11 cele mai bune platforme de gestionare a creațiilor pentru campaniile dvs [2023]

Software-ul de management al creațiilor ajută utilizatorii în gestionarea, proiectarea, automatizarea și distribuirea elementelor creative ale reclamelor digitale.

Multe companii se confruntă cu dificultăți în gestionarea procesului de creare și distribuire manuală a reclamelor digitale, de la etapa de concept până la finalizare.

Gestionarea manuală a ideilor, integrarea tuturor în echipa ta de creație, colaborarea, distribuirea sarcinilor și executarea proiectului final nu este niciodată ușoară. În cele din urmă, poate deveni complex și vă va cere să petreceți mai mult timp și efort pentru fiecare sarcină.

Prin urmare, mărcile, agenții de publicitate și agențiile caută în mod constant o platformă de publicitate automată, multicanal, pentru a obține experiențe publicitare mai bune.

De la colectarea de idei creative până la semnarea proiectului, software-ul de management creativ vă poate ajuta să eficientizați totul.

Acesta va automatiza sarcinile repetitive, vă va economisi timp, va maximiza rentabilitatea investiției, va spori productivitatea utilizatorilor și va oferi multe alte beneficii.

Să discutăm despre managementul creativ și despre cele mai bune soluții software de management creativ care oferă funcții utile și avansate pentru campaniile dvs. de marketing.

Iată un rezumat rapid al celor mai bune platforme de management creativ despre care voi discuta mai jos.

Platformă

Caracteristici notabile

Legătură

La nivel media

Management creativ bazat pe cloud, campanii distribuibile.

Adobe Experience Cloud

Creare automată de anunțuri, retargeting

Adacado

Campanie gata făcută, creare de reclame

Bannerflow

Managementul campaniilor creative, luarea deciziilor bazate pe date

Storyteq

Creare instantanee de conținut publicitar, automatizare

Airtory

Creare dinamică de conținut, compatibilitate cu etichetele publicitare

Intelept

Creare de anunțuri personalizate, informații AI, automatizare multiplatformă

Ziflow

Instrumente de colaborare și feedback, securitate la nivel de întreprindere.

NEXD

Reclame interactive ușoare, aspect fără cod

Ad-Lib.io

Extinderea AI, integrarea media și gestionarea campaniilor.

Bynder

Managementul creativ al fluxului de lucru, colaborare, analiză

Ce este managementul creativ?

Managementul creativ este un subtip de management de proiect care vizează doar proiectele creative, cum ar fi campaniile de publicitate și marketing, re-branding, producție video și design web. Acesta își propune să adune oameni, procese și alte părți mobile într-un singur loc, oferindu-vă o platformă integrată pentru a produce rezultate profitabile.

Este o practică care implică gestionarea fără probleme și livrarea proiectelor și articolelor creative în agenții și afaceri. Acesta gestionează toate fazele activității dvs. de dezvoltare creativă și supraveghează procesul de creare a imaginilor, machetelor, copiilor și lucrărilor de artă pentru proiectele dvs. creative.

Managerii creativi sunt responsabili pentru formarea unei echipe grozave cu abilități noi necesare pentru a menține un grad ridicat de creativitate.

Ce este un software de management creativ?

O soluție software de management creativ este un instrument bazat pe cloud pe care editorii și mărcile îl pot folosi pentru a produce, măsura și distribui idei creative. Odată cu complexitatea tot mai mare din jurul industriilor, este esențial să utilizați un loc centralizat pentru toate campaniile dvs. creative.

Utilizarea de bază a software-ului de management creativ este de a proiecta reclame și de a le produce la scară. Utilizează o combinație de funcții automate și manuale pentru a îmbunătăți rezultatele creative ale echipei tale. Poate genera diferite reclame pentru a vă adapta reclamele și pentru a trimite mesajul dvs. publicului dvs.

Care este nevoie de managementul creativ?

Managementul creativ al proiectelor oferă organizației dumneavoastră un cadru pentru a vă asigura că munca este realizată în limitele bugetului și la timp, menținând în același timp un nivel ridicat de standard. Oferă următoarele beneficii, motiv pentru care multe organizații îl adoptă.

