7 Cel mai bun software de urmărire a conversiilor pentru manageri

În cazul în care dețineți o afacere, este aproape sigur că veți utiliza diverse strategii de marketing digital pentru a vă consolida prezența în mediul online.

Aceste tactici vă pot optimiza traficul organic, rezultatele campaniilor plătite și vizibilitatea pe platformele de socializare. În mod evident, va fi necesar să evaluați eficacitatea campaniilor dvs. de marketing.

Monitorizarea conversiilor reprezintă procesul de măsurare a performanței campaniilor de afișare și a strategiilor de marketing prin motoarele de căutare. Prin urmărirea conversiilor se ține o evidență a tuturor acțiunilor care se finalizează printr-o conversie.

Pe lângă monitorizarea numărului de conversii, aceasta vă oferă și posibilitatea de a analiza activitățile și comportamentul clienților dvs. în raport cu brandul pe care îl reprezentați.

Avantajele monitorizării conversiilor

Urmărirea conversiilor este esențială pentru optimizarea strategiilor dvs. de marketing, evidențiind eficiența planurilor dvs. publicitare. Aceasta oferă numeroase avantaje oricărei afaceri. Să analizăm câteva dintre ele.

  • Facilitează determinarea randamentului investiției prin parametri precum conversiile, veniturile etc.
  • Sprijină direcționarea eficientă a potențialilor clienți și a vizitatorilor noi care manifestă interes pentru anunțurile dvs.
  • Date precum informațiile demografice, locațiile geografice, cuvintele cheie, linkurile etc., ajută la concentrarea asupra segmentelor profitabile.
  • Cu ajutorul informațiilor colectate, puteți aloca bugetul de marketing într-un mod mai eficient.
  • Monitorizarea conversiilor vă ajută, de asemenea, să vă îmbunătățiți site-ul, aplicațiile sau platformele pentru a oferi o experiență mai bună utilizatorilor.

În continuare, vom discuta despre importanța monitorizării conversiilor.

De ce este esențială monitorizarea conversiilor?

Monitorizarea conversiilor este importantă atât pentru rețelele publicitare, cât și pentru agenții de publicitate. Aceasta le permite să identifice sursa de proveniență a unui potențial client sau a unei conversii, în contextul achiziției, instalării etc.

Astfel, pot obține informații despre calitatea respectivei surse. Aceasta contribuie la o mai bună înțelegere a performanțelor campaniei, ceea ce, în cele din urmă, conduce la optimizări ulterioare.

Cum funcționează monitorizarea conversiilor?

Primul pas esențial în monitorizarea conversiilor este configurarea anumitor acțiuni de conversie. Aceste acțiuni de conversie contribuie la măsurarea următoarelor tipuri de activități.

  • Acțiuni pe site: acestea includ înregistrările, achizițiile, instalările sau alte acțiuni pe care vizitatorii le efectuează pe site-ul sau în aplicațiile dvs.
  • Apeluri telefonice: clicuri pe numărul dvs. de pe portalul dvs. mobil, apeluri directe din anunțurile dvs. sau apeluri către un număr afișat pe site-ul dvs. web.
  • Instalări de aplicații: instalarea aplicațiilor dvs. pentru iOS sau Android sau achiziționarea oricăror alte servicii în cadrul acestor aplicații.
  • Acțiuni locale: acestea includ acțiunile care au loc ori de câte ori utilizatorii interacționează cu anunțurile dvs.
  • Import: activitatea clienților care debutează online, dar se finalizează offline.

Există o multitudine de instrumente de monitorizare a conversiilor disponibile online. Așadar, haideți să explorăm câteva opțiuni valoroase pe care le puteți utiliza pentru monitorizarea conversiilor campaniilor dvs.

AnyTrack

AnyTrack este o platformă de monitorizare a conversiilor care vă ajută să urmăriți, să atribuiți și să distribuiți datele de conversie pe diferite platforme publicitare.

Aceasta oferă date în timp real și de încredere prin valorificarea semnalelor din diferitele dvs. canale de marketing. În plus, trimite toate datele colectate către API-ul Google Ads, API-ul de conversie Facebook etc.

