14 cele mai bune aplicații Slack pentru a crește productivitatea

Folosiți aplicații slack, dar nu știți cum vă pot crește productivitatea? Iată câteva dintre cele mai bune aplicații slack special pentru productivitate, care pot fi utile.

Fără îndoială, Slack a devenit una dintre cele mai excepționale aplicații de comunicare și management de echipă. Milioane de utilizatori și sute de companii folosesc Slack ca aplicație de comunicare principală pentru a se conecta cu lucrătorii echipei de la distanță și diferite departamente.

Pentru a rula afacerea fără probleme, trebuie să vă concentrați pe mai multe aplicații care pot face conversațiile, discuțiile și sarcinile fără probleme. Cea mai bună caracteristică a aplicației Slack este că este ușor de integrat cu alte aplicații.

De la primirea de notificări despre proiecte, atribuirea de sarcini, urmărirea progresului, primirea de feedback și stabilirea termenelor limită, aplicația Slack cu integrările sale vă poate ajuta foarte mult. Cel mai bun este că nu trebuie să vă conectați la zece aplicații pentru a termina treaba.

În plus, este ușor să instalați pluginul din browserul web și să îl integrați cu Slack pentru a începe. Integrarile Slack sunt ușor accesibile și funcționează prin adăugarea de noi funcții, cum ar fi biblioteci de documente, panouri de flux de lucru, jocuri și chat-uri video.

Iată câteva dintre cele mai bune aplicații slack care pot crește productivitatea prin eficientizarea comunicării, alinierea sarcinilor, automatizarea rezultatelor, îndeplinirea obiectivelor și ajutându-vă să rămâneți conectat.

vineri

Ce face? – vineri este instrumentul de management pe care îl puteți folosi pentru șabloane, sfaturi și hack-uri de productivitate. Îi ajută pe utilizatori să dezordine calendarul și să depășească provocările semnificative. Scopul este de a crește productivitatea, urmărind în același timp comunicarea sincronă și asincronă.

Integrarea vineri vă ajută să lipiți locul de muncă în ordine, cum ar fi documente, chat, instrumente de management de proiect și HRIS. Va ajuta la integrarea instrumentelor dispersate, făcând comunicarea la locul de muncă mai accesibilă și este soluția perfectă pentru noii angajați.

Caracteristici

  • Recapitulare a sarcinilor săptămânale pentru a ajuta echipa să își îndeplinească sarcinile.
  • Obțineți rapoarte directe și actualizări fără a programa o altă întâlnire.
  • Împărtășirea sarcinilor de zi cu zi cu toată lumea pentru a eficientiza munca.
  • Rute de comuniune personalizabile, cum ar fi mementouri, întrebări și cadență.
  • Obțineți rapoarte convingătoare pentru părțile interesate fără a pierde timpul cu tendințele instantanee.
  • Rutine de lucru automatizate și planificatori pentru a intra instantaneu în legătură cu colegii.

Se poate integra Friday cu Slack pentru a eficientiza sarcinile și managementul proiectelor. Cu integrarea Slack, se pot automatiza actualizări regulate, cum ar fi sarcini săptămânale, întâlniri standup și multe altele. Este ușor să configurați vineri cu Slack, iar dvs. (împreună cu colegii dvs. de echipă) veți primi actualizarea în mod regulat.

Rădăcini

Ce face? – Rădăcini își propune să reducă epuizarea birourilor, să stimuleze colaborarea în echipă și să creeze o cultură a companiei mai solidă. Pluginul HR Slack este conceput pentru a ajuta angajații să-și eficientizeze sarcinile de zi cu zi și să crească productivitatea. Este o soluție excelentă de resurse umane pentru a vă asigura că puteți începe lucrul fără a investi în mai multe instrumente.

Caracteristici

  • Vine cu un sistem de onboarding care permite utilizatorilor să construiască un flux de lucru automat pentru a-și atribui automat sarcinile și pentru orientarea noilor angajați.
  • Urmăriți urmele fiecărui angajat și pregătiți-i pe angajați pentru un flux mai bun și un confort mai bun pentru Slack.
  • Urmăriți o organigramă pentru a înțelege liniile de comunicare și pentru a îmbunătăți vizibilitatea cu notificări Slack în timp real.
  • Ajutați echipa să rămână conectată și să creați legături cu grupurile interesate, subiecte care țin de apă și rulete de întâlniri.
  • Utilizați sondaje inteligente pentru implicarea angajaților și aflați ce pași puteți lua pentru a le îmbunătăți experiența.
  Cum să obțineți abonamentul de probă gratuită Spokeo