  • Managementul creativ asigură că proiectele sunt explicate clar în rândul membrilor echipei creative, iar munca este distribuită în mod egal persoanelor adecvate.
  • Elimină orele de muncă în crearea reclamelor. În schimb, vă puteți concentra pe crearea unor idei de campanii mai bune pentru a stimula implicarea.
  • Agenții de publicitate pot genera mesaje de marcă și reclame care sunt concepute pentru publicul țintă. Puteți adăuga elemente interactive, cum ar fi imagini și videoclipuri, pentru a atrage clienți.
  • Managementul creativ permite agenților de publicitate și mărcilor să colaboreze la diferite proiecte, în ciuda locației lor geografice.
  • Previne problemele creative prin monitorizarea obiectivelor și progresului proiectelor pentru a vă asigura că toată lumea lucrează conform sarcinii menționate.
  • Coordonează comentariile, feedback-ul și procesele de aprobare, astfel încât toată lumea din echipă să fie mulțumită înainte de lansarea proiectului.
  Cum să depanați problemele de imprimare în Microsoft Word

Cum funcționează software-ul de management creativ?

  • Inițierea: Aceasta este prima etapă, în care părțile interesate sau echipa de marketing identifică o cerință. În colaborare, atât părțile interesate, cât și echipa de marketing stabilesc obiective și scopuri împreună cu domeniul de aplicare al proiectului. Procesele și termenele limită sunt documentate pentru a veni cu un plan de proiect perfect.

  • Planificare: Managerii creativi creează un plan detaliat care menționează toate detaliile proiectului, termenele limită și procesele. Apoi, sarcinile sunt distribuite în echipă și se stabilește o cronologie a fluxurilor de lucru, activităților și responsabilităților.
  • Execuție: echipele creative folosesc instrumente de colaborare pentru a automatiza munca de administrator. Comunicarea este o tură măsurată utilizată pe tot parcursul etapei de execuție. Managerii creativi monitorizează calitatea pe parcursul etapei de execuție.
  • Închidere: aceasta este etapa finală în care managerii de creație colectează feedback final, desfășoară o sesiune de revizuire și oferă rezultatele necesare.

Caracteristicile software-ului de management creativ

Platformele de gestionare a creațiilor trebuie să aibă un set unic și valoros de funcții pentru a ajuta mărcile, agenții de publicitate și agențiile să-și desfășoare activitatea în mod eficient. Pentru a selecta cea mai bună platformă de management creativ pentru afacerea dvs., trebuie să verificați aceste caracteristici:

  • Un creator de reclame pentru a valorifica generarea de reclame
  • Interactivitate ridicată și generare automată de cod
  • Caracteristici pentru o colaborare fără întreruperi
  • Managementul activelor digitale
  • Consecvența mărcii pe diferite canale
  • Creativitate dinamică
  • Posibilitatea de a încărca reclame pe mai multe canale
  • Analiză în timp real

Acum, să ne aprofundăm în unele dintre platformele de management creativ.

Îmbunătățiți rentabilitatea investiției campaniilor de marketing prin bannere web, tipărire și videoclipuri cu La nivel mediaplatforma Creative Management a lui. Este un model bazat pe cloud, care ajută editorii, agențiile și mărcile să scaleze, să distribuie, să producă și să măsoare impactul campaniilor creative.

Puteți adapta, personaliza și localiza elementele creative în mai multe zone geografice și le puteți distribui folosind mai multe canale. Mediawide acceptă videoclipuri localizate și personalizate, anunțuri afișate pe web, semnalizări în aer liber și multe altele.

În plus, puteți minimiza procesul de luare a deciziilor și puteți spori productivitatea marketerilor, designerilor și managementului.

Adobe Experience Cloud

Dacă obțineți noi audiențe, introduceți produse suplimentare și aveți nevoie de mai multă personalizare, utilizați Adobe Experience Cloud și proiectați reclamele de care aveți nevoie în funcție de obiectivul dvs. Utilizează un proces automat de creare a anunțurilor pentru redirecționarea și prospectarea clienților.

Scopul este de a spori relevanța mesajului pentru a atrage utilizatorii în timp ce sunt utilizate în campaniile de prospectare.

