6 cele mai bune aplicații de contabilitate pentru a vă gestiona afacerea din mers

Aplicațiile de contabilitate ajută companiile să urmărească cheltuielile și conturile, să țină cont de finanțe și să se pregătească pentru sezonul fiscal.

Proprietarii de afaceri mici și startup-urile trebuie să călătorească la nivel global pentru a-și dezvolta afacerile. Așadar, este destul de dificil să ții evidența totul în timpul călătoriei și va trebui să te bazezi pe cineva special care să o facă pentru tine.

Dar nu mai; cu aplicațiile de gestionare, puteți urmări totul din mers.

Software-ul de contabilitate este o soluție care vă ajută să urmăriți toate fluxurile de numerar și finanțele dvs.

O gestionare adecvată asigură că înregistrările sunt actualizate, astfel încât proprietarii de întreprinderi mici să își poată cunoaște veniturile, să prezică profitabilitatea și obligațiile fiscale și să verifice soldurile conturilor.

În lumea modernă, multe companii preferă software-ul în locul unui contabil pentru a-și gestiona salariile și impozitele. Dar care este potrivit pentru tine este o întrebare.

Descoperiți de ce aveți nevoie de software de contabilitate și care aplicație se potrivește cel mai bine afacerii dvs.

Ce este software-ul de contabilitate?

Software-ul de contabilitate este un program care permite întreprinderilor mici să urmărească cheltuielile și veniturile. Proprietarul unei mici afaceri poate automatiza activități recurente, cum ar fi introducerea de date, pentru a eficientiza managementul financiar. În plus, permite înțelegerea rentabilității, declararea impozitelor și evidența contabilă cu ușurință.

Deoarece software-ul de contabilitate este ideal pentru startup-uri și întreprinderi mici, este util și ușor de utilizat. Software-ul de contabilitate ajută, de asemenea, la generarea de rapoarte, cum ar fi bilanţuri şi situaţii de profit-pierdere.

Majoritatea programelor software includ funcții precum urmărirea plăților și a creanțelor, gestionarea inventarului, facturarea și multe altele. În afară de aceasta, aplicația trebuie să fie sigură și ușor de utilizat. Trebuie să conțină câteva caracteristici de bază, cum ar fi:

  • Capacități de contabilitate de bază: Software-ul de contabilitate pentru întreprinderile mici trebuie să aibă opțiuni precum facturarea, reconcilierea contului, conturile de plătit și multe altele.
  • Urmărirea cheltuielilor: aplicația de contabilitate trebuie să vă permită să urmăriți și să capturați în mod regulat facturile, chitanțele etc. Astfel, acest lucru vă ajută să creați un buget mai bun și să vă îmbunătățiți sănătatea financiară.
  • Gestionarea rapoartelor financiare: În loc să piardă timpul cu munca manuală, aplicația de contabilitate asigură că întreprinderile mici pot genera instantaneu rapoarte precise și personalizate.
  • Urmărirea timpului: Software-ul vă ajută să urmăriți timpul petrecut cu livrările finale ale proiectului, astfel încât în ​​timpul emiterii facturilor, puteți adăuga ore facturabile.
  • Conectarea cu părțile interesate: aplicația permite afacerilor dvs. să monitorizeze plățile și termenele scadente. Este integrat cu sistemele de plată pentru a efectua plăți online mai rapid.

De ce să folosiți software de contabilitate?

A face afaceri a devenit mai ușor ca niciodată cu tehnologia. Toată lumea are acum un smartphone, ceea ce face extrem de ușor gestionarea proceselor de afaceri pe telefon.

De la trimiterea facturilor până la urmărirea plăților, software-ul de contabilitate oferă numeroase beneficii întreprinderilor mici, inclusiv:

  • Tranzacții organizate: Software-ul de contabilitate vă ajută să organizați toate tranzacțiile și înregistrările financiare într-un singur loc, astfel încât să le puteți urmări oricând doriți.
  • Economie de timp: software-ul de contabilitate are caracteristici de automatizare care vă permit să economisiți timp în timp ce efectuați diferite sarcini, cum ar fi reconcilierea extraselor și crearea de intrări în jurnal.
  • Accesibil: Utilizarea software-ului de contabilitate potrivit pentru afacerea dvs. vă poate costa mai puțin în comparație cu angajarea unui contabil în același scop.
  • Conformitate: Software-ul de contabilitate oferă diverse funcții pentru a ajuta întreprinderile mici să respecte conformitatea, cum ar fi raportarea și pregătirea impozitelor.
  • Integrare: Prin integrarea cu alte aplicații, cum ar fi platformele de comerț electronic și CRM, software-ul de contabilitate va deveni mai ușor de gestionat pentru un proprietar de afaceri.
  • Acces oriunde, oricând: vă puteți accesa cu ușurință contul în orice moment, din orice locație, pentru a urmări facturile și cheltuielile.
  • Reducerea erorilor: Deoarece software-ul de contabilitate are funcții de automatizare, va ajuta în mod automat companiile să își gestioneze finanțele și alte cheltuieli, rezultând în erori reduse sau fără erori.
  5 abilități pe care ar trebui să le aibă orice inginer DevOps

Acum că știți ce este software-ul de contabilitate și cum vă avantajează afacerea, haideți să discutăm despre unele dintre cele mai bune aplicații de contabilitate care oferă funcții fără sfârșit pentru a satisface nevoile financiare ale afacerii dvs.

FreshBooks

Lucrați oriunde și gestionați-vă afacerea cu aplicația de contabilitate FreshBooks. Vă va ajuta să vă mențineți afacerea în creștere la îndemână și să rămâneți conectat cu clienții care se ocupă de contabilitate de oriunde.

Cu software-ul de contabilitate FreshBooks, puteți urmări automat kilometrajul pe măsură ce conduceți și puteți clasifica toate călătoriile de afaceri doar printr-o glisare. În plus, vizualizați potențiala deducere fiscală direct de pe telefonul dvs. mobil.

Odată ce ați terminat livrarea finală a proiectului, puteți trimite factura direct de la birou și puteți primi plata instantanee până când ajungeți acasă.

Aplicația FreshBooks elimină chitanțele pe hârtie. Singurul lucru pe care trebuie să-l faceți este să faceți o imagine clară a chitanței. Odată ce ați terminat cu asta, FreshBooks captează automat totalurile, taxele comerciantului și taxele pentru dvs. Prin urmare, cheltuielile de urmărire vor deveni rapide.

În plus, răspunsul la feedback-ul și întrebările clientului este acum ușor cu contabilitatea mobilă. Chiar dacă sunteți într-o călătorie, puteți urmări totul, cum ar fi conversațiile dvs., și le puteți păstra într-un singur loc. Primiți instantaneu o actualizare când clientul vă vede factura sau când plata dvs. este restante.

Software-ul FreshBooks rămâne sincronizat cu aplicațiile de contabilitate mobile și desktop, astfel încât să puteți lucra pe orice dispozitiv fără a pierde informații importante. Împreună cu asta, veți primi estimări și propuneri de urmărire, urmărire timp, proiecte și urmărire plăți, contabilitate, rapoarte și alte suplimente.

Descărcați aplicația gratuit sau cumpărați aplicația la un preț de pornire de 1,70 USD/lună și obțineți funcții suplimentare.

  • Disponibil pe:

  • Android

  • iOS

Cărți Zoho

Gestionați-vă cu ușurință contabilitatea afacerii cu aplicațiile Zoho Books pentru Android și iOS. Oferă perspective ușoare asupra cât de bine funcționează afacerea dvs. mică cu ajutorul unui tablou de bord KPI. Puteți oferi opțiuni de plată convenabile și sigure pentru ca clienții dvs. să efectueze plăți online direct.

Creați-vă propriile facturi personalizate pentru a reflecta marca dvs. și trimiteți-le clienților dvs. Monitorizarea facturilor și a cheltuielilor este acum foarte simplă, permițându-vă să vedeți cum ies banii din afacere.

În plus, puteți genera cu ușurință rapoarte financiare, cum ar fi situații de flux de numerar, situații de venit și bilanţuri, pentru a vă cunoaște starea afacerii.

