12 strategii de marketing pe LinkedIn pentru o creștere și implicare explozivă

LinkedIn este platforma profesională ideală pentru companii și afaceri. Îl folosești corect pentru marketing?

Dar dacă observi, în ultima vreme, a existat o schimbare uriașă în lumea LinkedIn. LinkedIn nu mai este singura platformă profesională. Există prea mult conținut personal și branding personal vizibil și pe LinkedIn.

Cel mai bun lucru despre LinkedIn este că din ce în ce mai mulți oameni îl folosesc pentru a-și comercializa abilitățile. Indiferent dacă este o persoană fizică sau o firmă, ei generează venituri destul de bune prin LinkedIn. Înainte de a începe să folosim corect LinkedIn, să înțelegem importanța LinkedIn în lumea de astăzi.

Importanța LinkedIn în marketingul epocii moderne

Odată cu apariția LinkedIn, am revoluționat complet modul în care ne conectăm, întâlnim oameni, ne conectăm și ne promovăm în lumea de astăzi. S-a dezvoltat într-un instrument crucial atât pentru oameni, cât și pentru companii, deoarece este o platformă dinamică de rețele sociale, concepută special pentru profesioniști. Vă oferă un număr „N” de oportunități de a vă prezenta în fața unor oameni din medii profesionale variate.

Specialiștii de marketing pot poziționa cu bună știință produsele sau serviciile pe care le vând în fața publicului adecvat, utilizând instrumentele sofisticate de direcționare ale LinkedIn, crescând probabilitatea de succes. Acesta acționează ca un centru virtual pentru comunitățile profesionale, unde puteți avea discuții profunde, vă puteți alătura unor grupuri pentru domeniul dvs. și puteți deveni un lider de gândire.

Construirea unei rețele dinamice și robuste aici pe LinkedIn se va ocupa de toate nevoile dvs. de marketing. În plus, partajarea conținutului LinkedIn oferă o platformă excelentă pentru promovarea conținutului interesant și educațional. LinkedIn vă permite să vă prezentați cunoștințele și să vă beneficiați de conexiunile prin postări, imagini sau prezentări.

Dacă este folosit cu atenție în avantajul dvs., vă poate încuraja un maximum de conexiuni, ducând și afacerea dvs. la un nivel complet diferit. Cu potențialul său imens, să ne uităm în continuare la unele dintre cele mai bune strategii de marketing.

În primul rând, să fim clari. Un plan de marketing eficient LinkedIn nu poate fi realizat cu o formulă magică sau cu o listă de bifă. Cu toate acestea, niciun site de social media nu oferă autorilor de conținut atât de multe posibilități de conversie și clienți potențiali ca LinkedIn.

Dezvoltarea tehnicilor de succes pentru marketing pe LinkedIn vă poate afecta semnificativ capacitatea de a vă îndeplini obiectivele profesionale. Iată câteva strategii la care să te gândești și să acționezi pentru a maximiza potențialul acestei platforme robuste.

Creați și optimizați pagina de profil a companiei

O pagină excelentă a companiei LinkedIn este o alegere inteligentă de marketing care poate crește recunoașterea mărcii și poate extinde afacerea existentă. Atrageți atenția asupra identității afacerii dvs. reflectând-o într-un logo al companiei profesional, dar prietenos și într-o imagine de profil atrăgătoare.

Distribuiți informații periculoase, cum ar fi informații despre companie, piese de lider de gândire și imagini captivante, pentru a vă demonstra cunoștințele. Implicarea ta va crește drastic prin publicarea constantă a actualizărilor, răspunsul la comentarii și promovarea conversațiilor perspicace.

Paginile de prezentare vă ajută să vă mențineți marketingul direcționat către grupul demografic adecvat pentru organizațiile mai mari. Încercați să le pregătiți pentru diverse proiecte ale companiei.

  Pierderea auzului: Cât de tare este prea tare?

Indiferent de obiectivele pe care le aveți, asigurați-vă că creați o pagină completă a companiei LinkedIn care utilizează fiecare filă și domeniu relevant. Veți fi într-o poziție de comandă pentru a stabili relații cu profesioniști și pentru a găsi perspective de afaceri interesante dacă profilul dvs. de companie LinkedIn este optimizat. Asigurați-vă că nu lăsați pagina companiei dvs. să se usuce. Pentru asta, platforma recomandă actualizarea pozei de profil de două ori pe an.

