11 moduri de a vă face site-ul de încredere

Încrederea site-ului este un factor esențial în afacerile de astăzi. Când te uiți la mărcile de top, poți observa cât de puternică este baza lor de utilizatori și cât de loiali sunt clienții lor față de aceste mărci.

Se datorează faptului că au stabilit încrederea utilizatorilor și au menținut-o. Indiferent de industria dvs., câștigarea încrederii utilizatorilor este esențială pentru a vă duce site-ul sau marca la înălțimi.

Dar de ce?

Aveți deja un site web funcțional, produse, servicii și informații de calitate, deci oricum de ce contează?

Ei bine, felicitări pentru acestea, dar încă nu sunt suficiente. Trebuie să existe mii de mărci ca tine cu oferte similare. De asemenea, vor exista fraudatori care uzurpa identitatea unor mărci autentice.

Deci, în această vârstă înaintată, cum vor identifica clienții dacă sunteți demn de încrederea dumneavoastră sau nu?

Acesta este motivul pentru care trebuie să vă asigurați câteva lucruri și să faceți ceva în plus pentru ca vizitatorii dvs. să le câștige încrederea.

Acest articol va discuta câteva indicații care vă pot ajuta să vă faceți site-ul demn de încredere.

Sa mergem!

Optimizați-vă domeniul

Numele dvs. de domeniu este identificatorul unic pentru site-ul dvs. și este primul lucru pe care vizitatorii l-ar observa. Trebuie să fie ușor de reținut, astfel încât oamenii să vă poată accesa cu ușurință site-ul fără confuzie. Numele dvs. de domeniu nu trebuie să le dea greutății oamenilor cărora le dor să-l scrie mereu și ajung să fie frustrați și să viziteze alte site-uri cu o adresă ușor de reținut.

Pentru aceasta, tine cont de cateva lucruri:

  • Alegeți un nume de domeniu personalizat în loc de un subdomeniu precum abc.wordpress.com. Utilizarea unui nume de domeniu personalizat precum abc.com adaugă o notă profesională.
  • Încercați să păstrați numele de domeniu scurt și rapid de scris, fără a implica caractere speciale.
  • Utilizați o extensie de domeniu de calitate, cum ar fi .com, .net, .io etc., în loc să utilizați .info, .science etc. pe care multe site-uri le consideră inferioare sau spam.
  • Alegeți numele relevant pentru marca dvs. și industria pe care o deserviți. Îi va ajuta pe oameni să înțeleagă despre ce este în esență site-ul tău.

De exemplu, dacă doriți să creați un blog de modă, puteți utiliza un domeniu cu cuvinte cheie relevante precum „stil” sau „modă” și variantele acestora. De asemenea, puteți folosi numele pentru a-l personaliza și mai mult.

Adăugați HTTPS pentru securitate

Un alt lucru pentru a face site-ul dvs. de încredere este utilizarea HTTPS în numele dvs. de domeniu. Este esențial, deoarece vă face site-ul mai sigur, iar vizitatorii cu aceste cunoștințe pot decide să nu vă viziteze site-ul dacă HTTPS nu este activat.

Deci, ce este mai exact?

Să luăm exemplul lui tipstrick.ro. Site-ul are adresa URL: www.tipstrick.ro.com, care este rapid de recunoscut. Dar conține și o componentă critică – https:// care precede adresa URL. Acesta este un protocol de transfer hipertext cu sau fără el pentru securitate. În zilele noastre, adăugarea www a devenit neimportantă din cauza multor ambiguități din lumea internetului; adăugarea de s la HTTP, HTTPS, a devenit o necesitate din cauza riscurilor crescute de securitate.

Site-ul dvs. are HTTP în mod implicit, așa că trebuie să îl faceți HTTPS instalând un certificat SSL. Acesta generează conectivitate sigură între browserul unui vizitator și serverul dvs. de găzduire web, astfel încât aceștia să poată face schimb de date în siguranță. Ca rezultat, crește încrederea site-ului web, deoarece vizitatorii pot vedea cu ușurință un lacăt verde pentru adresa site-ului dvs., spunându-le că site-ul este sigur de vizitat.

Design frumos, dar intuitiv

Site-urile moderne trebuie să fie frumoase, dar intuitive pentru a oferi vizitatorilor o experiență superbă.

Este ca în casa ta că îți iei suficient timp pentru a decide culorile, design-urile, amplasarea elementelor în locații accesibile din casă etc.

