33 de fapte interesante pe YouTube despre care s-ar putea să nu știți

YouTube, fără îndoială, este cea mai populară platformă de conținut video de pe web, publicul care urmărește conținut timp de aproximativ 6 miliarde de ore în fiecare lună.

Dezvoltat pentru prima dată în 2005, YouTube facilitează pentru creatorii de conținut să publice videoclipuri și spectatorii să le vizioneze online.

Aproape toate grupele de vârstă accesează YouTube pentru a învăța cum să facă lucruri, să cunoască anumite produse, servicii sau mărci, să-și îmbunătățească cunoștințele despre diverse subiecte și multe altele.

În afară de persoane fizice, multe companii folosesc și această platformă pentru a-și realiza videoclipurile bazate pe cunoștințe pentru utilizatori.

Fiind cea mai vizionată și de încredere platformă video online, există atât de multe statistici fascinante pe YouTube la care puteți urmări. De la numărul de utilizatori activi până la cele mai vizionate canale, cele mai mari venituri și cele mai vizionate videoclipuri, sunt atât de multe de știut.

Așadar, haideți să ne aprofundăm câteva statistici YouTube și să înțelegem cât de bine a servit platforma pe toată lumea din întreaga lume în a câștiga bani sau a dobândi cunoștințe.

Utilizatori activi YouTube

Începând cu 2023, YouTube a terminat 2,70 miliarde utilizatori activi lunar, devenind al doilea site web cel mai căutat după Google. În clasamentul global al Alexa, YouTube ocupă a doua poziție.

YouTube ne distrează cu conținutul său video scurt și mare (cel mai dominant tip de conținut în industria de marketing de conținut), variind de la știri la vizionări de produse, serii web, videoclipuri explicative, vlog-uri, unboxing, filme și muzică.

Organizații și persoane din diferite regiuni ale lumii încarcă videoclipuri pe această platformă. În fiecare zi, peste 1 miliard de ore de conținut video sunt vizionate în întreaga lume. YouTube are 122 de milioane de utilizatori activi zilnic numai în SUA și mai mult de 62% dintre utilizatorii YouTube se află în SUA și îl accesează zilnic.

Utilizatori activi Country Wise

India are cele mai multe audiențe până acum, urmată de SUA. Sunt mai mult decât 467 milioane și 246 milioane utilizatori activi YouTube din India și, respectiv, SUA. Brazilia se află pe a treia poziție, cu 142 de milioane de utilizatori interacționând cu platformele video sociale, în timp ce Marea Britanie are 57,1 milioane de utilizatori de internet care urmăresc conținut pe YouTube.

YouTube este, de asemenea, una dintre cele mai descărcate aplicații de divertisment de pe dispozitivele mobile din întreaga lume, cu peste 154 de milioane de descărcări.

Încărcări video

Sunt mai mult decât 500 de ore de conținut încărcat pe YouTube în fiecare minut. Utilizatorii YouTube încarcă videoclipuri noi în fiecare minut, în medie.

Aceasta înseamnă că conținutul video pe oră va fi de 30.000 de ore de conținut într-o oră și 720.000 de ore de conținut video pe zi. Așadar, cantitatea de conținut nou și globii oculari care îl urmăresc crește nu în ani, ci în minute.

Vizualizare tendință

Din septembrie 2023, YouTube este Al doilea site cel mai vizitat după Google. Timpul mediu pe care un utilizator îl petrece pe platformă este de 00:20:04 minute. De asemenea, pagina medie pe care o deschide un utilizator este de 11,65 pagini pe vizită. Are o rată de respingere de 21,65%, ceea ce înseamnă că 21,65% dintre vizitatori părăsesc platforma după ce au vizualizat o singură pagină.

Watch Time

În 2015, Google a susținut că oamenii cheltuiesc acum mai mult decât 40 de minute la un moment dat, vizionați YouTube pe dispozitive mobile. YouTube a ajuns la un număr mare de oameni de pe tot globul într-un timp scurt în comparație cu rețelele de cablu. Aceasta înseamnă că oamenii petrec mai mult timp pe conținutul YouTube decât pe rețelele de cablu din SUA.