Prin urmare, puteți monitoriza un număr mai mare de conversii. Vă permite să urmăriți și să sincronizați conversiile cu Google Ads, Facebook și Google Analytics.

De asemenea, vă oferă posibilitatea de a vă conecta cu diverse surse de conversie, precum Woocommerce, Shopify etc.

ConversionFly

ConversionFly reprezintă un alt software performant de monitorizare a conversiilor care vă permite să vă optimizați campaniile de marketing în mod eficient. Acesta susține strategiile dvs. cu indicatori acționabili, contribuind la îmbunătățirea afacerii dvs.

Acest software garantează o acuratețe maximă în prezentarea raportului de conversie. Este o soluție de tip „un pixel” care este eficientă pentru conversii și monitorizare. Puteți urmări traficul organic, direct, de recomandare și plătit în timp real.

Acesta utilizează un format eficient de raportare comparativă cu peste 21 de indicatori de marketing.

TruConversion

Dacă sunteți în căutarea unui software simplu de monitorizare a conversiilor care să furnizeze rapoarte precise, TruConversion este alegerea potrivită.

Acesta funcționează ca un software all-in-one de analiză și feedback, ajutându-vă să analizați activitățile vizitatorilor dvs. Ca rezultat, puteți ajusta strategiile campaniei și puteți crește conversiile.

Acesta include funcții precum direcționarea avansată a paginilor, opțiuni de descărcare a datelor, gestionarea mai multor domenii etc.

Pixelfy.me

Pixelfy.me vă oferă o modalitate eficientă de a redirecționa clienții și, astfel, de a genera mai multe vânzări. Acest software permite monitorizarea eficientă a clicurilor, urmărirea campaniei, legăturile profunde, testarea A/B, direcționarea geografică etc.

De asemenea, vă ajută să redirecționați clienții care dau clic pe linkurile cu reclame relevante. Oferă statistici detaliate, ceea ce vă permite să economisiți timp în analiza datelor.

Îmbunătățit

Improvely este un software de monitorizare a conversiilor care vă permite să monitorizați și să optimizați eficacitatea campaniei dvs. de marketing.

Acesta include instrumente de testare A/B integrate, o funcție de monitorizare a fraudei prin clicuri, API pentru dezvoltatori și multe altele. Puteți urmări toate datele în timp real. Dispune de un tablou de bord ușor de utilizat, care oferă o prezentare generală a tuturor datelor.

Cu ajutorul acestui instrument, puteți identifica cele mai bune oportunități și, prin urmare, le puteți utiliza pentru a obține cel mai bun randament al investițiilor dvs. în marketing.

Marin Tracker

Doriți să evaluați impactul anunțurilor dvs.? Încercați Marin Tracker ca instrument de monitorizare a conversiilor, deoarece vă poate oferi o experiență excelentă de optimizare a campaniei.

Acesta oferă funcții avansate, cum ar fi raportarea unificată, etichetarea automată, informații în timp real, atribuirea, monitorizarea aplicațiilor mobile, urmărirea apelurilor etc.

Vă permite să analizați întregul parcurs al clientului dvs. prin intermediul diferitelor canale de marketing. Astfel, vă puteți îmbunătăți continuu eforturile.

Adobe Analytics

În cazul în care căutați un software de monitorizare a conversiilor care să reprezinte mai mult decât un instrument de raportare, Adobe Analytics este opțiunea ideală.

Acesta oferă informații utile și analize detaliate, facilitând o mai bună înțelegere a comportamentului clienților dvs. Puteți optimiza campaniile pe baza unor informații inteligente pentru a oferi o experiență mai bună utilizatorilor.

Concluzie

Monitorizarea succesului sau eșecului campaniei dvs. de marketing vă poate ajuta în mod eficient să vă îmbunătățiți strategiile. Prin urmare, dacă doriți să vă optimizați campaniile, încercați oricare dintre aceste instrumente de monitorizare a conversiilor.

De asemenea, vă recomandăm să explorați diverse instrumente de redirecționare pentru o mai bună vizibilitate a brandului și un număr mai mare de conversii.