5 Cel mai bun analizor de titluri de folosit înainte de a publica următoarea postare de blog

Dacă doriți ca postarea dvs. de blog să aibă performanțe bune și să obțină mai mult trafic, trebuie să creați un titlu atractiv.

Un titlu magnetic este ceea ce atrage cititorii. Rata ta de conversie va crește cu un titlu atrăgător, deoarece așa faci o intrare în mintea cititorului tău. Indiferent de tipul sau de nișa articolului dvs., trebuie să dezvoltați un titlu atrăgător pentru a atrage publicul.

Conform statisticilor de CopyBlogger, s-a văzut că 80% din audiență va citi titlul, iar doar 20% dintre ei vor citi întregul articol. Acest lucru va clarifica cât de important este să veniți cu cele mai bune titluri.

Titlurile eșuează adesea atunci când nu sunt relevante pentru tema articolului sau nu se potrivesc cu conținutul scris. Dacă lungimea titlului dvs. este mai mare de 60 de caractere, motoarele de căutare îl vor ignora. Acest lucru vă poate afecta foarte rău ratele de conversie.

Înainte de a explora analizorul, să ne uităm la câteva sfaturi utile pentru a crea titluri atrăgătoare care convertesc.

Sfatul #1 – Folosiți câteva numere sau date specifice în titluri

Eficacitatea titlului tău are un impact uriaș asupra creșterii blogului sau a conținutului tău. Dacă nu puteți face ca titlul să fie clicat și atrăgător, atunci fiecare pas pentru marketing va fi o pierdere de timp. Când etichetați anumite numere sau date în titluri, devine mai atrăgător pentru cititori.

Acesta este motivul pentru care găsiți majoritatea titlurilor cu unele numere în ele.

Dacă ați observat titlurile, ați fi descoperit că postările virale de blog au numere impare în ele. În loc să folosiți cuvântul „șapte”, ar trebui să preferați să utilizați „7” numeric, deoarece acesta atrage privirea publicului. Veți găsi majoritatea articolelor cu „7” fiind folosite în titlu, dacă ați observat. Ratele de clic au crescut exponențial odată cu utilizarea cifrei „7” în titlu.

Sfatul nr. 2 – Folosiți un argument unic

Folosirea „rațiunilor” înseamnă a adăuga ceva în titlu care să-i îndrume pe public să efectueze o acțiune. Trebuie să oferiți publicului un motiv pentru a vă citi conținutul.

Unele dintre cele mai bune argumente pe care le puteți folosi în titlurile dvs. sunt:

  • Trucuri
  • sfaturi
  • Lecții
  • Strategii
  • Hack-uri
  • Secrete
  • Căi

Sfatul #3 – Atrageți atenția spectatorilor

Singurul scop al creării unui titlu atractiv este de a atrage atenția spectatorilor. Titlul dvs. ar trebui să solicite atenția completă a cititorului și să se concentreze asupra sarcinii date. Trebuie să rețineți că cititorii sunt oameni, iar atenția le este distrasă din mai multe motive. Trebuie să le oferiți un motiv pentru a-și păstra concentrarea totală pe site-ul dvs.

  Cum să comuți de la Wunderlist la Microsoft To Do

Scopul principal al titlului este de a face spectatorul să citească prima propoziție a postării pe blog. Orice altceva ar fi tratat prin introducere, puncte și povestiri în postarea de pe blog.

Pentru a crea titluri orientate spre atenție, trebuie să vă concentrați pe câteva indicații.

Titluri unice

Ori de câte ori găsiți un subiect excelent, s-ar putea să vă gândiți să modificați puțin titlul și să scrieți pe el. Dar, trebuie să vă asigurați că titlul pe care îl veți găsi este unic. Vă puteți asigura că titlul dvs. este unic căutându-l pe Google și puneți titlul între ghilimele duble. Dacă nu există alte rezultate în motorul de căutare, atunci titlul dvs. este unic.

Titluri complet specifice

Publicul caută câteva răspunsuri, iar tu le poți oferi titlul potrivit și răspunsul la întrebări. Acest lucru îi va transforma în cititori fideli, deoarece oamenii vor dori să citească mai mult din conținutul tău.

Puteți vedea titlul de mai sus pentru a informa ce este lista neagră de adrese URL și cum să o remediați.

