14 tipuri de publicitate pe care fiecare marketer ar trebui să le cunoască

Publicitatea le permite companiilor să ajungă la publicul țintă pentru a crește vânzările. De asemenea, ajută o companie să convingă clienții să cumpere alte servicii sau produse conexe.

Dar, toate tipurile de publicitate nu sunt potrivite pentru toate afacerile și trebuie să alegeți cu înțelepciune.

Publicitatea este aici din cele mai vechi timpuri. Scopul său principal este de a face publice mesaje legate de vânzări sau alte evenimente cruciale. Companiile moderne au acces la forme avansate de sisteme de promovare a produselor/serviciilor, cum ar fi televiziunea, aplicația mobilă, YouTube, site-urile web și e-mailul.

Cu toate acestea, organizațiile inteligente folosesc o strategie publicitară eficientă prin cercetarea pieței produselor/serviciilor lor, a consumatorilor și a concurenților. Puteți crea o tactică eficientă doar atunci când cunoașteți diferitele forme de publicitate.

Continuați să citiți în timp ce vă prezentăm cele mai populare forme de publicitate pe care companiile le folosesc astăzi.

Ce este publicitatea?

Publicitatea este un instrument de marketing major folosit de entitățile comerciale pentru a vinde produse sau servicii consumatorilor noi și existenți. În primul rând, este o comunicare de marketing care transmite un mesaj non-personal maselor pentru a răspândi acoperirea unei idei, serviciu sau produs. Publicitatea comercială vine adesea cu o sponsorizare deschisă din partea organizației beneficiare.

Publicitatea se concentrează pe creșterea valorii mărcii. Utilizează mai multe tactici de percepție, cum ar fi culoarea, imaginile, celebritățile, mâncarea, ilustrațiile și muzica pentru a excita mintea clientului. Astfel, a doua zi când un consumator vizitează un magazin local se va simți atras de produsul promovat în ziua precedentă la TV sau la radio.

Diferențele dintre publicitate și marketing

#1. Publicitatea este pur și simplu o parte a strategiei de marketing a oricărei afaceri. Aceasta este distincția principală între aceste două practici de afaceri.

#2. Marketingul controlează modul în care afacerea dvs. se va implica cu cele trei tipuri principale de mijloace de comunicare: media plătită, media deținută și media câștigată. Dimpotrivă, publicitatea este o componentă a media plătită.

#3. Vă puteți promova cu succes produsele și serviciile către publicul țintă doar folosind o strategie de marketing. Reclamele care așteaptă investiții nu sunt esențiale pentru promovarea serviciilor/produsului.

#4. Companiile trebuie să înființeze un departament separat care să se ocupe de marketing. Pe de altă parte, nu au nevoie să creeze o echipă independentă pentru publicitate. Echipa de marketing se poate ocupa de asta.

Diferențele dintre publicitatea tradițională și cea digitală

#1. Sistemul tradițional de publicitate nu se bazează pe tehnologie avansată precum internetul, smartphone-urile și site-urile web. Prin urmare, dacă internetul este oprit, puteți în continuare să vă adresați consumatorilor prin anunțuri TV și radio tradiționale.

#2. Publicitatea digitală depinde pe deplin de internet. Prin urmare, strategia dvs. de marketing ar putea fi afectată dacă internetul nu este disponibil.

#3. Publicitatea tradițională, precum poșta directă, are o rată de conversie mai mare decât e-mailurile de marketing. Pentru că majoritatea e-mailurilor promoționale, o componentă de publicitate digitală, merg în folderul de spam sau promoții al e-mailului publicului. Dimpotrivă, o carte poștală va ajunge la căsuța poștală a clienților, iar aceștia o vor citi cu siguranță pentru că sunt mereu cu ochii pe cutiile poștale pentru facturi.

  Utilizarea AWS DynamoDB într-o aplicație Node.js

Tipuri de publicitate: tradițională

Imprimare

În timp ce reclama tipărită se poate referi la broșuri și pliante, înseamnă în primul rând publicitate în ziare sau reviste. În funcție de publicul țintă, companiile pot face publicitate în ziare locale, naționale sau de stat.

În plus, majoritatea ziarelor oferă publicului o versiune online. Astfel, plasarea reclamelor acolo înseamnă că poți ajunge la un public mai mare. Când vine vorba de plasarea unui anunț într-un ziar, organizațiile pot opta pentru secțiunea clasificată sau o pot pune pe pagini obișnuite, astfel încât toată lumea să o poată vedea.

Companiile pun adesea reclame în reviste pentru un public mai țintit. De exemplu, o companie care vinde produse cosmetice va considera că este mai benefic să-și pună reclamele în reviste de stil de viață.

Poștă

Mail este un alt tip de publicitate care este directă și utilizată în cea mai mare parte de întreprinderile mici pentru a ajunge cu succes la consumatori. În această publicitate tradițională, selectați un grup potențial de audiență și le trimiteți pamflete captivante folosind poșta melc.

Pentru a începe astfel de reclame, companiile trebuie să localizeze publicul și apoi să le trimită prin e-mail pliante care conțin ofertele profitabile. Mai mult, ei pot verifica ce fel de răspuns primesc în schimb de la public.