  Cum să scrieți un script pentru un videoclip YouTube captivant

La nivel global

YouTube este disponibil în peste 100 de țări și 80 de limbi, prezentând o gamă largă de utilizatori din întreaga lume. Acest lucru ajută diferitele regiuni cu diferite limbi să vizualizeze conținutul fără probleme. De asemenea, ajută la atingerea unei game vaste de date demografice și la publicarea conținutului video pentru a consolida strategia de marketing.

Monetizare

Potrivit YouTube, în 2021, programul său de parteneriat, care permite utilizatorilor să câștige bani din videoclipurile lor, a depășit 2 milioane marca creatorului. Platforma YouTube a permis creatorilor de top să-și monetizeze canalul și să facă o afacere viabilă prin intermediul acestuia.

Creatorii trebuie să se califice pentru acest program de parteneriat, unde au nevoie de cel puțin 4.000 de ore de vizionare și 1.000 de abonați pe canalul lor. Aceștia pot câștiga bani din taxe de abonament, streaming live, reclame, donații și venituri YouTube Premium.

Venitul publicitar

În primul trimestru al anului 2022, YouTube a avut un venit din publicitate la nivel mondial de 6,66 miliarde de dolari SUA. Reprezintă un venit ușor scăzut în primul trimestru al anului 2023 față de primul trimestru al anului 2022.

YouTube, fiind cea mai mare platformă video online din lume, a acumulat peste 100 de milioane de abonați și generează venituri din reclamele afișate la începutul sau între videoclipuri.

Utilizare mobilă

Utilizatorii folosesc smartphone-uri, tablete, laptopuri și PC-uri pentru a viziona conținut video legat de listele lor de căutare.

Potrivit Think With Google, mai mult de 70% din timpul de vizionare global pe YouTube videoclipurile se întâmplă pe tablete și smartphone-uri. Spectatorii folosesc adesea dispozitive ușor de utilizat, adică telefoane mobile și tablete, pentru vizionarea conținutului video sau a filmelor.

La urma urmei, ai nevoie de ceva care să te înveselească după o zi lungă de muncă sau studiu stresantă. De aceea, mulți utilizatori preferă să-și petreacă timpul bucurându-se de conținut YouTube.

Potrivit Gândește cu Google, Primele patru categorii de conținut popular vizionate de utilizatori sunt muzică, comedie, „cum să” și divertisment/cultura pop.

Videoclipurile de divertisment, muzica și comedie vă lasă stresul să dispară. Cu toate acestea, videoclipurile „cum să” sunt informative și vă ajută în fiecare etapă, de la muncă la studiu, pregătirea proiectelor sau practice, instalarea desktop-urilor la televizor și multe altele.

Demografie de vârstă

Spectatorii YouTube pot fi de orice vârstă, sex sau grup, deoarece are un număr mare de videoclipuri pentru toată lumea. Potrivit unui studiu din iulie 2023YouTube are 12% utilizatori bărbați cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani și 9% utilizatori de sex feminin din aceeași grupă de vârstă.

În mod similar, are 9% utilizatori bărbați cu vârsta cuprinsă între 35 și 44 de ani, în timp ce utilizatorii de sex feminin din aceeași grupă de vârstă au reprezentat 7,6% pe platformă într-o anumită perioadă examinată.

Înregistrare vizionări live YouTube

În peisajul nostru digital în evoluție, streamingul live YouTube a crescut rapid la importanță. Pe 26 august 2023, YouTube a înregistrat o piatră de hotar uriașă. Chandrayaan 3 Mission Soft Landing de la ISRO a revendicat titlul de „Cel mai vizionat flux live de pe YouTube” cu un 8,06 milioane de utilizatori urmărind streamul live în această zi.

