7 Cel mai bun software de gestionare a imprimării pentru companii

Întâmpinați multe probleme de compatibilitate, dispozitiv, securitate, costuri și risipa de hârtie cu sarcinile de imprimare la locul de muncă? Scapă de durerea de cap și încearcă aceste software de gestionare a imprimării pentru a economisi bani și a-i face fericiți pe angajați sau utilizatori.

Managementul tipăririi este un concept în ascensiune, deoarece companiile și magazinele de copiere trebuie să reducă costurile operaționale pentru a crește profitabilitatea. De asemenea, servește ca linie de apărare pentru a proteja fișierele de afaceri confidențiale împotriva căderii în mâinile unor actori răi. Dar găsirea celui mai bun software de gestionare a imprimării este o sarcină descurajantă, deoarece necesită cercetări uriașe.

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre managementul imprimării și despre cele mai bune aplicații pe care le puteți utiliza fără a pierde timpul cu cercetările de piață.

Ce este managementul imprimării?

Managementul imprimării este utilizarea diferitelor practici, cum ar fi urmărirea mașinii de imprimare, urmărirea dispozitivelor de calcul, monitorizarea ieșirii de imprimare, securitatea datelor sensibile, optimizarea costurilor de imprimare și analiza de imprimare. Cei mai noi dezvoltatori de software inteligent combină toate aceste funcționalități într-un singur loc pentru a dezvolta o soluție de gestionare a imprimării.

Startup-urile, întreprinderile mici și mijlocii folosesc cel puțin un instrument de bază pentru a gestiona operațiunile de imprimare. Dimpotrivă, întreprinderile implementează o soluție de gestionare a imprimării cu funcții complete la fața locului sau în cloud pentru a administra activitățile globale de imprimare.

Beneficiile managementului imprimării

Următoarele sunt motivele și beneficiile implementării unei soluții standard de gestionare a imprimării:

#1. Reducerea costurilor de imprimare

Companiile plătesc facturi anuale uriașe pentru imprimare sub formă de dispozitive, reaprovizionare cu toner și hârtie. Cercetările arată că o organizație poate economisi mult dacă folosește un sistem de gestionare a imprimării pentru a restricționa angajații de la imprimarea inutilă.

#2. Securizarea documentelor confidențiale

Nu puteți lăsa angajații să imprime documente de afaceri confidențiale oricând doresc. Trebuie să documentați tipărirea fișierelor secrete pentru a stabili responsabilitățile adecvate pentru mărunțire după terminarea lucrării. Software-ul de administrare a imprimării vă permite să asigurați siguranța datelor.

#3. Eficientizarea operațiunii de imprimare

Managerii și supraveghetorii sunt adesea martori că angajații pierd timpul stând la coadă pentru a-și colecta copiile tipărite. Puteți evita astfel de practici neproductive prin raționalizarea operațiunilor de imprimare. De asemenea, angajații tăi îți vor mulțumi la sfârșitul zilei.

#4. Activarea imprimării de la distanță

Angajații care lucrează de acasă pot trimite comenzi de imprimare prin soluții de gestionare a imprimării bazate pe cloud. Puteți colecta copia fizică de la locul de muncă. Aceste soluții de imprimare asigură, de asemenea, siguranța datelor de afaceri prin criptarea pachetelor de date în tranzit.

  RabbitMQ explicat în 5 minute sau mai puțin

#5. Reducerea risipei de hârtie

Omul produce hârtie prin tăierea copacilor care, la rândul lor, dăunează mediului. Puteți instala un sistem robust de gestionare a imprimării care va controla eficient risipa de hârtie și va face partea dumneavoastră pentru a salva natura.

Să ne uităm acum la cel mai bun software de gestionare a imprimării pentru afacerea dvs.

Taietura in hartie

Dacă vorbiți despre instrumente eficiente de gestionare a imprimării pentru întreprinderile mici și mari, Taietura in hartie este, fără îndoială, unul dintre cele mai importante nume. Instrumentul și serviciile sale bazate pe cloud ajută companiile de orice dimensiune să minimizeze risipa. În același timp, proprietarii de afaceri pot înceta să-și mai facă griji cu privire la securitatea datelor prin imprimarea rapoartelor confidențiale.

Cu PaperCut, experiențele dvs. de imprimare devin încântătoare. Angajații dvs. trebuie să poarte diverse dispozitive la locul de muncă, cum ar fi smartphone-uri, tablete, Chromebookuri, laptopuri etc. Ar putea deveni o provocare pentru administratorii de sisteme IT să se asigure că toate driverele sunt la locul lor pentru imprimare fără efort atunci când există mai multe dispozitive.

