11 instrumente AI de asistență pentru clienți pentru a vă valorifica afacerea

Asistența și îngrijirea clienților sunt una dintre cele mai importante părți ale oricărei industrii legate de consumatori. Asistența bună pentru clienți ajută la satisfacerea clienților și creează un nume pentru companie. Acest lucru ajută la atragerea mai multor clienți și crește productivitatea generală a industriei.

Tehnologia avansată a afectat asistența pentru clienți, deoarece în prezent există multe instrumente, cum ar fi chat-urile live, aplicații etc., care ajută la rezolvarea preocupărilor clienților. Folosirea inteligenței artificiale a adus și instrumente avansate de asistență pentru clienți, valorificând afacerile.

În acest articol, vom vedea care sunt instrumentele de asistență pentru clienți și beneficiile acestora. Vom afla, de asemenea, cum instrumentele de asistență pentru clienți AI fac diferența în afaceri în comparație cu instrumentele obișnuite de asistență pentru clienți. În cele din urmă, vom examina unele dintre cele mai bune instrumente de asistență pentru clienți AI pentru a vă valorifica afacerea.

Caracteristici notabile ale produsuluiLucrări proaspeteÎngrijire omnicanal, ticketing AI, economisește timpAdaInterfața de utilizare prin glisare și plasare, întrebări frecvente conversaționaleAiseraAI multilingv, servicii excelente, perspectiveChatingInformații despre produs chatbot, suport multilingvWonderchatChatbot AI de pe site, asistență 24/7Chatfuel AICreșterea vânzărilor, chatbot asemănătoare oamenilor, GPT-4Agent de asistențăSchițe AI, Ajută integrarea ScoutPepene verde AIChatbot GPT-4, configurare ușoară, nu este nevoie de codMalul mării.AIVânzări simplificate, asistență în timp realAI premeditatÎnvățare automată, cunoștințe instituționaleTiledeskHelp desk, gestionarea biletelor, automatizare

Deoarece nicio cantitate de marketing sau finețe de produs nu poate înlocui asistența și experiența clienților, consultați aceste instrumente de asistență pentru clienți AI pentru a vă ajuta!

Ce este un instrument de asistență pentru clienți?

Instrumentele de servicii pentru clienți sunt o varietate de aplicații software și tehnologii pe care companiile le folosesc pentru a-și ajuta și susține consumatorii. Aceste instrumente au scopul de a crește eficacitatea și productivitatea operațiunilor legate de asistența clienților.

Ele oferă asistență promptă, colectează feedback, gestionează și monitorizează contactele clienților și îmbunătățesc experiența generală a clienților.

În zilele noastre, cele mai utilizate resurse de servicii pentru clienți sunt comunitățile și forumurile online în care utilizatorii pot interacționa cu alți utilizatori, experți și reprezentanți ai afacerilor.

Un chat live este o altă opțiune utilă, care vă permite să țineți o conversație în prezent și să primiți un răspuns imediat. Clienții pot contacta personalul corporativ folosind acestea și pot înregistra o problemă, o plângere sau o întrebare.

Beneficiile unui instrument de asistență pentru clienți

Nu există nicio îndoială că instrumentele AI au ajutat întotdeauna la ușurarea sarcinilor grele. Instrumentele de asistență pentru clienți nu sunt diferite. Mai jos sunt prezentate câteva beneficii oferite de aceste instrumente:

  • Instrumentele de asistență pentru clienți măresc eficiența operațiunilor de asistență pentru clienți. Acestea ajută la eficientizarea proceselor, la rezolvarea problemelor mai rapid și la răspunsul rapid.
  • Deoarece aceste instrumente ajută la îmbunătățirea calității serviciilor, acest lucru duce la clienți mai fericiți și la o loialitate mai bună a clienților.
  • Aceste instrumente nu răspund doar la întrebări și probleme, ci oferă și perspective semnificative asupra comportamentului și preferințelor clienților.
  • Instrumentele de asistență pentru clienți ajută, de asemenea, să faceți față cererilor tot mai mari de asistență pe măsură ce afacerea dvs. se extinde.
  • Aceste instrumente oferă, de asemenea, asistență pe mai multe canale și pot ajuta la interacțiunea cu clienții pe platforma dorită.
  • În plus, aceste instrumente sunt disponibile 24/7 și ajută la reducerea costurilor legate de cheltuielile operaționale.
  • Cea mai bună parte a acestor instrumente este că oferă asistență proactivă și ajută la rezolvarea problemelor înainte ca acestea să escaladeze.
  • Nu în ultimul rând, ele ajută la construirea unei imagini pozitive a mărcii printr-o asistență consistentă și de înaltă calitate.
  •   13 piane digitale grozave pentru începători