Alte fluxuri live semnificative pe YouTube includ:

  • CazéTV – Campionatul Mondial 2022 Brazilia vs Croația: 6,1 milioane pe 9 decembrie 2022
  • CazéTV – Brazilia vs. Coreea de Sud Cupa Mondială 2022: 5,2 milioane pe 6 decembrie 2022
  • CazéTV – Vasco vs Flamengo: 4,7 milioane pe 19 martie 2023
  • SpaceX- Crew Demo-2: 4,1 milioane pe 28 mai 2020

Abonați Premium

Începând cu septembrie 2022, YouTube a depășit 80 de milioane de abonați Premium și Muzică în întreaga lume, inclusiv abonații de probă. Există o creștere cu 30 de milioane a numărului de membri față de ultima valoare înregistrată. Acesta este un moment monumental pentru abonați, artiști și creatori de conținut pe YouTube.

Pentru a ajunge la acest număr masiv de abonați, YouTube a propus câteva tactici. A introdus YouTube Premium, unde utilizatorii pot accesa muzică fără reclame și pot reda oricând muzică în fundal sau offline pe televizorul sau pe dispozitivele lor mobile.

YouTube colaborează cu multe companii precum Vodafone (Europa), serviciile Google, Samsung, LG U+ (Coreea) și altele pentru a lansa YouTube Premium și Music.

  Cum să transmiteți în flux live pe Facebook și YouTube în același timp

Cel mai vizionat videoclip pe YouTube

Videoclipurile cu creativitate unică, melodii populare, grafică bună și multe altele ies în evidență printre utilizatori. Calitatea conținutului video, acoperirea, numărul de abonați etc. sunt factori principali care ajută un videoclip să obțină mai multe vizionări pe YouTube.

În această categorie, „Baby Shark Dance” are peste 10 miliarde de vizualizări, devenind cel mai vizionat videoclip de pe YouTube până în prezent. Numele canalului este „Pinkfong Baby Shark – Cântece și povești pentru copii. Sunt sigur că s-ar putea să fi auzit melodia în oricare dintre rolele de pe platformele de socializare precum Instagram.

Sursă: Statista

Rețeaua muzicală indiană T-Series a devenit cel mai important creator de conținut pe YouTube la nivel global, cu o groază 237 milioane abonați din februarie 2023. Filmele YouTube ocupă locul al doilea, cu 163 de milioane de abonați, iar Cocomelon-Nursery Rhymes s-a clasat pe locul trei cu 155 de milioane de abonați.

YouTube Kids

YouTube a introdus YouTube Kids pentru copii în 2015, astfel încât aceștia să acceseze numai acele piese de conținut care sunt adecvate pentru grupa lor de vârstă (până la 13 ani). Oferă conținut curatat pentru copii, împreună cu funcționalități de control parental.

YouTube Kids a înregistrat 18 milioane de descărcări în 2016. Acum, a ajuns 106 milioane descărcări la nivel mondial în 2022, din care 99 de milioane de descărcări au fost doar din anul precedent.

Dominanța muzicii YouTube

De la videoclipuri emblematice precum „New Rules”, „This Is America” și „Despacito” până la streamul live al lui Beyonce la Coachella, peste 1 miliard de fani vino pe YouTube în fiecare lună pentru a deveni parte din noua cultură muzicală și pentru a descoperi muzică bună.

În plus, YouTube este o platformă în care peste 2 milioane de artiști vin în fiecare lună pentru a-și împărtăși arta și vocile și le permite să ajungă în întreaga lume. Această platformă este locul în care fanii și artiștii se conectează, creând o lume fascinantă a muzicii.

Venituri din muzică YouTube

YouTube a devenit cel mai important furnizor de muzică în streaming, cu un record de 80 de milioane de abonați YouTube Premium și Music. YouTube a contribuit cu un venit de aproximativ 6 miliarde de dolari pentru industria muzicală din iulie 2021 până în iunie 2022. Din aceasta, 30% a fost din conținut video generat de utilizatori.

Performanța anunțurilor

Performanța medie a anunțurilor este direct proporțională cu rata medie de vizionare. Acesta variază în funcție de publicul țintă, industrie, lungime și format de anunț. Cu toate acestea, rata medie de vizionare pentru anunțurile in-stream YouTube (acele anunțuri care sunt redate în timpul sau înaintea unui videoclip) este aproximativ 30%, după cum afirmă Google.

