16 statistici și date Netflix uimitoare [2023]

Netflix a fost regele OTT de ceva vreme, așa că are sens să te aprofundezi în statisticile și datele sale.

Nu există nimic ca să-ți dai pantofii, să-ți umplem cada cu floricele de porumb și să vizionezi ceva misto pe Netflix după o zi lungă.

Cu un catalog sănătos, Netflix are conținut captivant pentru orice fel de dispoziție. Nu e de mirare că a devenit unul dintre cele mai mari site-uri de streaming din întreaga lume și domină industria OTT. Dar te-ai întrebat vreodată cât câștigă această companie anual? Sau câți oameni se conectează la Netflix în fiecare zi? Sau numărul de titluri pe care le are platforma de streaming?

Pun pariu că sunt multe lucruri pe care nu le știi despre Netflix. Pregătește-te să fii iluminat. În această postare, vă dezvălui câteva statistici și date despre blogging-ul mental pe Netflix, care demonstrează că este cea mai mare companie de streaming la nivel global.

Netflix – Vizionați mai mult, vizionați mai bine

Sunt destul de sigur că Netflix nu are nevoie de nicio prezentare, dar nu este nici un rău să revăd câteva fapte de bază. Stai cu mine.

Netflix este un serviciu de streaming la cerere, care transmite în flux filme și emisiuni TV produse de Netflix Inc. Pe lângă conținutul original, difuzează și emisiuni premiate, anime, filme, documentare și multe altele, toate la un preț lunar scăzut.

Puteți viziona emisiunile iconice preferate, cum ar fi Friends, Big Bang Theory și That 70s Show, în timp ce vizionați în exces unele dintre originalele sale clasice, cum ar fi The Crown, Bridegerton și multe altele. Dar acestea sunt doar câteva titluri de numit.

Platforma găzduiește 17.300 de titluri în diferite genuri, limbi, public țintă și locații. Nu este surprinzător faptul că Netflix vine pentru unele dintre cele mai mari nume de producție din lume, inclusiv Warner Bros, Disney și Paramount.

Citește și: Cum să schimbi regiunea Netflix cu sau fără VPN

Mai mult, Netflix a început să lanseze și câteva jocuri interactive. Aceste jocuri vă permit să vă alegeți finalul, făcând povestea extrem de personalizabilă și interactivă. Netflix a fost primul care a adoptat ideea, așa că putem spune cu siguranță că platforma de streaming știe să supraviețuiască concurenței și să ofere întotdeauna ceva unic și diferit pentru a-și menține publicul cuplat.

Să vedem câteva dintre statisticile uluitoare care demonstrează că Netflix a fost și va rămâne un gigant OTT, orice ar fi, cel puțin pentru următorul deceniu și ceva.

Abonați Netflix

Netflix este un site de streaming plătit, deci nu există o versiune gratuită. Pentru a accesa orice conținut de pe platformă, trebuie să alegeți dintre planurile lor, cel de bază costând 6,99 USD lunar.

Începând cu al doilea trimestru al anului 2023, Netflix are aproximativ 238,39 milioane de abonați plătiți la nivel mondial. A înregistrat o creștere de aproximativ 5,89 milioane de abonați în comparație cu trimestrul anterior.

  Cum să inserați o imagine sau alt obiect în Microsoft Office

Sursa: Statista

Cei mai mulți dintre acești abonați sunt concentrați în regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), cu aproape 80 de milioane din totalul bazei globale de abonați Netflix rezidând în aceste regiuni.

Ne putem aștepta ca numărul de abonați să crească de aici încolo. Sunt destul de sigur că va veni cu o idee pentru a menține clienții existenți fericiți în timp ce adăugați mai mulți la listă.

Venituri globale

Netflix transmite unele dintre cele mai mari succese de emisiuni TV și filme din lume. Titluri precum Black Mirror, House of Cards și cele mai recente emisiuni precum Bridgerton și Stranger Things au ajutat site-ul de streaming să bată mulți bani.

Ca să nu mai vorbim că au și alte fluxuri de venit, cum ar fi reclame, licențiere și comercializare. Toate acestea s-au acumulat pentru Netflix, generând un venit total de 8,19 miliarde de dolari SUA în al doilea trimestru al anului 2023, o creștere de la 7,97 miliarde în trimestrul corespunzător din 2022.

În 2022, a adunat un venit anual de aproximativ 31,6 miliarde de dolari SUA. Să vedem ce le rezervă 2023 în ceea ce privește veniturile anuale.

Cheltuieli de conținut original

În timp ce veniturile anuale și abonații plătiți ating noi culmi pentru Netflix, nu același lucru se poate spune despre cheltuielile lor inițiale pentru conținut.