Cunoașteți și vizați publicul potrivit

Publicul de pe LinkedIn este foarte bine vizat. Conexiunile tale directe vor fi inițial cele care vă privesc prima lucrare, dar pe măsură ce încep să interacționeze cu ea, conexiunile lor vor începe să devină conștiente atât de abilitățile tale, cât și de conținutul pe care îl oferi.

Dar acesta este doar începutul. Este esențial să înțelegeți cine se află exact în publicul dvs. țintă și tipul de conținut pe care doresc să îl găsească pe Pagina dvs. LinkedIn. Folosind LinkedIn Analytics, puteți afla informațiile demografice ale publicului țintă.

Creați conținut suficient de profitabil încât să vă atragă publicul spre dvs. Îți va îmbunătăți acoperirea și îți va câștiga câțiva adepți suplimentari. Aflați ce caută și începeți să le oferiți ceea ce este necesar. Mai important, fă-o cât mai repede posibil, deoarece publicul poate fi un atu de aur în călătoria ta de marketing.

Conectați-vă cu oamenii potriviți pentru a construi relații

Conectarea cu oamenii potriviți pentru a vă îmbunătăți abilitățile de marketing este nevoia momentului. Evidențiați interesele și valorile comune, răspundeți la comentariile lor în secțiunea de comentarii și faceți-le cu adevărat să arate că aveți o dorință puternică de a vă conecta. Oferă-ți cunoștințele despre subiecte ținând o discuție și, în mod similar, cunoaște-le pe ale lor.

Autenticitatea și bunătatea merg la o distanță destul de mare în construirea conexiunilor și a încrederii. De asemenea, îi puteți întreba în comentariile dvs. ce tip de conținut doresc în continuare și puteți aduna interes în legătură cu nevoile lor. Vă va ajuta să vă îndreptați spre creștere, atât profesional, cât și personal.

În timp ce faci asta, ține cont de un lucru. Nu este vorba întotdeauna de a menține contactul sau de a păstra legătura, ci și de a vă hrăni relația cu publicul. Cereți-le pentru o conversație sau o conversație virtuală la o cană virtuală de cafea și vedeți cum se dezvoltă relația. Rețeaua pe termen lung se dovedește a fi demnă de echilibrul tău profesional.

Promovați-vă pagina LinkedIn folosind LinkedIn Ads

O tehnică puternică pentru a vă promova pagina LinkedIn și a vă dezvolta rețeaua profesională este reclamele LinkedIn. Vă puteți spori vizibilitatea și vă puteți conecta cu publicul vizat cu soluții de publicitate vizate. Folosiți elemente vizuale atrăgătoare pentru a deveni rapid vizibile pentru publicul în cauză. Faceți reclamele dvs. atractive și captivante pentru a genera mai mult trafic.

Direcționarea acestora pe baza detaliilor precum zonă, industrie și interese ar asigura ca specialiștii potriviți să vă vadă anunțurile. Stabiliți un buget care să fie acceptabil pentru obiectivele dvs. și monitorizați în mod frecvent succesul campaniilor dvs. de publicitate. Oferind date esențiale despre afișări, clicuri și conversii, statisticile LinkedIn vă pot ajuta să vă actualizați drive-ul.

Rețineți că LinkedIn apreciază foarte mult autenticitatea, așa că asigurați-vă că publicitatea dvs. este exactă și autentică. Prin folosirea eficientă a reclamelor LinkedIn, vă puteți construi marca, vă puteți dezvolta rețeaua și puteți profita de noi oportunități.

Aceasta este una dintre cele mai subestimate strategii. Este esențial să creați și să postați conținut care are legătură cu domeniul dvs. de expertiză. Altfel, doar copiați și lipiți învățarea și valorile altcuiva. Postarea de conținut pe LinkedIn în nișa dvs. este cea mai bună modalitate de a fi autentic și de a implica spectatorii în obținerea de informații profunde și perspicace.

  M3ter a strâns 14 milioane de dolari, iar Dropbox a concediat 500 de persoane

Fii tu însuți și încearcă să scrii într-un stil din care publicul tău să învețe și să implice cel mai mult. Niciodată să nu vă fie rușine să scrieți și să postați ceea ce credeți că este corect și, de asemenea, să injectați puțin umor în el. De asemenea, să faci eforturi suplimentare pentru publicul țintă nu strică niciodată.