Din păcate, această publicitate nu mai este obișnuită și funcționează doar pentru afacerile locale. Versiunea digitalizată a publicității prin e-mail este publicitatea prin e-mail, în care clienții potențiali primesc e-mailuri de la companii care își promovează produsele și serviciile.

Televiziune

Publicitatea televizată este tipul de publicitate tradițională care este încă răspândită astăzi. Întrucât mass-media are o acoperire cuprinzătoare, companiile care se adresează unei piețe mari sau naționale o vor găsi ideală. Cu ajutorul vederii, sunetului și mișcării, aceste reclame sunt suficient de persuasive pentru a influența spectatorii să cumpere un produs sau să se aboneze la un serviciu.

Costul creării de reclame și achiziționării de sloturi pentru acestea la televizor este prohibitiv. De obicei, sloturile se vând în unități de secunde (20, 30, 60.) Mai mult, prețurile sloturilor depind de lungime, frecvență, ora din zi, emisiunea TV etc.

Radio

Radioul este unul dintre cele mai vechi tipuri de reclame și este încă foarte popular pentru a ajunge la populația țintă. În principal, dacă publicul țintă ascultă o anumită emisiune sau post, publicitatea constantă va avea șanse mari de a aduce noi consumatori.

Un dezavantaj al reclamei radio este că ajunge la o audiență numai prin sunet. Oamenii ar putea uita despre ce este anunțul, deoarece nu există vizual. De aceea, auziți deseori aceeași reclamă repetată pe posturile de radio. Fără un buget suficient pentru reclame frecvente la radio, nu vei obține rezultatele dorite.

OOH sau în aer liber

S-ar putea să fi dat peste panouri uriașe cu reclame uimitoare în timp ce conduceți pe o autostradă sau să fi văzut tezaurizare care conținea reclame în timp ce așteptați la oprirea autobuzului. Acestea se numesc publicitate în aer liber sau OOH (Out-Of-Home). Acestea le puteți vedea pe autobuze, metrou, taxiuri, saloane de aeroport etc.

Această publicitate tradițională a devenit digitalizată, iar transformarea a făcut-o, fără îndoială, mai de impact. Aceste reclame se concentrează de obicei pe imagini captivante cu text minim, astfel încât publicul să poată înțelege cu ușurință mesajul fără a fi nevoie să citească rânduri lungi. Aceste reclame pot fi destul de scumpe, în funcție de locație și de numărul de audiențe.

  Cum să exportați lista de vizionare Netflix în Firefox

Plasarea produsului

Gazda ta preferată bea cafea dintr-o cană cu numele de marcă imprimat? Acesta este un exemplu clasic de plasare a produselor. În această publicitate tradițională, companiile își pun produsele sau numele mărcii în emisiuni de televiziune, știri sau filme.

Uneori companiile doresc să ajungă discret la publicul țintă. În astfel de cazuri, ei optează pentru plasarea produsului în care numele produsului nu este menționat în mod explicit, dar spectatorii îl pot vedea. De exemplu, un film poate arăta personajele care iau cina într-un loc cu numele restaurantului vizibil.

Tipuri de publicitate: digitală

Publicitate cu plata-pe-clic (PPC)

Când căutați folosind orice cuvânt sau expresie pe un motor de căutare, este posibil să vedeți unele reclame care apar deasupra rezultatelor căutării organice. Aceste anunțuri sunt cunoscute ca PPC sau căutare plătită. Ar trebui să includeți anunțuri PPC în strategia dvs. de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) pentru a vă completa eforturile de a ajunge organic la public.

Pe lângă faptul că ajunge direct la publicul țintă, reduce costul publicității, așa cum trebuie să facă companiile doar dacă cineva face clic pe anunț. Cu toate acestea, companiile trebuie să participe la sume licitate pentru a câștiga poziția anunțului și a viza cuvintele cheie.

Odată cu creșterea rețelelor sociale, agenții de publicitate s-au mutat pe aceste platforme pentru a-și prezenta produsele și ofertele consumatorilor.

Platformele sociale precum Facebook și Instagram vă permit să filtrați audiența în funcție de țară, vârstă și preferință, astfel încât să nu trebuie să cheltuiți bani publicând unui public larg. Pe canalele sociale, există două tipuri de publicitate: reclame plătite și neplătite.

#1. Anunțuri neplătite: acestea sunt modalitatea organică de a atrage clienți prin care postați despre produsele, serviciile și ofertele dvs. prin intermediul contului sau al contului oficial al companiei.

#2. Anunțuri plătite: acestea sunt anunțuri sponsorizate pe care le văd oamenii în feedul lor în timp ce derulează.

Mobil/în aplicație

Publicitatea pe mobil a devenit cel mai comun tip de publicitate. Dacă utilizați un smartphone sau o tabletă cu conexiune la internet, trebuie să fi văzut aceste anunțuri. Aceste reclame pot apărea în timp ce verificați rețelele sociale, vizitați un site web, utilizați o aplicație sau jucați un joc.