Roots sunt ușor de implementat, făcând utilizatorii să descarce, să instaleze și să configureze pluginul în câteva minute. Împreună cu aceasta, instrumentul care vine cu PTO nelimitat pentru aplicația Slack pentru a solicita, urmări, analiza și aproba utilizarea de către angajați.

luni.com

Ce face? – Integrarea Monday.com este considerată un plus ideal pentru platforma Slack. Oferă o comunicare perfectă pentru angajați, îi ajută să primească actualizări regulate, să sincronizeze conversațiile pe ambele platforme și să urmărească orice modificări în timp real. Scopul este să rămânem pe aceeași pagină pentru a lucra în echipă.

Caracteristici

  • Urmărește toate termenele limită și notifică instantaneu membrii echipei prin Slack direct.
  • Sincronizați automat datele, cum ar fi conversațiile și actualizările despre Slack pe monday.com.
  • Creați sarcini noi și atribuiți-le membrilor echipei instantaneu.

Integrarea monday.com poate ajuta echipa să lucreze fără efort unul cu celălalt, împărtășind progresul în timp real cu alții. Permite angajaților să schimbe statutul, să creeze noi sarcini, să notifice pe alții și să termine proiecte fără a pierde termenele limită.

Gogoașă

Ce face? – Considera Gogoașă ca un ghișeu unic pentru a intra în legătură cu angajații fără a aștepta pauzele de acuarelă. Este o modalitate de a vă bucura de cafea virtuală, discuții DEI și învățare între egali. Scopul este de a construi relații semnificative între angajați, de a simplifica colaborări și de a descoperi noi ritualuri în cadrul echipei.

Caracteristici

  • Ajută la menținerea confidențialității până când doriți să partajați sarcina sau evenimentul cu cineva ca canal.
  • Mesajele și notificarea sunt trimise celor pe care îi veți invita.
  • Acces gratuit la funcțiile Donut pentru angajați, cum ar fi trimiterea de invitații, sărbătorirea evenimentelor și discuții mai cool.
  • Vine cu mai multe funcționalități care sunt împărțite în două planuri plătite, cum ar fi planurile Premium și Standard.

Donut este ușor de lucrat pentru a aduce oamenii mai aproape. Facilitează o nouă conexiune, încurajează celebrarea reciprocă și automatizează conversațiile aleatorii. Cel mai bun lucru este că utilizatorii nu trebuie să-și compromită confidențialitatea pentru a face lucrurile.

HeyTaco

Ce face? – HeyTaco ajută angajatorii să construiască echipe la distanță mai fericite și mai puternice. Ajută la eficientizarea fluxului de lucru, nu vă faceți griji cu privire la recunoașterea membrilor echipei și vă distrați în timp ce lucrați împreună.

Caracteristici

  • Se poate dezvălui fluxuri de activitate pentru a vedea la ce lucrează echipa.
  • Mențineți și activați clasamentele pentru a primi și a oferi tacos angajaților.
  • Creează momente memorabile cu prietenii pe baza unor ocazii sau realizări speciale și oferă-le cadouri virtuale.
  • Ajută companiile să creeze o cultură bogată în recunoaștere pentru angajații lor, pentru a reduce costurile cu cifra de afaceri și a păstra membrii echipei.

HeyTaco este ușor de integrat cu Microsoft Teams și Slack; includeți emoji-uri atunci când trimiteți mesaje colegilor pentru a le arăta apreciere și laude pentru a le pune un zâmbet pe buze. În plus, vă permite să urmăriți toate activitățile echipei dvs.

Polly

Ce face? – Polly primește toate actualizările și le aduce în aplicația dvs. Slack, fie că este o întrebare mare sau o interogare minoră. Răspunde la toate întrebările instantaneu, fără să se încurce pe diferite platforme.

Caracteristici

  • Răspuns de 7-10 ori mai rapid și imediat decât formularul sau sondajul
  • Vine conceput special pentru Slack.
  • Luați decizii informate cu rezultate instantanee și vizualizate folosind fișierele de bază de date CSV.
  • Automatizarea sarcinilor repetitive cu check-in-uri săptămânale, agende de întâlniri 1-la-1, standup-uri zilnice și alte rutine.

Instrumentul Polly poate, de asemenea, amplifica diverse voci folosind feedback-ul structurat de jos în sus pentru a îmbunătăți experiența angajaților și pentru a obține controlul anonimatului pe subiecte sensibile.

