11 Cele mai bune instrumente SEO de urmărire a clasamentului și Manager de cuvinte cheie

Asigurarea pozițiilor de top în motoarele de căutare precum Google nu este ușoară. Dar dacă aveți combinația potrivită de instrumente și strategie SEO, nu este chiar atât de greu.

Acestea fiind spuse, cuvintele cheie fac o parte esențială a optimizării pentru motoarele de căutare (SEO) și, prin urmare, trebuie să știți cum funcționează în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP-uri).

Pentru aceasta, urmărirea clasării cuvintelor cheie și analizarea și gestionarea cuvintelor cheie sunt importante pentru ca o afacere online să crească. Vă ajută să măsurați clasarea site-ului dvs. pe motoarele de căutare, eficacitatea strategiei dvs. de SEO, ce cuvinte cheie sunt importante pentru dvs., ce trebuie îmbunătățit și așa mai departe.

Acest articol va acoperi aceste aspecte în detaliu și vă va prezenta instrumentele de urmărire de top și de gestionare a cuvintelor cheie pentru a vă ajuta să vă modelați strategia SEO și să vă aducă rezultate mai bune.

Care este nevoie de aceste instrumente?

Instrumentele de urmărire a clasamentului vă ajută să urmăriți clasamentele pentru mai multe cuvinte cheie de-a lungul timpului pe mai multe motoare de căutare și adrese URL. Unele dintre aceste instrumente vin și cu funcții cum ar fi direcționarea geografică, sugestii de cuvinte cheie, urmărirea separată pentru clasamentele de căutare pentru desktop și mobil și multe altele.

Instrumentele de gestionare a cuvintelor cheie vă ajută să efectuați cercetarea cuvintelor cheie și analiza datelor, să sortați aceste cuvinte cheie pe grupuri și să le gestionați cu ușurință pentru a vă îmbunătăți jocul SEO.

Aceste instrumente vă ajută să măsurați performanța strategiei dvs. SEO și a eforturilor de optimizare. Există mult mai multe motive pentru care aveți nevoie de aceste instrumente.

Pentru a crește vizibilitatea

Folosind un instrument de urmărire a cuvintelor cheie, puteți determina cât de bine se clasează în prezent cuvintele cheie în SERP-uri. Vă ajută să identificați cuvintele cheie cu cele mai bune performanțe care vă vor crește vizibilitatea.

Monitorizați pozițiile de rang

Prin monitorizarea poziției în clasament, puteți determina ce cuvinte cheie funcționează excelent pentru dvs. Dacă clasamentul scade, puteți verifica și motivul din spatele căderii, cum ar fi concurenții care vă depășesc site-ul, erori tehnice etc. Folosiți aceste informații pentru a remedia problema și pentru a vă îmbunătăți clasamentul.

Evaluează-ți concurenții

Utilizați instrumentele pentru a găsi cuvintele cheie care funcționează pentru concurenții dvs. pentru a obține ranguri înalte. De asemenea, puteți afla ce cuvinte cheie le lipsesc și ce performanțe au pentru cuvintele cheie țintă. În plus, puteți găsi conținutul lor cel mai performant, backlink, prezență online, implicare socială etc.

Instrumentele vă permit să selectați în mod inteligent cuvintele cheie potrivite pentru site-ul dvs., pentru a le clasifica și a lua decizii informate.

Găsiți oportunități de cuvinte cheie

Atunci când urmăriți continuu cuvinte cheie importante pentru site-ul dvs., devine mai ușor să găsiți oportunități de cuvinte cheie mai bune în funcție de volumul de căutare, clasarea paginilor, intenția de căutare și concurența, ceea ce vă ajută să prioritizați eficient cuvintele cheie.

Deci, să ne uităm la instrumentele de urmărire a clasamentului superior și de gestionare a cuvintelor cheie pentru site-ul dvs.

Semrush

Cercetarea cuvintelor cheie, analiza și urmărirea clasamentului sunt simplificate Semrush, o platformă pe care mulți specialiști în marketing digital o iubesc de pe tot globul. Din peste 40 de instrumente din diferite domenii de marketing digital, 13 instrumente sunt legate de cercetarea cuvintelor cheie și de urmărire a clasamentului.

