5 remedieri simple dacă Outlook nu se încarcă în Google Chrome

În ciuda faptului că este o bază de birou și o platformă la îndemână pentru e-mailurile personale, Microsoft Outlook are problemele sale. Outlook care nu se încarcă în Google Chrome este o problemă comună și frustrantă, dar odată ce cunoașteți cauza, se poate rezolva rapid.

Dacă întâmpinați dificultăți la deschiderea e-mailurilor Outlook pe Chrome, nu vă faceți griji. Vom explica de ce căsuța dvs. de e-mail Outlook nu se încarcă în Chrome și vom explica câteva soluții simple pas cu pas pentru a ajuta la remedierea problemei.

De ce nu se încarcă Outlook în Chrome?

Există o varietate de motive pentru care Outlook nu se va încărca în Chrome. Dacă browserul dvs. rămâne blocat pe ecranul de încărcare Outlook, cu animația siglei plic albastru reîmprospătând în mod repetat pe ecranul browserului dvs., aceasta poate fi din următoarele motive:

  • Fișiere corupte. Dacă memoria cache a Chrome are un fișier corupt, atunci Outlook ar putea să se blocheze pe ecranul de încărcare.
  • Blocante de reclame. Dacă utilizați un blocator de anunțuri, este posibil să împiedice încărcarea corectă a Outlook.
  • Este necesară actualizarea Chrome. Utilizarea unei versiuni învechite de Google Chrome poate cauza probleme de compatibilitate cu Outlook.
  • JavaScript a fost dezactivat. Fără JavaScript, site-urile web, inclusiv Outlook, se pot rupe.
  • Din fericire, toate aceste probleme de încărcare Outlook au soluții simple. Vă explicăm mai jos cum puteți remedia fiecare problemă.

    Cum să remediați rapid Outlook care nu se încarcă în Chrome

    Dacă căutați o remediere rapidă, astfel încât să puteți accesa Outlook în Chrome când nu se încarcă, puteți șterge cookie-urile browserului. Cookie-urile sunt fișiere mici care sunt trimise de pe site-urile web pe care le vizitați și stocate pe dispozitivul dumneavoastră. Aceste cookie-uri își amintesc setările și preferințele dvs., astfel încât atunci când vizitați aceeași pagină web, timpul de încărcare va fi mai rapid.

      Acest flag Chrome redirecționează căutarea Cortana către motorul dvs. de căutare implicit în Windows 10

    Din păcate, cookie-urile tind să corupă și să provoace probleme de încărcare pe site-uri web, ceea ce ar putea explica de ce Outlook nu se încarcă în Chrome.

    Pentru a remedia rapid (dar temporar) Outlook atunci când nu se încarcă în Chrome, puteți încerca să ștergeți cookie-urile din browser. Iată cum:

  • Deschis Outlook în Chrome (introduceți datele de conectare, dacă vi se solicită).
  • Când vedeți animația plicului în buclă, faceți clic pe pictograma lacăt situată lângă adresa URL.
  • Faceți clic pe Cookies și date site.
  • Faceți clic pe Gestionați cookie-urile și datele site-ului.
  • Faceți clic pe pictograma Coș de gunoi de lângă fiecare articol pentru a șterge cookie-urile.
  • Faceți clic pe Terminat în colțul din dreapta jos când ați eliminat toate modulele cookie.
  • Reîmprospătați pagina web făcând clic pe butonul Reîncărcați această pagină (din stânga barei URL) sau apăsând Ctrl + R de pe tastatură.
  • Mesaje primite Outlook ar trebui să se încarce acum în Chrome.

    Aceasta este o soluție simplă, rapidă, dar temporară a problemei de încărcare a Outlook; fără a rezolva cauza de bază, va trebui să repetați acești pași de fiecare dată când vizitați site-ul web Outlook. Pentru a evita definitiv această problemă, vă recomandăm să urmați pașii de mai jos.

    1. Reporniți computerul pentru a remedia eventualele erori ale Chrome

    Dacă încercați să accesați Outlook pe Chrome pe laptop sau computer desktop, merită să reporniți înainte de a încerca orice altceva. Aveți încredere în noi – repornirea computerului vă poate economisi ceva timp la remedierea problemei Outlook care nu se încarcă în Chrome dacă încercați mai întâi acest pas!

    Există diferite moduri de a reporni computerul și, adesea, această repornire poate rezolva o mulțime de probleme și erori tehnice.

    2. Goliți memoria cache a Google Chrome pentru a actualiza Outlook

    În lipsa soluției de încredere „porniți și opriți din nou”, memoria cache a browserului Chrome ar putea fi de vină pentru problema de neîncărcare a Outlook. Similar cu cookie-urile, memoria cache a browserului stochează diverse active de pe un site – cum ar fi imagini, formulare, scripturi web și multe altele – pentru a ajuta o pagină web să se încarce mai eficient data viitoare când o vizitați.

    Problema cu un cache stocat este însă că informațiile salvate pot deveni depășite și pot cauza probleme de încărcare. Cea mai bună soluție este să ștergeți conținutul cache-ului Chrome.

      5 îmbunătățiri noi Chrome tocmai le-a adus managerului său de marcaje

    Pentru a elimina întregul cache din Chrome, urmați acești pași simpli:

  • Faceți clic pe pictograma cu trei puncte verticale, situată în colțul din dreapta sus al browserului Chrome.
  • Treceți cursorul peste Mai multe instrumente pentru a deschide meniul corespunzător.
  • Faceți clic pe Ștergeți datele de navigare.
  • Faceți clic pe fila Avansat pentru a afișa toate opțiunile de cache.
  • Din meniul drop-down Interval de timp, selectați All Time.
  • Faceți clic pentru a bifa casetele de lângă elementele pe care doriți să le eliminați. (Recomandăm să eliminați cookie-urile și alte date de site și imaginile și fișierele din cache.)
  • Faceți clic pe Ștergeți datele din caseta albastră pentru a șterge aceste elemente.
  • Poate dura câteva minute până când browserul dvs. șterge datele de navigare. Cu cât Chrome trebuie să șterge mai multe fișiere, cu atât va dura mai mult până la finalizare.

