7 Cel mai bun software de gestionare a desktopurilor pentru întreprinderi mici și mijlocii

Întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri), indiferent de industrie, se luptă să-și mențină infrastructura IT, în special dispozitivele de calcul precum desktop-uri, laptopuri, tablete și să aducă propriul dispozitiv (BYOD), care este cea mai recentă tendință observată.

În acest articol, vom analiza provocările cu care se confruntă IMM-urile în menținerea mediilor desktop și a dispozitivelor de calcul. De asemenea, vom analiza unele dintre cele mai bune instrumente care sunt utile pentru menținerea unui mediu desktop pentru IMM-uri și modul în care IMM-urile pot beneficia de implementarea software-ului sau instrumentelor de management desktop.

Credit imagine: manageengine.com

În cele din urmă, vom analiza modul în care IMM-urile pot alege software-ul desktop pentru a-și gestiona infrastructura dispozitivelor de calcul.

Întreținerea manuală a desktopurilor, laptopurilor, tabletelor, smartphone-urilor și a altor active ale unei companii înseamnă o utilizare ridicată a efortului, implicarea costurilor și erori umane.

Ce este Desktop Management Software (DMS)?

Pe scurt, software-ul de management desktop este folosit de companii pentru a gestiona complet sistemele IT și serviciile conexe pentru a reduce complexitatea activităților tehnice.
DSM se ocupă de următoarele activități:

  • Management: Instalare, upgradare, corecție, inventariere
  • Securitate: protecție împotriva virușilor și a spamului
  • Depanare: spațiu pe unitate, utilizarea resurselor etc.
  • Helpdesk: gestionarea utilizatorilor și a parolelor
  • Gestionarea accesului: Atribuirea de privilegii utilizatorilor, aplicațiilor etc.
  • Raportare: diverse tipuri de contabilitate pentru audit, prezentare, raportare senior etc.

Provocări cu care se confruntă IMM-urile

Întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri) se confruntă cu diverse provocări, cum ar fi cele cu care se confruntă companiile mari. Companiile mari sunt bine plasate cu resursele necesare pentru a rezolva problemele tehnice, în timp ce IMM-urile nu au suficiente resurse pentru a depăși dificultățile.

Secțiunea de mai jos evidențiază primele 4 provocări cu care se confruntă companiile mici și mijlocii atunci când întrețin un mediu desktop sau un sistem IT.

  • Buget: Costurile pentru IT și experții IT sunt limitate pentru IMM-uri. Provocările de întreținere, modernizare și deservire a sistemelor IT pentru întreprinderile mici sunt atât orientate către costuri, cât și complexe.
  • Lipsa abilităților: inginerii IT calificați trebuie să întrețină echipamentele utilizatorului final, dar angajarea și angajarea inginerilor calificați ar putea să nu fie o soluție rentabilă pentru IMM-uri.
  • Securitate și conformitate: lipsa firewall-urilor adecvate, ineficiența actualizărilor regulate de securitate, lipsa măsurilor care să permită accesul autorizat la date și programe. Potrivit unui raport de cercetare al Infrascale49% dintre directorii de top ale IMM-urilor spun că atacurile cibernetice sunt cea mai mare preocupare pentru confidențialitate.
  • Scalabilitate: Din cauza lipsei de hardware și software și a lipsei de gestionare a activelor, modernizarea sau extinderea infrastructurii existente în cursul creșterii viitoare a companiei va fi o sarcină dificilă.

Pe scurt, există câteva bariere tehnologice pe care IMM-urile trebuie să le depășească pentru a construi o infrastructură IT stabilă pe termen lung. Indiferent dacă afacerea dvs. este condusă de tehnologie sau de un alt sector, achiziționarea unei fundații este o idee grozavă. Cu toate acestea, este nevoie de un cadru solid pentru a orienta viziunea și misiunea companiei în direcția corectă.

Să ne uităm la primele 6 software-uri de management desktop pe care întreprinderile mici și mijlocii le pot adopta pentru a adăuga valoare infrastructurii lor IT.

ManageEngine Desktop Central

Desktop Central produs de ManageEngine a primit o medalie de aur pentru realizările sale. De asemenea, a fost numit campion în Quadrantul UEM Emotional Footprint de către Info-Tech Research Group.

  Cum să dezactivați Apple Watch-ul

Este un management complet end-to-end pentru toate dispozitivele de calcul pentru IMM-uri (întreprinderi mici și mijlocii), precum și potrivit pentru întreprinderile mari.