Pentru anunțurile numerice (anunțuri scurte pe care nu le puteți sări), rata medie de vizualizare este înregistrată ca 70%. Există mai mulți factori pentru a îmbunătăți ratele de vizionare, cum ar fi calitatea conținutului, plasarea, direcționarea corectă a publicului, timpul, miniatura, utilizarea subtitrărilor și multe altele.

Descărcări de aplicații mobile

Toată lumea își dorește divertisment sub o anumită formă, cum ar fi muzică, videoclipuri amuzante, filme, povestiri scurte etc. Accesarea YouTube de pe un dispozitiv mobil este o experiență bună pentru toată lumea. A înregistrat mai mult de 10 miliarde descărcări numai din Google Play Store.

Shorts YouTube

Toate industriile rețelelor sociale, cum ar fi Instagram, YouTube, FaceBook, TikTok și altele, sunt într-o cursă pentru videoclipuri scurte. Videoclipurile scurte sunt mai susceptibile de a fi vizionate de public, deoarece sunt de scurtă durată, iar toată lumea în aceste zile se întâmplă să fie ocupată cu activitățile lor de zi cu zi.

Short-urile YouTube le permit conducătorilor de canale să realizeze videoclipuri scurte pentru public. Google spune că au ajuns scurtmetraje YouTube 50 de miliarde de vizualizări zilnicedin 2023.

Vizualizări live YouTube

Durata medie de vizionare pentru streaming live YouTube variază în funcție de diferite tipuri de conținut și canale. Cu toate acestea, datele recente arată că spectatorii petrec în medie 10-15 minute în fluxurile live YouTube.

În 2020, se estimează că YouTube are un Creștere de 45%. în timpul mediu de vizionare, arătând o îmbunătățire semnificativă a vizionării.

Cota din veniturile YouTube

YouTube oferă o platformă excelentă în care poți câștiga bani. Creatorii de conținut obțin 55% din veniturile publicitare YouTube generate pe canalele lor. Aceasta înseamnă că pentru fiecare 100 USD plătește un agent de publicitate, YouTube plătește 55 USD către creatorul de conținut.

  Cum să obțineți un avertisment privind Regulile comunității eliminat din contul dvs. YouTube

Câștiguri pe vizionare YouTuber

În medie, un creator de conținut YouTube poate câștiga aproximativ 0,018 USD pentru fiecare vizualizare asta face 18 USD pentru fiecare 1.000 de vizualizări. Depinde de durata, calitatea și conținutul videoclipului pe care îl afișați.

Compensație pentru creatorii de conținut YouTube din SUA

În 2022, creatorii de conținut YouTube din SUA generează aproximativ 1.154 USD pe săptămână sau 4.616 USD pe lună. Astfel, se poate lua YouTube ca pe o oportunitate full-time sau part-time, în funcție de nevoile lor.

În 2021, MrBeast a devenit cel mai mare venit cu 54 de milioane de dolari. Al doilea cel mai mare câștigător cu 45 de milioane de dolari este Jake Paul. Al treilea cel mai mare venit cu 38 de milioane de dolari este Markiplier.

Influența reclamelor YouTube

Creatorii de conținut de pe YouTube își pot ajunge la publicul și îi pot transforma în clienți. YouTube vă ajută să intrați în legătură cu o gamă largă de persoane din întreaga lume, care contează cel mai mult. Reclamele YouTube folosesc date în timp real de la Google pentru a vă potrivi conținutul cu persoanele care doresc să vă consume conținutul.

Telespectatorii cumpără ceva de 2 ori mai mult probabil dacă l-au văzut pe YouTube. Mai mult, 70% dintre spectatori ajung să afle despre mărcile de pe YouTube. Utilizatorii moderni folosesc YouTube de 4 ori mai mult decât alte platforme pentru a găsi informații despre un produs, serviciu sau marcă.