    Instrumente de asistență pentru clienți AI vs. Cele obișnuite

    Încorporarea AI în soluțiile de servicii pentru clienți poate avea o importanță considerabilă la locul de muncă. Acestea pot fi aplicate pentru a spori satisfacția clienților și pentru a produce experiențe de consum mai plăcute.

    Chatbot-urile și analiza sentimentelor sunt instrumente integrate AI care pot accelera serviciile pentru clienți, pot îmbunătăți fluxul de lucru al personalului de asistență și pot anticipa în mod proactiv cerințele clienților.

    Prin urmare, utilizarea inteligenței artificiale în serviciul pentru clienți poate avea un impact semnificativ asupra modului în care personalul dumneavoastră interacționează și tratează consumatorii. Spre deosebire de tehnologiile tradiționale, AI ajută la automatizarea operațiunilor, garantând răspunsuri rapide și soluții eficiente pentru probleme. Personalizează interacțiunile pentru a crește satisfacția și loialitatea consumatorilor cu ajutorul unor informații bazate pe date.

    În cele din urmă, instrumentele AI oferă următoarele:

    • Asistență proactivă, non-stop.
    • Îmbunătățirea experienței clienților și promovarea succesului corporativ.
    • Un grad de eficiență pe care instrumentele tradiționale nu îl pot egala.

    Astfel, AI simplifică scalarea și gestionarea cererii în creștere fără a aloca prea multe resurse.

    Cum să alegi cel mai bun instrument de asistență pentru clienți AI?

    Alegerea instrumentului potrivit de asistență pentru clienți AI este foarte importantă pentru orice afacere. Mai jos sunt 5 puncte de care ar trebui să vă amintiți atunci când obțineți un instrument de asistență clienți AI.

  • Eficiență și potrivire: asigurați-vă că instrumentele au caracteristici esențiale, cum ar fi automatizare, chatbot și analiza datelor și sunt compatibile cu cerințele dvs. de asistență.
  • Aranjament și compatibilitate: alegeți un instrument care funcționează bine cu platformele și sistemele dvs. actuale.
  • Flexibilitate și personalizare: alegeți un instrument care poate fi personalizat pentru a satisface nevoile dvs. specifice de asistență pentru consumatori.
  • Scalabilitate și eficacitate: pe măsură ce firma dumneavoastră se extinde, asigurați-vă că instrumentul poate gestiona cererile de asistență în creștere.
  • Siguranța și conformitatea datelor: acordați prioritate tehnologiilor care respectă cu strictețe regulile și protejează datele consumatorilor.
  • Lucrări proaspete

    Lucrări proaspete este o platformă intuitivă de asistență clienți omnicanal cu IA generativă pentru ticketing și asistență conversațională. Boții Freddy AI de la Freshdesk pot automatiza răspunsurile în timp real, ceea ce ajută consumatorii și personalul de asistență să beneficieze economisind timp.

    Puteți aduna tot contextul cu IVR-uri digitizate și puteți aloca interacțiunile grupurilor de agenți corespunzătoare. Răspunsurile în timp real ale platformei, procesele automatizate și transferurile de agenți contextuali vă permit să reduceți dramatic timpul mediu de manipulare.

    Cu Freshdesk, pe un singur ecran, echipa ta va avea acces la tot contextul clientului de pe toate canalele, inclusiv online, mobil, SMS, WhatsApp, Messenger, Apple Business Chat și multe altele. Acest lucru îi echipează cu tot ce au nevoie pentru a rezolva orice problemă rapid.

      15 cele mai bune teme Shopify pentru site-ul dvs. de comerț electronic

    Citește și: Platforme pentru a crea baze de cunoștințe și Întrebări frecvente pentru afacerea ta.

    Ada

    AdaInstrumentul de asistență pentru clienți al lui are o interfață de utilizator drag-and-drop, instrumente de construcție generate de AI și analize încorporate care vă informează despre unde ar trebui să vă concentrați asupra automatizării.