Fiind complet specific în titlurile tale, vei putea atrage atenția cititorilor. Evitați să creați titluri vagi și funky care sunt greu de înțeles de către cititori. Aflați mai multe despre publicul dvs. și scrieți titluri care îi pot atrage către conținutul dvs.

Dezvoltați un sentiment de urgență

Trebuie să creați un sentiment de urgență în rândul publicului, altfel aceștia vă vor marca conținutul și nu se vor mai întoarce niciodată. Publicul tău trebuie să simtă că ar rata ceva dacă nu ți-ar citi articolul chiar acum. Cu sentimentul de urgență, îi faci să dea clic pe conținutul tău în acel moment și să-l citească.

Faceți titlul dvs. util pentru cititori

Cele trei puncte de mai sus se pot dovedi a fi eficiente numai atunci când cititorii găsesc titlul tău util. Dacă titlul dvs. nu sună util pentru cititori, atunci publicul dvs. nu va merge mai departe pentru a citi întregul conținut. Prin util, înseamnă că conținutul trebuie să fie avantajos, informativ, util și valoros în orice sens.

Dacă continuăm cu sfaturile pentru a vă îmbunătăți titlurile, numărul de hack-uri nu se termină. Dacă urmați aceste sfaturi, veți constata că rata de clic crește într-o mare măsură.

Odată ce aveți o idee, ar fi bine să le analizați cu următoarele instrumente și să le îmbunătățiți ori de câte ori este posibil.

CoSchedule

The CoSchedule Headline Analyzer cunoaște importanța titlurilor și vor ca titlurile tale să fie cele perfecte. Când vizitați site-ul CoSchedule Headline Analyzer, veți vedea o casetă pentru a introduce un titlu. Aici, trebuie să introduceți titlul la care v-ați gândit pentru postarea de pe blog.

  Cum să vă înscrieți la Apple One pe iPhone și iPad

Odată ce ați introdus titlul, analizatorul își va începe munca și va veni cu sugestia corectă de cuvinte. Veți afla, de asemenea, cum puteți optimiza lungimea caracterului titlului dvs. și îl puteți menține mai captivant pentru public. Unele dintre aspectele în care sunt analizate titlurile dvs. sunt sentimentul, alegerea cuvintelor, gradul de asimilare, numărul de cuvinte, claritatea și tipul de titlu.

Cel mai bun lucru despre acest instrument este că îl puteți folosi gratuit. Trebuie doar să vă înscrieți cu câteva detalii de bază pentru a începe să lucrați cu el. Motivul pentru care trebuie să vă înscrieți este să salvați datele titlurilor pe care le-ați folosit. Aceasta este o altă parte excelentă a acestui instrument. Toate titlurile pe care le-ați folosit sunt stocate într-o bază de date. Acest lucru vă ajută să înțelegeți cum ați evoluat când vine vorba de scrierea titlurilor.

În afară de asta, veți primi și anumite link-uri de articole care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți titlurile. Deci, puteți spune că titlul pe care îl creați după utilizarea acestui instrument ar fi mult mai bun din cauza analizei.

Puteți chiar să descărcați extensia Browser Headline Studio pentru a vă verifica rapid și ușor scorul titlului și a-l analiza.

Distribuie prin

Dacă sunteți mai preocupat de designul și interfața de utilizare a instrumentelor, ar trebui să vă uitați la Distribuie prin Analizor de titluri. Nu numai interfața, dar obțineți și o mulțime de rezultate utile aici, care vă pot ajuta. Veți putea să puneți un scor pentru titlu pentru a ști cât de bine va funcționa titlul dvs.

Instrumentul vă analizează titlurile și vă oferă toate punctele forte și punctele slabe ale titlului respectiv. Veți primi, de asemenea, anumite sugestii pentru a vă modifica titlul și a-l face perfect. Nu trebuie să cheltuiți niciun ban pentru a vă analiza titlul pe acest instrument. Obiectivul principal al acestui instrument este de a ajuta bloggerii, agenții de marketing și agenții de publicitate.

