15 cele mai bune API-uri pentru apeluri vocale pentru aplicații web sau mobile [2023]

Un API pentru apeluri vocale permite companiilor să automatizeze apelurile clienților și să le gestioneze programatic, cu puțină sau deloc intervenția umană.

Programatorii pot construi cu ușurință aplicații de vorbire scalabile și de înaltă calitate în cloud sau pot încorpora funcționalități vocale în aplicațiile și serviciile deja existente. Capacitatea acestei tehnologii de a proiecta o soluție vocală personalizată care să răspundă cerințelor dvs. specifice de afaceri o face atât de utilă.

Beneficiile utilizării API-ului pentru apeluri vocale

Cel mai bun scenariu în care astfel de API-uri pot fi cu adevărat benefice este gestionarea serviciului pentru clienți și a asistenței. Cu ajutorul acestor API-uri, puteți trimite un mesaj vocal automat când linia de asistență este ocupată, astfel încât clienții să nu fie nevoiți să aștepte veșnicie!

Un alt domeniu în care este util este marketingul și comunicarea. Ajută companiile să promoveze produse noi clienților lor.

Companiile pot efectua toate aceste lucruri fără a deveni expert în infrastructura de telecomunicații. Ei pot direcționa resursele către dezvoltarea de soluții de voce care îmbunătățesc experiența clientului, dacă se pot concentra pe obiectivele lor principale de afaceri.

Iată câteva aplicații de afaceri în care API-urile pentru apeluri vocale pot fi cu adevărat benefice:

  • Vanzari & Marketing
  • Serviciu clienți
  • Actualizări de comandă
  • Trimiterea mementourilor
  • Efectuarea sondajelor

Caracteristici cheie ale unui API Voice

#1. raspuns vocal interactiv

Le facilitează apelanților să ajungă la soluția dorită, oferind meniuri și opțiuni interactive în timpul unui apel vocal. Procedând astfel, majoritatea clienților se pot autoservire și pot găsi o soluție; dacă nu, pot fi redirecționați către un agent de sprijin uman viu.

#2. Înregistrare apel

Oferă companiilor mai mult control asupra culegerii informațiilor despre clienți și luarea unor decizii informate pe baza acestora. De asemenea, este util în scopul asigurării calității și al conformității. Cu toate acestea, clienții ar trebui să știe în prealabil că apelul este înregistrat.

#3. Text to Speech și viceversa

Speech-To-Text și Text-To-Speech sunt importante în API-urile pentru apeluri vocale pentru răspunsuri programabile la apeluri și interacțiunea cu clienții.

#4. Rutarea și programarea apelurilor

Această caracteristică este crucială în centrele de servicii pentru clienți unde mai mulți clienți accesează aceeași linie. API-ul ar trebui să redirecționeze cu competență fiecare solicitare către departamentul respectiv pe baza unor instrucțiuni.

#5. Transfer de apeluri

API-ul ar trebui să poată transfera apeluri de la răspunsuri automate către un agent uman activ, dacă este necesar și, de asemenea, între mai multe departamente.

Aceste caracteristici cheie ar trebui să fie prezente într-un API pentru apeluri vocale de calitate decentă. În continuare, să ne uităm la câteva API-uri pentru apeluri vocale și la funcțiile pe care le oferă.

  De ce firmware-ul UEFI al computerului dvs. are nevoie de actualizări de securitate

Agora

Agora este o platformă de comunicații în timp real care oferă produse și extensii, cum ar fi apeluri video, apeluri vocale, difuzare în flux și analize. Pentru apelurile vocale, oferă un SDK, adică un kit de dezvoltare software care permite dezvoltatorilor să integreze cu ușurință API-ul de voce Agora cu aplicațiile lor.

SDK-ul pentru apeluri vocale include funcții precum suprimarea zgomotului AI și sunetul spațial 3D pentru a crea o experiență captivantă. De asemenea, puteți utiliza funcția de transcriere în timp real pentru subtitrările audio live. SDK-ul este multiplatform și acceptă Windows, MacOS, Android, Web, Flutter, Electron și multe alte platforme.

Cea mai bună parte este că oferă un plan de preț cu plata pe măsură, iar primele 10.000 de minute sunt gratuite în fiecare lună.

Sendbird

Sendbird este, de asemenea, o platformă de comunicații care oferă o varietate de SDK-uri și API-uri pentru a facilita apelurile video și vocale, precum și streamingul live. Oferă SDK-uri pentru iOS, Android, Javascript, Unity și React Native. În timp ce aceste SDK-uri se ocupă de partea client, API-ul platformei se ocupă de monitorizarea pe partea de server a funcționalității apelului.

Oferă un tablou de bord pentru funcții de analiză a apelurilor, cum ar fi jurnalele de apeluri, metadatele apelurilor, apelurile administrative, facturarea automată etc. Sendbird este compatibil HIPAA, asigurând cerințe de securitate pentru organizațiile din domeniul sănătății. Prețul se bazează pe numărul de minute per utilizator.