Puteți folosi ediția gratuită, care acceptă 25 de computere și 25 de dispozitive mobile și poate fi actualizată la versiuni profesionale și corporative pentru acoperire și beneficii suplimentare.

Toate platformele mobile, inclusiv smartphone-urile iOS, Android și Windows, sunt gestionate de la o singură consolă centrală.

Caracteristici

  • Patch Management: Automatizarea activităților obișnuite, cum ar fi instalarea patch-urilor, software-ul și implementarea sistemului de operare
  • Hardware și software: Inventarul activelor și gestionarea licențelor software și monitorizarea statisticilor de utilizare a acestuia
  • Depanare: ajută la depanarea desktop-urilor la distanță cu colaborare multi-utilizator, transfer de fișiere etc.
  • Platformă mobilă: gestionarea tuturor dispozitivelor mobile pentru implementarea politicilor, configurarea dispozitivelor pentru Wi-Fi și VPN
  • Securitate: Protecție împotriva instalării unei aplicații, restricții de browser și securizarea dispozitivelor dvs. printr-o parolă.

ManageEngine Desktop Central este combinat perfect pentru a sprijini întreprinderile mici și mijlocii care caută management end-to-end a activelor software și hardware. Întreprinderile mari care caută un management îmbunătățit pot implementa și acest software complet de management al activelor IT.

Logmein Central Software

Logmein Central Software este unul dintre cele mai populare software-uri pentru utilizatorii de afaceri mici și mijlocii pentru ușurința în utilizare și operare. Acest software a servit peste 3,3 miliarde de sesiuni la distanță.

Este cel mai fiabil software de control de la distanță pentru computere Windows și Mac, managementul activelor IT și automatizare.

Acest software vă permite să gestionați și să monitorizați toate dispozitivele dvs. de calcul dintr-un tablou de bord central. Panoul de control afișează alerte de stare a dispozitivului pentru praguri și implementează pachetele software pe toate dispozitivele.

Software-ul vine cu un program antivirus LogMein încorporat pentru a proteja desktop-urile, laptopurile și alte dispozitive.

Caracteristici

  • Segregarea computerelor: implementați cu ușurință patch-uri și software în funcție de locație, departament sau disponibilitate.
  • Fezabil pentru implementarea de la distanță a pachetelor software dintr-un tablou de bord centralizat
  • Automatizarea activității de rutină, crearea de alerte și raportare aprofundată.
  • Depanare: Monitorizați întreaga infrastructură IT pentru a identifica problemele critice și actualizările critice.

Software-ul Logmein poate fi folosit de echipele IT interne, companiile de servicii gestionate și chiar de chioșcuri și asistență pentru punctele de vânzare (POS).

Connectwise

Software-ul Connectwise este un software de control de la distanță rapid, flexibil și sigur pentru a accesa orice dispozitiv de oriunde.

Acest software este unul dintre cele mai sigure din această categorie. Are criptare AES-256 și autentificare cu doi factori.

Este, de asemenea, cel mai compatibil software care acceptă Windows, macOS, ChromeOS, Linux/Unix etc.

Pe baza nevoilor întreprinderilor mici și mijlocii și chiar ale întreprinderilor mari, pot fi integrate platformele de suport existente, cum ar fi Freshdesk, Solarwinds, Acronis, Zendesk și altele.

Caracteristici

Acest software poate fi utilizat în întreprinderile mici și mijlocii, indiferent de industrie, cum ar fi tehnologia, educația, guvernul etc. Acest software poate fi utilizat fie de echipe interne, fie de serviciile de asistență gestionate pentru utilizatorii finali.

Splashtop

Splashtop oferă software de asistență la distanță și, conform site-ului său web, deservește peste 200.000 de companii și 30 de milioane de utilizatori din întreaga lume.

Poate stabili în siguranță sesiuni RDP (Remote Desktop Protocol) pe diferite dispozitive fără a instala software suplimentar pe acest punct final.

Protejează sistemele și rețelele de intruși prin adoptarea celor mai bune standarde din industrie în materie de mecanisme de securitate.

Infrastructura software-ului splash top este găzduită în cloud-ul Amazon, care oferă o rețea sigură și un mediu de calcul cu firewall-uri, criptare a datelor și protecție DDoS.