  Îmbunătățiți-vă procesul de recrutare cu Talent Mapping [5 Templates]

Jibble

Ce face? – Considera Jibble ca instrument gratuit de urmărire a timpului Slack, care poate ajuta angajatorii să urmărească ceasul de intrare și de ieșire din timpul angajaților. Poate ajuta la vizualizarea foilor de pontaj simplificate și poate funcționa ca instrument de mesagerie. Soluția poate ajuta la descoperirea comenzilor care pot funcționa pentru companii pentru a începe.

Caracteristici

  • Urmăriți timpul angajaților cu comenzi oblice pentru a înțelege progresul lor.
  • Urmăriți jurnalele zilnice ale angajaților cu orele de salarizare, orele urmărite și intrările zilnice.
  • Vizualizați activități și proiecte pentru a urmări timpul și a verifica cine lucrează la ce modul.
  • Simplificați datele foii de pontaj cu jurnalele regulate, actualizările săptămânale și rezumatele zilnice fără a schimba aplicațiile.
  • Înțelegeți activitățile de proiect ale tuturor angajaților instantaneu în timp ce parcurgeți detalii.
  • Obțineți notificări instantanee și în timp real pentru a urmări activitățile angajaților, cum ar fi cronometrarea timpului, înțelegerea muncii lor etc.

Utilizatorii pot crea un cont Jibble, îl pot integra cu Slack, pot invita membri și pot începe să-l folosească.

Status Hero

Ce face? – Status Hero este un instrument cu sincronizare instantanee cu standup-uri automate și alinierea instantanee a echipelor. Pentru a obține rapoarte perspicace și concise, puteți rămâne asincron cu datele și înregistrările. Scopul utilizării Status Hero este de a înlocui întâlnirile îndelungate, întreruperile și atingerile de umăr.

Caracteristici

  • Este ușor să automatizați înregistrările zilnice cu setări personalizate, să trimiteți Slack, SMS-uri sau e-mailuri și să fiți conștient de fusul orar.
  • Urmăriți starea de sănătate a membrilor echipei dvs. în timp ce le urmăriți obiectivele, tarifele de check-in, solicitările și activitățile cu retro și raport 1:1.
  • Examinați activitățile angajatului instantaneu în fluxul de activități în timp real și check-in-uri din instrumentele de management de proiect, fără a schimba aplicațiile.

Este ideal pentru Microsoft Teams, Slack și e-mail pentru a face check-in și pentru a compila activități pentru a clarifica intențiile, realizările și blocanții. Scopul este de a ajuta echipele hibride și de la distanță din fusurile orare și fluxurile de lucru să obțină rapoarte, să partajeze feedback și să revizuiască membrii echipei.

Geekbot

Ce face? – Geekbot vă poate ajuta să desfășurați sondaje și întâlniri standup și să obțineți rapoarte zilnice despre Microsoft Teams și aplicațiile Slack. Scopul este de a economisi timp, de a obține rapoarte automate și de a transforma actualizările de rutină, împreună cu setarea frecvenței și a orei întâlnirilor standup.

Caracteristici

  • Menținerea rapoartelor bazate pe fusurile orare locale ale angajaților este ușoară, fără a-i solicita să primească raportul la miezul nopții.
  • Folosiți șabloane pentru a începe cu rapoarte, pentru a compila seturi de date, pentru a lucra în doar câteva clicuri și pentru a obține asistență live la îndemână.
  • Trimiteți un raport prietenos angajaților pentru a partaja rapoarte în timp real și amânați standup-ul pentru a obține un răspuns.
  • Este ideal pentru rapoarte de vânzări, standup-uri zilnice, momente de relație, note de întâlnire, feedback de echipă, personalități private 1 la 1, retrospectivă de echipă și multe altele.
  • Setați munca în echipă cu pilot automat pentru sarcini recurente, partajați răspunsuri, colectați sondaje, rulați standup-uri zilnice și postați actualizări pe Microsoft Teams și Slack.

Geekbot ajută și la obținerea de răspunsuri de la Microsoft Teams și Slack.

Workast

Ce face? – Workast își propune să organizeze munca pentru echipele de pe Slack în timp ce delegă sarcini, eficientizează procesele, desfășoară întâlniri, gestionează proiecte și crește vizibilitatea sarcinilor membrilor echipei. Este ușor să instalați Workast cu câteva clicuri și să începeți să colaborați cu membrii echipei.

