7 instrumente CRM pentru construcții pentru a vă gestiona afacerea

Folosind un instrument CRM dedicat pentru construcții, puteți gestiona toate aspectele afacerii dvs. dintr-o singură aplicație.

Lumea a cunoscut o creștere rapidă în industria software-ului CRM în ultimul deceniu. Oricât de greu este de imaginat, există aplicații CRM și pentru industria construcțiilor.

Aceste instrumente sunt dotate cu funcții puternice pentru a ușura munca companiilor de construcții. Acest articol se va concentra asupra celor mai bune CRM-uri de construcție și asupra modului în care puteți alege unul bun pentru organizația dvs.

Ce este un instrument CRM?

CRM este acronimul pentru Customer Relationship Management. Un instrument CRM vă permite să răspundeți tuturor nevoilor clienților dvs. și ale potențialilor clienți într-un singur loc. Mai mult, această aplicație îmbunătățește eficiența echipei și profitabilitatea afacerii.

Vorbind de CRM pentru construcții, este un instrument pentru a cultiva relațiile dintre companiile de construcții și clienții lor. Deoarece scenariul actual a devenit extrem de competitiv pentru companiile de construcții, atragerea de noi clienți este dificilă. Cu toate acestea, aceste aplicații vă permit să câștigați noi contracte și să le finalizați la timp, rămânând profitabil.

Cum funcționează un instrument CRM pentru construcții?

Funcționalitatea unui software CRM pentru construcții depinde de caracteristicile acestuia. Cel mai comun atribut al tuturor acestor instrumente este că centralizează toate datele disponibile asupra clienților. După cum puteți vedea detaliile cerințelor și ale călătoriei clienților, personalizarea experienței de vânzare pentru clienții potențiali devine fără efort.

Deoarece toate datele necesare sunt disponibile într-un singur loc, toate echipele pot lucra eficient prin înțelegerea nevoilor clienților lor. De la marketing la analiză, un CRM pentru construcții oferă date tuturor. Oferă, de asemenea, sprijinul necesar companiilor, astfel încât acestea să poată vânzarea cu amănuntul clienților prin eficientizarea tuturor domeniilor de implicare a clienților.

În plus, CRM pentru construcții este infrastructura digitală pentru stocarea documentelor, interacțiunea cu clienții și optimizarea proiectelor. Pe lângă optimizarea fluxului de lucru, aceste aplicații oferă date de analiză și perspective asupra comportamentului clienților pentru a lua decizii bine informate.

Caracteristici obligatorii ale unui software CRM pentru construcții

Nu orice CRM pentru construcții este capabil să răspundă nevoilor companiei dvs. Prin urmare, alegerea celui potrivit este cheia succesului. Iată câteva caracteristici pe care fiecare companie trebuie să le acorde prioritate atunci când alege o aplicație.

  Cum să identifici un jeton/monedă cripto înșelătorie în câteva minute

Managementul conductelor

Dacă CRM-ul dvs. de construcție oferă vizibilitate canalului și conductei de vânzări, puteți urmări cu ușurință clienții potențiali în ciclul de vânzări. Privirea de ansamblu vizuală este, de asemenea, crucială pentru a găsi cele mai potențiale proiecte de construcție pe care să vă puteți concentra. De asemenea, ajută la optimizarea activităților de vânzări, permițând depanarea.

Managementul activității

Dacă dețineți o companie de construcții, CRM-ul pe care îl alegeți ar trebui să poată urmări activitățile de vânzare ale fiecărei tranzacții. Gestionarea sarcinilor precum răspunsurile la e-mail și participarea la apeluri telefonice ar trebui să fie posibilă din CRM, astfel încât să vă puteți crește șansele de a semna clienți noi.

Managementul contactului

Obiectivul principal al unei soluții CRM este gestionarea contactelor. Deci, software-ul pe care îl alegeți ar trebui să aibă o bază de date ușor de navigat pentru a vă afișa toate datele, inclusiv detaliile de contact, informațiile companiei și activitățile. Instrumentele care preiau date de pe alte platforme sociale vor fi un avantaj suplimentar.

