5 cele mai bune instrumente de e-mail AMP pentru a vă interacționa cu lista de abonați

Aceste cele mai bune instrumente de e-mail AMP fără cod și cod redus vă permit să trimiteți e-mailuri de marketing dinamice și interactive abonaților dvs.

Dezvoltatorii de produse de marketing prin e-mail caută mereu noi tehnologii pentru a face aceste e-mailuri promoționale mai atractive. Prin urmare, acest proces de marketing accesibil va crește numărul de clicuri, deschideri și redirecționări pe e-mail.

O astfel de tehnologie avansată este integrarea Google AMP în e-mailuri. Dacă derulați și campanii agresive de marketing prin e-mail și doriți să vă transformați strategiile, puteți încerca AMP pentru e-mailuri.

Citiți mai departe pentru a afla cunoștințe cuprinzătoare despre e-mailurile AMP pentru a începe cu cele mai bune instrumente pe care le folosesc experții în marketing prin e-mail.

Ce este AMP?

AMP este abrevierea pentru paginile mobile accelerate cadru HTML open-source. Google a început să implementeze această tehnologie de livrare a site-urilor mobile în 2016.

Atunci când vă optimizați site-ul în conformitate cu cadrul AMP, acesta se încarcă mai rapid pe diverse dispozitive mobile într-un mod receptiv.

De la apariția sa în domeniul internetului, multe produse au integrat AMP. De exemplu, există povești web AMP Google, anunțuri AMP, site-uri web AMP și ca să nu mai vorbim de e-mailuri AMP în scopuri de marketing.

Cadrul AMP trebuie să includă următoarele trei componente de dezvoltare:

#1. JavaScript AMP

Această componentă de cod JavaScript asigură că avantajele de bază ale site-ului original vor fi disponibile utilizatorilor de dispozitive mobile fără probleme. JavaScript AMP calculează toate componentele paginii și dimensiunile acestora înainte de a încărca resursele pe mobil.

#2. HTML AMP

HTML AMP constă din etichete personalizate și proprietăți axate pe dispozitive mobile. În cele din urmă, conținutul se încarcă mai repede, crescând astfel timpul pe site (durata sesiunii) și reducând rata de respingere.

#3. AMP Cache

Cache-ul AMP este caracteristica esențială a tehnologiei AMP. Diverse CDN-uri activate pentru cache AMP preîncarcă site-uri web, povești web și reclame cu etichete AMP, astfel încât dispozitivul mobil care accesează în sfârșit conținutul să îl poată încărca mai repede. Din motive de securitate, memoria cache AMP nu funcționează pentru AMP pentru e-mailuri.

Ce sunt AMP pentru e-mailuri?

AMP pentru e-mailuri vă permite să construiți interactivitate pe e-mailurile de marketing. Această tehnologie permite destinatarului să efectueze diverse activități, cum ar fi completarea unui sondaj, solicitarea unei cotații, adăugarea unui produs/serviciu în coș, abonarea la newsletter, obținerea de prețuri dinamice pentru produse și multe altele.

Publicul dvs. țintă poate face toate cele de mai sus fără a părăsi furnizorul familiar de servicii de e-mail, cum ar fi Gmail sau Yahoo.

Cu e-mailurile de marketing și promoționale, există o îngrijorare pentru agenții de marketing că majoritatea clienților nu au încredere în astfel de e-mailuri, deoarece e-mailul redirecționează utilizatorii către un alt site web cu care utilizatorul nu este familiarizat.

  Cum să solicitați o rambursare pentru un joc digital pe Xbox Series X|S

Cu tehnologia Google AMP pentru e-mail, marketerii își pot afișa conținutul direct pe e-mail, fără a fi nevoie să acceseze un alt site web.

E-mailurile AMP utilizează toate funcțiile de programare a paginilor web AMP, cum ar fi AMP HTML și AMP JavaScript.