Caracteristici

  • Asistență de la distanță mobilă: Conectați-vă la platforme mobile de la distanță precum iOS, Android pentru a depana problemele
  • Conexiune ușoară: stabiliți cu ușurință o conexiune la distanță din cadrul biletului.
  • Integrare cu alte instrumente de renume mondial, cum ar fi Autodesk, Freshservice, Jira Service Desk și multe altele
  • Suporta platformele Windows, Mac, IOS și Android
  Cum să activați și să dezactivați descărcări inteligente Netflix

Acest software poate fi folosit pentru a oferi soluții IT la distanță, birouri de asistență și activități de asistență. Este unul dintre software-urile cu preț economic din această categorie și începe de la 17 USD/lună.

Goverlan

Goverlan este cel mai scalabil software de la distanță folosit de întreprinderile mici, mijlocii și mari pentru a oferi suport pentru infrastructura de la distanță cu conectivitate sigură.

Este unul dintre cele mai vechi din industrie, a fost utilizat din 1998 și acceptă 3 milioane de dispozitive.

Acest software oferă suport de la distanță, gestionează hardware și software și oferă servicii IT altor companii, cunoscute sub numele de servicii gestionate.

Oferă instrumente de supliment pentru a sprijini activitățile de infrastructură end-to-end, cum ar fi gestionarea Active Directory și automatizarea proceselor IT.

Caracteristici

  • Motorul de control de la distanță bazat pe hardware pentru o conectivitate mai rapidă acceptă chiar și monitoare 4k fără întârziere.
  • Găsiți și conectați utilizatorii de sistem cu nume de utilizator parțiale sau computere care acceptă sesiuni VDI, Citrix și RDP.
  • Rapoarte de audit centralizate pentru sesiuni la distanță
  • Motorul său de instalare necesită un hardware minim

Un instrument de vârf care poate fi folosit de întreprinderile mici și mijlocii și de marile companii interne de IT sau pentru a oferi servicii gestionate altor companii. Pe scurt, este folosit pentru a gestiona toate dispozitivele de calcul ale consumatorilor în același timp. De asemenea, are toate funcțiile biroului de asistență.

Software Ninja

Software Ninja a câștigat numeroase premii de la diverse organizații pentru cele mai bune caracteristici și funcționalitate, uzabilitate, asistență pentru clienți, raport calitate-preț și cea mai ușoară configurare.

Credit imagine: ninjarmm.com

Acest software bazat pe cloud este conceput pentru activități de monitorizare, management și asistență de la distanță. Acest lucru ajută la simplificarea operațiunilor IT complexe, conducând la o eficiență mai mare și o productivitate mai mare.

Este posibil să aplicați patch-uri software la scară largă și să configurați mecanisme de avertizare în caz de accident – o funcție unică de protecție a datelor pentru toate dispozitivele și generarea automată a biletelor.

Caracteristici

  • Puteți monitoriza, întreține și gestiona toate activele IT central de oriunde
  • Acces de la distanță la sistemele supravegheate și nesupravegheate
  • Gestionarea biletelor prin acceptare, atribuire și automatizare a fluxului de lucru
  • Posibilitate de arhivare a datelor

Ninja Software oferă o soluție cuprinzătoare pentru a vă întreține întreaga infrastructură IT. Software-ul interacționează cu întreaga platformă și oferă vizibilitate de vârf asupra problemelor utilizatorilor, a sănătății dispozitivului și a securității rețelei fără a fi nevoie de un server local și VPN.

Software-ul Dameware

Software-ul Dameware oferă atât soluții on-premise, cât și soluții cloud. Software de întreținere și depanare la distanță ușor de utilizat și accesibil pentru organizații mici și mari.

Acest software este recunoscut de revista PC pentru întreținere la distanță și premiul Trustradius pentru management de la distanță.

Dameware are patru secțiuni: Remote Everywhere, Remote Support, Mini Remote Control și Help Desk Pack.

Toate aceste secțiuni sunt concepute pentru a gestiona controlul complet de la distanță, activitățile de întreținere, gestionarea activelor și depanarea hardware și software.

Caracteristici

  • Soluție completă pentru asistență la distanță și birou de asistență
  • Conectați computerul la distanță folosind linia de comandă
  • Securitate sporită cu autentificare multi-factor sau smart card
  • Integrare cu unul dintre cele mai bune software SolarWinds pentru a iniția accesul de la distanță de la un bilet deschis
  Cum să redați în flux jocul de pe o PS4

Asistența de la distanță Dameware este rapidă și securizată prin protocolul TLS 1.2. Poate fi bine adoptat de către IMM-uri și întreprinderile mari pentru activități și management de la distanță end-to-end.