Instrumentul vă analizează titlul și oferă diferite sugestii, cum ar fi cuvinte de context, limbaj pasiv, cuvinte de alertă și lungimea titlului. De asemenea, primiți anumite sugestii specifice, cum ar fi adăugarea unei celebrități sau a unui nume al mărcii dvs. pentru a crea titluri mai bune. Scorul dvs. de implicare și de impresie va alcătui scorul pentru titlu, astfel încât să vă puteți face o idee clară despre titlu.

MonsterInsights

MonsterInsights este un plugin Analytics destul de faimos pentru WordPress, care a ajutat mai multe companii să se dezvolte. Au livrat cu succes rapoarte de comerț electronic, analize în timp real, clasare SEO și multe altele. Analizor de titluri MonsterInsights este un alt instrument de succes oferit de ei.

Ei cunosc valoarea SEO și îi acordă cea mai mare importanță chiar și atunci când scriu titluri. Acest instrument vă ajută să scrieți titluri SEO irezistibile pentru a converti audiența în clienți și pentru a genera mai mult trafic către site-ul dvs.

  10 remedieri potențiale de încercat

Cel mai bun lucru despre acest analizor de titluri este că obțineți și o bancă de cuvinte pentru sugestii de cuvinte. Această secțiune se dovedește a fi destul de uimitoare pentru a vă ajuta să creați titlul perfect pentru următoarea postare de blog. Cuvintele sunt distribuite pe diferite categorii și este indicat să includeți cel puțin una dintre ele.

Deci ce mai aștepți? Creați un titlu perfect cu ajutorul acestui instrument uimitor.

Scrieți cu majuscule titlul meu

Scrieți cu majuscule titlul meu folosește aproximativ 50 de aspecte diferite pentru a vă analiza titlul și pentru a oferi un scor. Scorul general al titlului este dat pe baza SEO, sentiment și lizibilitate.

Dacă ne uităm la aspectul lizibilității, atunci titlul dvs. este analizat pe baza cuvintelor comune și nevăstuica. Vă va informa cât de mult este lizibil titlul dvs. pentru public.

Dacă ne uităm la aspectul SEO, titlul tău va fi analizat pe baza utilizării cuvintelor puternice, numărului de caractere, numărului de cuvinte, cuvintelor cheie și lățimii pixelilor SEO. Acest lucru vă va ajuta să vă clasați într-un loc mai bun în rezultatele căutării Google cu ajutorul titlului dvs.

Aspectul sentimental este judecat pe baza folosirii cuvintelor pozitive și negative în titlurile tale. Folosirea cuvintelor emoționale în titlul dvs. va ajuta cu siguranță foarte mult la creșterea ratelor de clic.

Scorul general al titlurilor obținut după o analiză detaliată vă va ajuta să lucrați la titlurile dvs. Veți afla, de asemenea, domeniile titlurilor la care trebuie să lucrați pentru a ajunge în partea de sus a rezultatelor căutării Google.

Rând de conținut

Rând de conținut a venit cu o modalitate inovatoare de a vă analiza titlurile. Toate titlurile dvs. sunt analizate pe baza mai multor criterii, inclusiv alegerea cuvintelor, lungimea titlului, sentimentul, cuvintele puternice și multe altele. Deci, veți afla unde se află titlul dvs. cu acest analizor de titluri.

Analizatorul va analiza titlul și va evidenția toate punctele forte ale titlurilor dvs. Acest lucru vă va ajuta să urmăriți oricând sunteți pe drumul cel bun. Cu punctele forte evidențiate, veți ști că acele aspecte vor fi întotdeauna incluse în titlurile dvs.

În cele din urmă, veți primi câteva sugestii prin care vă puteți îmbunătăți titlurile. Cu sfaturile acționabile, veți putea să vă optimizați titlurile în mod corect.

Așadar, vei ajunge cu un titlu perfect analizându-ți titlul parcurgând acești trei pași.

Gânduri finale

Toată lumea va dori să folosească analizoare de titluri diferite în funcție de scopul lor. În loc să te bazezi pe sfatul oricui, cel mai bun lucru pe care îl poți face este să încerci toate analizatoarele de titluri menționate mai sus pentru a-l găsi pe cel perfect pentru tine. Odată ce utilizați un analizor de titluri, veți ști cât de mult vă poate ajuta titlul să vă clasați în rezultatele căutării Google.

În continuare, citiți despre instrumentele bazate pe inteligență artificială pentru a optimiza conținutul.