11 cele mai bune instrumente gratuite de marketing prin e-mail pentru trimiterea de buletine informative

Indiferent de ce tip de afacere conduceți, e-mailurile joacă un rol important în creșterea afacerii.

O campanie de marketing prin e-mail este o modalitate excelentă de a cultiva clienții potențiali, de a genera vânzări și de a intra în legătură cu clienții. Este, de asemenea, una dintre cele mai rentabile tactici de marketing.

În acest articol, vom prezenta câteva dintre cele mai bune instrumente gratuite de marketing prin e-mail pentru trimiterea de buletine informative.

Este marketingul prin e-mail important pentru companii?

Ne aflăm într-o perioadă în care platformele video precum Youtube au devenit cea mai bună platformă de marketing. Dar mai funcționează marketingul prin e-mail?

Și răspunsul simplu este da!

Marketingul prin e-mail este încă un mod eficient și personalizat de marketing.

Deși există funcții avansate disponibile pe platformele de social media, iată două motive simple pentru care marketingul prin e-mail este încă unul dintre cele mai bune canale de marketing.

În primul rând, e-mailul este platforma de comunicare pentru uz personal și profesional. Înseamnă că nu veți vedea multe reclame irelevante care vă vor distra atenția.

În plus, e-mailul ca mijloc adaugă încredere, deoarece mesajul dvs. este personalizat și nu ca videoclipuri lungi de pe Youtube sau bobine de social media.

Pe scurt, marketingul prin e-mail funcționează și obții rezultate impresionante.

Indiferent dacă sunteți nou în marketing prin e-mail sau un extraordinar de marketing, ați auzit despre buletinele informative prin e-mail.

Să vorbim despre buletine informative.

Ce este un buletin informativ prin e-mail?

Mai simplu spus, un buletin informativ prin e-mail vă actualizează afacerea pentru abonații dvs. În realitate, este mult mai mult decât atât, iar mulți oameni se blochează de ceea ce ar trebui să scrie în buletinele lor informative.

Să presupunem că aveți o reducere săptămâna aceasta. Cum le-ai informa clienții tăi?

Un buletin informativ excelent prin e-mail!

Cu o înțelegere clară a buletinelor informative prin e-mail, s-ar putea să vă întrebați de ce sunt esențiale.

Ei bine, buletinele informative sunt o modalitate excelentă de a-ți menține abonații implicați, deoarece sunt e-mailuri sensibile la timp, care sunt trimise la o anumită dată și oră.

Sunt excelente pentru a verifica nivelul de implicare cu produsele sau serviciile tale în rândul publicului tău. Este o modalitate excelentă de a oferi conținut cu care abonații tăi vor interacționa. Gândește-te la buletinul tău informativ prin e-mail ca la o platformă socială privată, iar abonații tăi sunt publicul tău exclusiv.

Marketingul prin buletin informativ prin e-mail este gratuit?

Într-adevăr, răspunsul la câte e-mailuri doriți să trimiteți într-o zi, săptămână sau lună.

Dacă vrei să trimiți 40-50 de e-mailuri într-o zi, o poți face folosind contul tău Gmail, asta e gratuit. Cu toate acestea, dacă trimiteți mai mult de 50 de e-mailuri pe zi către conexiuni necunoscute, este posibil ca e-mailurile dvs. să ajungă în dosarul lor de spam.

Pentru a vă asigura că e-mailurile dvs. nu ajung în dosarul de spam, puteți utiliza un instrument de marketing prin e-mail care vă oferă să trimiteți până la 100-200 de e-mailuri gratuite într-o zi. Vom acoperi unele dintre cele mai bune opțiuni gratuite de marketing prin e-mail mai târziu în acest articol.

Înainte de a trece la acea parte, este esențial să înțelegeți avantajele și dezavantajele marketingului prin e-mail gratuit.

Beneficiile marketingului prin e-mail gratuit

  • Acoperire personalizată: e-mailul oferă libertatea de a trimite un mesaj cuiva căruia doriți să-l trimiteți. Spre deosebire de alte canale de social media unde ai un public țintă generalizat.
  • Nu sunt necesare abilități tehnice: nu aveți nevoie de abilități de creare sau editare media pentru a scrie o copie bună de e-mail. Vă puteți exprima, adăugând o notă personalizată mesajelor dvs.
  • Creați o audiență: peste un timp, marketingul prin e-mail vă permite să vă creați publicul dedicat. Aceștia sunt cititorii tăi de conținut cărora le pasă de ceea ce spui.
  • Gratuit: este clar că marketingul prin e-mail este gratuit și nu aveți nevoie de gadgeturi, diferite tipuri de echipamente sau de orice software de care aveți nevoie în cazul Youtube, Instagram sau a diferitelor canale media.
  Rămâi concentrat cu aceste 9 aplicații Pomodoro

Deși marketingul prin e-mail vine cu o mulțime de beneficii, există unele dezavantaje pe care am dori să le menționăm.