În schimbul vizionarii reclamelor în aplicație, clienții primesc recompense din jocuri sau aplicații. Avantajul acestei reclame este că ajunge la clienți, indiferent unde se află. De asemenea, este posibil să vizați oameni în funcție de locația lor geografică și demografie.

Nativ

Publicitatea nativă îmbină conținutul publicitar cu conținutul site-ului web sau al aplicației mobile. Ajută la îmbunătățirea experienței de livrare a conținutului, deoarece anunțurile native nu interferează cu conținutul gazdă, iar cititorii pot rămâne în fluxul de citire.

Companiile vizează în principal bloguri și reviste profesionale și tehnologice pentru a-și găzdui anunțurile native. De exemplu, dacă parcurgeți conținut profesional în termeni contabili, probabil că veți experimenta conținut sponsorizat de la dezvoltatorii de software de contabilitate. Aici, acest conținut publicitar nu vă va întrerupe fluxul și este posibil să găsiți soluții de contabilitate utile pentru afacerea sau munca dvs.

  Cum să verificați dacă aveți un GPU dedicat

Video

Industria publicității digitale consideră reclamele video drept reclame premium, deoarece are potențialul de a vă aduce mulți globi oculari. Reclamele video sunt cuprinse între conținutul de pe YouTube, Vimeo, Metacafe, Dailymotion, Facebook, Twitter etc. Unele site-uri web monetizate pot afișa, de asemenea, anunțuri video înainte, între și după conținutul web.

Anunțurile video au suferit multe progrese, iar acum există anunțuri video intuitive. Înseamnă că consumatorii pot interacționa cu videoclipul și pot cumpăra produsele alese. Tehnologiile de realitate augmentată și de realitate virtuală influențează, de asemenea, reclamele video pentru a influența publicul să treacă prin canalul de vânzări.

Afişa

Un anunț grafic este un exemplu de anunț de înaltă tehnologie. Aici, companiile infuzează cercetări de marketing, redirecționarea consumatorilor și elemente vizuale pentru a-i convinge pe clienți să se aboneze sau să cumpere servicii sau produse.

Puteți afișa anunțuri grafice aproape oriunde, cu condiția ca mass-media să folosească un sistem de livrare de conținut online cu HTML acceptat sau alte limbaje de programare pentru site-uri web. Astfel, puteți livra eficient același anunț aceluiași client pe diferite site-uri web, videoclipuri YouTube, aplicații mobile, jocuri online, cărți electronice și multe altele.

Reclamele afișate se bazează foarte mult pe module cookie ale site-urilor web. Astfel, dacă clienții nu acceptă cookie-urile unei pagini web, devine greu să le difuzați anunțul grafic potrivit.

Publicitate podcast

Podcast-ul devine din ce în ce mai popular în rândul diferitelor categorii de vârstă și profesii. De asemenea, aplicațiile de top muzical precum Spotify și Pandora au secțiuni dedicate pentru podcasturi plătite sau gratuite. Astfel, podcastul este un mediu puternic pentru publicitatea digitală și este, de asemenea, relativ ieftin decât alte tipuri de publicitate, cum ar fi TV și radio.

Gazda podcastului își poate citi propriul scenariu, sau compania sponsor poate oferi un scenariu publicitar. Cea mai bună parte este că gazda leagă produsul sau serviciul pe care îl face publicitate cu conținutul podcastului. Prin urmare, patronii, urmăritorii și ascultătorii găsesc un motiv pentru a cumpăra sau a se abona la produsul sau serviciul promovat.

Buletin informativ

Buletinul informativ funcționează ca un e-mail de marketing informativ care servește următoarele scopuri:

#1. Ajută bloggerii de site-uri web să interacționeze cu patronii și urmăritorii lor prin comunicări săptămânale, bisăptămânale și lunare.

#2. Bloggerii și companiile pot personaliza conținutul newsletter-ului în funcție de alegerea utilizatorului. Vă permite să faceți clienții să simtă că alegerile lor contează pentru dvs.

#3. Buletinele informative creează o conștientizare a serviciilor și produselor pe care le vindeți. Astfel, publicul țintă continuă să vină în magazinul dvs. ca clienți repetați.

#4. Dacă clienților le place buletinul dvs. informativ, l-ar putea trimite către conexiunile lor, iar dvs. beneficiați de promovare gratuită prin gura în gură.

Cu toate acestea, veți avea nevoie de idei de buletine informative captivante și acționabile pentru a menține cititorii și consumatorii implicați.

Concluzie

Publicitatea ar putea face sau distruge produsele/serviciile tale. De asemenea, s-ar putea să vă coste foarte mult și este posibil să nu obțineți o rentabilitate suficientă a investiției (ROI). Astfel, aflați despre cele mai bune tipuri de publicitate de sus.

Apoi cercetați în continuare și stați cu echipa dvs. de publicitate pentru a alege cu înțelepciune forma și platforma de publicitate. Strategia dvs. ar trebui să urmeze conceptul de investiție minimă în publicitate și răspuns maxim din campaniile publicitare.

Acum că știți ce tipuri de anunțuri se potrivește produsului dvs., aflați despre instrumentele care vă ajută să creați videoclipuri și imagini publicitare.