Pentru retargeting, managementul reclamelor programatice își propune să se concentreze pe mai multe valori ale comenzii și să stimuleze conversia. Adobe Advertising Creative aduce profesioniști în marketing și designeri într-o interfață intuitivă și self-service.

Adacado

Căutați o modalitate simplă și rapidă de a afișa anunțuri? Adacado oferă soluții gata de campanie conform obiectivelor dvs. publicitare și vă permite să începeți să difuzați anunțuri grafice cu ușurință. Vă permite să încărcați cu ușurință imagini, mesaje și logo-uri, gestionând restul.

Indiferent dacă doriți să difuzați reclame statice simple și ușoare sau anunțuri creative dinamice, Adacado vă stă la dispoziție.

Puteți selecta cerințele dvs. din opțiunile de filtrare și puteți alege soluția pentru campanie astăzi. În plus, utilizați gratuit caracteristicile platformei și plătiți numai pentru produsul pe care îl stocați și pentru anunțurile pe care le difuzați.

Bannerflow

Accelerează deciziile și sporește performanța cu Bannerflow Managementul campaniilor creative. Vă va ajuta să vă gestionați anunțurile cu mai multe opțiuni de publicare și să vă adresați eficient publicului.

Beneficiați de integrări la peste 20 de servere de anunțuri, DSP-uri și rețele. Puteți să creați anunțuri și să le publicați direct în setul de anunțuri existente și în campania de rețele sociale.

Bannerflow oferă o distribuție automată și o interfață intuitivă pentru a permite un flux de lucru eficient. De asemenea, puteți controla afiliații și anunțurile consecvente mărcii și puteți exporta videoclipuri și imagini în Facebook Ads Manager.

Combină creativitatea, fluxurile de date și automatizarea pentru a face campaniile mai emoționante pentru clienții tăi. De asemenea, vă puteți îmbunătăți performanța publicității prin luarea deciziilor bazate pe date, folosind date din testele A/B, hărți termice, analize și multe altele.

  Ce s-a schimbat și ar trebui să faceți upgrade?

Mai mult, arătați publicului dvs. ceea ce puteți oferi folosind un arbore de decizie, o configurație intuitivă, reclame alternative și multe altele. Algoritmul inteligent al Bannerflow vă ajută să creșteți performanța, ceea ce promovează cele mai bune reclame publicitare.

Storyteq

Creați-vă conținutul publicitar pentru fiecare piață și canal instantaneu cu Storyteq. Vă puteți scala producția digitală, tipărită și video, eliminând în același timp procesele de marketing costisitoare și lente.

Instrumentul vă poate economisi timp și bani prin automatizarea producției creative. De asemenea, vă permite să creați instantaneu mai multe campanii de canal.

Generați rentabilitatea investiției prin implicarea publicului în fiecare punct de contact. Puteți crea șabloane dinamice pentru a adapta instantaneu conținutul creativ. În plus, vă puteți scala bannerele digitale, statisticile, printurile și videoclipurile cu platforma Storyteq ușor de utilizat. De asemenea, vă ajută să livrați campanii bogate la buget, la timp, pe fiecare canal și pe fiecare platformă.

Mai mult, activați-vă campaniile cu ușurință, cu viteză pe fiecare piață și canal și testați-le eficacitatea pentru a optimiza automat performanța. Storyteq folosește IA generativă conform mărcii în marketingul dvs. pentru a face tehnologia mai accesibilă pentru marketeri și designeri.

Platforma Storyteq Creative Automation

Generați, activați și scalați-vă campaniile instantaneu Platforma Storyteq Creative Automation. Vă permite să furnizați conținut creativ de înaltă calitate și de volum mare mai rapid decât înainte.

Puteți crea mii de materiale multiformat și multicanal cu câteva clicuri folosind șabloanele sale dinamice. De asemenea, puteți împinge aceste active în direct pe piață.

Cu ajutorul șabloanelor dinamice, puteți genera videoclipuri premium (MOV, MP4), bannere digitale (HTML5), materiale de tipărire (PDF) și statice (JPG, PNG). Puteți adapta cu ușurință fonturi, logo-uri, culori, imagini, produse, limbi și multe altele.

Storyteq interpretează datele în mod inteligent pentru a automatiza procesul de producție al activelor de marketing, stimulând implicarea și veniturile.

