • Permiteți vizitatorilor să descarce magneți de plumb în format PDF
  • Obțineți privilegiul de a crea magneți de plumb nelimitați
  • Transformați postările existente pe blog în magneți de plumb
  • Creați șabloane utilizând un editor drag-and-drop

Cu Beacon, puteți, de asemenea, genera automat postări de blog în cărți electronice, liste de verificare și ghiduri informative. Puteți personaliza și realiza magneți de plumb proiectați profesional, care cu siguranță vor atrage vizitatorii.

Optinmonster

Optinmonster este o soluție completă de magnet de plumb care oferă întreprinderilor caracteristici eficiente pentru a crea magneți de plumb. Astfel, pot atrage mai mulți clienți țintind clienții cu potențial ridicat. Puteți viza anumite segmente de public în funcție de comportamentul, locația și dispozitivul acestora. De asemenea, puteți urmări acțiunea publicului dvs. în ferestre pop-up, ard-uri plutitoare, slide-uri și multe altele.

Caracteristici cheie:

  • Generator robust de glisare și plasare pentru crearea de formulare de înscriere profitabile și personalizabile.
  • Obțineți șabloane gata făcute și personalizabile pentru a crea magneți de plumb cât mai curând posibil.
  • Afișează o fereastră de tip lightbox pentru a crește lista de e-mailuri.
  • Creați și afișați cupoane și opțiuni de rotire a roții
  • Transformați articolele în conținut închis pentru a vă crește lista de e-mail
  • Afișați magnetul potențial potrivit la momentul potrivit prin intermediul declanșatorului campaniei
  • Vizați-vă cu precizie publicul și apoi afișați magneți de lead-uri
  • Urmăriți performanța campaniilor dvs. cu analize detaliate
  • Integrați-vă cu instrumente renumite de marketing prin e-mail, CRM, Zapier și multe altele.

Interfața prietenoasă a Optinmonster facilitează adaptarea și crearea cu ușurință a magneților de plumb pentru companii. Astfel, ei pot crea magneți de plumb în funcție de obiectivul lor de afaceri. Gama de funcții și posibilități de direcționare permite companiilor să comunice eficient. Magneții de plumb creați prin Optinmonster pot fi integrați cu ușurință în campania dvs. de vânzări și marketing în curs.

A atrage

Creați magneți de lead convingătoare cu Attract pentru a vă extinde rapid lista de e-mailuri. Este un instrument gratuit care vă permite să localizați rapid și ușor conceptul ideal de magnet plumb. Faceți mai ușor pentru oameni să se alăture listei dvs. de e-mail creându-vă imediat magnetul de plumb.

Pentru a obține clienți potențiali calificați, Attract va dezvolta un magnet de plumb folosind conceptul dvs. sau unul pe care l-au creat. Ca rezultat, crearea unei liste de verificare, a unui ghid de resurse, a cărților electronice și a unui manual de instrucțiuni este simplă.

Caracteristici cheie:

  • Șabloane încorporate pentru implementarea cărților electronice
  • Vine cu tipuri de magneti de plumb gratuit și prefabricate gata
  • O mulțime de opțiuni de personalizare, inclusiv imagini gratuite, paleți de culori și multe altele.
  • Generează linkuri pentru magneții dvs. de plumb pe care le puteți folosi și partaja oricând
  • O interfață de utilizator foarte ușor de utilizat și rapidă pentru crearea de clienți potențiali

Attract oferă o bibliotecă de șabloane create profesional, inspirate de magneții de plumb eficienți utilizați în afaceri reale. Puteți personaliza și marca rapid șabloanele folosind propriul conținut, imagini și culori. Prin urmare, nu trebuie să vă concentrați pe crearea unui șablon de la zero, minimizând efortul și timpul.

Interacționa

Interact este un alt instrument care poate crea magneți potențiali prin chestionare și poate genera clienți potențiali. Puteți să vă creșteți lista de e-mail, să segmentați clienții potențiali și să recomandați produse pentru a crește vânzările.

Caracteristici cheie:

  • Creați și personalizați chestionarele cu Generatorul intuitiv de chestionare
  • Șabloane axate pe conversații pentru a genera clienți potențiali de calitate
  • Îndemnul numit Faceți testul este disponibil pentru a obține abonați la e-mail.
  • Segmentează clienții etichetându-i în funcție de rezultatele testului.
  • Opțiune de partajare disponibilă pentru a crea un magnet viral de plumb
  • Design personalizat mobil responsive pentru chestionare
  • Trageți și plasați logica de ramificare pentru a crea chestionare în cadrul unui test
  • Analize în stil sondaj disponibile pentru a măsura rezultatele testului și clienții potențiali

Participarea la un test este distractiv, precum și antrenant, în comparație cu implicarea cu alți magneți de plumb. Interact vă permite să creați chestionare ca un magnet principal și să vă personalizați marketingul. Prin urmare, puteți afla mai multe despre clienții potențiali și puteți extinde lista de e-mailuri.