Semrush oferă 6 instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie SEO pentru a vă ajuta să vă evidențiați din mulțime și să îmbunătățiți clasamentul SEO. Acestea sunt:

  • Prezentare generală a cuvintelor cheie: cu acest instrument, puteți găsi valoarea oricărui cuvânt cheie, puteți judeca valoarea estimată a acestuia împreună cu concurența și puteți afla cum se potrivește obiectivelor dvs. de marketing.
  • Cercetare organică: puteți analiza lista completă a concurenței cu clasamentele organice ale cuvintelor cheie folosind acest instrument. Vă ajută să descoperiți cuvintele cheie organice care au cele mai bune rezultate în nișa dvs. și să câștigați SERP-uri.
  • Keyword Magic Tool: această bază de date uriașă de peste 20 de miliarde de cuvinte cheie este mina ta de aur pentru cercetarea cuvintelor cheie și vine cu o interfață ușor de utilizat și simplă.
  • Gap de cuvinte cheie: lansați strategii SEO eficiente comparând profilul de cuvinte cheie al concurentului cu al dvs
  • Manager de cuvinte cheie: analizează maximum 1000 de cuvinte cheie dintr-o dată și vezi modificările concurenților de top sau funcțiile SERP în timp real pentru un anumit cuvânt cheie
  • Informații organice despre trafic: date de referință încrucișată pentru a evalua performanța căutării pe site-ul dvs. și pentru a afla cuvântul cheie „nefurnizat” din Google Analytics

Semrush oferă 3 instrumente pentru urmărirea clasamentului, astfel încât să puteți monitoriza performanța SEO a site-ului dvs. și să vă îmbunătățiți prezența digitală.

  • Urmărirea poziției: urmăriți cuvintele cheie, concurenții și domeniile pe Google. De asemenea, vă ajută să monitorizați progresul campaniei dvs., să găsiți și să rezolvați canibalizarea, precum și să optimizați eforturile de direcționare cu date precise, actualizate zilnic.
  • Senzor: Urmăriți volatilitățile SERP Google și Baidu pe baza modificărilor de rang. Monitorizați semnele care indică actualizările algoritmului Google și multe altele.
  • Clasamente: cercetați domeniile care au cea mai mare vizibilitate organică, trafic plătit, cuvinte cheie plătite etc., pe diferite piețe globale și extrageți datele.

În afară de acestea, Semrush oferă instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie PPC pentru a vă ajuta să vă conectați mai mult cu publicul țintă și să le oferiți conținut, produse/servicii pe care le așteaptă de la dvs. Vă ajută să optimizați campaniile PPC, să organizați cuvintele cheie, să setați elemente negative și să căutați date CPC și volumul local.

Seobase

Îmbunătățiți-vă clasamentul în motoarele de căutare, analizați cuvintele cheie și depășiți concurenții din nișa dvs. folosind instrumentele SEO puternice și gratuite de Seobaseîn care au încredere peste 15.000 clienți din întreaga lume.

  20 de huse elegante pentru iPhone 15 pentru protecție supremă împotriva căderii

Preluați un control mai bun asupra prezenței dvs. online prin urmărirea corectă a clasamentului, gestionarea cuvintelor cheie și analizarea rapoartelor lunare, săptămânale sau zilnice, folosind interfața lor intuitivă de utilizator. Valorile vor afișa datele despre site urmărite pe baza pozițiilor actuale ale cuvintelor cheie și a volumului de căutări.

Seobase vă ajută să vizualizați valorile cuvintelor cheie alegând diferite date. De asemenea, puteți crea cu ușurință urmărirea în câteva secunde și puteți obține actualizări de clasare zilnic pentru a vedea cum funcționează site-ul dvs. pe platformele mobile și desktop.

Pentru a rămâne organizat, puteți utiliza etichete colorate pentru anumite cuvinte cheie. Utilizați filtrarea avansată a cuvintelor cheie pe lângă vizualizarea simultană a tuturor informațiilor aferente din tabloul de bord.

