14 Cel mai bun software (tehnologie juridică) pentru firmele de avocatură în 2022

Soluțiile de tehnologie juridică ajută profesioniștii în drept sau firmele să simplifice procesele și să se concentreze pe procedurile de caz, nu pe sarcinile de birou.

Deoarece majoritatea industriilor trec prin transformare digitală, de ce ar trebui lăsată în pace piața legală? În schimb, procesele juridice pot beneficia mai mult de produse software bazate pe tehnologie, cum ar fi căutări automate de referințe de cazuri, informații despre experții adversi, foi de pontaj bazate pe AI etc.

Descoperiți cele mai bune soluții de proces juridic din clasă bazate pe practici avansate de dezvoltare de software și tehnologie AI/ML.

Un produs tehnologic care face procesele legale mai eficiente, profitabile, conforme și mai sigure. Face acest lucru prin infuzarea practicii juridice cu tehnologia software, inteligența artificială (AI), managementul bazelor de date de învățare automată (ML), analiza datelor mari, blockchain și protocoalele de securitate a datelor.

În firmele de avocatură convenționale, personalul petrece mai mult timp pe munca de birou neproductivă decât ceea ce contează pentru firmă, semnând mai mulți clienți și câștigând cazuri. Aplicațiile digitalizate asigură că avocații și asistentii juridici investesc mai mult timp în cazuri și clienți.

Soluțiile software avansate pentru profesioniștii din domeniul juridic permit, de asemenea, firmelor de avocatură micro, mici și mijlocii să se dezvolte prin valorificarea celei mai noi tehnologii, deoarece mulți furnizori de soluții de tehnologie software juridică au venit cu pachete de abonament care sunt accesibile și scalabile.

#1. Instrumentele de flux de lucru juridice vă ajută să eliminați erorile umane din documentele dumneavoastră juridice și din procedurile de caz. Prin urmare, aveți mai mult timp pentru a vă ocupa de clienți și de cazurile acestora, mai degrabă decât de a remedia erorile.

#2. Protecția datelor clienților este o sarcină dificilă în practicile juridice convenționale. Este foarte posibil ca cineva să fure sau să copieze datele clienților pentru a obține un avantaj în orice puncte de contact, cum ar fi copyshop-uri, tribunale etc. Puteți evita astfel de posibilități trecând la un sistem digital de procesare a documentelor.

#3. Majoritatea firmelor juridice trebuie să angajeze echipe de parajuriști doar pentru a urmări schimbările legislative care au loc la nivel mondial. Este o cheltuială de capital uriașă. Puteți investi într-un software accesibil pentru informații juridice și puteți evita costurile mari ale personalului inutil.

#4. Cazurile juridice includ mii de referințe la coduri penale, citări de cazuri istorice, documente juridice, documente administrative, note de experți etc. Compilarea lor într-un singur loc într-un mod fără dezordine necesită multe ore facturabile. În schimb, gestionați toate referințele de caz și fișierele într-un software centralizat și accesați-le online de pe un smartphone sau laptop.

Acum că aveți o înțelegere de bază a modului în care software-ul și industria juridică funcționează împreună, este timpul să învățați aplicațiile principale de mai jos:

Clio

Puteți gestiona, crește și adăuga valoare firmei dvs. de avocatură fără efort, cu o serie de instrumente de la Clio. Fie că este vorba despre gestionarea practicilor de avocatură, clienți noi și existenți, integrarea clienților și gestionarea documentelor, obțineți totul într-un singur software securizat bazat pe cloud.

Tot ce aveți nevoie este o conexiune de încredere la internet și un computer cu un browser web pentru a rula Clio. Astfel, nu contează ce dispozitiv utilizați. Fiecare dispozitiv este acceptat de la distanță sau de la birouri. Prin urmare, vă devine ușor să vă integrați în era transformării digitale folosind acest instrument de tehnologie legală.

  Înțelegerea instrumentelor IaC: AWS CDK vs. Terraform

Clio oferă două software diferite pentru firme juridice mici, mijlocii și mari. Acestea sunt Clio Manage pentru sarcinile de bază ale unei firme juridice, cum ar fi gestionarea cazurilor, facturarea, managementul sarcinilor, informații despre firma de avocatură, analiza datelor etc. Pe de altă parte, Clio Grow este pentru clienți, managementul relațiilor, procesarea și managementul documentelor, numirea. rezervare etc.