Limitări ale marketingului prin e-mail gratuit

  • Spam: atunci când trimiteți sute de e-mailuri fără acordul destinatarului, este considerată activitate de spam. Nu este un semn bun pentru că mai degrabă irită clientul decât adaugă valoare.
  • Același public țintă: în mod normal, e-mailurile sunt trimise persoanelor care sunt deja clienții dvs. Dar, cu platformele de social media precum Youtube, aveți un domeniu mai mare de generare a cererii și de a ajunge la un public mai larg.
  • Design de e-mail: e-mailurile prost concepute îți vor ocupa timpul fără să-ți aducă niciun rezultat. Problema cu software-ul gratuit de marketing prin e-mail este că nu primiți suficiente șabloane de designer disponibile în planurile lor premium.
  • Legile internaționale privind confidențialitatea: dacă publicul țintă conține clienți internaționali, trebuie să vă asigurați că încălcați reglementări precum GDPR sunt respectate.

Cum să alegi o platformă gratuită de marketing prin e-mail?

Cu atât de multe opțiuni disponibile pe piață, selectarea și stabilirea unei platforme de marketing prin e-mail nu este ușoară.

Iată câteva dintre lucrurile pe care ar trebui să le luați în considerare atunci când alegeți o platformă de marketing prin e-mail:

Valori cheie: verificați numărul de e-mailuri pe care le puteți trimite lunar și limita de abonați.

Automatizare: A scrie e-mailuri zi de zi și apoi a răspunde la toate e-mailurile este o muncă obositoare și consumatoare de timp. Din fericire, multe programe software oferă procese de automatizare pentru a accelera sarcinile repetitive.

Caracteristici de e-mail: Orice software de marketing prin e-mail ar trebui să aibă câteva caracteristici de bază, cum ar fi testarea A/B, testarea divizată, segmentarea e-mailurilor și etichetele pentru adăugarea de personalizare la e-mailuri.

Șabloane: o interfață de tip drag-and-drop cu șabloane de e-mail gata făcute facilitează pentru întreprinderile mici să trimită e-mailuri independent, mai degrabă decât să externalizeze munca către agenții.

Analytics: ar trebui să ofere tabloul de bord pentru a urmări valorile necesare care vă ajută să verificați și să optimizați performanța campaniilor dvs. de e-mail.

Asistență: în cele din urmă, este esențial să verificați dacă furnizorul de e-mail cu care vă stabiliți oferă asistență rapidă atunci când întâmpinați probleme tehnice.

Prețuri: deși în acest articol ne concentrăm pe instrumentele gratuite de marketing prin e-mail, credem că prețul este un factor care nu poate fi ignorat. În cazul în care găsiți un instrument potrivit care se potrivește cerințelor afacerii dvs., veți dori să faceți upgrade dacă afacerea dvs. începe să crească de-a lungul unui timp.

Înainte de a intra în mai multe detalii despre software-ul gratuit de marketing prin e-mail, iată o scurtă privire a ceea ce veți obține în planurile lor gratuite.

ProviderDaily Email LimitMonthly Email LimitSubscriber LimitZoho50/day6,000/month2000 contactsSendinblue300/day9000/monthUnlimitedMailchimp5002,500/month500/monthMailerLite20012,000/month1000/monthOmnisend20500/month250/monthMailjet2006,000/monthUnlimitedEmailOctopus20010,000/month2500/monthCleverreach25 emails per hour1,000/month250 /lunăSmartmail–Platformă de servicii–Hubspot500/day2000/month–Sender–15.000/month2500/month

Campanii Zoho

Zoho Campaigns este o soluție de marketing prin e-mail de la Zoho, care se ocupă de campaniile dvs. de e-mail. Pentru a verifica performanța campaniilor dvs. de e-mail, aveți acces la funcții precum testarea divizată, rapoartele de analiză și multe altele.

  Cum să utilizați Adobe Flash pe iPhone sau iPad

Caracteristici:

  • Editor ușor de utilizat prin glisare și plasare
  • Șabloane de buletine informative prefabricate
  • Testare A/B
  • Segmentarea e-mailului
  • Gestionarea listei de contacte

Puteți trimite până la 12.000 de e-mailuri pe lună la 2.000 de persoane de contact cu planul Zoho pentru totdeauna gratuit. Cu toate acestea, dacă doriți să vă automatizați procesul de marketing, va trebui să faceți upgrade la planurile lor premium.