Utilizabilitate

Acesta este un alt punct cheie de care trebuie să ții cont. Instrumentul ar trebui să fie ușor de utilizat, astfel încât să vă puteți antrena echipa să-l folosească în cel mai scurt timp. De asemenea, selectarea unei aplicații cu navigare și formatare lină va ajuta la gestionarea conductei de vânzări.

Analiza datelor

Datele sunt cel mai important element pentru orice afacere. În domeniul construcțiilor, datele adaugă mai multă valoare, deoarece pot contribui la dezvoltarea afacerii printr-un proces decizional informat. Nu veți avea nevoie de software suplimentar de analiză a datelor dacă CRM-ul dvs. îl are deja.

Capabilitati de comunicare

Un proiect de construcție presupune în principal muncă la fața locului, în timp ce o echipă va fi mereu la birou. Prin urmare, comunicarea dintre toți membrii acestei echipe hibride ar trebui să fie lină și instantanee. În loc să depindă de un alt instrument de comunicare, integrarea acestei funcții în CRM va face viața tuturor mai ușoară.

Prognoza

Un CRM bun ar trebui să fie capabil să analizeze datele disponibile pentru a prognoza ce vă puteți aștepta de la o afacere și eforturile pe care le va necesita. Această caracteristică va ajuta echipa de vânzări și managementul afacerii.

Acum este momentul să verifici lista cu cele mai bune instrumente CRM pentru construcții.

Procore

Procore este unul dintre cele mai bune software CRM pentru construcții, cu o gamă largă de caracteristici, în special pentru companiile de construcții. Pe acesta, companiile pot gestiona mai multe proiecte simultan. Mai mult, puteți accesa această platformă bazată pe cloud de oriunde din mers.

  Cum să verificați dacă un site web este afectat de CloudBleed

Acest CRM nu este doar flexibil și ușor de utilizat; vă oferă funcții precum acordarea permisiunii diferitelor echipe și părților interesate externe de a accesa date. Indiferent de dimensiunea companiei dvs., puteți opta pentru acest instrument fără nicio grijă.

Cu datele în timp real generate pe această aplicație, puteți lua decizii provocatoare și puteți fi pregătit pentru riscuri. De asemenea, oferă informații despre finanțarea proiectelor dvs. pentru gestionarea costurilor.

Coleg de vânzări

Salesmate este un alt instrument CRM de construcție plin de funcții utile. Nu numai că vă ajută să câștigați mai multe proiecte noi, dar vă permite și să vă asigurați o relație pe termen lung cu clienții existenți.

Acest CRM stochează centralizat contactele, inclusiv parteneri, clienți, părți interesate, vânzători, furnizori și subcontractanți. Cu privirea sa de 360 ​​de grade asupra clientului, puteți asigura o mai bună satisfacție a clienților. De asemenea, vă permite să urmăriți toate activitățile la fața locului ale echipei dvs.

Datorită caracteristicii sale de integrare care acceptă alte instrumente de afaceri, această aplicație este o alegere excelentă pentru companiile de construcții care folosesc diverse aplicații de afaceri. Caracteristicile sale evidențiate includ un programator de întâlniri, prognoza vânzărilor și automatizarea călătoriei clienților.

Buildertrend

Când vine vorba de software de management al construcțiilor, Buildertrend este unul dintre nume de top. Prin conectarea tuturor echipelor implicate, acest CRM îmbunătățește eficiența proiectului și contribuie la creșterea profitului afacerii tale.

Îl puteți folosi pentru procese de pre-vânzare, estimare financiară, management de proiect și managementul clienților. Acest instrument singur poate îndeplini sarcini financiare, cum ar fi bugetarea, crearea comenzilor de cumpărare, generarea de facturi, licitarea pentru proiecte și efectuarea plăților online.

În plus, puteți integra Buildertrend cu QuickBooks, Dropbox, Facebook, Outlook, iCal, Google Calendar, Pinterest, MS Excel, Cadsoft, Xero, Twitter etc.

JobNimbus

Antreprenorii generali și persoanele implicate în tranzacții secundare, cum ar fi instalarea ușilor și ferestrelor, pot folosi JobNimbus. Acest CRM specializat are caracteristici pentru a răspunde diferitelor aspecte ale unei afaceri contractante, cum ar fi managementul clienților potențiali, transmiterea propunerilor și facturarea.