Sitechecker

Monitorizarea poziției este un instrument convenabil pentru urmărirea automată a modificărilor pozițiilor pentru cuvintele cheie, obținerea de date privind progresul indexării, precum și sfaturi privind îmbunătățirea pozițiilor în rezultatele căutării. Serviciul face parte din Sitechecker ecosistem – o platformă pentru proprietarii de afaceri, agenții de marketing și analiștii SEO.

Rank Tracker funcționează cu cele mai mari patru motoare de căutare (Google, Yahoo, Bing și Yandex). Pentru a obține date relevante, sunt disponibile setări individuale de monitorizare (după tip de dispozitiv, geografie etc.).

A fost implementat un algoritm convenabil pentru lucrul cu cuvintele cheie: puteți folosi unul sau mai multe filtre pentru a găsi rapid interogările necesare, precum și pentru a filtra cuvintele după paginile de destinație, numărul de interogări din rezultatele căutării, poziții, grupuri de pagini etc. În plus, puteți sorta lista de cuvinte cheie după numărul de modificări de poziție: de la 1 la 90 de zile, ceea ce face posibilă determinarea celor mai reușite solicitări. Opțiunea de lucru în bloc cu cuvinte cheie este disponibilă: ștergere, copiere în clipboard, grupare și atribuire de pagini de destinație.

Datele de monitorizare sunt afișate într-un format tabelar convenabil. În același timp, setările flexibile de afișare sunt disponibile pentru utilizator. Este posibil să personalizați ce coloane ar trebui să fie afișate, să le remediați pe cele mai relevante, să le schimbați.

Rank Tracker oferă o comparație a pozițiilor într-un interval de date personalizat. Este suficient să îl selectați în calendarul încorporat pentru a analiza rezultatele clasamentului, a verifica schimbările de poziție după următoarea modificare a algoritmului sau după o revizuire majoră a site-ului.

Un instrument la îndemână de urmărire a cuvintelor cheie vă va arăta exact ce interogări sunt clasate din adresele URL relevante. Aceste cuvinte cheie din tabel sunt ușor de identificat datorită marcajelor roșii.

O altă opțiune utilă este analiza rezultatelor motorului de căutare pentru orice solicitare (cuvânt cheie). Utilizatorul are posibilitatea de a verifica eficacitatea promovării paginilor propriului site și de a le compara cu rezultatele clasamentului site-urilor concurenților.

Este convenabil să lucrați cu rezultatele monitorizării: de exemplu, este posibil să lăsați note și să le împărtășiți echipei (sau clienților). Rapoartele pot fi exportate în format PDF (mai mult, branding-ul acestor documente este disponibil) sau CSV.

Un raport privind rezultatele monitorizării este trimis la e-mail-ul specificat zilnic (acestea sunt date despre dinamica modificărilor pentru cuvintele cheie selectate) și săptămânal (date despre pozițiile pentru cuvintele care au cea mai mare pondere pentru creșterea în rezultatele căutării organice).

Puteți alege dintre oricare dintre planurile tarifare disponibile: de bază de la 29 USD, Startup de la 49 USD și Creștere de la 99 USD. Diferențele sunt în numărul de site-uri și cuvinte cheie disponibile pentru monitorizare.

Serpstat

Serpstat este un instrument util pentru profesioniștii PPC sau SEO, agențiile digitale mari și experții în marketing. Le permite să efectueze analize pe un întreg site, să colecteze semantică, să analizeze concurenții, să efectueze grupări, să efectueze urmărirea zilnică a clasamentului și să verifice backlink-urile.

Căutați site-ul concurentului dvs. de aceeași nișă și colectați semantică cu indicatori, cum ar fi concurența, dificultatea cuvintelor cheie, popularitatea și volumul. De asemenea, puteți găsi toate opțiunile de cuvinte cheie și sugestiile pentru a crea un plan de conținut pentru blog.

În plus, analizați sezonalitatea și tendințele cuvintelor cheie și găsiți lideri de nișă după exemplele de anunțuri și cuvintele cheie. Puteți utiliza 18 metrici pentru a verifica lista de domenii pentru a analiza SEO și pentru a căuta site-uri autorizate pentru a plasa link-uri. În plus, vă puteți îmbunătăți traficul cu cuvinte cheie de înaltă calitate.