Beneficii pentru IMM-uri

În această secțiune, vom analiza modul în care IMM-urile (întreprinderile mici și mijlocii) pot utiliza software-ul DSM pentru a obține eficiență și performanță IT fluidă.

Software-ul sau instrumentele de management desktop joacă un rol esențial în gestionarea echipamentelor, serviciilor și aplicațiilor IT într-o consolă centrală. Administratorii IT pot controla, gestiona, actualiza și depana cu ușurință dispozitivele de calcul end-to-end. Chiar și companiile pot automatiza și programa activitățile efectuate frecvent pentru a reduce costurile administrative.

Vom vedea adăugări de top pe care software-ul DSM le-ar putea aduce sectorului IMM-urilor.

  • Gestionarea dispozitivelor: întregul ciclu de viață al unui dispozitiv de calcul poate fi gestionat de la capăt la capăt. Detectarea, urmărirea, personalizarea, managementul, inventarul activelor, implementarea sistemului de operare, actualizările de configurare, starea garanției etc.
  • Administrare de la distanță și depanare a întregului sistem IT
  • Managementul aplicațiilor: control și management complet al aplicațiilor și programelor. Accesul la aplicație poate fi menținut în conformitate cu politicile și reglementările companiei. Probleme precum accesul neautorizat și încălcarea datelor pot fi evitate.
  • Gestionarea identității și a accesului: Acest lucru asigură că numai utilizatorii, dispozitivele și aplicațiile autorizate au acces la resursele întreprinderii.
  • Securitate îmbunătățită: folosind cele mai bune practici de securitate din industrie, SMB se asigură că dispozitivele sunt mai puțin vulnerabile la hacking, atacuri malware și ransomware.
  • Raportare și audit: Una dintre sarcinile pe care personalul IT preferă să le întârzie este raportarea. Cu toate acestea, utilizarea software-ului DSM facilitează descărcarea diferitelor tipuri de rapoarte pentru seniori și prezentări.

Toți acești factori vor îmbunătăți dramatic productivitatea, administrarea centralizată, vor reduce riscul și vor reduce costul total de proprietate.

Cum să selectezi cel mai bun software de management al desktopului?

Alegerea software-ului de management desktop depinde în întregime de domeniul de aplicare și de utilizare a afacerii, deoarece majoritatea mediilor de întreprindere au diferite tipuri de dispozitive cu niveluri diferite de securitate și conformitate.

La scară largă, ar trebui să se uite la următoarele puncte și să încerce versiunile de încercare sau versiunile gratuite înainte de a finaliza ediția software-ului.

  • Ușor de implementat, administrat și ușor de utilizat.
  • Software-ul este on-premise sau bazat pe cloud
  • Scalabilitate: Ar trebui să susțină cerințele actuale și viitoare ale organizației.
  • Domeniu de aplicare: tipurile de active pe care le gestionați și diversificarea acestora, cum ar fi laptopuri, desktop-uri, smartphone-uri și tablete, precum și suport pentru mai multe sisteme de operare.
  • Securitate: corecție, anti-malware, securitate la nivel de dispozitiv, securitate la nivel de aplicație și la nivel de utilizator.
  • Prevedere pentru automatizare
  • Funcții suplimentare: gestionarea corecțiilor, redarea și implementarea sistemului de operare, gestionarea profilului utilizatorului, managementul mobilității întreprinderii, gestionarea configurației, raportare, integrare cu alte instrumente și software

Concluzie 👨‍🏫

Desktop Management Software (DSM) este un cadru standard din industrie, care este un produs de management valoros pentru întreținerea sistemelor IT, inclusiv, dar fără a se limita la desktop-uri, laptopuri, tablete și multe altele.

După cum s-a menționat mai sus, DSM este utilizat pentru a gestiona, întreține, inventaria și urmări aplicațiile hardware și software dintr-o singură consolă centrală. Automatizarea este o altă parte a DSM care este valoroasă într-un mediu de rețea sau la distanță în care sunt gestionate mai multe computere.

Prin implementarea DSM, întreprinderile mici și mijlocii și chiar și marile întreprinderi pot reduce semnificativ orele de muncă, erorile umane și, cel mai important, costurile.

În plus, auditurile echipamentelor IT se desfășoară fără probleme (ceea ce este una dintre activitățile enervante pentru administratorii IT) prin descărcarea diverselor rapoarte din software-ul DSM.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de cel mai bun software pentru desktop la distanță.