Vizitatorii dvs. ar aprecia dacă ați economisi ceva timp pentru a vă proiecta site-ul în mod inteligent, deoarece acesta este locul în care ajung pentru prima dată când vă vizitează site-ul. Pentru aceasta, asigurați-vă că:

  • Alegeți un aspect de design atractiv și util și o temă care vă poate oferi flexibilitate pentru a experimenta designul dvs.
  • Utilizați imagini relevante, de calitate, videoclipuri și alte elemente grafice în conformitate cu obiectivul site-ului dvs.
  • Proiectați fiecare pagină în mod inteligent, cu o descriere clară și CTA evidențiate care ies în evidență și îi provoacă pe oameni să dea clic pe ele. Faceți navigarea pe site lină, astfel încât vizitatorii să nu aibă probleme în trecerea de la o pagină la alta, păstrând estetica care să nu-i copleșească.
  Care este mai bun raport calitate/preț?

De asemenea, puteți angaja un designer de site-uri web profesionist pentru a adăuga combinații de culori rafinate, logo, text ușor de citit, adăuga destinații de plasare și alte elemente estetice pentru site-ul dvs. pentru a uimi vizitatorii.

Îmbunătățiți-vă conținutul

Bine, deci ți-ai proiectat superb site-ul, dar cum rămâne cu conținutul?

Când vizitatorii vin pe site-ul dvs., ei caută câteva informații. Pot fi articole și bloguri care își pot rezolva problemele, produsele sau serviciile pe care le place să le cumpere sau orice altceva pe care au venit să caute.

Vizitatorii vor căuta informațiile pe care le-ați furnizat pe site-ul dvs., motiv pentru care trebuie să vă îmbunătățiți jocul de conținut. Conținutul de calitate va atrage utilizatorii dvs. să fie pe site-ul dvs. și să întreprindă acțiunile pe care le doriți, cum ar fi să facă o achiziție, să citească articole, să facă clic pe afiliați etc.

Prin urmare, asigurați-vă că includeți conținut de înaltă calitate, bazat pe rezultate pe site-urile dvs., cum ar fi secțiunea despre noi, pagina de pornire, articole și bloguri, descrieri de produse și multe altele. De asemenea, puteți crea ghiduri și cărți electronice pentru ca utilizatorii să se informeze despre produsele sau serviciile dvs. sau să le vândă dacă doriți.

În plus, faceți site-ul cât mai informativ posibil și ajutați utilizatorii să rezolve problemele obișnuite, incluzând o secțiune de întrebări frecvente și răspunzând la întrebări într-un limbaj simplu și ușor de înțeles. Pentru aceasta, puteți angaja un copywriter care să scrie conținutul de pe site-ul dvs. într-un mod captivant și să vă comunice mesajul în mod eficient publicului dvs.

În plus, asigurați-vă că nu aveți greșeli de ortografie sau inexactități în conținutul dvs. Dacă mențineți un blog, postați articole informative în mod regulat și citați resurse pentru a-l face autentic și bazat pe cercetare. De asemenea, includeți CTA și imagini relevante în conținutul dvs. pentru a-l face captivant, pentru a atrage utilizatori și pentru a convinge oamenii să ia acțiunea dorită.

Îmbunătățiți SEO pentru site-uri web

Chiar dacă ai cel mai bun design, nume de domeniu și conținut, de unde vor ști oamenii că existi dacă site-ul tău nu se poate clasa în motoarele de căutare?

Acesta este motivul pentru care este esențial să creșteți vizibilitatea site-ului dvs., astfel încât oamenii să vă poată găsi cu ușurință atunci când caută informații, produse sau servicii. Și aici strălucește SEO. Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) include anumite practici care ajută la creșterea poziției site-ului dvs. pe motoarele de căutare precum Google, Yahoo etc.

Oamenii din zilele noastre merg online pentru a căuta informații despre aceste motoare înainte de a face o achiziție sau de a căuta îndrumare. Mai mulți oameni vă vor vizita site-ul și vor afla despre dvs. dacă vă clasați bine. Și acum, tot efortul pe care l-ați făcut poate fi răsplătit.

Motoarele de căutare utilizează trei moduri de a decide clasarea site-ului – accesare cu crawlere, clasare și indexare.

  • Boții motoarelor de căutare accesează cu crawlere web și găsesc site-uri prin link-uri de pe alte site-uri. Prin urmare, trebuie să începeți construirea de legături cu alte site-uri.
  • După ce roboții se accesează cu crawlere și găsesc site-ul dvs., îl indexează față de mii de alte site-uri în funcție de conținut, cuvinte cheie, relevanță, unicitate, multimedia și link-uri. Așadar, includeți în mod regulat conținut proaspăt cu cuvinte cheie și conținut media pentru a clasifica.
  • În cele din urmă, motoarele de căutare clasifică site-ul dvs. determinând cel mai bun rezultat în raport cu căutarea dată. Se bazează pe autoritatea și relevanța conținutului dvs. Prin urmare, includeți conținut relevant care vizează afacerea dvs. sau cuvintele cheie pe care publicul dvs. le caută.
  Cum să reordonezi pictogramele de extensie pe bara de instrumente Chrome

Plasați anunțuri strategic

Includerea reclamelor pe site-ul dvs. ajută la monetizarea site-ului dvs.; prin urmare, sunteți de acord cu bucurie să le folosiți.