Utilizați Serpstat pentru a urmări clasarea site-ului dvs. la nivel mondial, împreună cu cei mai apropiați concurenți. Vă permite să programați urmărirea clasamentului pentru rapoarte zilnice, săptămânale și lunare. În plus, puteți obține ajutorul cuvintelor cheie analizate pentru a urmări cota de piață. Serpstat oferă acces la API pentru instrumentele pe care le doriți în orice plan și permite integrarea cu alte platforme pentru a vă face munca mai bună și mai ușoară. Cu extensia Serpstat Website SEO Checker, puteți analiza și orice site web.

Prețul său este de 48 USD/lună și aveți acces la mai mult de 20 de instrumente.

Ahrefs

O altă platformă pe care marketerii o adoră absolut este Ahrefs. Este un set complet de instrumente SEO care vă poate alimenta jocul SEO chiar dacă nu sunteți un profesionist SEO și vă poate ajuta să vă poziționați mai sus și să obțineți mai mult trafic pe site.

De asemenea, vine cu resurse de învățare GRATUITE, împreună cu suport pasionat și comunitate pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți cunoștințele SEO. Ahrefs oferă, de asemenea, multe instrumente SEO gratuite, inclusiv generator de cuvinte cheie, verificator SERP, verificator de rang de cuvinte cheie și verificator de dificultate a cuvintelor cheie. În afară de aceasta, oferă instrumente de cuvinte cheie pentru YouTube, Amazon și Bing.

Exploratorul lor de cuvinte cheie vă ajută să descoperiți idei de cuvinte cheie din mii de opțiuni și să analizați dificultatea de clasare și potențialul de trafic. Funcționează pe o bază de date uriașă constând din peste 7 miliarde de cuvinte cheie actualizate în fiecare lună și sprijină agenții de marketing din 171 de țări.

Ahrefs utilizează datele din fluxul de clic pentru a-și rafina volumele de căutare în fiecare lună, pentru a se asigura că sunt mereu actualizate. Oferă scorul de dificultate a cuvintelor cheie, arată numărul estimat de clicuri pe site, arată subiecte părinte pentru cuvintele cheie țintă și valori SEO avansate, cum ar fi rata de returnare, procentul de clicuri și clicuri plătite, clicuri/căutare și multe altele.

  Cum să comandați livrarea de alimente de la restaurante online

Pe lângă toate acestea, puteți vedea prezentări generale SERP și istoricul pozițiilor, puteți salva și clasifica cuvintele cheie în liste diferite și multe altele. Descoperiți și prioritizați cuvintele cheie folosind filtre după dificultatea cuvintelor cheie, volumul căutărilor, caracteristicile SERP etc.

Rank Tracker-ul lor vă ajută să monitorizați clasamentul Google pe dispozitive mobile și desktop din 170 de țări. Doar importați sau introduceți cuvinte cheie, adăugați țări/cuvinte cheie și introduceți adresele URL ale concurenților dvs. Apoi, instrumentul va urmări datele și va efectua actualizări regulate.

Folosind graficele interactive, puteți vizualiza progresul SEO verificând procentul de clicuri pe site-ul dvs. din traficul de căutare organic. De asemenea, vă permite să urmăriți pozițiile de clasare în grupuri precum 1-3, 11-50 și așa mai departe, pe lângă faptul că afișați poziția medie și traficul cu instantanee ale performanței SEO de-a lungul timpului.

Obțineți informații folosind funcția „Partajare a vocii” pentru a vedea concurența în jurul unui cuvânt cheie. Obțineți valori avansate, cum ar fi progresul în clasament, volumele de căutare, CPC, rata de returnare etc. și primiți rapoarte programate prin e-mailuri.

Clasament SE

Clasament SE oferă urmărire precisă a clasamentului cuvintelor cheie pe dispozitive, locații și motoare de căutare precum Google, YouTube, Yahoo, Bing, Yandex etc. Pe lângă urmărirea clasamentului, acestea urmăresc și rezultatele Google Maps, funcții SERP precum videoclipuri, fragmente etc. și Google Clasamentul reclamelor.

