16 cel mai bun software de generare de clienți potențiali pentru pornire până la întreprindere

Pentru orice afacere, clienții potențiali sunt probabil cea mai importantă parte a „de succes”.

Fără fire proaspete, afacerea ta este ca un pește fără apă. În cele din urmă, va muri și asta într-un ritm rapid. Am văzut multe companii renunțând la campaniile lor de generare de clienți potențiali pentru a se concentra pe marketingul din gură, dar asta nu a funcționat în majoritatea cazurilor.

Cu excepția cazului în care sunteți o companie cu o reputație uriașă și o acoperire foarte largă, nu ar trebui să vă bazați doar pe marketingul din gură. De aceea, voi împărtăși un software util care vă va ajuta să generați clienți potențiali și să le gestionați eficient, fără prea mult efort.

Să sărim direct înăuntru.

ConvertBox

ConvertBox vă personalizează fiecare mișcare de marketing pentru a oferi o conversie ridicată pe site. Începe prin a lua indicii din datele dvs. CRM, activitatea utilizatorilor pe site etc., pentru a livra mesaje personalizate. În plus, face oferte unice pentru interesele și obiectivele vizitatorilor prin crearea de canale de alegere.

Captarea datelor este un alt domeniu în care ConvertBox folosește personalizarea pentru a obține cele mai bune rezultate și stochează automat trimiterile în CRM/ESP. Și cel mai bun lucru despre utilizarea ConvertBox este funcționalitatea sa de glisare și plasare.

În plus, puteți crea teste A/B și puteți monitoriza datele în timp real pentru a vedea ce funcționează.

ConvertBox vă face, de asemenea, mai eficient butonul de îndemn, cu cronometrele sale limită. În cele din urmă, acest lucru funcționează bine cu tehnologia și stiva dvs. de marketing existentă, sporind debitul general.

Dovada

De încredere de multe companii SaaS uimitoare, precum ShipBob și Appcues, Dovada vă poate ajuta să convertiți cu până la 300% mai mulți clienți potențiali cu instrumentele sale minunate de marketing.

Vă permite să vă personalizați site-ul și să personalizați conținutul pentru fiecare vizitator diferit, deoarece, în marketing, nu este niciodată „o dimensiune potrivită pentru toate”. Trebuie să încercați să oferiți cea mai bună experiență pentru fiecare vizitator. Cu toate acestea, de obicei, acest lucru nu este atât de ușor de făcut manual, motiv pentru care un astfel de software vă poate face viața mult mai ușoară.

Vă puteți înscrie pentru o perioadă de încercare gratuită, așa cum au făcut-o și celelalte 1.000 de persoane în ultimele 30 de zile.

Hubspot

Vă puteți ocupa de multe aspecte ale afacerii dvs Software-ul de marketing Hubspot. Vă poate ajuta să desfășurați campanii de succes, să convertiți vizitatorii în clienți și să atrageți genul ideal de oameni fără a pierde timpul cu direcționarea legată la ochi.

Iată câteva dintre numeroasele caracteristici ale acestui software:

  • Creați un blog și publicați conținut la cerere
  • Faceți corect SEO pentru a fi găsit pe motoarele de căutare.
  • Gestionați și urmăriți reclamele de la Facebook, Google și alte surse
  • Creați pagini de destinație frumoase
  • Creați formulare de conversie
  • Gestionați marketingul prin e-mail și automatizați o grămadă de alte sarcini de marketing
  • Vizualizați analizele și statisticile generale pentru a afla ce funcționează și ce nu

Tocmai am zgâriat suprafața cu lista de caracteristici de mai sus. Sunt atât de multe în el și le poți pune totul în acțiune gratuit pentru început.

Keap

Foarte apreciat pe internet, Keap vă ajută afacerea cu automatizarea pentru a economisi timp și pentru a scoate mai multă energie pentru fiecare vizitator. Puteți crea un proces de vânzare dovedit și repetitiv, care funcționează, la fel, de fiecare dată când se întreprinde o acțiune. Îl puteți utiliza pentru a stabili întâlniri, a urmări clienții potențiali, a accepta facturi etc.

Pentru a menține lucrurile foarte simple, obțineți două tipuri diferite de automatizare. Prima este „Easy Automations”, care vă ajută să economisiți timp punând sarcini repetitive pe pilot automat, cum ar fi captarea de noi clienți potențiali, atribuirea de sarcini și trimiterea de e-mailuri clienților.