Experiențe oferite de AMP pentru e-mailuri

E-mailurile AMP pot conține orice și tot ceea ce servește obiectivului de interactivitate și conținut dinamic. Cu toate acestea, următoarele sunt esențiale dacă desfășurați promoții prin e-mailuri AMP:

Filtre și selectoare activate pentru AMP

Acest element vă permite să includeți un selector de conținut/produs/serviciu într-un e-mail AMP. Nu trebuie să afișați carduri de produse prin derulare fără sfârșit. Utilizatorii pot selecta pur și simplu ceea ce au nevoie, iar site-ul dvs. de comerț electronic poate afișa câteva produse direct pe e-mail.

Carusele media compatibile cu AMP

O altă modalitate de a afișa multe produse/servicii fără a distrage atenția utilizatorului este caruselele de imagini. Puteți utiliza acest element într-un e-mail AMP pentru a permite utilizatorului să caute prin alegerea lor făcând clic la stânga sau la dreapta pe carusel.

Sondajele AMP

AMP pentru e-mailuri vă permite să creați și să livrați un sondaj complet funcțional sau un formular online prin e-mailuri. Utilizatorii pot completa formularul direct din e-mail fără a vizita site-uri web suplimentare, ceea ce le-ar putea distrage atenția de la formular.

Liste AMP activate

Listele AMP ajută un agent de marketing să arate mereu conținut, produse și servicii proaspete publicului țintă. Elementul de listă se conectează direct cu serverul dvs. de inventar, CRM-urile de promovare etc., astfel încât clienții să nu facă clic și apoi să ajungă la o pagină de destinație învechită.

Acordeon activat pentru AMP

Puteți folosi acordeoanele AMP pentru a afișa mai mult conținut prin e-mail fără a vă aglomera e-mailurile de marketing. De asemenea, vă salvează publicul țintă de supraîncărcarea de conținut. Puteți utiliza antete pentru conținut și apoi puteți încorpora caracteristica acordeon pentru a activa opțiunea de ascunde/extindere pentru conținutul de formă lungă.

Demult activat pentru AMP

Poate doriți să utilizați AMP demult pentru a afișa conținut limitat în timp, promoții, reduceri, invitații și așa mai departe.

Lightbox activat pentru AMP

Caseta lightbox AMP creează o suprapunere mare pe e-mail atunci când un client dă clic pe butoanele de îndemn (CTA), cum ar fi abonarea la un buletin informativ, aplicarea codului promoțional etc.

Servicii de e-mail care permit AMP pentru e-mailuri

#1. Gmail

Va funcționa dacă trimiteți e-mailuri AMP utilizatorilor Gmail ca parte a unei campanii de marketing. Luați în considerare următoarele, totuși:

#2. Yahoo

Yahoo va permite utilizatorilor săi e-mailuri AMP de marketing dacă respectați următoarele reguli:

  • Includeți etichete AMP, HTML AMP și JavaScript AMP pentru a dezvolta e-mailuri
  • Înregistrați domeniile DKIM (Domain Keys Identified Mail) în acest portal Yahoo
  • Testați e-mailurile AMP înainte de a le trimite
  • Urmați cerințele Yahoo

#3. Mail.ru

Mail.ru oferă e-mailuri AMP cu servicii complete pentru marketeri și utilizatori personali. Puteți folosi AMP Email Playground pentru a produce e-mailuri AMP gratuit.

Agenții de marketing trebuie să se înregistreze la Postmaster Mail.ru și să urmeze reguli precum domeniul companiei, logo-ul, un minim lunar de 5.000 de e-mailuri etc.

Beneficiile utilizării AMP pentru e-mailuri

Personalizare e-mail mai bună

E-mailurile AMP preiau cele mai recente date de pe serverele dvs. Prin urmare, conținutul e-mailurilor este întotdeauna actualizat. Acest lucru permite o personalizare sporită prin afișarea informațiilor corecte, cum ar fi numele clienților, desemnările, preferințele, nivelurile de abonament, datele de reînnoire și multe altele.

  Cum să utilizați modul confidențial în Gmail

Prezentați conținut consistent

AMP pentru e-mailuri vine cu diverse șabloane profesionale și de afaceri. Puteți reutiliza șabloanele pentru a ajunge la diferiți clienți pentru diferite produse, fără a codifica pagini noi de fiecare dată. Prin urmare, oferiți mesajul mărcii în mod constant.