Puteți analiza performanța SEO a site-ului dvs. și puteți căuta concurenți de top – vedeți evaluările de vizibilitate împreună cu concurenții dvs. sortate după scorul de vizibilitate, care se bazează pe cuvinte cheie. Puteți adăuga maximum 5 concurenți, le puteți analiza clasamentele și puteți obține rapoarte detaliate care îi compară cu clasamentele dvs.

SE Ranking oferă informații despre cele mai bune sute de rezultate de căutare și dinamica acestora pentru a vă ajuta să vă gestionați reputația și clasamentele online. Puteți eticheta toți jucătorii de căutare pentru o identificare rapidă, cum ar fi recenzii, cataloage, concurenți, sateliți și așa mai departe.

Folosind caracteristica etichetă albă, le puteți permite clienților să acceseze instrumentul de urmărire a clasamentului care are eticheta mărcii dvs. și poate fi partajată prin domeniul dvs. În acest fel, vă puteți înălța relațiile cu clienții, câștigând în același timp încrederea și respectul acestora.

De asemenea, oferă un API dacă aveți nevoie de mai mult decât un instrument de clasare a site-urilor cu acces la zona de administrare. Puteți extrage toate datele SEO și le puteți folosi așa cum doriți. SE Ranking vă ajută, de asemenea, să organizați spațiul de lucru SEO cu sub-conturi care au niveluri de acces diferite la proiecte și date.

De asemenea, se ocupă de securitatea datelor, iar informațiile pe care le furnizați nu vor fi scurse către instrumentele publice de căutare a cuvintelor cheie. Prețul lor începe de la 35,1 USD/lună.

SERPWatcher

Eclipsează-ți concurenții folosind SERPWatcher folosind instrumente avansate de gestionare a cuvintelor cheie și de urmărire, împreună cu funcții impresionante.

Pentru a vă ajuta să aflați performanța organică a traficului site-ului dvs., aceștia și-au proiectat Indexul de performanță în funcție de clasarea curentă a cuvintelor cheie cu volumele de căutare. Puteți verifica clasamentul site-ului dvs. zilnic în previzualizările SERP și puteți primi modificări importante în clasamente prin e-mailuri.

Ele oferă o combinație echilibrată de date avansate și simple, utile pentru a lucra atât pentru experimentați, cât și pentru începători. Utilizați date locale precise pentru urmărirea clasamentului, acoperind peste 50.000 de locații de pe tot globul, iar instrumentul acceptă rezultatele căutării pe dispozitive mobile și desktop.

Permiteți-vă colegilor de echipă și clienților să vadă clasamentul site-ului cu ajutorul unei facilitati interactive de partajare a rapoartelor. Puteți chiar să programați alerte bazate pe evenimente și să fiți la curent cu modificările recente.

Planul lor de bază începe de la 29,90 USD/lună pentru 100 de căutări de cuvinte cheie/zi, 200 de sugestii de cuvinte cheie/căutare, 100 de căutări SERP/zi, 25 de cuvinte cheie/căutare ale concurenței, 200 de cuvinte cheie urmărite/zi, 20 de căutări de site-uri/zi și 100.000 rânduri de backlink/ lună.

Ranktracker

Cercetați cuvinte cheie, urmăriți clasarea și analizați concurența în jurul unui cuvânt cheie folosind o platformă unică, dar puternică Ranktracker. Acesta valorifică surse de date globale și vă ajută să rămâneți în fruntea jocului dvs. în SEO, indiferent dacă sunteți un startup sau o afacere consacrată.

Vizualizați clasarea rezultatelor căutării site-ului dvs. pentru un cuvânt cheie ales, pozițiile acestora în plus față de traficul pe care îl primiți din căutări. Adăugați filtre pentru a rafina datele și pentru a vizualiza clasamentul pe diferite dispozitive în diferite locații.

Setul unic de instrumente Ranktracker, cum ar fi Keyword Finder și SERP Checker, oferă informații precise care vă ajută să vă optimizați SEO de la planificare, analiză și urmărire până la rezolvarea problemelor, astfel încât să puteți lua decizii de afaceri inteligente.