Twilio

Dezvoltatorii de software pot include capacitatea de apelare vocală în aplicațiile și serviciile lor folosind API-urile și serviciile furnizate de Vocea Twilio, o platformă de comunicare în cloud. Vă ajută să construiți o experiență vocală captivantă pe care o puteți scala și modifica rapid cu diverse opțiuni și resurse de personalizare.

Cu ajutorul inteligenței vocale, companiile pot transforma apelurile vocale în informații de date acționabile cu învățarea automată. De asemenea, ei pot analiza și activa înregistrările apelurilor pentru a crea experiențe vocale personalizate care generează venituri.

Twilio voice oferă funcții precum:

  • Urmărirea apelurilor
  • Apel încorporat
  • Apel mascat
  • Conferință globală
  • raspuns vocal interactiv

Din fericire, Twilio oferă planuri de prețuri cu plata pe măsură, astfel încât să nu fii blocat în contracte mari.

Dolby

Dolby oferă, de asemenea, un API de comunicații pentru apeluri vocale și video și, folosindu-l, puteți profita de capacitatea de a crea chat vocal clar și de a apela pentru aplicațiile browser, mobil și PC.

Oferă funcții precum un detector de activitate vocală, control automat al câștigului și nivelare dinamică a sunetului. Toate acestea detectează vorbirea, elimină zgomotul de fundal, ține afară sunetele nedorite și menține niveluri consistente între clienți.

Este compatibil cu GDPR, HIPAA și SOC-2. Dolby oferă un plan gratuit și cu plata în funcție de utilizare pentru API-ul său pentru apeluri vocale.

Plivo

Plivo este o platformă de comunicații cu o platformă API pentru mesagerie, apeluri vocale și soluții pentru echipele de vânzări și asistență. API-ul său pentru apeluri vocale vă permite să integrați apelurile vocale în aplicațiile dvs. și să efectuați, să primiți și să controlați apeluri în mod programatic în întreaga lume.

  Reluați o descărcare Chrome eșuată de unde a rămas [Tutorial]

Pentru aplicațiile web, plivo oferă un SDK pentru browser, iar pentru aplicațiile mobile native, oferă un SDK mobil separat. Caracteristicile includ:

  • Transcrierea mesageriei vocale
  • Text to Speech
  • Call Feedback API
  • ID dinamic al apelantului

La fel ca și alte platforme, oferă un model de prețuri cu plata pe măsură.

SignalWire

SignalWire este o platformă de comunicații în cloud care oferă diverse servicii, inclusiv apeluri vocale, conferințe video, mesagerie SMS etc. Promite o calitate inegalabilă a vocii cu tehnologia Hi-Fi Voice, fără voci trosnite sau utilizatori care sună de parcă ar fi în străinătate.

Caracteristicile novice pe care le oferă pentru a trimite fluxuri vocale la orice adresă URL de la un apel în timp real. Acest lucru este util atunci când monitorizați apelurile de asistență pentru clienți. The planuri de prețuri pentru SignalWire sunt mult mai complexe.

Enablex

de la Enablex API-urile și SDK-urile Voice ușor de implementat vă permit să comercializați mai rapid și să vă bucurați de o calitate a apelurilor clară. Puteți efectua și primi apeluri de la oricine are o conexiune la internet sau un număr de telefon. De asemenea, puteți încorpora apelurile Voice-over-IP (VoIP), PSTN și SIP direct în aplicație sau browser folosind limbajul de programare preferat.

Caracteristicile includ:

  • Apel vocal de grup
  • Numerele virtuale
  • Mesaje vocale automate
  • Interconectare SIP

Enablex oferă flexibilitate, precum și plata pe măsură stabilirea prețurilor planuri.

RingCentral

Cu ajutorul RingCentral Voice API, vă puteți personaliza programatic aplicațiile, astfel încât acestea să poată efectua și primi apeluri, să gestioneze mesajele vocale și să declanșeze webhook-uri. RingCentral este o platformă de comunicații care oferă o varietate de API-uri pentru diverse canale de comunicare.

Cu API-ul pentru apeluri vocale RingCentral, puteți direcționa și gestiona apelurile în mod dinamic în timp real, puteți extinde sau personaliza aplicațiile existente pentru a include capabilități vocale și a integra sisteme AI. Oferă apeluri gratuite nelimitate în SUA și Canada.

Telesemnare

Telesemnare este o platformă de comunicații ca serviciu care oferă soluții sigure de comunicare și verificare a identității. Cu API-ul său de voce, puteți crea aplicații de voce A2P, P2A și P2P sigure și fiabile folosind platforme web și mobile.

Unele dintre funcțiile oferite de API-ul vocal Telesign sunt:

  • Recunoaștere automată a vorbirii
  • Monitorizați traficul
  • Speech-To-Text
  • raspuns vocal interactiv

Puteți să achiziționați și să implementați numere de telefon în peste 120 de țări și, de asemenea, să reformatați numerele de telefon, precum și să înregistrați apelurile. Puteți contacta echipa de vânzări Telesign pentru a obține informații despre planurile de prețuri.