Airtory

Experimentați o platformă de publicitate bogată pentru a crea cu ușurință conținut media Airtory. Șabloanele sale prefabricate reduc costurile operaționale și de producție generale.

Studioul de creare a paginilor de destinație de la Airtory și generatorul de anunțuri cu autoservire servesc drept soluții de publicitate pentru platformele media. Mărcile, editorii și agenții de publicitate pot profita de această platformă bazată pe cloud, care le permite să creeze conținut dinamic pentru publicarea pe mai multe canale.

Puteți trimite mesaje de marcă în fiecare colț al lumii folosind etichete publicitare universale. Aceste etichete publicitare sunt compatibile cu schimburile de anunțuri, serverele de anunțuri și DSP-urile, împreună cu editorii independenți.

În plus, veți obține valori în timp real pentru a cunoaște performanța fiecărei reclame. Airtory are peste 400 de formate de anunțuri din care să aleagă. Acest lucru le permite utilizatorilor să obțină o experiență publicitară captivantă cu ajutorul diferitelor imagini.

Intelept

Atrageți clienții cu reclame relevante și agile și oferiți experiențe personalizate pentru a vă conduce afacerea. Cu Inteleptvă puteți personaliza anunțurile pentru a atrage din ce în ce mai mulți clienți.

Guvernați, colaborați și scalați-vă reclamele folosind instrumente de automatizare pentru activări pe mai multe platforme și pe mai multe piețe.

Puteți folosi informații personalizate bazate pe inteligență artificială pentru a debloca factorii cheie de performanță și oboseala publicitară pentru a estima când trebuie actualizată o campanie. Vizualizați performanța elementelor creative și a reclamelor și luați măsuri imediat prin descoperirea unor informații utile.

Puteți aplica reguli și elemente de marcă pentru a crea șabloane video și imagini. Acest lucru vă ajută să conectați sursele de date cu șabloanele pentru a crea numeroase anunțuri personalizate pe diferite canale pentru a genera rentabilitatea investiției și implicarea. De asemenea, vă puteți actualiza reclamele la diferite destinații de plasare și dimensiuni pe platforme.

Ziflow

Îndepliniți-vă nevoile creative și obțineți feedback grozav Ziflow. Oferă instrumente de discuție pentru a colabora cu echipele tale pentru a lua decizii mai rapide cu privire la feedback și comentarii.

Instrumentele de marcare ușor de utilizat ale platformei vă permit să obțineți feedback precis la pixeli. De asemenea, puteți revizui rapid comentariile și modificările de la o versiune la alta comparându-le unul lângă altul.

Ziflow vă permite să comentați cu precizie cadre asupra obiectelor în mișcare și video. Veți primi un set unic de instrumente de feedback pentru bannere, site-uri web și alt conținut creativ nativ. Are o platformă de integrare fără cod sau low-code care vă permite să vă conectați cu ușurință cu peste 1000 de aplicații și instrumente, cum ar fi Asana, Google Drive, Dropbox, monday.com și multe altele.

  8 cele mai bune terminale/aplicații SSH pentru iPad și iPhone [2023]

Cu Ziflow, puteți colabora online folosind orice dispozitiv fără a instala sau descărca aplicația. Vă ajută să vă protejați reclamele cu securitatea SOC2 de nivel enterprise. În plus, puteți încărca cu ușurință orice fișier de orice dimensiune și puteți menține colaborarea în echipă în ritm. Acesta garantează un timp de funcționare de 99,9%, astfel încât să puteți rămâne creativ pe tot parcursul proiectului.

NEXD

Creați reclame interactive, ușoare și rentabile cu NEXD și maximizați performanța publicitară prin atragerea din ce în ce mai mulți clienți.

Puteți crea anunțuri video și animate digitale care se pot încărca mai rapid în comparație cu anunțurile HTML5 tradiționale. Oferă o arhitectură scalabilă și robustă, astfel încât să aveți o liniște completă.

NEXD vă ajută să economisiți resurse și efort cu aspectul publicitar fără cod și instrumentele intuitive. Puteți publica anunțuri rich media și puteți economisi până la 25-50% emisii de VO2. Veți obține reclame de 5-10 ori mai ușoare, algoritmi AI și o vizibilitate mai mare.