Utilizați doar Ranktracker introducând cuvintele cheie preferate și apoi monitorizați performanța de clasare a site-ului pentru acele cuvinte cheie. Căutare de cuvinte cheie vă permite să căutați cu ușurință cuvinte cheie care pot atrage mai mulți vizitatori pe site-ul dvs. Obțineți un trafic mai mare în mai puțin timp prin găsirea de cuvinte cheie cu volum mare de căutare și dificultăți reduse.

Instrumentul de verificare SERP al Ranktracker vă ajută să cercetați cât de multă concurență există pentru un cuvânt cheie de căutare. Vă oferă rezultate detaliate care evidențiază cele mai bune oportunități de a vă clasa site-ul și acceptă peste 50 de țări. Ei chiar combină datele din Majestic și Moz pentru o precizie mai mare.

Puteți chiar să faceți audituri web pentru a analiza problemele din întregul dvs. site care ar putea încetini progresul dvs. SEO și pot reduce impactul strategiei dvs. SEO. Puteți găsi aceste probleme, puteți obține recomandări pentru a le remedia pentru o performanță SEO mai bună, puteți descărca rapoarte sau le puteți trimite prin e-mail colegilor de echipă.

  Cum să opriți ecranul tactil pe un Chromebook

Nightwatch

Creșteți traficul organic al site-ului dvs., analizați cuvintele cheie importante din nișa dvs. și prezentați-vă eforturile SEO folosind Nightwatch. Vă ajută să vă creșteți acoperirea organică și să generați mai multe vânzări cu instrumentele sale puternice de urmărire a clasamentului, backlink, auditare a site-ului și raportare.

Indiferent dacă vizați locații locale sau globale, acestea vă oferă o urmărire precisă a clasamentului. Economisește timp prețios pentru profesioniștii SEO, făcând datele de clasare foarte accesibile după ce le-au colectat din diverse surse, cum ar fi Google Analytics, Keyword Planner, Search Console și alte surse SEO.

Nightwatch transformă apoi aceste date în rapoarte cu aspect profesional, ușor de importat, pe care le puteți afișa clienților dvs. Un lucru unic despre Nightwatch este că poate accesa orice centru de date Google și, atunci când detectează orice anomalie, cum ar fi dispariția sau apariția cuvintelor cheie, face referințe încrucișate rapid pentru a se asigura că obțineți cele mai precise date.

În plus, Nightwatch a dezvoltat o astfel de modalitate de a răzui datele despre locație care pot afecta rezultatele căutării. Apoi, folosesc aceste date pentru a simula cu ușurință una dintre aceste locații în solicitările de căutare. Aceasta implică faptul că datele de clasare ale Nightwatch au o acuratețe mai mare pentru urmărirea locală a cuvintelor cheie.

În plus, vă oferă, de asemenea, flexibilitatea de a experimenta impactul locației asupra clasării cuvintelor cheie pentru a găsi o strategie mai bună pentru site-ul dvs. Creați rapoarte frumoase, cu etichetă albă, care sunt ușor de interpretat folosind interfața lor de tip drag-and-drop.

De asemenea, puteți economisi mai mult timp prin automatizarea când și cum sunt livrate rapoartele dvs. sau clienților dvs. Îmbunătățiți vizibilitatea utilizând funcționalitatea Descoperire a cuvintelor cheie introducând o anumită adresă URL și apoi organizându-le pentru a crea strategia de campanie.

Track Tracker

Efectuați urmărirea rangului nelimitat și cercetarea cuvintelor cheie utilizând un alt instrument SEO util Rank Tracker. Pe lângă urmărirea cuvintelor cheie nelimitate, puteți verifica pozițiile în SERP-urile majore, puteți vizualiza clasarea pentru diferite locații și puteți analiza performanța clasării cuvintelor cheie folosind doar un singur instrument.

Rank Tracker-ul lor este un instrument extrem de personalizat care vă oferă acoperire, indiferent dacă doriți să căutați primele 50 sau primele 1000 de rezultate, să monitorizați înregistrările pe hărți și universale, să urmăriți clasamentele săptămânal sau zilnic și să evaluați clasamentul cuvintelor cheie ale concurenților. Pe lângă toate acestea, puteți chiar să monitorizați scorul de vizibilitate și poziția medie a site-ului dvs.