Everlaw

Everlaw este un instrument de management juridic online. Corporațiile, firmele de avocatură, agențiile guvernamentale, autoritățile de aplicare a legii de stat și locale etc., îl folosesc pe scară largă pentru activități juridice complexe. Instrumentul Everlaw este specializat în descoperirea electronică.

Descoperirea electronică înseamnă identificarea, investigarea datelor stocate electronic, colectarea de informații despre dovezi electronice, etichetarea documentelor și așa mai departe. Modulul e-descoperire al Everlaw vine cu funcții avansate, cum ar fi capabilități de căutare inteligente și apelarea documentelor de caz relevante folosind un motor de predicție.

În plus, există un ecran multitasking unde avocații și anchetatorii pot vizualiza toate documentele legate într-un formular de grup. În plus, vă oferă libertatea tehnologiei de căutare prin drag-and-drop. Puteți pur și simplu să trageți filtre de căutare precum clientul, membrul echipei, evaluarea documentului, tipul documentului, limba documentului etc., pentru a obține documentele de caz potrivite.

Mai mult, soluția de tehnologie legală Everlaw vine cu codare predictivă și AI/ML. Aceste caracteristici permit instrumentului să devină mai inteligent pe măsură ce dumneavoastră și întreaga firmă de avocatură interacționați cu aplicația.

Filevine

Filevine este o altă soluție software premium, de încredere și de încredere pentru fraternitatea juridică. Este o aplicație găzduită în cloud care poate fi implementată folosind un browser de site compatibil în câteva minute.

Prin urmare, firma dvs. nu trebuie să piardă timp cu configurarea software-ului, configurarea serverului, abonamentele la centrele de date și așa mai departe. Un alt punct notabil este că Filevine utilizează platforma cloud Amazon Web Services (AWS) pentru un timp maxim de funcționare a instrumentului și acces ușor de oriunde.

Caracteristicile de bază ale acestui instrument sunt:

  • Centre de date conforme cu HIPPA și SOC 2 Type II pentru securitate maximă a datelor de caz
  • Gestionarea sarcinilor și a termenelor limită
  • Instrumente de comunicare pentru clienți, avocați, martori, experți și furnizori de servicii medicale
  • Înregistrare conversație
  • Management de proiect
  • Notificări de actualizare a cazurilor pentru clienți

Diverse firme de avocatură, practicieni de drept individuali, asociații de avocatură și societăți de avocatură preferă acest instrument, deoarece oferă personalizări la nivel înalt. Astfel, nu mai pierdeți timp prețios și ore de practică testând software-ul de management legal aleatoriu. În schimb, echipa Filevine vă oferă un instrument personalizat doar pentru echipa dvs. și livrat pe cloud.

Caseta de bifat

Caseta de bifat este un instrument renumit bazat pe web pentru automatizarea proceselor de afaceri fără cod prin aplicații web. De asemenea, are un potențial egal de a transforma orice firme juridice sau afaceri care se ocupă de diverse sarcini repetitive.

Folosind această soluție de tehnologie legală pentru automatizarea proceselor, puteți oferi clienților dumneavoastră servicii de consultanță de înaltă calitate. În plus, puteți construi aplicații dedicate pentru clienți pentru a vă îmbunătăți relațiile de afaceri.

În plus, puteți reproiecta proiectele legale cu taxă fixă ​​și marjă redusă în unele profitabile, mărind capacitatea echipei dvs. de a închide proiecte mai rapid prin automatizare. În cele din urmă, unele dintre cele mai utile instrumente pe care le puteți folosi pe această platformă sunt formularele inteligente, motoarele de calcul, transcrierile, automatizarea documentelor, tablourile de bord etc.

Puternic

Când vă extindeți afacerea cabinetului de avocatură pentru a găzdui mai mult de o sută de clienți, ar putea deveni o adevărată provocare să comunicați cu aceștia. Aici vine Puternicun portal online bazat pe web pentru partajarea fără efort de actualizare a cazurilor cu deținătorii de garanții, furnizorii de servicii medicale, experții, clienții și finanțatorii.