Getsiteconrol

Cu Getsitecontrol, puteți crea magneți potențiali care vă vor încuraja clienții să ia măsuri. Astfel, vă puteți controla clienții pentru a obține mai multe înscrieri, răspunsuri la sondaje și, în cele din urmă, un rezultat mai bun al vânzărilor.

Caracteristici cheie:

  • Șabloanele sunt disponibile pentru formulare, mesaje, lansatoare și multe altele.
  • Recomandați produse și implementați upsell și cross-sell
  • Promovați știri și oferte prin ferestre pop-up atrăgătoare
  • Opriți abandonarea coșului pentru a crește vânzările prin ferestre pop-up
  • Obțineți abonați prin ferestre pop-up de e-mail
  • Transmite sondaje prin ferestre pop-up

Acest instrument vă permite să atrageți clienții să se aboneze la lista dvs. de e-mail. Pentru aceasta, puteți crea o fereastră pop-up captivantă de e-mail care vă va ajuta să vă construiți audiența. De asemenea, puteți aduce date semnificative prin sondaje pe site. În plus, puteți plasa ferestre pop-up direcționate, puteți oferi oferte speciale și puteți recomanda articole prin ferestre pop-up.

GetResponse

Crearea unei pâlnii cu magnet de plumb devine mai ușoară cu soluția GetResponse cu magnet de plumb. Este un instrument automatizat și scalabil pentru crearea de magneti potențiali pentru marketeri. Puteți colecta adresele clienților personalizați în schimbul conținutului. De asemenea, veți primi șabloane care se vor potrivi cu conținutul și stilul dvs. de marketing.

Caracteristici cheie:

  • Generare automată și înalt calificată de lead-uri
  • Promovați magneții de plumb prin reclame pe rețelele sociale
  • Proiectați pagini de destinație favorabile conversiilor
  • Magneți de plumb declanșați automat la înregistrare
  • Formularul pop-up cu intenția de ieșire disponibil pe paginile de destinație
  • Serii automate de e-mailuri pentru a menține clienții implicați
  • Monitorizați performanța magneților dvs. de plumb

ThriveThemes

Thrive Leads de Thrive Themes este un instrument puternic de generare de clienți potențiali pentru WordPress, care oferă câteva caracteristici fantastice. Îți creează lista de e-mail rapid și eficient pentru a converti vizitatorii în clienți. Veți avea acces la câteva instrumente caracteristice pentru a crea magneți de plumb cu conversie ridicată.

Caracteristici cheie:

  • Proiectați și implementați diferite tipuri de formulare de înscriere
  • Obțineți șabloane pre-proiectate pentru a stimula conversia
  • Editor glisați și plasați pentru a vă crea formularele
  • Îmbunătățiți conversia prin afișarea ofertelor vizate
  • Funcții de testare A/B disponibile pentru testarea valorilor de conversie
  • Obțineți o imagine de ansamblu asupra clienților potențiali și a conversiei dvs. prin analize

Spre deosebire de soluțiile tradiționale de creare a listelor, Thrive Leads utilizează tactici de conversie avansate și de ultimă oră. Astfel, puteți implementa cu ușurință aceste tactici și puteți obține rezultate excepționale cu multiple beneficii.

Gânduri finale

Generarea de lead-uri nu se referă doar la colectarea informațiilor de contact de la clienții tăi. Dar oferă câteva informații valoroase și creează o relație reciprocă cu ei.

Pentru a obține succesul prin magneti de plumb, trebuie să vă aliniați modelului și obiectivului dvs. de afaceri. Astfel, trebuie să selectezi o soluție care să interacționeze cu publicul și brandul tău.

Am inclus unele dintre cele mai bune soluții de lead magnet pentru a atrage publicul și a le converti în clienți plătitori. Prin urmare, puteți atrage clienți cu ușurință creând diferite tipuri de formulare de înscriere, liste de e-mail, documente albe, cărți electronice și multe altele. Acum este rândul tău să selectezi o soluție care se potrivește tipului tău de afacere și să obții beneficii prin schimbul de valoare.