Utilizați acest instrument pentru a observa cum se schimbă poziția de clasare pentru site-ul dvs. și pentru a analiza când anumite cuvinte cheie se clasează în partea de sus sau pentru a obține fragmentul recomandat peste SERP-ul Google. Indiferent dacă doriți să vă clasați, fie că este vorba de o anumită țară, stat sau oraș, Rank Tracker oferă clasamente geografice pentru locații nelimitate, chiar și pentru o anumită adresă de stradă.

Oferă un total de 23 de instrumente pentru cuvinte cheie în cadrul instrumentului de urmărire a poziției lor, inclusiv Planificatorul de cuvinte cheie, Căutarea domeniului, Căutarea concurenței, instrumentele de completare automată, Google Analytics, Întrebări înrudite, Căutări similare, Search Console și multe altele.

Toate aceste surse, atunci când sunt folosite împreună, vă pot oferi nenumărate cuvinte cheie care sunt utile și importante în nișa dvs., iar instrumentul grupează, de asemenea, cuvintele cheie automat după subiect, ceea ce vă ajută să vizați și să analizați întregul grup de cuvinte cheie la un moment dat.

Acest instrument este excepțional pentru analiza cuvintelor cheie și vă ajută să alegeți pe cele mai bune pentru strategia dvs. și apoi să le prioritizați. În afară de valorile SEO, cum ar fi concurența și volumul de date, instrumentul calculează nivelurile de dificultate pentru a determina punctele slabe și punctele forte ale SEO.

Rank Tracker vă permite să evaluați strategia de cuvinte cheie a concurentului dvs., să le măsurați rafturile, vă permite să înregistrați istoricul clasamentului și să găsiți domenii în care vă puteți îmbunătăți. Profitați de puterea automatizării pentru a verifica clasamentele și programarea sarcinilor. Acesta generează rapoarte 100% personalizabile, care pot fi etichetate în alb, partajate cu ușurință și vizualizate pe toate dispozitivele.

Moz

Cu peste 500 de milioane de cuvinte cheie care generează trafic, MozKeyword Explorer este un instrument de căutare a cuvintelor cheie SEO destul de util. Începeți cu acest instrument introducând un cuvânt cheie sau o adresă URL pentru a stabili prioritățile și a descoperi cele mai bune cuvinte cheie posibile pe care le puteți viza.

Moz vă ajută să efectuați o cercetare de calitate a cuvintelor cheie într-o perioadă mai mică de timp. De asemenea, veți găsi ușor să identificați cuvintele cheie pentru care site-ul dvs. trebuie să se clasifice în prezent cu sugestii de mare impact.

Veți primi până la 500 de milioane de sugestii de cuvinte cheie, rezultate din 170 de motoare de căutare și 180 de milioane de cuvinte cheie clasate recent pe SERP-urile. În plus, efectuarea unei analize detaliate a SERP și a cuvintelor cheie devine ușoară cu acest instrument.

Analizați cuvintele cheie în funcție de volumele lor de căutare, prioritizați-le în funcție de subiect cu punctaj cuprinzător, generați liste de cuvinte cheie și salvați-le. Puteți chiar să exportați sugestiile de cuvinte cheie, listele și analizele în fișiere CSV bine formatate și bogate în valori.

Învingeți concurența utilizând cuvinte cheie cu coadă lungă cu relevanță mai mare și cuvinte cheie sau subiecte conexe în formate de întrebări. Sortați cu ușurință cuvintele cheie după nivelul de dificultate, ratele de clic organice și volum și stabiliți-le strategie pentru direcționarea globală în funcție de locație. În afară de Keyword Explorer, Moz oferă gratuit diverse alte instrumente SEO.

Concluzie

Monitorizarea modului în care site-ul dvs. se clasează pe motoarele de căutare și analiza cuvintelor cheie care vă pot ajuta să obțineți performanțe SEO mai bune sunt factori esențiali pentru a crește prezența online a site-ului dvs., acoperirea organică și pentru a crește ratele de conversie.

Prin urmare, consultați aceste instrumente de urmărire a clasamentului și de gestionare a cuvintelor cheie pe care le-am menționat în acest articol și mergeți cu oricine găsiți potrivit.