  Cum să dezactivați ecranul divizat Skype

Al doilea este „Automatizare avansată”, care este destinat sarcinilor ușor complexe, cum ar fi descărcarea unei anumite cărți electronice, crearea unei secvențe de e-mailuri de trimis clienților, urmărirea într-o manieră personalizată etc.

În funcție de cerințele dvs., puteți utiliza o combinație a ambelor și puteți realiza un sistem „setare și uitare”. Acest instrument face lucrurile atât de simple și de mașinărie, încât aproape că ai impresia că folosești un cod de cheat.

Și pentru a pune o cireșă pe deasupra, în prezent oferă 30% REDUCERE la prețul lor inițial. Deci, dacă acesta este ceva care vă aprinde focul, atunci aș recomanda să-l ridicați foarte repede.

Salut Oliver

Compatibil cu orice platformă sau site web, Salut Oliver are atât de multe de despachetat încât cu siguranță te vor face puțin copleșit inițial, dar asta este o problemă bună. Cu acest instrument, puteți genera clienți potențiali, îi puteți urmări, puteți construi o relație sănătoasă cu aceștia și, în sfârșit, îi puteți transforma în clienți fideli pentru o lungă perioadă de timp de acum încolo.

Puteți trimite automat campanii direcționate pentru a vă implica publicul cu produse, cu ajutorul casetei de instrumente super-ușoare. O caracteristică la îndemână a acestui software este capacitatea de a veghea asupra comportamentului utilizatorilor pe site-ul dvs. web și de a vă determina cei mai fideli clienți.

Îi poți viza în timp real în timp ce navighezi pe site-ul tău web și chiar oferi asistență prin chat pentru a avea o conversație unu-la-unu. Hei, Oliver este potrivit pentru orice industrie, inclusiv pentru sănătate.

TexAu

TexAu vă permite să automatizați majoritatea sarcinilor dvs. de generare de clienți potențiali pentru a vă ajuta să vă concentrați pe dezvoltarea afacerii dvs. și pe construirea de relații bune cu clienții.

Puteți culege informații din grupurile Facebook, puteți interacționa cu utilizatorii Instagram care vă folosesc hashtag-urile, puteți găsi e-mailurile clienților potențiali și chiar transformați adepții de pe rețelele sociale ale concurenților în ai dvs., contactând și interacționând cu ei.

Puteți profita de multe oportunități de creștere a afacerii cu ajutorul a peste 120 de automatizări și a tonelor de integrări. Sunteți sigur că veți asista la o creștere semnificativă a afacerii (10% în medie) după ce utilizați acest software, așa că intrați imediat în perioada de încercare gratuită de două săptămâni și vedeți singur.

Ohmylead

Sincronizați cu ușurință formularele dvs. de anunțuri Facebook în Ohmylead și convertiți clienții potențiali aproape instantaneu, totul datorită e-mailurilor automate de bun venit și notificărilor în timp real.

De asemenea, puteți să vă analizați campaniile și să vă determinați rentabilitatea investiției numai pentru a păstra cele mai multe setări generate. Acest lucru vă ajută să reduceți „cheltuielile publicitare” deoarece nu mai pierdeți bani pentru un public cu performanțe slabe și alte valori de direcționare.

O caracteristică foarte frumoasă a acestui software este că vă permite să validați fiecare client potențial în timp real pentru a le elimina pe cele false și nevalide, astfel încât să rămâneți doar cu potențiali potențiali autentici de oameni reali. Apoi puteți exporta (sau chiar importa) clienți potențiali în format CSV în CRM sau instrumentul de e-mail.

Rețineți că Ohmylead acceptă o mulțime de integrări, astfel încât să puteți profita întotdeauna la maximum de instrumentele abonate prin simpla sincronizare.

Navigator de vânzări

Căutați cu ușurință clienții dvs. ideali, urmăriți-le și construiți o relație solidă cu aceștia folosind LinkedIn Sales Navigator. Puteți folosi funcțiile de căutare pentru a viza anumite cuvinte cheie sau puteți ajunge pe profilurile concurenților dvs. pentru a vedea perspectivele sugerate și a adăuga.

CRM-ul care vine cu acesta vă permite să gestionați eficient clienții potențiali și conturile. Puteți lăsa note și etichete pentru a marca ceva esențial și pentru a verifica cine v-a vizualizat profilul în ultimele 90 de zile.