  Instrumentul de automatizare IT potrivit pentru tine

Vă economisește o mulțime de bani pe care, altfel, trebuie să-i cheltuiți pentru angajarea de parajuriști suplimentari pentru a discuta actualizările cazurilor cu clienții. Mighty vă eliberează parajuriștii existenți, astfel încât aceștia să se poată concentra pe cazuri active sau potențiale noi cazuri.

Caracteristica sa cheie este o platformă online în care clienții pot verifica starea cazului, pot încărca fișiere, pot solicita actualizări etc. În plus, se integrează și se sincronizează cu alte instrumente tehnologice legale precum Filevine, Clio, MyCase etc.

Institutul de experti

Institutul de experti este un loc popular pentru aprovizionarea cu servicii de experți (căutare de experți, clinici de caz etc.) pentru cazuri juridice și aplicații bazate pe tehnologie pentru practicieni și firme juridice. De exemplu, avocații se pot abona la aplicațiile Expert Institute, cum ar fi:

  • Managementul de caz pentru consultarea experților, colectarea de informații și acumularea de date pentru a vă consolida cazul.
  • Expert Radar care vă oferă informații despre profesioniști experți angajați de contraparte
  • Rețeaua de transcriere vă oferă acces la stenogramele experților existente în cazuri similare.

Dimpotrivă, dacă ești expert în domeniul tău și vrei să câștigi bani analizând cazuri, te poți înscrie în Expert Institute sau poți fi plătit zilnic, de la caz la caz.

Timp de Ping

Liderii IT, managerii de firme și liderii financiari au folosit Timp de Ping pentru o lungă perioadă de timp pentru a înregistra timp, pentru a produce foi de pontaj, pentru a factura clienților fără efort și pentru a le face afacerile să crească. Este timpul să mutați activitatea de cronometrare a firmei dvs. de avocatură la Time by Ping, mai degrabă decât să o faceți manual.

Ori de câte ori avocații, personalul juridic și angajații parajuriști lucrează la ceva legat de un caz, programarea AI a instrumentului captează automat timpul și munca și le clasifică și ele.

În plus, poate urmări eficient activitățile din aplicațiile care rulează pe computerele dumneavoastră Windows și leagă sarcina la cazul sau clientul corespunzător. Acest instrument extraordinar de cronometrare a tehnologiei juridice poate urmări aplicațiile de gestionare a cabinetelor de avocatură, Microsoft Word, Outlook, Google Chrome, site-urile web de cercetare de cazuri și multe altele.

Practică Pantera

Dacă echipa sau firma dvs. de profesioniști juridici se concentrează pe vătămare corporală, faliment, planificare succesorală, drept penal, divorț, litigii etc., trebuie să încercați Practică Pantera. Multe firme de avocatură mici, mijlocii și mari preferă acest software de management juridic pentru interfața sa simplă și intuitivă cu utilizatorul (UI).

Este o aplicație bazată pe web și, prin urmare, puteți rula aplicația pe majoritatea computerelor. Caracteristicile de bază includ:

  • Management de caz
  • Managementul documentelor
  • Managementul contactelor
  • Calendarare și înregistrare
  • Urmărirea timpului, facturare și facturare

În plus, pentru mobilitate și lucru la distanță, există aplicații pentru Android și iOS. Astfel, vă puteți sincroniza munca de la computer la smartphone și puteți accesa fișierele de caz în timp ce faceți naveta.

Cazul meu

Diverse firme de avocatură și practicieni profesioniști în drept folosesc Cazul meu soluție de management juridic pentru a efectua fluxuri de lucru zilnice ale cazurilor juridice și pentru a comunica eficient cu clienții lor de afaceri. Aplicația bazată pe cloud oferă, de asemenea, funcționalități benefice, cum ar fi programarea întâlnirilor cu clienții și contabilitatea.

De asemenea, oferă funcții standard, cum ar fi gestionarea documentelor de caz, menținerea digitală a timpului în scopuri de facturare, înregistrarea dosarelor și gestionarea contactelor de afaceri. În plus, există funcționalități de sincronizare a programului și a calendarului care permit practicienilor în drept, asistentilor juridici și clienților să colaboreze la un caz activ.

  17 cele mai bune grade de marketing online pentru a aplica acum

CosmoLex

Dacă sunteți în căutarea unei soluții centralizate de gestionare a cazurilor juridice pentru a elimina duplicatele, intrările duble și cultura de lucru asociată, puteți încerca CosmoLex. Este o aplicație web găzduită în cloud, deci nu este necesară configurarea.