Sendinblue

Sendinblue este un excelent software gratuit de marketing prin e-mail dacă lista ta de e-mail este sub 300 de abonați. Urmează regulile conforme cu GDPR și oferă un plugin WordPress pentru a vă urmări datele de analiză.

Caracteristici:

  • Editor de e-mail ușor de utilizat prin glisare și plasare
  • Suport pentru marketing prin e-mail
  • Software CRM integrat pentru urmărirea interacțiunilor cu clienții
  • Plugin oficial WordPress pentru analiză

Cu planul gratuit SendinBlue, puteți trimite 300 de e-mailuri pe zi. Planurile lor premium încep cu planul de preț redus, care vă permite să trimiteți 20.000 de e-mailuri lunar la doar o taxă lunară de 25 USD.

Mailchimp

Mailchimp este una dintre cele mai populare platforme gratuite de marketing prin e-mail care ajută întreprinderile mici să trimită e-mailuri cu aspect profesional. Vine cu un simplu generator de e-mail care include multe șabloane pre-construite. Practic, tot ce trebuie să faceți este să personalizați aceste șabloane de e-mail pentru a se potrivi cerințelor dvs. de afaceri.

Caracteristici:

  • Marketing CRM
  • Segmentarea e-mailului
  • Plugin WordPress
  • O mulțime de integrări
  • Pagini de destinație gratuite

Cu planul gratuit MailChimp, puteți trimite până la 500 de e-mailuri/zi cu o limită totală de 2500 de e-mailuri pe lună. Planul gratuit vă oferă, de asemenea, acces limitat la capabilitățile de segmentare a e-mailului, automatizare și tabloul de bord de analiză.

MailerLite

MailerLite este un instrument relativ nou în ecosistemul de email marketing. Cu toate acestea, platforma a câștigat o tracțiune bună datorită designului său curat al interfeței de utilizare, setărilor de e-mail foarte bine direcționate și integrărilor cu instrumente populare precum Zapier, Typeform, WordPress și multe altele.

Caracteristici:

  • Testare A/B, setări de e-mail de testare și multe altele
  • Biblioteca de șabloane de e-mail
  • Funcții de încorporare pop-up și formulare

Folosind contul gratuit, puteți stoca 1.000 de contacte și puteți trimite până la 12.000 de e-mailuri pe lună. Puteți debloca funcții premium MailerLite, cum ar fi hărțile termice și asistența live 24/7, plătind doar 9 USD pe lună.

Omnisend

Omnisend se adresează mai multor canale de marketing, cum ar fi marketingul prin e-mail și SMS. Este construit cu o viziune de a ajuta magazinele de comerț electronic și, prin urmare, vine cu integrări cu un singur clic cu platforme precum Shopify, BigCommerce, WooCommerce și multe altele.

Cu Omnisend, puteți crea cu ușurință fluxuri de lucru de marketing automatizate pentru a colecta clienți potențiali prin ferestre pop-up și pentru a trimite e-mailuri, SMS-uri sau notificări push.

Caracteristici:

  • Șabloane de e-mail gata făcute
  • Ferestre pop-up cu opțiuni de e-mail, pagini de destinație, roți de rotire
  • Testare A/B split pentru campanii de e-mail
  • Formulare de consimțământ GDPR

Planul lor gratuit vă permite să trimiteți doar 500 de e-mailuri pe lună, ceea ce este comparativ mai mic decât alte instrumente de marketing prin e-mail.

Mailjet

Mailjet este un instrument gratuit de marketing prin e-mail popular, cunoscut pentru șabloanele sale de e-mail minimaliste, pentru generatorul de e-mail cu drag-and-drop și pentru numeroasele module presetate de șabloane. Un avantaj al versiunii gratuite Mailjet este că aveți acces la API-uri, relay SMTP și webhook-uri pentru diferite scopuri de integrare.

Caracteristici:

  • Abonament conform GDPR
  • Șabloane curate și minimaliste
  • Integrari cu Prestashop
  • Fără limită pentru adăugarea de abonați

Cu o limită zilnică de e-mail de 200, planul gratuit de la Mailjet vă oferă 6000 de e-mailuri în fiecare lună. Planul premium vă va costa 15 USD pe lună, deblocând toate funcțiile premium, cum ar fi segmentarea e-mailurilor, validările și asistența clienților online.

  Un ghid pentru începători pentru a începe o carieră independentă

Email Octopus

EmailOctopus este un instrument excelent de marketing prin e-mail pentru întreprinderile mici. Fondată în 2015, scopul principal al companiei este de a oferi soluții de e-mail marketing la prețuri accesibile. Interfața lor este simplă și are peste 35 de șabloane de e-mail gata făcute, care vă pot economisi timp de la construirea de e-mailuri de la zero.