Este în regulă să faceți acest lucru dacă anunțurile sunt relevante pentru site-ul dvs. și ar putea ajuta vizitatorii dvs. să găsească produse sau servicii valoroase. Dar îi poate enerva dacă plasați prea multe reclame sau anunțuri neadecvate pentru interesele publicului dvs. Cele mai rele sunt reclamele pop-up care încep de nicăieri, încetinesc browserele web, consumă mai multe date și frustrează vizitatorii.

Iar dacă îi enervezi, ghici ce, le-ai putea pierde, ceea ce îți va afecta traficul și profitabilitatea. Este ceva ce nu ți-ai dori niciodată, așa că plasează anunțuri strategic pe site-ul tău. Iată ce poți face:

  • Plasați 2-3 cele mai bune reclame de care utilizatorii pot fi interesați, deoarece dacă adăugați mai multe, mai puțin spațiu va fi disponibil pentru conținutul pentru care au venit vizitatorii. Creați reclame și bannere pe care vizitatorii nu le consideră copleșind conținutul dvs. sau atragând prea multă atenție, ceea ce îi poate speria.
  • Nu-ți păcăli niciodată publicul, altfel îi poți pierde încrederea. Abțineți-vă de la utilizarea anunțurilor care arată similar cu conținutul dvs. pe care vizitatorii ajung să facă clic chiar dacă nu doresc. În schimb, diferențiază reclamele de conținut prin încorporarea unor modificări în spațiu sau culori.

De asemenea, puteți eticheta anunțurile, astfel încât vizitatorii să le poată diferenția cu ușurință, etichetându-le ca „reclame”, „postări sponsorizate” etc. Înseamnă că sunteți transparent pentru vizitatori, iar aceștia pot alege să facă clic pe el sau nu.

Includeți mărturii

Mărturiile contează. Ele sunt dovada că alții ți-au preluat serviciile, produsele sau au colaborat cu tine la ceva și că s-au bucurat de asta.

Activitățile frauduloase sunt peste tot și nimeni nu vrea să fie încadrat. Prin includerea de mărturii, demonstrezi că oamenii pot avea încredere în tine cu informațiile, produsele sau serviciile tale.

În plus, mărturiile autentice te diferențiază de ceilalți și încurajează oamenii să ia măsuri cu dovezi sociale. De asemenea, ajută la creșterea încrederii lor în marca sau site-ul dvs., deoarece pot fi martori cât de fericiți sunt ceilalți alegându-vă. Un lucru de asigurat, trebuie să includeți întotdeauna mărturii autentice, deoarece opusul poate cauza prejudicii reputației.

Pentru mărturii, puteți face câteva lucruri:

  • Cereți clienților fericiți să vă ofere mărturii pe care le puteți publica pe site-ul dvs. Includeți numele, fotografia și capacitatea lor organizațională, dacă este posibil, pentru a face mărturia mai autentică.
  • Luați recenziile utilizatorilor și postați povești de succes pe site-ul dvs. Puteți include studii de caz despre cum ați ajutat pe cineva cu produsele sau serviciile dvs. Va produce un impact mai substanțial asupra audienței care caută ajutor similar.
  • Puteți contacta site-uri media populare și credibile pentru a vă prezenta produsele sau serviciile. De asemenea, vă va crește vizibilitatea în fața unei baze mai largi de utilizatori, ceea ce vă poate ajuta la mai mult trafic și conversie pe site.

Aproape toată lumea folosește rețelele sociale, fie că sunt clienți sau organizații. Site-urile populare de rețele sociale precum Facebook, Instagram și LinkedIn sunt modalități simple de a ajunge la mai mulți oameni, de a intra în legătură cu aceștia și de a vă dezvolta rețeaua profesională.

Prin urmare, alege LinkedIn sau alte site-uri media cu care te simți confortabil și unde se află publicul tău. Creați un cont profesionist și rămâneți activ pentru a vă conecta constant cu oamenii din industrie și a interacționa cu publicul dvs.

În plus, adăugați linkurile dvs. sociale pe site-ul dvs. web și includeți informațiile site-ului dvs. pe paginile dvs. de socializare. Poate fi o situație de câștig pentru toate, deoarece vă puteți crește baza de audiență în ambele sensuri.

De exemplu, când oamenii te găsesc pe LinkedIn, pot verifica adresa site-ului tău și pot intra pe site-ul tău pentru mai multe detalii. În mod similar, dacă ți-au găsit site-ul, pot merge pe paginile tale de socializare pentru a-ți verifica profilul și a-ți vedea autenticitatea. Funcționează în ambele sensuri și ajută la construirea unei mai mari încrederi cu publicul dvs.