Flexibilitatea e-mailurilor

Deoarece e-mailurile dvs. folosesc AMP HTML și AMP JavaScript, aproape toate browserele web implicite, inclusiv vizualizarea web Google, vă pot afișa instantaneu pagina AMP pe orice smartphone cu capacitate de navigare.

Mai multe acțiuni în e-mailuri

E-mailurile AMP vă ajută să păstrați un client pe conținut fără a-l redirecționa către site-ul dvs. web. De exemplu, utilizatorii se pot abona la buletine informative prin e-mail, se pot reînnoi abonamentele la servicii, pot răspunde la chestionare de marketing și multe altele în câteva clicuri direct în e-mail.

Securitate și siguranță

Interactivitatea și conținutul dinamic pus la dispoziție de AMP pentru e-mailuri nu includ terțe părți între dvs. și clienții dvs. Pentru memorarea în cache AMP, există doar doi furnizori: Google și Microsoft.

Memorarea în cache are loc într-un mod criptat, astfel încât nimeni să nu poată intercepta conținutul de e-mail. Ca să nu mai vorbim că e-mailurile AMP nu pot conține reclame, așa că nu există nicio șansă de interceptare bazată pe anunțuri.

E-mailuri AMP vs. E-mailuri interactive: diferențele

  • Puteți actualiza un e-mail AMP făcându-l să extragă date live. Pe de altă parte, această funcție nu este disponibilă pentru e-mailurile interactive.
  • AMP acceptă derularea automată a caruselelor, în timp ce e-mailurile interactive nu.
  • E-mailurile AMP arată data și ora la care destinatarul le deschide. Dimpotrivă, e-mailurile interactive arată data și ora la care a fost trimis e-mailul.

Până acum, ați trecut prin cunoștințele de bază despre AMP pentru tehnologia de e-mail pentru e-mailurile de marketing. Acest lucru vă va ajuta să dezvoltați e-mailuri AMP remarcabile și captivante pentru a vă promova marca, produsul și serviciul folosind următoarele instrumente AMP în e-mailuri:

Stripo

E-mailul AMP este viitorul comerțului electronic, deoarece tot mai multe companii aleg această soluție de marketing prin e-mail. Cu Stripo, crearea de e-mailuri AMP frumoase este rapidă și ușoară. Astfel, puteți folosi această tehnologie revoluționară pentru a rămâne cu un pas înaintea concurenților dvs.

Această soluție vine cu un editor Drag-n-Drop, astfel încât utilizatorii trebuie să investească puține abilități de codare pentru astfel de e-mailuri. De asemenea, vă permite să aveți control total asupra aspectului și conținutului e-mailului.

După crearea e-mailului, îl puteți previzualiza, testa sau exporta în diferite formate de fișiere.

Mai mult, această platformă vă permite să încorporați cod HTML personalizat cu funcții interactive, să vă personalizați e-mailurile, să adăugați detalii despre expeditor înainte de a rula campanii de e-mail și să urmăriți conversiile.

Se poate răsfoi prin colecția sa de șabloane și se poate alege pe cel care se potrivește nevoilor lor de afaceri. Pe Stripo, obțineți șabloane pentru categorii, inclusiv bun venit, cărucior abandonat, seminarii web, jocuri, fotografie de nuntă, Crăciun, festivalul mândriei și multe altele.

Mailmodo

Mailmodo este platforma care vă oferă un pachet complet de email marketing AMP. Este plin de funcții utile nu numai pentru trimiterea de e-mailuri AMP, ci și pentru crearea unui canal de marketing care prioritizează conversia.

  8 Soluții de autorizare/autentificare cu sursă deschisă (OAuth) pentru următorul dvs. proiect

Aici, utilizatorii pot include elemente interactive precum cărucioare, widget-uri și calendare. De asemenea, puteți adăuga formulare cu mai mulți pași în e-mailurile care acceptă trimiterea răspunsurilor de la destinatari. Prin eliminarea redirecționărilor și reducerea pașilor, Mailmodo simplifică procesul de conversie.