    Platforma are o funcție unică care vă permite să scrieți rapid întrebări frecvente conversaționale. Puteți sincroniza Ada cu baza de cunoștințe pentru a crea automat noi intenții pe baza materialului existent.

    Cu sute de conectori preconfigurați pentru CRM-uri, MAP-uri și aplicații de comerț electronic, Ada simplifică crearea de experiențe personalizate și automate pentru clienți. În cele din urmă, puteți interfața cu programe esențiale de interacțiune cu clienții, cum ar fi Zendesk, Salesforce, Talkdesk și altele, pentru a vă simplifica munca.

    Citește și: Freshdesk vs. Zendesk: Bătălia celui mai bun software de serviciu pentru clienți.

    Aisera

    Chatbot-ul serviciului clienți AI de la Aisera folosește automatizarea, învățarea automată și inteligența conversațională multilingvă pentru a oferi un serviciu excelent pentru clienți, în timp ce se integrează cu instrumentele și sistemele existente.

    Folosind AI conversațional și automatizare, învață din fiecare interacțiune și eficientizează sarcinile și fluxurile de lucru repetitive.

    Puteți obține informații mai profunde și puteți crea o experiență de utilizator mai bună cu serviciul de asistență pentru clienți Aisera bazat pe inteligență artificială. Cu Aisera, puteți îmbunătăți percepția mărcii, loialitatea clienților, asistență proactivă și chiar generarea de venituri pentru companii.

    Chating

    Cu ajutorul Chatingputeți învăța chatbot-ul să folosească informații despre produsele și serviciile companiei dvs., cum ar fi resursele online și bazele de cunoștințe, pentru a oferi clienților răspunsuri corecte și servicii rapide.

    Chatbot-ul este simplu de configurat; când dați sursele de date, va începe să se antreneze singur. Pentru a utiliza tehnologia Chatling, nu trebuie să învățați cum să codificați sau să faceți declanșări manuale.

    Chatbot-ul Chatling ajută organizațiile să reducă cheltuielile cu forța de muncă, reducând nevoia de forță de muncă semnificativă pentru serviciul clienți, cu o implicare umană redusă. Cea mai bună caracteristică a chatbot-ului Chatling este capacitatea sa de a înțelege și de a reacționa la întrebările clienților în orice limbă.

    Wonderchat

    Construiește-ți chatbot-ul AI cu Wonderchat este la fel de ușor ca să dați URL-ul site-ului dvs. sau să încărcați un fișier PDF. Platforma vă folosește baza de cunoștințe pentru a crea un chatbot unic, susținut în întregime de ChatGPT.

    Chatbot-ul tău AI poate începe să interacționeze cu utilizatorii și să răspundă la întrebările lor 24 de ore pe zi în doar cinci minute.

    Cu setul de caracteristici remarcabile, Wonderchat poate îmbunătăți eficacitatea, viteza și acuratețea asistenței pentru clienți. Companiile își pot gestiona mai eficient resursele, pot accelera timpii de răspuns și pot îmbunătăți experiența clienților, oferind asistență automată pentru clienți 24/7.

    Chatfuel AI

    Tehnologia ideală pentru crearea de chatbot-uri care sporesc vânzările, îmbunătățesc serviciul pentru clienți și automatizează comunicarea dintre urmăritori este Chatfuel AI. Acesta poate oferi clienților informații despre compania dvs., poate răspunde la întrebările lor, poate sugera bunuri și servicii și poate face mult mai mult.

    Rețeaua neuronală GPT-4 de la OpenAI alimentează chatboții dezvoltați de Chatfuel AI. Caracteristicile celui mai recent model de limbă GPT vă permit să construiți chatbot-uri utili, funcționale și asemănătoare oamenilor.

    Un alt beneficiu cheie este interfața de instruire AI simplă și ușor de utilizat a serviciului Chatfuel AI. Trebuie să trimiteți minimum de date în timp ce antrenați botul; restul va fi sincronizat.

      Cum să utilizați butonul de acțiune pe iPhone 15 Pro

    SupportAgent.ai

    Alimentat de AI Agent de asistență instrument, bazat pe modelul de limbă GPT-4, permite automat agenților să producă răspunsuri preliminare pentru Help Scout. Când primiți o nouă solicitare de asistență, aceasta creează automat răspunsuri nefinalizate. SupportAgent își extinde în mod continuu expertiza învățând din diverse surse și schițe.