PaperCut rezolvă în mod eficient acest lucru cu serviciile sale de imprimare Easy, cum ar fi trimiterea unei comenzi de imprimare la o singură coadă și obținerea copiei de la orice imprimantă, un ecran tactil MFD obișnuit pentru toate modelele diferite de imprimante etc.

De asemenea, puteți implementa imprimare de afaceri extrem de sigură utilizând serviciile sale. PaperCut folosește o protecție tridirecțională la imprimare:

  • Vă permite să securizați infrastructura de imprimare înainte ca cineva să imprime ceva de genul ceea ce puteți imprima, cine poate imprima etc.
  • În timpul procesului de imprimare, puteți utiliza autentificarea în doi factori și eliberarea securizată a copiei imprimate pe bază de card.
  • Când imprimarea este terminată și copia se află în spațiul de birou, puteți implementa măsuri precum filigranare, piste de audit, semnături digitale și arhivarea tipăririi pentru a păstra în siguranță datele confidențiale.

De asemenea, obțineți câteva instrumente gratuite cu PaperCut, cum ar fi un instrument alternativ Google Cloud Print PaperCut Mobility Print, QRdoc pentru ștampilarea documentelor de afaceri și PaperCut Views pentru analiza de tipărire.

Print Conductor

Puteți imprima peste 90 de tipuri diferite de documente fără să deschideți fișierul dacă încercați Print Conductor. Vine cu un motor de imprimare rapid și fiabil, împreună cu o interfață simplă și ușor de utilizat pentru imprimarea în vrac. În plus, puteți sorta documentele de tipărire, puteți previzualiza documentul de tipărit, puteți controla lucrările de imprimare în lot și puteți face ajustări rapide ale setărilor de imprimare, totul dintr-o singură aplicație.

  Cum să opriți redarea automată a episodului următor pe Netflix

Instrumentul acceptă tot felul de imprimante moderne în rețelele locale, rețelele extinse sau rețelele cloud. În plus, în afară de imprimantele fizice, puteți utiliza acest instrument pentru a gestiona sarcinile de imprimare pe imprimante virtuale, cum ar fi imprimantele PDF și imprimantele OneNote.

La fel ca concurenții săi, Print Conductor oferă un modul de analiză a tipăririi. Vă ajută să estimați cerințele de hârtie și cerneală înainte de lucrările de imprimare în loturi mari. Estimările sunt disponibile pe pagina Raport detaliat și Raport.

Print Manager Plus 9.0

Print Manager Plus 9.0 adaugă o nouă dimensiune managementului imprimării, oferind companiilor un control, acces și informații de tipărire fără egal asupra operațiunilor lor de imprimare. Dezvoltatorii acestui instrument și-au perfecționat programul de-a lungul deceniilor de utilizare în multe companii.

Este software-ul de ultimă oră pentru managementul imprimării care reprezintă cel mai bun suport și tehnologie pentru utilizatorii finali. Prin implementarea acestui instrument în organizația dvs., puteți reduce costurile de aprovizionare cu imprimarea, puteți reduce risipa de hârtie și puteți primi informații îmbunătățite de imprimare în cadrul departamentelor.

Următoarele sunt câteva dintre caracteristicile remarcabile ale acestui software de gestionare a imprimării:

  • Administratorul IT poate audita în direct sarcinile de imprimare ale unui angajat, stație de lucru, imprimantă, rețea și costuri.
  • Stația de eliberare cu carte de identitate sau plată face ca sarcinile de imprimare să fie simplificate pentru serviciu sau tipografii.
  • Setările sale de cotă și buget vă permit să economisiți bani prin limitarea tipăririi de către persoane, stații de lucru sau imprimante.

Print Manager Plus 9.0 urmează, de asemenea, o politică prietenoasă cu mediul pentru a face biroul sau tipografia dumneavoastră mai ecologic. Reduce risipa de cerneală, energie și hârtie și astfel reduce amprenta de carbon a companiei dumneavoastră.

uniFLOW

Un alt instrument pentru a prelua controlul asupra infrastructurii de imprimare la locul de muncă este uniFLOW. Organizațiile mari și întreprinderile de tipărire care se ocupă de diverse sisteme de imprimare avansate, cum ar fi Canon, Xerox, Epson, Brother, Konica Minolta etc., folosesc acest instrument pentru a gestiona sarcinile de imprimare, scanare și gestionare a documentelor.