  Cum să configurați setările de e-mail pentru iPhone și iPad

Acest instrument vă permite să ajungeți la peste 500 de milioane de utilizatori pe LinkedIn, chiar dacă nu sunteți conectat la ei. Vorbește despre a avea o întindere bună, la propriu. 😉

Leadfeeder

Leadfeeder vă ajută să identificați rapid cine vă vizitează site-ul web, cum l-a găsit și ce caută. Toți clienții potențiali capturați vor veni împreună cu compania lor și informațiile de contact, astfel încât să nu fie nevoie să-i găsiți manual.

Clientii potențiali calificați pot fi actualizați automat în CRM sau puteți chiar alege să primiți un e-mail. Cel mai bun lucru este că înainte ca clienții potențiali să se califice, trece printr-un proces de filtrare pentru a elimina roboții și cei nedoriți din listă pentru a vă economisi o grămadă de timp.

Puteți încerca acest software gratuit pentru început.

OptinMonster

Puteți crea formulare și oferte uimitoare de captare a clienților potențiali OptinMonster fără cunoștințe de codificare. Aveți timp liber să alegeți dintre multe șabloane prefabricate sau să creați unul de la zero, după bunul plac, folosind generatorul de drag and drop. De asemenea, puteți viza și personaliza ofertele de înscriere pentru a merge mână în mână cu comportamentul utilizatorilor pe site-ul dvs.

În plus, vă permite să testați separat și să urmăriți analizele pentru a fi în vârful marketingului dvs. Veți identifica cu ușurință care pagini aduc cele mai multe rezultate și care oferă cele mai bune rezultate.

Răspuns

Automatizați multe sarcini cu Răspuns, cum ar fi mesajele Whatsapp, e-mailurile, apelurile și chiar SMS-urile. Toată această automatizare vă ajută să depășiți acea muncă manuală și să vă concentrați pe ceea ce este important, adică încheierea de oferte.

Există, de asemenea, o funcție excelentă care vă permite să căutați clienți potențiali pe LinkedIn și să aflați rapid adresele lor de e-mail la care să contactați. După aceea, puteți configura un program și o cronologie despre când să îi contactați și să urmăriți.

Acest software generează o listă de sarcini și apeluri zilnice care necesită atenția dvs. pentru a vă ajuta să profitați la maximum de eforturile dvs. de informare. În plus, puteți testa A/B, vă puteți analiza strategia și vă puteți îmbunătăți în continuare, văzând ce funcționează și ce nu.

Sleeknote

Folosind Sleeknote, puteți crea diverse ferestre pop-up personalizate care vizează anumite tipuri de persoane pentru a-și maximiza acțiunile pe site-ul dvs. Un exemplu corect ar fi atragerea noilor vizitatori pentru a deveni abonatul dvs. de e-mail, oferind un cod unic de reducere sau chiar mai bine, oferind clienților existenți un cod promoțional pentru a face prima lor achiziție.

Proiectarea ferestrelor pop-up cu conversie ridicată cu Sleeknote este foarte ușoară. Puteți să glisați și să plasați elemente și să utilizați șabloane prefabricate pentru a accelera procesul și a finaliza cu o ofertă irezistibilă pe care vizitatorii dvs. nu o pot ignora.

Puteți integra acest instrument cu oricare dintre software-urile tale terțe preferate, inclusiv Mailchimp, Drip și HubSpot. Există și Zapier, care vă permite să adăugați peste 1.000 de aplicații la care să vă conectați.

Asigurați-vă că folosiți versiunea lor gratuită de încercare pentru a obține o idee despre ceea ce vă veți scufunda.

ManyChat

Construiește un chatbot în câteva minute cu ManyChat și începe să stimulezi vânzări, conduce și construiește relații sănătoase cu clienții tăi. Vă permite să vindeți direct produse, să rezervați întâlniri și să obțineți informații de contact pe pilot automat.

Puteți începe cu un șablon simplu și puteți construi pe baza acestuia trăgând și plasând elemente. Totul este prezentat fără efort, dar dacă mai aveți nevoie de ajutor, puteți contacta experți sau vă puteți alătura comunității lor de marketeri cu experiență.

De asemenea, este important de menționat că ManyChat se integrează cu instrumentele de vârf, cum ar fi Shopify, Google Sheets, ConvertKit și Zapier.