Unele dintre caracteristicile sale proeminente sunt:

  • Captarea timpului și a cheltuielilor
  • Factură prin e-mail în lot și facturare cu un singur clic
  • Cabinet de Avocatură Contabilitate
  • Contabilitate legală de încredere
  • Managementul documentelor de caz
  • Portal web securizat pentru clienți
  • Calendarul cazurilor și managementul sarcinilor

De asemenea, taxa vă face sarcinile mai ușoare prin integrarea cu instrumente terțe precum Google Drive, Dropbox și WeTransfer.

Materia rachetei

Materia rachetei este încă un alt instrument popular și robust de gestionare a practicii juridice pentru chestiuni juridice și cazuri de toate tipurile. De asemenea, instrumentul este perfect pentru orice dimensiune a entităților juridice, cum ar fi practicieni juridici individuali, firme de avocatură mari, firme mijlocii și așa mai departe.

Acesta aduce toate următoarele programe într-o singură aplicație:

  • Cronometrare și foi de pontaj
  • Procesarea automată a documentelor
  • Managementul contactelor juridice
  • Management de caz
  • Sarcini, programe și calendare
  • Colaborare și aplicații pentru smartphone

Acest instrument de tehnologie legală este singurul software de care aveți nevoie pentru a rula un proces legal de afaceri. Astfel, economisiți aplicații, personal suplimentar, documente și alte componente care măresc cheltuielile de capital ale firmei dumneavoastră.

Smokeball

Introduceți productivitatea, organizarea și profitabilitatea mutându-vă managementul proceselor legale la Smokeball. Instrumentul are toate piulițele și șuruburile necesare pentru domenii juridice precum dreptul familiei, planificarea succesorală, vătămarea personală, dreptul afacerilor, litigii civile, dreptul penal etc.

Modulul său de productivitate vă prezintă procesarea automată a documentelor, asamblarea documentelor, urmărirea timpului pentru facturare precisă, semnături electronice, portaluri pentru clienți etc. Pe de altă parte, modulul Organizare se concentrează pe procesul legal de bază, cum ar fi fluxurile de lucru, sarcinile, formularele, e-mailurile, managementul cazurilor și calendarul legal.

În cele din urmă, utilizați modulul Profitabilitate pentru a achiziționa noi clienți, a colecta informații despre date și instrumente de facturare, pentru a gestiona conturile clienților și pentru a integra Smokeball cu alte aplicații de afaceri.

Filele3

Filele3 Instrumentul de tehnologie juridică oferă informații financiare, management de cazuri și management de practică pentru firmele de avocatură mici și mijlocii din majoritatea domeniilor de practică juridică. Le permite practicienilor în drept să-și gestioneze problemele de caz și programele întâlnirilor cu clienții. În plus, fiind un profesionist juridic, vă puteți urmări timpul și factura dintr-un sistem centralizat.

Mulți avocați și avocați regretă adesea că își fac subfacturarea clienților, deoarece cronometrarea manuală și producția de pontaj vin cu erori umane. De asemenea, puteți uita câteva sarcini mici legate de caz. Dacă utilizați Tabs3, modulul Timer urmărește cu acuratețe toate sarcinile asociate cazurilor sau clienților și le facturează automat.

TimeSolv

TimeSolv a fost o alegere populară de instrument de facturare pe cloud pentru multe profesii precum contabili, arhitecți, consultanți în tehnologie, liber profesioniști etc. Din fericire, instrumentul a intrat și pe piața practicienilor în drept și a firmelor de avocatură.

Taxa integrează facturarea cu proiecte și sarcini legale. Prin urmare, de îndată ce echipa dvs. închide un caz, TimeSolv generează automat o factură. Nu mai pierdeți venituri din cauza întârzierii facturării și a clienților care nu au termene limită de plată.

Cuvinte finale

Ați aflat despre cele mai bune instrumente de tehnologie juridică care au câștigat competiția pe piață și ar trebui să vă fie mai ușor să alegeți unul. Puteți compara toate caracteristicile de bază și propunerea unică de vânzare a software-ului în tendințe pentru practicieni în drept.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de șabloane de documente juridice pentru afacerile care contează pentru dvs.