Adăugați widget-uri pe ecranul de pornire al telefonului Apple pentru a accesa rapid listele de facturi, totalul creanțelor și temporizatoarele. Zoho Books vă poate urmări distanța de călătorie și poate transforma aceasta în cheltuieli cu hărți Apple și GPS. Scanați orice cărți de vizită, care se vor adăuga la listele dvs. de contacte.

  Cum să ștergeți Safari de pe iPhone

Cu comenzile rapide de conversație ale Siri, puteți crea cu ușurință cheltuieli, puteți vizualiza facturile neplătite, puteți porni sau opri cronometre și puteți seta mementouri pentru tranzacții. Aplicația Zoho Books vine, de asemenea, cu suport Apple Watch, care vă permite să vă urmăriți situația financiară în timp ce faceți mai multe sarcini, să trimiteți mementouri de plată, să urmăriți timpul pentru proiecte, să vizualizați facturile restante și multe altele.

Încercați-l gratuit sau alegeți un plan standard pentru afacerea dvs. în creștere. Înscrie-te acum și bucură-te de contabilitate.

  • Disponibil pe:

  • Android

  • iOS

QuickBooks

Conduceți-vă afacerea din mers de pe smartphone cu aplicația mobilă QuickBooks. Vă va permite să vă accesați datele de pe dispozitivele mobile instantaneu. Puteți să introduceți tranzacții, să facturați clienții, să trimiteți rapoarte, să înregistrați cheltuieli și să faceți mai multe de oriunde doriți.

QuickBooks face automat copii de rezervă ale datelor salvate în cloud și se sincronizează cu toate dispozitivele. Vă ajută să rulați un raport de profit-pierdere și să accesați bilanţurile. În plus, se va ocupa de plățile dvs. Puteți folosi cititorul de carduri mobil pentru a întinde, atinge sau glisați un card de credit.

În plus, va înregistra tranzacția și va trimite automat bani în contul bancar. Puteți crea facturi cu ușurință cu aplicația și puteți trimite prin e-mail o copie clienților dvs. în cel mai scurt timp. Dacă sunteți utilizator Android, puteți trimite facturile și folosind WhatsApp.

Primiți o notificare instantanee când clientul vă vede factura sau plătește suma totală a facturii. Aplicația mobilă QuickBooks transformă camera într-un scaner rapid de chitanțe. Mai întâi face o fotografie a chitanței și înregistrează cheltuielile facturabile în registre odată ce tranzacția este aprobată.

Mai mult, puteți adăuga cheltuielile pe factură și puteți atașa o chitanță pentru a fi rambursat și pentru a urmări deducerile fiscale. De asemenea, puteți urmări cheltuielile la telefon, puteți oferi estimări și puteți rămâne la curent cu gestionarea conturilor.

Obțineți planuri de prețuri flexibile pentru orice tip de afacere, începând de la 15 USD/lună. Profită de o încercare gratuită timp de 30 de zile.

  • Disponibil pe:

  • Android

  • iOS

Val

Gestionați-vă finanțele din mers cu aplicația Wave. Vă va ajuta să urmăriți operațiunile bancare, plățile și facturarea într-un singur loc pentru a economisi mult timp, pentru a simplifica gestionarea banilor și pentru a vă plăti mai rapid.

Cu Wave, păstrați-vă finanțele personale și cele de afaceri separate. Vă puteți conecta cu software-ul de contabilitate pentru a vă automatiza cartea de contabilitate. În plus, utilizați cardul de debit Wave Visa Business și cardurile virtuale oriunde și oricând.

În plus, monitorizați și urmăriți cu ușurință ceea ce se întâmplă cu un tablou de bord intuitiv. Rezumatul pe care îl găsiți vă permite să vă ocupați de controlul finanțelor afacerii dvs. din mers, inclusiv o listă de sarcini cu diferite elemente. De asemenea, puteți proiecta, personaliza și trimite facturi de oriunde.

Wave are o funcție de notificare instantanee care vă informează când este vizualizată factura, plata este scadentă și plata este finalizată, astfel încât să puteți gestiona fluxul de numerar mai bine decât oricine. Veți găsi, de asemenea, mementouri automate de plată atunci când factura este scadentă.

Marcați facturile ca plătite imediat după ce primiți plata, astfel încât înregistrările dvs. să fie la zi. Vă puteți personaliza facturile adăugând culori, logo-uri și o gamă de șabloane. De asemenea, adăugați cu ușurință condițiile de plată personalizabile la facturi.