    Pentru a vă asigura că răspunsurile adecvate sunt trimise consumatorilor potriviți, SupportAgent le poate organiza după etichete. Cel mai bun aspect al SupportAgent este securitatea. Chatbot-ii folosesc informațiile pe care le furnizați pentru a face schițe, care sunt apoi stocate în siguranță.

    Pepene verde AI

    Platformă AI conversațională modernă Pepene revoluționează asistența pentru clienți, permițând companiilor să creeze chatbot-uri personalizate care utilizează tehnologia GPT-4.

    Watermelon oferă organizațiilor o abordare rapidă, ușoară și practică pentru îmbunătățirea angajamentului clienților și accelerarea procesului de servicii pentru clienți prin integrarea mediului său inteligent de chatbot cu GPT-4.

    Fără nici un cod necesar, este una dintre cele mai ușor de utilizat platforme de conversație pentru automatizarea discuțiilor. Integrarea software-ului, conectarea canalelor de servicii și începerea automatizării asistenței pentru clienți cu un chatbot AI vă poate reduce sarcina. Pe parcursul fiecărei etape a călătoriei clienților dvs., chatbot-ul se asigură că sunteți accesibil pentru aceștia.

    Malul mării.AI

    Malul mării.AI este o platformă de conversație bazată pe inteligență artificială care ajută companiile să își eficientizeze procesele de vânzări și de asistență pentru clienți. Poate înțelege și răspunde întrebărilor clienților în timp real, utilizând procesarea limbajului natural și integrându-le în stiva dvs. de tehnologie actuală, oferindu-le ajutor și suport prompt.

    Cu funcții precum analiză simplă, configurare rapidă, automatizare 100% și multe altele, Seashore.AI oferă un chatbot AI care poate imita vorbirea cu un om. De asemenea, oferă alternative de plată pe utilizare pentru a ajuta organizațiile să găsească opțiunea ideală pentru nevoile lor. În plus, Seashore.AI oferă instrumente precum videoclipuri, bloguri și chat-uri live pentru a ajuta companiile să își maximizeze vânzările online.

    AI premeditat

    AI premeditat este construit folosind învățarea automată și educat pe cunoștințele dumneavoastră instituționale, deci nu trebuie să fie predat un set de reguli. Ei folosesc AI pentru a rezolva problemele în mod eficient și pentru a economisi timp, deoarece învață să identifice tiparele mai bine decât poate o persoană.

    AI gândit antrenează și dezvoltă un agent de asistență puternic, perceptiv și informat aproape imediat folosind bilete istorice, baze de cunoștințe, articole, macrocomenzi, șabloane și multe alte surse de date. În funcție de cerințele clientului și de problemele pe care încercați să le rezolvați, răspunsurile pot varia.

    Tiledesk

    Tiledesk este o aplicație versatilă de birou de asistență care eficientizează operațiunile de asistență pentru clienți și de gestionare a biletelor. Este o platformă consolidată care permite companiilor să gestioneze cu ușurință cererile, reclamațiile și întrebările clienților.

    Cu ajutorul Tiledesk, companiile pot îmbunătăți satisfacția clienților oferind servicii excepționale. Sistemul său de ticketing face posibilă crearea, urmărirea și rezolvarea ordonată și metodică a biletelor clienților.

    Tiledesk oferă posibilitatea de a aloca și de a ruta automat biletele. Oferă în mod inteligent acces la agenți sau echipe potrivite pe baza unor reguli prestabilite. Acesta garantează că preocupările consumatorilor ajung la persoana sau divizia potrivită pentru un răspuns în timp util.

    Concluzie

    O experiență satisfăcătoare a clienților poate crește loialitatea mărcii, poate îmbunătăți reținerea clienților și poate oferi companiei dvs. un avantaj față de ceilalți, indiferent de dimensiune. Prin automatizarea proceselor obositoare, oferind asistență non-stop și creând răspunsuri individualizate, tehnologiile de asistență pentru clienți AI pot stimula implicarea și experiența clienților.

    În plus, inteligența artificială poate ajuta la eficientizarea procedurilor, la creșterea angajamentului consumatorilor și la reducerea timpilor de răspuns.

    Doriți să vă îmbunătățiți prezența în afaceri? Folosiți aceste instrumente de marketing AI!