În plus, puteți utiliza acest instrument pentru a calcula cheltuielile cu forța de muncă și materiale, pentru a colabora cu clienții și pentru a organiza sarcini și subsarcini ale proiectului. Arhiva sa foto poate stoca imaginile în CRM pe care le poți folosi în propuneri sau alte etape.

Această platformă bazată pe cloud face colectarea plăților mai rapidă, gestionând în același timp eficient clienții potențiali. JobNimbus efectuează, de asemenea, estimări profesionale pentru licitații și asigurări.

  Utilizarea grilei CSS pentru aspecte în stil revistă

PROGRESUL LUCRĂRII

JOBPROGRESS este un CRM pe care îl puteți folosi în fiecare etapă a construcției dvs.: de la gestionarea vânzărilor și finanțelor până la urmărirea proiectelor clienților. Folosind acest instrument, companiile pot trimite propuneri și estimări în timp ce primesc semnături electronice și plăți ale clienților.

Aplicația sa mobilă robustă este ideală pentru antreprenorii care doresc să acceseze acest instrument de pe tabletele sau smartphone-urile lor. Îl puteți integra cu Google Maps pentru a găsi site-ul și a urmări lucrătorii din locația proiectului.

JOB PROGRESS este, de asemenea, util în estimarea costurilor proiectului pentru subscrierea asigurărilor. Această aplicație de afaceri este suficientă pentru toate sarcinile implicate în proiectul dvs. – amenajarea teritoriului, acoperișuri, pardoseli, HVAC, instalații sanitare și multe altele.

Urmărire CRM

Echipa dvs. de construcții nu trebuie să aibă cunoștință de tehnologie pentru a utiliza un CRM. Puteți opta oricând pentru Followup CRM, deoarece acest instrument a fost dezvoltat ținând cont de persoanele non-tech. Oamenii de orice grupă de vârstă pot rula acest instrument cu eficiență completă.

Spre deosebire de CRM-urile generice care necesită introducerea manuală a datelor în diferite secțiuni, acest instrument elimină toate sarcinile repetitive și consumatoare de timp. Fiind concentrat pe succes și permițându-vă să măsurați activitățile vitale, platforma contribuie la productivitatea întregii echipe.

Urmărirea CRM captează automat clienții potențiali din e-mailul Outlook și arată procesul de vânzare cu o vizualizare colorată. Pe lângă automatizarea urmăririlor, acceptă integrarea cu Outlook, Gmail, Zapier, Stack, CompanyCam și alte aplicații.

AccuLynx

Sunteți în domeniul acoperișurilor și căutați un CRM cuprinzător pentru organizația dvs.? Dacă da, alegeți AccuLynx. Acest CRM pentru acoperișuri vă permite să gestionați fiecare aspect al afacerii dvs. de acoperișuri și să o duceți la următorul nivel prin eficientizarea procesului.

Instrumentul vă permite să urmăriți procesul de vânzare la fiecare pas – de la lead-ul inițial până la semnarea contractului. Fie că este vorba despre managementul proiectelor, forța de muncă, comandă de materiale sau urmărirea creditelor ipotecare, AccuLynx vă ajută să respectați întotdeauna programul.

Funcțiile sale, cum ar fi raportarea performanței vânzărilor, un modul de comisioane, urmărirea cheltuielilor și integrarea QuickBooks sunt, de asemenea, utile.

Concluzie

O soluție CRM de construcție robustă și bogată în funcții ajută companiile să își gestioneze proiectele chiar și în circumstanțe dificile. De asemenea, este util pentru companiile de construcții să mențină o relație puternică cu vânzătorii și clienții, în timp ce obțin profituri.

Prin urmare, evaluați-vă întotdeauna cerințele și identificați-vă nevoile, astfel încât să puteți alege cel mai potrivit CRM de construcție pentru organizația dvs. Acest ghid vă va ajuta să găsiți software-ul CRM potrivit pentru dezvoltarea afacerii dvs.
De asemenea, poate doriți să aflați despre software-ul de modelare a informațiilor despre construcții în calitate de companie de construcții.