În plus, puteți răspunde publicului și spectatorilor postărilor dvs. pentru orice întrebări sau discuții de care sunt interesate ambele părți. În acest fel, rețeaua dvs. crește și, odată cu aceasta, o oportunitate de a vă prezenta într-un mod mai organizat. se deschide în fața diverselor persoane.

Fii activ în grupurile LinkedIn

Grupurile LinkedIn oferă o oportunitate fantastică de a vă stimula campaniile de marketing și de a interacționa cu un public țintă. Activitatea ta în rândul acestor comunități poate avea un impact pozitiv atât asupra mărcii tale personale, cât și asupra rețelei profesionale. În loc să folosiți grupurile ca mijloc de auto-promovare, tratați-le ca comunități.

Acordați atenție celorlalți, stimulați răspunsuri semnificative și oferiți sfaturi perspicace. Câștigi credibilitate și încredere participând activ la conversații, ceea ce atrage oamenii către profilul și compania ta. Oferiți-le articole informative, informații actualizate de piață și resurse utile, deoarece mulți se alătură unor grupuri care caută cunoștințe relevante.

Construiți relații cu ceilalți membri ai grupului observând conținutul acestora și răspunzând la acestea. Pe măsură ce participați și rămâneți activ mai des în grupurile LinkedIn, vă puteți dezvolta rețeaua, vă puteți prezenta expertiza și puteți crea noi perspective de afaceri. De asemenea, vă puteți implica în activități dacă sunt organizate de grup și vă puteți conecta cu oameni în timp ce le faceți.

Fii consecvent cu postarea de conținut

Este foarte recomandat să creați și apoi să respectați un program de postare după convenția dvs. Programul tău poate fi ceva asemănător cu postarea zilnică, în zile alternative, trei zile pe săptămână sau numai în weekend. Dar când ai un program fix, publicul tău va rămâne intact pentru ca conținutul tău să fie publicat și va lua notițe din acesta.

Compania LinkedIn recomandă să postezi o dată sau de două ori pe zi. Dacă sună prea mult, gândește-te să postezi cel puțin de trei ori pe săptămână. Acest lucru va crește de două ori interacțiunea cu conținutul dvs. Postați des în acele momente după ce v-ați dat seama când este ideal să faceți acest lucru. Publicul tău va începe să se aștepte la conținut nou de la tine în mod regulat.

Includeți în mod regulat imagini, videoclipuri, grafice, o combinație a celor două sau o combinație a tuturor acestora. Acest lucru va genera un sentiment de curiozitate în audiență pentru că dorește mereu să afle mai multe prin strategiile tale de postare. Combinarea diferitelor formate de conținut funcționează ca o magie pe LinkedIn.

Utilizați LinkedIn Pulse pentru a partaja conținut în format lung

Partajarea conținutului de lungă durată pe LinkedIn Pulse vă va ajuta cu eforturile de marketing pe LinkedIn. Îl poți folosi pentru a comunica cu publicul țintă, pentru a-ți arăta cunoștințele și pentru a te stabili ca o autoritate în industria ta.

Pentru a îmbunătăți impactul scrisului dvs., rețineți să vă concentrați pe oferirea de valoare cititorilor dvs. Pentru a-i determina pe utilizatori să dea clic și să citească informațiile dvs., creați titluri și introduceri interesante. Vă permite să vă demonstrați prea ușor expertiza într-un anumit domeniu.

Găsiți cel mai bun moment pentru a posta pe LinkedIn

Piața țintă pentru marca dvs. anume va determina cea mai bună perioadă de postare, mai ales atunci când publicul este cel mai probabil să fie online și disponibil pentru vizionare și interacțiune. Oriunde în fereastra de la 10:00 la 11:00 este un moment bun pentru a începe, dacă abia începi să postezi.

  Cum să încărcați Xbox Custom Gamerpic

Luați în considerare rutinele de bază și obiceiurile de lucru ale industriei dvs. Dorm sau se trezesc devreme? Încercați să le atrageți atenția atunci când sunt cei mai ocupați. Scrierea și postarea conținutului la o oră fixă ​​va menține la cunoștință traficul care vine către postările tale. De asemenea, vă va construi și mai mult identitatea furnizând conținutul din când în când oricând postați.