Caracteristici

  • Mementouri și notificări instantanee în Slack, fără a vă supraîncărca instrumentele.
  • Colaborați cu membrii echipei fără parole separate, invitații sau conturi noi.
  • Creați sarcini pe Slack cu ușurință și capturați starea instantaneu.
  • Obțineți vizibilitate asupra sarcinilor atribuite membrilor echipei, realocați resursele către sarcini și urmăriți-le.
  Startup-urile nontech au strâns milioane și Mac-uri Apple M3 în octombrie 2023

Workast a făcut ușoară urmărirea și capturarea detaliilor de lucru pe Slack prin panouri, liste, cronologie și calendare. Ajută utilizatorii să creeze fluxuri de lucru unice și să eficientizeze sarcinile prin e-mailuri, sincronizare calendar, generator de flux de lucru, webhooks și API, Zapier și formulare.

Gamă

Ce face? – Gamă permite utilizatorilor să își urmărească angajații din Slack fără a comuta între aplicații. De la check-in la check-out, poate acoperi toate caracteristicile importante. Dacă v-ați sâcâit echipa cu privire la toate sarcinile și actualizările, cel mai bine este să alegeți Range, care va elimina nevoia de a trimite mesaje echipei.

Caracteristici

  • Setați un memento pentru a urmări sarcinile fără a intra în faza de microgestionare.
  • Obțineți actualizări puternice de stare pentru a obține rezultate productive, concentrate și conectate.
  • Scrieți check-in-uri rapid și într-un ritm mai rapid, indiferent de sarcinile la care lucrează echipa dvs.

Este ușor să vă conectați cu Slack; vizitați setarea de integrare, setați Slack, conectați Slack și Range, urmați pașii necesari și începeți să vă bucurați de integrare.

PigeonBot

Ce face? – PigeonBot este un instrument grozav de integrare cu Slack fără a-ți afecta membrii echipei. Este ușor de utilizat comenzile /email pentru a trimite e-mailuri prin Slack pentru a discuta orice sarcină și a rămâne concentrat. Faptul este că angajații urăsc să primească mesaje Slack pentru fiecare sarcină.

Caracteristici

  • PigeonBot ajută la evitarea distragerii atenției cu e-mailurile prin Slack, care pot simplifica sarcinile pentru echipă.
  • Trimiteți și primiți ping-uri de e-mail direct pe Slack fără a schimba aplicația.

Cel mai bine este să trimiteți un e-mail compilat cu toate sarcinile și să îl duceți mai departe de acolo. PigeonBot gestionează e-mailurile cu ușurință pentru echipă, fără a comuta între Slack și e-mail (pentru a verifica orice actualizări noi).

Bonus

Ce face? – Bonus integrările funcționează bine cu Slack, ajutând membrii echipei să colaboreze și să comunice eficient. Utilizatorii se pot alătura canalului de recunoaștere pe Slack pentru a cunoaște statutul angajatului și al colegilor lor. Oferă fluxuri live ale angajaților la fiecare pas pe parcursul zilei de lucru.

Caracteristici

  • Ajută la creșterea angajamentului cu membrii echipei fără a părăsi Slack.
  • Construirea unei echipe mai puternice și creșterea recunoașterii în rândul membrilor, managerilor care raportează direct, colegilor și alții.
  • Promovarea valorilor de bază ale afacerii prin comunicare și colaborare este un bonus.
  • Actualizările regulate despre zile de naștere și ocazii asigură că toată lumea poate sărbători evenimentul împreună.
  • Funcție de notificare automată în Slack, fără eforturi suplimentare pentru manageri sau lideri.

Bonus trimite recunoaștere membrilor echipei printr-o simplă comandă/dare ca mod de a câștiga realizarea, a obține premii și a primi un bonus.

Sondaj simplu

Ce face? – Sondaj simplu este un instrument de integrare nativ și simplu pentru Slack, care vă poate ajuta să vă conectați cu colegii în câteva minute. Este ușor să creezi un sondaj folosind comanda /poll, astfel încât alții să poată vota.

Caracteristici

  • Creați sondaje anonime pentru a ascunde pentru a vedea cine a votat cu ce ușurință.
  • Configurați sondaje recurente în funcție de săptămână, zi sau lună.
  • Limitați votul la un vot de persoană sau la voturi multiple, conform cerințelor dvs.
  • Creați sondaje cu mai multe întrebări pentru a facilita cunoașterea experienței angajatului.

Concluzie

Acestea fiind spuse, sperăm că puteți profita de această listă și vă puteți crește productivitatea instantaneu. Aceste aplicații și integrări vă vor ajuta să obțineți cele mai bune rezultate, să creșteți retenția și să facilitați colaborarea fără a compromite calitatea.

Puteți, de asemenea, să vă uitați la aceste aplicații de productivitate dacă sunteți lucrător la distanță.