Sursă: Tampon

În sondajul din 2019, YouTube cu 62% ocupă locul al doilea ca canal popular pentru a face afaceri. Facebook a fost cel mai popular canal, cu 81%. Instagram este pe locul al treilea cu 57%. Lista este urmată de Twitter (45,6%), LinkedIn (32,6%) etc.

Popularitatea YouTube în rândul adolescenților

Peisajul conținutului media evoluează, în special în rândul adolescenților cu vârste cuprinse între 13 și 17 ani. În afară de alte platforme de social media, YouTube se află pe primul loc în 2022, cu 95% dintre adolescenți dintr-un grup de vârstă similar, folosind YouTube pentru a studia și a asculta melodii, rime și multe altele.

TikTok este următorul pe listă, urmat de Facebook, Instagram și Snapchat.

Spectatori simultani pe YouTube Gaming Live

Jocurile live sunt cea mai populară transmisie în direct, deoarece aproape tuturor grupelor de vârstă le place să folosească această platformă. YouTube este cea mai mare platformă pentru jocuri în flux live. În al treilea trimestru al anului 2022, YouTube a înregistrat 544 de mii de spectatori simultan.

Penetrarea YouTube

Sursă: Statista

Emiratele Arabe Unite au devenit țara cu cea mai mare penetrare YouTube din lume, record din iulie 2023, în jur de 98%. După acest grafic, Olanda s-a clasat pe locul al doilea cu 92,6%, iar Regatul Unit a ocupat locul trei cu 91,8%.

Cele mai bune venituri YouTube în 2020

YouTuberii sunt, în general, bombardați cu întrebarea „Cât câștigă publicând conținut video?”. Iată lista celor care câștigă cel mai mult.

Potrivit Statista, din iunie 2019 până în iunie 2020, Ryan Kaji a fost cel mai mare câștigător, cu 29,5 milioane de dolari În această perioadă. Are doar 9 ani și a devenit celebru doar arătând jucării noi și evaluându-le.

Al doilea cel mai mare câștigător de pe YouTube este Mr. Beast cu 24 de milioane de dolari, al treilea este Dude Perfect cu 23 de milioane de dolari, al patrulea este Rhett și Link cu 20 de milioane de dolari, iar al cincilea este Markiplier cu 19,5 milioane de dolari. O copilă de 6 ani, născută în Rusia, Anastasia Radzinskaya (cunoscută ca Nastya), care a câștigat 18,5 milioane de dolari în aceeași perioadă, a ocupat locul 7 în listă.

Categorii YouTube cu cea mai rapidă creștere

Într-o Sondaj 2020, televiziunea și filmele au fost categoriile cu cea mai rapidă creștere pe YouTube din întreaga lume, cu o creștere de la an la an de 279,5% abonați. Urmează divertismentul cu 180,6% abonați și animalele de companie cu 178% abonați.

Cele mai vizionate canale YouTube 2023

Sursă: Statista

În august 2023după vizionări lunare pe canale, a lui Wiz Khalifa canalul muzical s-a clasat pe primul loc cu aproximativ 6 miliarde de vizualizări. Este urmat de Wow Kidz cu 5,02 miliarde de vizualizări, seria T cu 2,72 miliarde de vizualizări, Cocomelon cu 2,42 miliarde de vizualizări și SET India cu 2,33 miliarde de vizualizări.

Concluzie

Sper că statisticile YouTube de mai sus v-au uimit, așa cum m-au uimit pe mine!

Aceste statistici arată, de asemenea, cum o platformă de socializare precum YouTube vă poate ajuta să vă distrați sau să distrați pe alții și să câștigați bani frumoși ca recompensă.

Indiferent dacă doriți să câștigați din videoclipurile dvs. sau doriți să obțineți cunoștințe, să petreceți timp la filme, să vă relaxați la glume și multe altele, YouTube este platforma perfectă pentru toate nevoile dvs. Nu e de mirare de ce YouTube este platforma de conținut video numărul unu din lume.

Puteți citi, de asemenea, despre Statisticile Instagram care vă vor transforma jocul de marketing.

A fost de ajutor articolul?

Multumim pentru feedback-ul dvs!