    După finalizarea procesului, închideți și redeschideți Chrome. Reîncărcați site-ul Outlook pentru a vedea dacă problema a fost rezolvată. Puteți afla mai multe despre ștergerea datelor de navigare în ghidul nostru despre cum să ștergeți cookie-urile și memoria cache în Chrome.

    3. Actualizați la cea mai recentă versiune de Chrome

    Dacă browserul dvs. Chrome este învechit de o versiune mai nouă, poate cauza probleme la neîncărcarea Outlook.

    Pentru a vedea dacă aveți o actualizare în așteptare, deschideți Chrome și priviți pictograma cu trei puncte verticale din colțul din dreapta sus al browserului. Dacă pictograma este colorată în verde, a fost lansată o actualizare în ultimele două zile. Dacă portocaliu, o actualizare a fost lansată în urmă cu patru zile, iar roșul indică o actualizare veche de peste o săptămână.

    Pentru a actualiza Chrome, urmați acești pași:

  • Deschideți Chrome și faceți clic pe pictograma cu trei puncte verticale situată în partea din dreapta sus a ecranului.
  • Plasați cursorul peste Ajutor și apoi faceți clic pe Despre Google Chrome.
  • Faceți clic pe Actualizați Google Chrome.
  • Faceți clic pe Relansare pentru a finaliza actualizarea.
  • Este important să vă actualizați browserul, deoarece versiunile mai noi vor include actualizări de securitate, remedieri de erori și funcții noi care vă vor asigura cea mai bună experiență. Actualizarea Chrome la cea mai recentă versiune disponibilă vă poate rezolva problema de neîncărcare a Outlook.

      Cum să remediați Edge sau Chrome ascunderea barei de activități Windows când este maximizată

    4. Dezactivați opțiunea de blocare a anunțurilor pentru Outlook

    Dacă aveți o extensie activă de blocare a reclamelor sau ferestrelor pop-up, atunci este posibil să împiedice încărcarea corectă a Outlook în Chrome. Pentru a remedia acest lucru, nu trebuie să dezactivați complet blocarea reclamelor, dar trebuie să vă asigurați că nu este activ pe site-ul Outlook.

    Pentru a dezactiva reclamele sau opțiunile de blocare a ferestrelor pop-up pentru Outlook, deschideți Chrome și urmați acești pași:

  • Faceți clic pe pictograma piesei de puzzle din dreapta barei URL.
  • Găsiți extensia de bloc de anunțuri și faceți clic pe cele trei puncte verticale de lângă ea.
  • În funcție de dispozitivul de blocare a reclamelor, este posibil să vedeți Pauză pe acest site. Selectați această opțiune pentru a opri interacțiunea blocantului de anunțuri cu Outlook.
  • Dacă Pauză pe acest site nu este disponibilă, faceți clic pe Opțiuni pentru a afișa un meniu de setări.
  • Aici, ar trebui să puteți adăuga site-ul web Outlook ca excepție la lista dvs. blocată. (Acest lucru poate fi numit și o listă albă.)
  • Alternativ, puteți să dezinstalați complet dispozitivul de blocare a reclamelor. Închideți și redeschideți Chrome și navigați la site-ul web Outlook pentru a vedea dacă prevenirea blocatorului de anunțuri a rezolvat problema de încărcare.

    5. Activați JavaScript pentru Outlook

    JavaScript poate fi dezactivat cu ușurință în Chrome. Deși dezactivarea JavaScript are beneficiile sale, poate distruge și site-uri web, cum ar fi Outlook.

    Pentru a verifica dacă JavaScript este activ sau pentru a-l reactiva pentru Outlook, urmați acești pași în Chrome:

  • Faceți clic pe cele trei puncte verticale din colțul din dreapta sus.
  • Faceți clic pe Setări.
  • Faceți clic pe Confidențialitate și securitate, aflat în meniul din stânga.
  • Faceți clic pe Setări site.
  • Sub Conținut, faceți clic pe JavaScript.
  • Asigurați-vă că este selectat < > Site-urile pot folosi JavaScript.
  • Ca alternativă, adăugați site-ul web Outlook la Comportamente personalizate: Permis să utilizeze JavaScript.
  • Închideți și redeschideți Chrome și lansați site-ul web Outlook pentru a vedea dacă problema de încărcare a fost rezolvată.

    Dacă Outlook încă nu se încarcă în Chrome, poate fi necesar să utilizați un browser diferit

    Din păcate, Chrome este cunoscut pentru probleme de compatibilitate cu diverse programe, inclusiv Outlook. Dacă e-mailurile tale Outlook încă nu se încarcă în Chrome după ce ai încercat soluțiile de mai sus, atunci poate fi necesar să folosești o altă modalitate de accesare a e-mailurilor.

    Dacă preferați să accesați Outlook pe un desktop, puteți încerca să instalați un browser diferit, cum ar fi Microsoft Edge. Deoarece Microsoft deține și întreține atât Edge, cât și Outlook, nu ar trebui să întâmpinați probleme de compatibilitate. De asemenea, puteți încerca să utilizați aplicația oficială Outlook pentru Windows, Mac sau mobil pentru o experiență mai bună.