Caracteristici:

  • Șabloane prefabricate
  • Segmentare avansată a listelor de e-mail
  • Creator de e-mailuri
  • Integrare cu peste 47 de aplicații

Cu planul gratuit EmailOctopus, puteți trimite până la 10.000 de e-mailuri către 2500 de persoane de contact pe lună.

Cleverreach

CleverReach este instrumentul perfect atât pentru începători, cât și pentru profesioniștii în marketing prin e-mail care doresc să vadă un succes rapid. Configurarea simplă, caracteristicile inteligente și serviciul de tip partener permit companiilor să aibă o comunicare directă și personală cu clienții lor.

Caracteristici:

  • Șabloane de e-mail receptive
  • O mulțime de integrări terțe
  • Trageți și plasați editorul de e-mail
  • Marketing prin e-mail conform GDPR

Cu serviciul gratuit Cleverreach, puteți trimite 1000 de e-mailuri gratuite pe lună. Planurile lor premium încep de la 30 USD pe lună, oferindu-vă acces la e-mailuri nelimitate.

Smartmail

Marketingul prin e-mail de la SmartMail este un serviciu complet gestionat „realizat pentru tine” care ajută companiile de comerț electronic să-și maximizeze rentabilitatea investiției. Spre deosebire de alte instrumente gratuite de marketing prin e-mail, este un serviciu care vă ajută să obțineți rentabilitatea maximă a cheltuielilor de marketing prin e-mail.

Unele dintre serviciile oferite sunt gestionarea campaniilor, crearea listelor de e-mail, configurarea automatizării e-mailului, marketingul prin SMS și multe altele.

Caracteristici:

  • Strategist de e-mail dedicat
  • Modele de șablon pe marcă
  • Crearea/direcționarea strategiei
  • ROI masiv
  • Segmentarea publicului

Deoarece este o platformă de furnizor de servicii, trebuie să programați o întâlnire din calendarul lor pentru a începe pentru o soluție personalizată de marketing prin e-mail.

Hubspot

Hubspot este o platformă all-in-one pentru gestionarea activităților dvs. de marketing. Este mai mult o platformă CRM care conectează activitățile tale de e-mail și răspunsurile clienților într-un tablou de bord intuitiv pentru o comunicare mai bună.

Acest instrument vă permite să creați formulare, pagini de destinație și înscrieri pentru generarea de clienți potențiali.

Caracteristici:

  • Gestionarea anunțurilor
  • Biblioteca de formulare de înscriere, ferestre pop-up și bannere
  • Suport CRM
  • Acces la rapoartele de analiză prin e-mail
  • Chat în direct și chatbot

Folosind planul gratuit Hubspot, puteți trimite 2000 de e-mailuri pe lună. Deoarece este un CRM, un lucru bun este că puteți verifica toate interacțiunile prin e-mail într-un tablou de bord dedicat.

Expeditor

Expeditor pe lista noastră de instrumente gratuite de marketing prin e-mail. Este conceput pentru întreprinderile mici care au un buget redus pentru marketing, dar care doresc să utilizeze puterea marketingului prin e-mail. În ciuda prețurilor scăzute, platforma oferă toate caracteristicile esențiale, cum ar fi generatorul de glisare și plasare, analize de e-mail, segmentare și notificări web.

Caracteristici:

  • Funcție de verificare a spamului încorporată
  • Fluxuri de lucru de automatizare
  • Suport de urmărire cu Google Analytics
  • O mulțime de formulare pop-up, formulare încorporabile și formulare de consimțământ GDPR
  • Bibliotecă de imagini și editor de imagini încorporate

Cu planul gratuit de la Sender, obțineți o limită generoasă de abonați de 2.500 de contacte și o limită lunară de trimitere de 15.000 de e-mailuri.

rezumat

Cu acest blog, am vrut să împărtășim câteva dintre platformele cheie pentru marketing prin e-mail. Este o componentă cheie a marketingului online și este folosită de companii de toate dimensiunile.

Deși gratuite, cu o planificare și execuție adecvată, campaniile de email marketing pot fi extrem de eficiente. Poate fi folosit pentru a oferi clienților informații despre noi produse, servicii sau oferte speciale. De asemenea, vă permite să construiți o relație cu clienții existenți.

Dacă acest articol vă ajută, vă recomandăm insistent să citiți articolul nostru despre instrumentele premium de marketing prin e-mail pentru a vă dezvolta afacerea.