De asemenea, ar trebui luate în considerare fusurile orare ale publicului vizat. Vă puteți îmbunătăți în mod semnificativ audiența și participarea modificând programul de publicare pentru a se potrivi diferitelor fusuri orare. Luați în considerare postarea la diferite momente și monitorizați rezultatele. Fiți întotdeauna consecvenți, așa că alegeți un regim care vi se potrivește și țineți-l.

Aduceți-vă angajații pe pagina companiei și fiți activi pe LinkedIn

Implicarea și includerea angajaților dvs. pe pagina dvs. de afaceri este o strategie excelentă. Făcând acest lucru, puteți prezenta aspectul uman al companiei dvs. și puteți crea o conexiune autentică cu publicul dvs. Se vede că rețelele de angajați au adesea de zece ori mai multe conexiuni decât o companie.

În plus, de două ori mai mulți oameni fac clic pe conținutul oferit de angajați decât pe pagina de afaceri a companiei.

Membrii echipei dvs. ar trebui să fie motivați să-și actualizeze paginile LinkedIn pentru a reflecta angajarea lor actuală la compania dvs. Acest lucru îi ajută să-și construiască identitatea profesională și să vă promoveze afacerea, ajutându-i totodată să se dezvolte.

Mărturiile sincere ale angajaților și poveștile de succes pot contribui în mare măsură către câștigarea credibilității și încrederii potențialilor clienți. În ceea ce privește angajarea, angajații sunt probabil conectați pe LinkedIn în domeniile lor profesionale respective. Ei împărtășesc locurile de muncă vacante cu un public mult mai vizat decât profilul companiei dvs. LinkedIn.

Țineți întotdeauna un ochi pe valorile privind implicarea și analizele

Dacă doriți să profitați la maximum de eforturile dvs. de marketing pe LinkedIn, fiți mereu cu ochii pe statistici și cifrele de implicare. Aceste numere dețin cheia pentru a vă folosi strategia LinkedIn la maximul său potențial. Fiind vigilent și monitorizând performanța materialului dvs., puteți lua decizii informate și vă puteți modifica strategia.

Indicatorii de implicare, cum ar fi aprecieri, comentarii și distribuiri, vă pot ajuta să înțelegeți cum interacționează publicul cu postările dvs. Anunțându-vă ce vă interesează publicul, vă permit să vă modificați materialul.

Urmărirea indicatorilor de interacțiune și analiză este secretul tău pentru succesul pe LinkedIn. Acest lucru vă va ajuta să generați audiența dvs. prin adaptarea conținutului pentru a satisface nevoile acestora.

Prioritizează clienții potențiali față de vânzări

LinkedIn este mai mult despre modul în care vă vindeți, decât despre o simplă platformă de socializare în care oamenii pot interacționa profesional. Este cel mai bun loc pentru a intra în legătură cu oamenii și pentru a construi relații care vor duce inevitabil la generarea de vânzări.

Pentru a evita să fii prea agresiv atunci când vinzi pe LinkedIn, concentrează-te pe construirea de relații și reputația ta. Când apare o oportunitate, întindeți mâna, dar fă-o în timp ce oferi un sfat înțelept în loc de o vânzare greu.

Fii vocal și direct la obiect cu privire la serviciile și abilitățile tale. Generarea de clienți potențiali va fi destul de simplă în viitor, atunci când vă concentrați mai mult pe a ajuta oamenii și pe construirea de relații reale pe LinkedIn. Folosiți LinkedIn pentru a rețea cât mai mult posibil și nu va trebui niciodată să vă faceți griji cu privire la clienți potențiali de-a lungul timpului.

Concluzie

Folosirea LinkedIn pentru branding și marketing pentru serviciile dvs. este o modalitate excelentă de a realiza creșterea profesională și personală. Statisticile vitale de la LinkedIn oferă informații pertinente pentru ajustarea tacticilor și măsurarea performanței.

Platforma este o opțiune excelentă pentru marketingul B2B și generarea de clienți potențiali, datorită bazei sale mari de utilizatori și a concentrării pe rețelele profesionale.

Executarea bine a planurilor, conform unui program planificat, va duce întotdeauna un drum lung. Rețeaua cât de mult poate va beneficia pe termen lung.

Marketingul adecvat va stimula o creștere explozivă și va cultiva relațiile. Iar pentru a face un marketing eficient, poți implementa toate strategiile menționate mai sus.