În 2022, platforma de streaming a raportat că a cheltuit 16,7 miliarde de dolari SUA pe conținut, în timp ce în 2021, serviciul de video la cerere a cheltuit peste 17 miliarde de dolari SUA. Originale precum Stranger Things și serialul de mare succes The Crown au ocupat o mare parte din bugetul Netflix, dar nu ne plângem. Emisiunea a justificat banii cheltuiți pentru el.

Deși cheltuielile pentru conținut pentru 2023 nu au fost încă dezvăluite, prognoza sugerează că ar putea cheltui aproximativ 7 miliarde de dolari SUA pentru conținutul său original, ceea ce l-ar plasa pe locul 5 în rândul întreprinderilor media globale, cum ar fi Paramount, Disney, Warner Bros. Discovery, și Comcast. Bun, Netflix!

Cota de piata globala

Netflix se confruntă cu un aflux de concurență pe piață. Din ce în ce mai multe platforme OTT apar, concurând pentru atenția utilizatorilor, iar unele arme vechi precum Disney+ câștigă teren.

Dar Netflix își păstrează numele ca principală platformă de streaming din SUA, deoarece în primul trimestru al anului 2023, platforma a reușit o cota de piata de 44,21%în scădere cu 5,56% față de T1 2022.

Sursa: Similarweb

Da, există un declin, dar a reușit totuși să rămână înaintea clienților. Și, având în vedere că Netflix lansează hituri după succese, este sigur să presupunem că s-ar putea bucura de platforma OTT numărul 1 pentru câțiva ani de acum înainte, în ciuda bătăliilor pe care trebuie să le ducă în ceea ce privește conținutul exclusiv, strategia de preț, accesibilitatea și multe altele.

Dimensiunea bibliotecii de conținut

Netflix se mândrește cu o bibliotecă extinsă, cu peste 1500 de originale, inclusiv unele dintre cele mai mari emisiuni, cum ar fi Money Heist (favorita mea), Queen’s Gambit și Stranger Things. Să nu uităm de cel mai popular original de pe Netflix de până acum, Jocul Squid.

  Acesta este cel mai rapid mod de a schimba profilurile Chrome

Are cel putin 17.300 de titluri în toate bibliotecile sale internaționale din octombrie 2022. În afară de originale, catalogul său are diverse clasice vechi și noi, care ne țin lipiți de ecranele noastre ore întregi.

Pe lângă emisiunile TV și filme, Netflix are și jocuri anime și interactive. Dacă există vreo nouă tendință OTT, Netflix cu siguranță o are.

Creșterea abonaților în timpul pandemiei de COVID-19

Pandemia de COVID-19 ne-a împins în spatele ușilor încuiate, departe de viața din afară. Într-o perioadă în care multe industrii se confruntau cu perioade de nefuncționare, platformele OTT precum Netflix și-au găsit momentul să strălucească.

Oamenii care odată urau ideea de a sta cu mâinile în brațe, derulând prin titlurile Netflix, s-au trezit făcând exact asta pentru că ce altceva ar putea face?

Despre 26 de milioane de oameni plictisiți și-au găsit drumul către Netflix când a adunat utilizatori suplimentari la 1 an 2020. Această cifră a fost dată atât de Wall Street, cât și de previziunile interne.

Ore medii de streaming per abonat

Personal, pot face cu ușurință 12 ore de Netflix dacă îmi sugerați o emisiune bună. Dar abonații Netflix, în medie, cheltuiesc aproximativ 3,2 ore pe zi de vizionare a conținutului pe platforma OTT.

Sursa: Backlinko

Adică 6 miliarde de ore în fiecare lună! Și nu dau vina pe acești oameni; Netflix are niște lucruri foarte interesante de arătat.

Nominalizări la Oscar

Oscarurile sau Premiile Academiei sunt cele mai prestigioase premii din industria de divertisment și film, acordate pentru meritul artistic și tehnic.

Oricine a câștigat un Oscar a câștigat în viață. Este premiul suprem dacă ați creat, regizat, jucat sau lucrat în vreun fel în industria cinematografică, așa că nu e de mirare că și Netflix concurează pentru validarea sa. Și îl primește.

Netflix a câștigat aproximativ 35 de nominalizări până în 2021, după care s-a înregistrat un declin. În 2023, a obținut 15 nominalizări. Dar aceste cifre vorbesc mult despre calitatea conținutului cu care vine platforma.

Premiile Emmy

După Premiile Academiei, Premiile Emmy sunt cele mai prestigioase premii de actorie de acolo. Ei fac parte din „Tripla Coroană a actoriei” dintr-un motiv.

În 2022, Netflix a fost nominalizat pentru uimitor 105 premii Emmy, dintre care au câștigat 26 de premii. Dar asta nu este nimic. Au avut performanțe mult mai bune în anii precedenți, câștigând 129 de nominalizări și câștigând 44 de premii Emmy.

Deși este posibil să fi existat un declin, Netflix caută cu siguranță să revină cu gama sa recentă de conținut interesant.