  Care este browserul dvs. preferat pentru smartphone? [Poll]

Creați-vă contul gratuit astăzi și plătiți conform serviciului de care aveți nevoie.

  • Disponibil pe:

  • Android

  • iOS

Xero

Conduceți-vă afacerea cu încredere cu aplicația de contabilitate Xero și gestionați-vă contabilitatea din orice locație. Vă ajută să trimiteți facturi imediate din mers, de îndată ce lucrarea este finalizată, să revizuiți tranzacțiile și să le potriviți în câteva secunde.

Aplicația vă va permite să urmăriți facturile neplătite și restante pentru a afla starea facturilor. De asemenea, puteți verifica instantaneu cum merge afacerea dvs. cu această aplicație. În plus, puteți converti cu ușurință ofertele în facturi și puteți edita și trimite facturi printr-o aplicație de mesagerie sau e-mail.

Adăugați rapid clienți noi atunci când trebuie să trimiteți factura și să verificați plățile restante în aplicația dvs. de contabilitate. În plus, urmăriți-vă clienții când văd facturile și monitorizați fluxul de numerar și profitul pentru a înțelege cum funcționează afacerea dvs. mică.

Începeți să utilizați gratuit aplicația de contabilitate Xero și accesați toate funcțiile timp de 30 de zile după ce ați decis care plan vi se potrivește cel mai bine. Dacă sunteți independent sau conduceți o nouă afacere, puteți alege un pachet de start cu suficiente funcții pentru a vă atinge obiectivele financiare.

  • Disponibil pe:

  • Android

  • iOS

Sage Contabilitate

Lucrați de oriunde și gestionați-vă toate finanțele cu ușurință cu aplicația Sage Accounting. Este mai potrivit pentru întreprinderile mici și oferă aplicații mobile Android și iOS pentru a acoperi mai mulți utilizatori. Această aplicație vă va ajuta să deveniți mai productiv chiar și de acasă.

Fiind offline, puteți verifica diverse detalii cheie. Acum este ușor să urmăriți rapid clienții și clienții și să verificați facturile restante.

În plus, puteți trimite mementouri rapide pentru facturile neplătite, puteți urmări sănătatea afacerii dvs. în timp real și puteți actualiza conturile din mers.

Aplicația de contabilitate Sage este cea mai rapidă modalitate de a accesa toate informațiile financiare la fața locului, cu un client sau pe drum. Urmăriți ce clienți vă datorează câți bani, astfel încât să puteți ține o evidență a fluxului de numerar.

Mai mult, puteți face cu ușurință chitanțe cu camera mobilă și puteți încărca detaliile în aplicația de contabilitate. Sage vă ajută să vă aduceți contactele de pe smartphone în aplicație, reducând erorile datorate introducerii manuale în timp ce copiați adrese, contacte și numere de telefon.

Puteți actualiza nivelurile stocurilor în timpul facturării. Acest lucru va economisi timp și va accelera procesele de facturare. După livrare, puteți adăuga fișiere și imagini la facturi înainte de a le trimite clienților sau clienților.

Aduceți rezultate mai bune în gestionarea finanțelor dvs. alegând planul potrivit. Puteți face upgrade sau anulați abonamentul în orice moment. Nu vă vor cere niciodată taxe, angajamente și contracte ascunse. Luați o problemă fragilă gratuită astăzi și decideți care este cel mai potrivit pentru afacerea dvs.

  • Disponibil pe:

  • Android

  • iOS

Cuvinte finale

Contabilitatea este un departament crucial în orice afacere. Pentru a gestiona eficient conturile, trebuie să urmăriți și să vă monitorizați cheltuielile zilnice.

Utilizarea unei aplicații de contabilitate de încredere vă economisește timp și resurse în procesul de gestionare a contului. Astfel, luați în considerare câțiva factori, precum prețul, încercarea gratuită, ușurința în utilizare, gestionarea inventarului și a proiectelor, raportarea etc., în timp ce alegeți cel mai bun software de contabilitate pentru afacerea dvs.

Apoi, verificați cei mai buni generatori de facturi pentru a accepta plățile clienților.