Platforma folosește GPU și WebGL ca sursă de procesare. Luați legătura cu echipa NEXD și sporește implicarea clienților de până la 5x+, rate de conversie mai mari și CTR mai mare.

Ad-Lib.io

Obțineți cel mai simplu mod de a începe să proiectați și să distribuiți reclame folosind o singură platformă – Ad-Lib.io. Profesioniștii creativi, casele media și mărcile pot performa mai bine cu acest instrument.

Platforma folosește un modul de informare creativ pentru a obține toate activele dvs. și toți membrii echipei pe aceeași pagină. În plus, se integrează cu Facebook, YouTube și DV360 pentru a oferi o imagine clară asupra strategiei media.

Ad-Lib.io folosește concepte creative care au elemente flexibile și fixe. Cu ajutorul AI, puteți extinde un set de reclame la sute de mesaje și formate. Comentariile, aprobările și starea reclamelor au loc într-un singur spațiu de lucru cu Ad-Lib.io.

Instrumentul poate scoate subiectul din ecuație pentru a înțelege scorul reclamelor dvs. pe fiecare canal. Apoi, motorul său AI vă permite să vă maximizați campaniile.

În plus, Ad-Lib.io colaborează cu platforme digitale pentru a se asigura că gestionarea și încărcarea variantelor dvs. creative este ușoară.

Platforma Ad-Lib.io

Platforma Ad-Lib.io oferă automatizare inteligentă de ultimă generație pentru campaniile dvs. publicitare. Acest lucru vă permite să reuniți echipele media și creative pentru a produce cele mai relevante reclame.

Colaborarea instrumentului și instrumentele AI vă permit să proiectați elemente creative cu șabloane dinamice care au un număr incredibil de formate.

Puteți personaliza reclamele aprobate folosind date de public primare și terță parte. Elementele de scor al platformei Ad-Lib.io și etichetele de algoritm vă oferă informații cheie despre performanța reclamelor dvs. și efectuați ajustări în consecință. În plus, vă puteți mapa zonele geografice, agențiile și departamentele și vă puteți atribui permisiuni pentru a le permite să-și facă partea în mod convenabil.

Puteți să vă marcați design-urile, să organizați fire de discuții și să menționați colegii în fiecare campanie. Automatizarea sa inteligentă vă ajută să puneți elementele potrivite în containerul potrivit pentru a face anunțurile coerente pe site-uri mobile, bannere, video, desktop, sociale și contextuale.

Bynder

BynderModulul Flux de lucru creativ permite echipei dvs. să eficientizeze recenziile, aprobările și solicitările pentru reclame mai bune. Cu acest instrument, nu mai puteți fi niciodată confuz cu privire la termenul limită, departamentul, scopul sau părțile interesate ale proiectului dvs.

Această platformă vă permite să faceți solicitări creative, oferind informații pentru a asigura gestionarea fluidă a fluxului de lucru creativ. Veți obține fluxuri de lucru configurabile și veți implica părțile interesate pentru a muta rapid rundele de revizuire.

Puteți folosi adnotări, adăuga comentarii și atribui sarcini pentru a colabora la reclame sau a compara versiunile. Bynder aduce toate părțile interesate pentru a se asigura că conținutul tău este potrivit pentru publicare.

Modulul său Analytics vă spune despre eficiența procesului de flux de lucru al proiectului, astfel încât să puteți mări sau reduce resursele creative conform cerințelor.

Faceți o încercare gratuită timp de 30 de zile sau rezervați o demonstrație pentru a vedea cum funcționează Bynder și pentru a vă duce reclamele la nivelul următor.

Concluzie

Folosind o soluție software de gestionare a creațiilor, puteți proiecta și distribui cu ușurință reclame. Oferă capabilități precum optimizarea creativă, calendarul de marketing, capacitatea fluxului de lucru, partajarea fișierelor, colaborarea, gestionarea accesului, funcționalitatea de afișare și rapoarte personalizate pentru a vă crește succesul în marketingul creativ.

De asemenea, puteți explora câteva instrumente remarcabile de urmărire a anunțurilor pentru agenții de marketing.