Vonage

Vonage este o platformă globală de comunicații care oferă servicii de comunicare și este specializată în comerț conversațional. Puteți integra roboți de inteligență artificială terță parte folosind WebSockets, puteți activa autoservirea în mai mult de 120 de limbi folosind recunoașterea automată a vorbirii și, de asemenea, puteți combina canalele de voce și rețelele sociale pentru interacțiuni sporite cu clienții.

Caracteristici:

  • Suport WebRTC
  • WebSockets
  • Streaming audio
  • Limbajul de marcare pentru sinteza vorbirii
  • Controale pentru apeluri distribuite la nivel global
  • Apărător al fraudei
  9 cele mai bune generatoare de fețe bazate pe inteligență artificială în 2023

Oferă planuri de prețuri cu plata pe utilizare.

MirrorFly

MirrorFly API-ul pentru apeluri vocale vă permite să vă conectați, să gestionați și să direcționați apelurile pe orice dispozitiv și să obțineți apeluri audio nelimitate. Permite companiilor să creeze aplicații de voce cu API-ul său vocal programabil. Puteți efectua și primi apeluri din browsere, aplicații și aplicații web pentru a răspunde nevoilor dvs. de afaceri.

Iată câteva dintre caracteristicile sale:

Folosind API-ul său vocal cu latență redusă, până la 250 de participanți din întreaga lume pot participa la discuții, întâlniri și seminarii web cu o calitate clară a vocii.

ZegoCloud

ZegoCloud oferă servicii de interacțiune în timp real pentru comunicare în cloud și își propune să revoluționeze angajamentul virtual cu interacțiune în timp real. Acesta își propune să conecteze întreprinderi, echipe, clienți și utilizatori.

Kiturile UI și SDK-urile sunt cele două moduri diferite de a implementa API-urile pentru apeluri vocale Zegocloud. Dacă doriți să integrați funcțiile de apelare vocală în aplicația dvs. fără să vă pese prea mult de UI, atunci puteți alege kiturile UI. În caz contrar, Zegocloud oferă și SDK-uri de nivel scăzut pentru integrarea API-ului de voce. În ceea ce privește prețul, Zegocloud urmează un concept similar de plata pe măsură.

Lățimea de bandă

Lățimea de bandă oferă conectivitate pentru voce, mesagerie și servicii de urgență pregătită pentru cloud, construită pentru întreprindere.

Mai jos sunt menționate mai multe caracteristici ale API-ului vocal:

  • Controlul apelurilor
  • Transcriere în timp real
  • Detectarea robotului telefonic
  • Conferinta
  • Streaming media

Crearea unei soluții personalizate de apeluri vocale, care este bună pentru clienți, fără a vă construi propria infrastructură de telecomunicații și încorporarea capacităților de apelare de intrare și de ieșire direct în aplicația dvs. este ceea ce încearcă să obțină API-ul de voce Bandwidth.

Sinch

Sinch este o platformă cloud de comunicații cu clienții care vă permite să integrați capabilități de mesagerie, voce sau e-mail în aplicație și vă permite să aveți conversații semnificative cu scalabilitate, livrabilitate și rentabilitate îmbunătățite.

Este mai mult un instrument de îmbunătățire a implicării clienților; cu toate acestea, caracteristicile oferite de API-ul său vocal sunt:

  • Mascarea numerelor
  • Verificarea apelurilor telefonice
  • Secure Telephone Identity Revisited (STIR)
  • Solicitări înregistrate
  • IVR bazat pe voce

La momentul scrierii, nu există informații despre prețuri disponibile, așa că trebuie să contactați vânzările pentru asta.

Infobip

Infobip este o platformă globală de comunicații care oferă o serie de API-uri și tehnologii care permit companiilor să interacționeze cu clienții lor prin SMS, voce, e-mail, aplicații de chat și alte canale de comunicare.

Caracteristicile comune sunt menționate mai jos:

  • Trunking SIP
  • WebRTC
  • Mascarea numerelor
  • IVR

API-ul său de voce permite companiilor să se conecteze cu clienții lor cu funcții precum apeluri vocale automate, fișiere audio preînregistrate cu peste 100 de limbi acceptate, apeluri înregistrate, rutare eficientă a apelurilor, raportare detaliată a apelurilor și multe altele.

Cuvinte finale

Alegerea unui API de voce nu se bazează pe caracteristicile interesante oferite de o platformă. Depinde doar de cerințele dvs. de afaceri și de ceea ce doriți să obțineți din API. Cu toate acestea, ar trebui să alegeți un API de voce, ținând cont de securitate și fiabilitate. Comparând diverse API-uri de voce, puteți concluziona că sunt mai potrivite nevoilor dvs.

Dacă doriți să explorați instrumentele de implicare a clienților, iată câteva software de chat live open source de care să aveți grijă.