Datoria Netflix

Totuși, nu totul este întotdeauna bine pe Netflix. În ciuda veniturilor anuale uimitoare, a unei game de conținut uimitoare, a abonamentelor lunare în creștere și a premiilor în creștere, este îndatorat până la genunchi.

Sursa: Companiesmarketcap

Conform celor mai recente rapoarte financiare ale companiei, acesta datoria totală a fost raportată la 14,46 miliarde USD. Datoria a scăzut constant din 2020, iar tendințele arată că sunt pe calea cea bună pentru a-și compensa datoria. Dar pentru că au o rezervă de numerar de 7,83 miliarde de dolari, datoria netă este mai mică, la aproximativ 6,61 miliarde de dolari.

  8 Resurse de șabloane Adobe InDesign pentru crearea de capodopere vizuale

Localizare de conținut

Netflix domină piața globală OTT, conținutul său fiind disponibil în aproximativ 190 de țări. Asta înseamnă aproape toate țările din lume! Majoritatea acestor țări se bucură de conținut în limba lor maternă, deoarece Netflix transmite conținut în 62 de limbi importante din lume.

În timp ce unele limbi sunt la fel de comune precum japoneză, franceză, spaniolă și hindi, unele sunt la fel de rare precum quechua, sanscrita, nepaleza, cehă, persană, idiș, assameză și wolof.

Traducătorii din întreaga lume pot oferi diverse traduceri, unde puteți schimba limba cu doar câteva clicuri. Acest lucru face Netflix accesibil și plăcut pentru oameni din diferite țări, limbi și etnii.

Expansiunea globală

Așa cum sa menționat mai înainte, Netflix este disponibil în 190 de țări, aproape toate țările din lume. Cu toate acestea, biblioteca de conținut din toate aceste țări variază în funcție de diferiți factori, inclusiv de politicile de cenzură ale acestor regiuni.

Netflix SUA arată foarte diferit de Netflix India sau Netflix Thailanda. Pot exista variații, dar originalele sale exclusive sunt disponibile în aproape toate țările, cu excepția unora.

Platforma OTT nu este, din păcate, disponibilă în China, Crimeea, Coreea de Nord, Rusia și Siria. Nu cred că trebuie să menționez motivele, așa că aș lăsa totul așa.

Geografia abonatului

Deși Netflix este disponibil în majoritatea țărilor din întreaga lume, majoritatea abonaților săi provin din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), cu 79,81 milioane de abonați în acest domeniu în al doilea trimestru al anului 2023.

Sursa: Statista

Următoarele pe rând sunt SUA și Canada, care reprezintă aproximativ 75,57 milioane de abonați, urmate de America Latină și Asia Pacific cu 42,47 și, respectiv, 40,55 milioane.

Netflix Egalitatea de gen

Platforma OTT este înaintea curbei drepturilor femeilor. În ultimii ani, Netflix a început să se concentreze mai mult pe artiștile de sex feminin, permițând actorilor și regizorilor să strălucească. Atât de mult încât între 2018 și 2021, mai mult de jumătate (adică 55%) din toate filmele și serialele prezintă fie o fată, fie o femeie ca lider sau co-lead.

Multe dintre aceste femei provin din grupuri rasiale/etnice subreprezentate. Deci, Netflix nu numai că contribuie la sprijinirea femeilor, ci și reprezintă comunitățile marginalizate.

Femei Directori

Vorbind că Netflix sprijină femeile, în 2021, 26,9% dintre regizorii filmelor Netflix erau femeiîn timp ce mai mult de jumătate din serialele de pe platformă, aproximativ 54,75%, au avut femei de culoare în roluri principale sau co-principale.

În plus, numărul femeilor de culoare ca regizori de seriale a crescut de la 5,6% în 2018 la 11,8% în 2021. Acest lucru demonstrează că femeile înfloresc ca actori, creatori și regizori.

Venitul Netflix per utilizator

Pe vremuri, Netflix poate fi fost un abonament de lux, dar acum, este o marfă casnică, diverse case având cel puțin un cont.

Sursa: Demandsage

In medie, un utilizator plătește aproximativ 11,76 USD lunar la nivel global. Din 2016, aceasta a crescut cu 26,13%. În timp ce în 2017, venitul mediu lunar global per utilizator plătitor a fost de 9,43 USD, acesta a crescut constant, fiecare an succesiv înregistrând o creștere.

Gânduri de închidere

Netflix este cea mai importantă platformă OTT din întreaga lume pentru un motiv. Are o colecție de titluri uimitoare, conținut exclusiv și prețuri competitive. Aceste statistici demonstrează că, deși este posibil ca platforma să fi experimentat o concurență în creștere în ultimii ani, este încă înaintea curbei și are întotdeauna idei în mânecă pentru a fi în fața concurenței.

Apoi, consultați aceste statistici și tendințe din rețelele sociale.