  Cum să dezactivezi vibrația pe un iPhone

Derivă

Cu o mulțime de povești de succes, Derivă sa dovedit că vă ajută să convertiți mai mulți clienți potențiali în clienți și apoi să o extindeți în continuare. Chatbot-ul lor, spre deosebire de alții, aruncă formulare și mesaje plictisitoare doar pentru a alunga vizitatorii. Este suficient de inteligent pentru a ține o conversație asemănătoare omului și a-i ghida pe drumul spre a deveni următorul tău client.

Oferă o experiență caldă și personalizată de fiecare dată, astfel încât vizitatorii tăi să simtă că vorbesc cu persoana potrivită. Acest software poate fi integrat cu multe instrumente terțe pentru a vă ajuta să încorporați lucruri fără a părăsi interfața, care menține, de asemenea, atenția vizitatorului.

O caracteristică care merită discutată este capacitatea de a vizualiza conturile țintă ale echipei tale și de a le prioritiza. Aceasta înseamnă că vă puteți trata cel mai bine clienții potențiali „cele mai tari” ori de câte ori ajung pe site-ul dvs. web, pentru ca aceștia să se transforme în clienți plătitori pentru o lungă perioadă de timp.

Boții AI de la Drift pot minimiza fără efort povara echipei dvs. atunci când se ocupă de clienți. Platforma oferă mesagerie cu funcționalitate roboți, care este o alegere excelentă pentru vânzări și marketing mai bune.

Clearbit

Clearbit vă ajută cu cele mai relevante date ale clienților potențiali pentru a vă ajuta să înțelegeți dorințele și nevoile acestora și să modelați modul în care îi vizați. Împreună cu datele proaspete, vă anunță și despre modificările viitoare, astfel încât să nu transportați bagajele trecute.

Obțineți imaginea completă din spatele fiecărui angajator și conducător angajat, cum ar fi rolul lor, tehnologiile utilizate, vechimea, etc. Există, de asemenea, o opțiune de a introduce e-mail/domeniu pentru a obține informațiile lor sau pentru a utiliza traficul dvs. anonim.

Este mult mai mult; puteți pune totul în practică solicitând imediat un demo.

Pardot

Fiți într-o poziție mai bună pentru a obține rezultate uimitoare în campaniile dvs. de marketing utilizând Pardot. Această platformă de automatizare face convenabil pentru dvs. și echipa dvs. să vă reuniți pentru a găsi și a dezvolta clienți potențiali, încheind, de asemenea, mai multe oferte pentru cel mai bun ROI posibil.

Iată câteva dintre numeroasele caracteristici ale Pardot:

  • Trimiteți automat e-mailuri pe baza declanșatorilor pentru a vă hrăni clienții potențiali.
  • Identificați cei mai buni clienți potențiali pentru a-i viza mai mult.
  • Creați pagini de destinație profesionale cu șabloane prefabricate
  • Creați forme scurte și dulci care trebuie să fie umplute
  • Creați e-mailuri cu aspect profesional cu șabloane
  • Configurați autorespondere
  • Obțineți alerte în timp real despre clienți potențiali, apeluri, e-mailuri etc.
  • Urmăriți activitatea clienților potențiali pentru a-i înțelege ca nimeni altcineva
  • Vedeți rapoarte despre performanța campaniilor dvs. și despre ce trebuie remediat

Puteți solicita imediat o demonstrație și puteți vedea caracteristicile geniale ale acestui software la îndemână.

Thrive Leads

Un plugin pentru crearea unei liste virale și generarea de clienți potențiali pentru WordPress, Thrive Leads vă permite să vă proiectați formularele de înscriere receptive în doar câteva minute, folosind elemente de glisare și plasare. Puteți afișa oferte vizate vizitatorilor dvs. în funcție de comportamentul lor, pentru a vă maximiza șansele de a-i atrage în lista dvs. de e-mail.

Au o caracteristică genială de testare A/B cu care puteți alege doar cele mai bune practici și puteți crește dramatic conversiile. Nu uitați că obțineți rapoarte și analize detaliate pentru a vă menține la curent cu strategiile de marketing.

Thrive Leads poate fi o alegere bună pentru generarea de lead-uri WordPress.

Concluzie

Platforma de generare de lead-uri enumerată mai sus are potențialul de a crește vertiginos creșterea afacerii dvs. și de a schimba lucrurile într-un timp rapid odată implementată. Sper că vă va fi ușor să alegeți unul în funcție de cerințele dvs. 🙂

Apoi, explorați unele dintre cele mai bune instrumente pentru a crea o bază de cunoștințe și întrebări frecvente pentru afacerea dvs. online.