Pentru a crea un e-mail AMP, puteți începe cu un șablon gol și îl puteți edita în editorul de glisare și plasare. În rest, puteți alege din lista crescândă de șabloane pre-construite și le puteți personaliza în același editor. Ambele procese nu necesită cunoștințe de codificare.

Cu toate acestea, este important să previzualizați versiunea HTML alternativă automată și să faceți modificări la ea, dacă este necesar. În afară de acestea, soluția vă permite să adăugați o listă de contacte, să vă programați campania de marketing și să analizați performanța cu valori cruciale și date de analiză.

E-mail elastic

Elastic Email este o platformă de marketing prin e-mail all-in-one, potrivită pentru companii de orice dimensiune. Vă ajută să creați șabloane frumoase de e-mail și să le trimiteți pentru campaniile dvs. de marketing. De asemenea, îl puteți folosi pentru a colecta liste de abonați pentru site-ul dvs. web și pentru a urmări performanța.

Aici, obțineți o colecție diversă de șabloane pentru a crea e-mailuri AMP frumoase în câteva minute. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un șablon gata de utilizat și să-l personalizați. Este disponibilă și posibilitatea de a vă personaliza e-mailurile cu widget-uri de rețele sociale sau cu datele destinatarului.

În timp ce editorul său intuitiv drag & drop este potrivit pentru persoanele fără experiență de codare, programatorii își pot codifica propriile șabloane în HTML. Mai mult, vă permite să controlați campaniile selectând destinatarii, efectuând teste A/B și programând e-mailuri în funcție de fusul orar al destinatarilor.

Mai presus de toate, Elastic Email oferă statistici și rapoarte detaliate despre cum decurg campaniile dvs. de e-mail. Vă ajută să vă aflați punctele forte și defectele pentru a crea o strategie de email marketing mai eficientă pentru viitor.

Dispersare

Căutați mai mult angajament, CTR și conversie din e-mailurile dvs. de marketing? Puteți folosi Dyspatch pentru a oferi o experiență de e-mail ridicată abonaților dvs. Vă permite să creați un e-mail captivant care influențează mai multe acțiuni din partea publicului.

Pe lângă tema de e-mail AMP precodificată, această platformă se mândrește cu o bibliotecă de aplicații interactive de e-mail AMP. Puteți obține aplicații pentru multe industrii, inclusiv călătorii, comerț electronic, SaaS, Fintech, fitness și servicii la cerere. Se pot trage cu ușurință și plasați-le în șablonul dvs. pentru a crea e-mailuri frumoase.

Dyspatch le permite utilizatorilor să adauge fără probleme sondaje interactive și sondaje, formulare, carusele, rezervare în calendar, adăugare în coș, recenzii despre produse și multe altele la șabloanele lor. Această platformă de producție de e-mail vă ajută, de asemenea, să creați conținut AMP localizat.

În plus, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la clientul de e-mail care acceptă e-mailurile AMP.

Deoarece aplicațiile de e-mail Dyspatch AMP vin cu o alternativă HTML, fiecare abonat va avea o experiență excelentă de utilizator.

BEEPlugin

BEEPlugin este un generator de e-mail avansat și receptiv care acceptă e-mailul AMP pentru mai multe interacțiuni prin e-mail din partea publicului dvs.

Vine cu un widget alimentat de AMP, astfel încât utilizatorii să poată crea carusele de imagini AMP pentru e-mail pur și simplu prin glisare și plasare pe editor. Cu toate acestea, trebuie să activați Caruselul AMP din portalul pentru dezvoltatori BEE Plugin.

Concluzie

Acum știți care sunt instrumentele de încredere pe care să le utilizați în proiectele dvs. de e-mail AMP. Puteți încerca portalurile de mai sus pentru șabloanele de e-mail AMP ca atare sau puteți personaliza șabloanele cu activele mărcii dvs. În cele din urmă, economisiți timp și resurse utilizând instrumentele de mai sus în loc să dezvoltați AMP pentru șabloane de e-mail de la zero.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune servicii de găzduire de e-mail pentru întreprinderile mici și mari.