  7 resurse gratuite pentru a învăța cloud computing

Acum, ai totul la locul lui. Designul dvs. web este superb, conținutul și SEO sunt excelente, se adaugă linkuri sociale, reclamele sunt plasate bine și mărturiile sunt acolo, dar dacă nu furnizați datele de contact corecte, va fi o problemă pentru vizitatori.

Nu va conta cât de mult efort ai depus dacă vizitatorul nu poate găsi modalitatea potrivită de a te contacta. Ar putea merge pe alte site-uri.

Prin urmare, faceți mai ușor ca oamenii să vă contacteze dacă au o întrebare, o problemă sau caută mai multe informații cu privire la ofertele dvs.

Puteți adăuga adresa de e-mail, numărul de telefon și opțiunea de chat, dacă doriți, în paginile de pornire și de contact. Proiectați pagina de contact cu atenție, păstrând-o simplă. Oferiți mai multe canale de contact, astfel încât vizitatorii să poată fi confortabil să aleagă cea mai bună opțiune.

În plus, includeți un formular de contact rapid pentru a ajuta oamenii să vă contacteze cu contextul lor. Simplifică-l și nu pune prea multe întrebări, deoarece poate enerva utilizatorii care nu doresc să partajeze astfel de informații. Pur și simplu le puteți cere numele, adresa de e-mail sau îngrijorarea pe care o au, astfel încât să vă faceți o idee despre ceea ce caută de fapt.

În plus, dacă sunteți un furnizor de produse sau servicii, asigurați-vă că sunteți disponibil rapid prin chat live sau prin apel telefonic, cel puțin în timpul programului de lucru, dacă nu 24×7 (deși 24×7 este cel mai bun). De asemenea, puteți păstra o opțiune de a contacta prin intermediul rețelelor sociale.

Fii Transparent

Transparența este vitală în lumea afacerilor de astăzi atacată de fraudatori și oportuniști. Oricare ar fi politicile dvs., cât de ușoare sau stricte, trebuie să le comunicați în mod clar vizitatorilor. Îi va ajuta să-ți înțeleagă munca și îi va împiedica să rămână în întuneric.

De exemplu, prezentați direct politica de returnare dacă vindeți unele produse. Acesta va ajuta clienții să înțeleagă ce se va întâmpla și la ce să se aștepte atunci când doresc să returneze un articol. De asemenea, previne fricțiunile inutile care ar putea dăuna reputației dvs. Pentru asta:

  • Creați o pagină de termeni și condiții care evidențiază toate politicile pe care le aveți pentru vizitatori și că aceștia sunt de acord cu acestea înainte de a continua cu site-ul dvs.
  • De asemenea, creați o pagină pentru politica de confidențialitate, astfel încât vizitatorii să poată înțelege cum le folosiți datele. Va păstra încrederea vizitatorilor în dvs. și va preveni riscurile legate de reglementările și sancțiunile de conformitate.

Păstrați-vă site-ul la zi

Toate indicațiile de mai sus vă vor ajuta să vă faceți site-ul demn de încredere și sunt de mare ajutor în timpul construcției. Va stabili încrederea vizitatorilor dvs. Și acum mai aveți o responsabilitate – să mențineți această încredere.

Și cum faci asta?

Trebuie să vă actualizați site-ul în mod regulat. Mă refer la tot conținutul de pe site-ul tău, inclusiv copia web, crearea de noi articole și bloguri, actualizarea articolelor vechi, actualizarea politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor dacă se modifică și așa mai departe.

Când vă actualizați site-ul, utilizatorii pot beneficia de cele mai recente informații despre site-ul dvs., produsele și serviciile dvs., articolele și modul în care ar trebui să le folosească.

Dacă este posibil, puteți informa utilizatorii și prin e-mailul lor dacă suferiți modificări majore pe care vizitatorii trebuie să le cunoască pentru a utiliza site-ul mai eficient, cum ar fi termenii de utilizare. Drept urmare, vizitatorii tăi vor simți că ești îngrijorat de ei și de experiența lor și, prin urmare, pot rămâne utilizatorii tăi fideli.

Concluzie 👨‍🏫

Încrederea utilizatorilor este crucială în lumea afacerilor moderne. Există mii de site-uri web concurente, inclusiv cele care uzurpă identitatea sau sunt fraudatori. Prin urmare, vizitatorii caută încredere și ceva în plus care te poate diferenția de restul. Și le puteți câștiga încrederea urmând indicațiile de mai sus pe care le-am discutat. Vă va ajuta să câștigați încrederea utilizatorilor și să o mențineți pe termen lung.