Are atât aplicații la fața locului, cât și aplicații bazate pe cloud pentru managementul tipăririi. Atât instrumentele din cloud, cât și cele de pe site funcționează ca un portal integrat pentru scanarea, imprimarea și gestionarea dispozitivelor cu ușurință și securitate absolută.

Imprimarea securizată și caracteristicile driverului universal de la uniFLOW sunt evoluții remarcabile pe care ar trebui să le cunoașteți. Tehnologia de imprimare securizată vă permite să atribuiți conturi individuale pentru fiecare angajat. Angajații trebuie să elibereze copia tipărită folosind propria carte de identitate sau PIN. În plus, utilizatorul trebuie să fie prezent înaintea mașinii pentru a colecta copia de tipărit.

Driverul Universal asigură că aplicația acceptă diverse dispozitive și mașini de imprimat. Utilizatorii pot trimite comenzi de imprimare către orice imprimantă din rețea de pe toate dispozitivele de calcul, cum ar fi telefoanele mobile sau laptopurile.

  7 Cursuri online de certificare CCNA pentru administratorii de rețea

UniPrint InfinityCloud

UniPrint InfinityCloud este un alt instrument popular pentru interfața desktop virtuală (VDI) și managementul tipăririi întreprinderii cu o soluție scalabilă. Deoarece este un instrument independent de furnizor, aplicația poate comunica fără probleme cu toate imprimantele și dispozitivele de calcul moderne în scopuri de imprimare.

Soluția UniPrint este perfectă pentru orice dimensiune de afaceri, de la startup-uri la conglomerate multinaționale. De asemenea, oferă servicii specializate la fața locului și în cloud pentru industrii precum banca și finanțe, asigurări, furnizori de servicii gestionate (MSP), furnizori de servicii cloud, guvern, organizații non-guvernamentale (ONG) și asistență medicală.

Soluția sa importantă de gestionare a imprimării include caracteristici standard precum un model de consum flexibil și licențiere pentru instrumente, imprimare fără server, analize de imprimare, urmărire a imprimării, imprimare de oriunde și imprimare fără atingere.

PrinterAdmin

De asemenea, puteți oferi PrinterAdmin o încercare dacă aveți nevoie de o soluție convenabilă de gestionare a imprimării pentru un institut de învățământ sau o afacere. Instrumentul său vă permite să monitorizați totul despre imprimare, cum ar fi utilizatorii, mașinile de imprimat, stațiile de lucru și rambursările.

De asemenea, vine cu un instrument standard de informare a imprimării sau un modul de analiză care vă informează despre volumul de imprimare, utilizarea cernelii și costul total de imprimare al afacerii dvs.

Instrumentul PrinterAdmin aduce la bord funcționalități avansate. Acestea sunt:

  • Print Job Manager pentru setările de imprimare, crearea contului, activarea driverelor etc.
  • Stația de eliberare a documentelor reduce risipa și crește securitatea prin eliberarea tipăririi numai atunci când utilizatorul este disponibil.
  • Instrumentul Print Watermarking vă permite să capturați detaliile de imprimare.

Toate aplicațiile vin cu o probă gratuită de 30 de zile. Puteți profita de oferta de probă și puteți determina dacă instrumentul este demn pentru afacerea dvs. utilizându-l pentru o perioadă.

Print Tracker Pro

Print Tracker Pro vine cu caracteristica de instalare cu un singur clic pentru a începe gestionarea imprimării în câteva minute. Deoarece configurarea și funcționarea acestui instrument sunt simple, angajații sau clienții dvs. beneficiază de cel mai bun serviciu.

Este o soluție inteligentă de gestionare a imprimării care poate comunica cu acuratețe tot felul de imprimante și dispozitive de calcul moderne, minimizând timpul de nefuncționare pentru instalarea driverelor sau nesuportarea dispozitivelor.

Sistemul său robust de urmărire oferă toate informațiile granulare legate de imprimare, cum ar fi nivelurile de toner, contoarele, numărul de pagini, instalările imprimantei și alertele de service. În plus, puteți configura instrumentul pentru a vă trimite cu ușurință mementouri pentru completarea cu cerneală sau factorizarea citirii contorului imprimantei la facturi.

Cuvinte finale

Găsiți mai sus o listă selectată de software-uri de gestionare a imprimării populare și pregătite pentru afaceri. Puteți utiliza oricare dintre aceste aplicații pentru biroul de acasă, locul de muncă, magazine, case de publicații sau magazine de copiere.

Deoarece sunteți aici, puteți, de asemenea, să vă uitați la aceste cele mai bune instrumente pentru a converti pagini web în PDF și a economisi bani evitând tipărirea acolo unde puteți.