11 cele mai bune instrumente de verificare pentru aprobări rapide și feedback

Indiferent de cât de experimentată este o echipă creativă, lucrul la un proiect pentru a oferi cel mai bun rezultat posibil poate deveni uneori obositor.

Urmărirea constantă a informațiilor conținute în multe e-mailuri/mesaje combinate cu procesele de feedback și aprobare necesită timp. Aici instrumentele de verificare online pot fi salvatoare.

Astfel de instrumente fac procesul de revizuire fără efort și vă ajută să vă concentrați mai mult pe procesul creativ. În prezent, există numeroase instrumente de verificare online. În acest articol, am compilat unele dintre cele mai bune instrumente de verificare pentru aprobări rapide și feedback.

Ce este software-ul de verificare?

Software-ul de verificare, cunoscut și sub numele de software de revizuire și aprobare, este un instrument care permite partajarea fără probleme a activelor digitale și colectarea feedback-ului.

Această metodă a fost recunoscută ca o modalitate mai ușoară și mai eficientă de a gestiona procesele de revizuire și aprobare față de metodele obișnuite cum ar fi e-mailul, imprimările etc.

Se datorează faptului că un instrument de verificare utilizează feedback centralizat asupra proiectelor, rezultând colaborări mai precise și mai eficiente.

Avantajele utilizării instrumentelor de verificare

Există multiple avantaje ale utilizării software-ului de verificare online. Aici sunt câțiva dintre ei:

  • Le permite membrilor echipei să vizualizeze, să compare sau să adnoteze dovezi de oriunde, în orice moment.
  • Un instrument de verificare online ajută la aducerea tuturor feedback-ului și aprobărilor într-o locație centrală, eliminând nevoia de a căuta printr-o cutie poștală plină.
  • Trimițând alerte automate de memento, ajută reclamele să rămână la termenul limită.
  • Îmbunătățește calitatea globală a proiectului, deoarece sistemul de feedback transparent al testării online reduce drastic șansele de erori.
  • Un instrument de verificare reduce costurile și timpul proiectului, asigurând un flux de lucru eficient de aprobare.

Cum funcționează un instrument de verificare?

Un instrument de verificare funcționează sistematic. În primul rând, utilizatorii își încarcă conținutul – fie că este un PDF, o pagină web sau orice altceva – pe un server securizat. Apoi, îl împărtășesc colaboratorilor și le atribuie roluri specifice, inclusiv cele ale recenzenților.

După ce recenzenții sunt setați și dovada generată, fiecare membru al echipei primește o alertă și poate accesa dovada. Din acel moment, recenzenții pot începe să colaboreze comentând, răspunzând și marcând anumite porțiuni ale conținutului, oferind feedback clar.

Software-ul de verificare notifică toți membrii echipei cu privire la fiecare comentariu nou și orice decizie luată cu privire la probe. Reclamele pot crea versiuni noi și le pot compara cu versiunile anterioare, astfel încât membrii echipei să poată confirma dacă au fost făcute sau nu toate modificările necesare.

Caracteristici de căutat atunci când alegeți un software de verificare

Există o mulțime de instrumente de verificare online disponibile pe piață astăzi, fiecare susținând că sunt cele mai eficiente. Dar înainte de a opta pentru un instrument specific de verificare, ar trebui să verificați dacă are următoarele caracteristici:

  • Acceptă fiecare tip de fișier existent
  • Are șabloane de e-mail personalizabile
  • Oferă revizuire live a site-ului web
  • Permite utilizatorilor să compare versiunile noi de dovezi cu versiunile lor mai vechi
  • Permite utilizatori nelimitați
  • Oferă opțiuni pentru o mulțime de integrări terțe
  • Vine la un preț prietenos cu bugetul
  Remediați Halo Infinite se prăbușește la pornire

După cum am menționat mai devreme, instrumentele de verificare ușurează mult procesul de revizuire și vă ajută să vă conservați sucul creativ. Iată câteva dintre cele mai bune instrumente de verificare online.

Filestage

Filestage este un software de verificare online care dă putere echipelor de marketing să își gestioneze mai bine proiectele digitale și să adune feedback. Permite utilizatorilor să partajeze, să discute și să aprobe fișierele lor, toate în cadrul instrumentului.

Instrumentul automatizează procesul de verificare creativă și oferă echipelor de marketing mai mult timp pentru a finaliza proiectele în termenele limită.

Unele dintre caracteristicile cheie ale Filestage includ versiuni nelimitate, fișiere nelimitate, mementouri de scadență, marcaje temporale, adnotări, comentarii, liste de activități, numeroase integrări etc.

În plus, Filestage îi ajută pe utilizatori să compare două versiuni de proiect una lângă alta, sporind confortul verificării comentariilor și a asistării la modificări.

Filestage are planuri anuale și lunare începând de la 19 USD/loc/lună și, respectiv, 24 USD/loc/lună.

PageProof

PageProof este un instrument de verificare online care elimină problema revizuirii și aprobării unui proiect. Vă eficientizează toate feedback-urile. Așa că nu mai trebuie să vă confruntați cu traseele lungi de e-mailuri.

Acest instrument este cunoscut pentru securitatea sa robustă, deoarece utilizează criptarea cu trei straturi pentru procesele sale de verificare și aprobare online. Caracteristicile majore ale software-ului sunt instrumente simple de marcare, dovezi de comparare inteligentă, briefing, integrări perfecte și așa mai departe.

În prezent, PageProof este gratuit pentru evaluatori, în timp ce planurile de echipă încep de la 199 USD/lună.

GoProof

GoProof de la Oppolis este un software de verificare bazat pe cloud care ajută echipele să gestioneze clienții, locurile de muncă, proiectele etc., toate într-un singur loc.

Această soluție de verificare permite administratorilor să atribuie cu ușurință un anumit rol de muncă fiecărui colaborator. De asemenea, permite partajarea rapidă a dovezilor cu clienții, îmbunătățind fluxul de lucru în cadrul unei agenții.

GoProof vine echipat cu o multitudine de funcții utile, inclusiv import/export de date, mențiuni, alerte, criptare trafic, șabloane personalizate, integrări, colaboratori nelimitați, crearea de echipe separate pentru revizuire separată și multe altele.

De asemenea, extensia unică a GoProof permite partajarea dovezilor și colectarea feedback-ului fără a părăsi aplicațiile Adobe Creative Cloud.

În prezent, GoProof oferă licențe multi-utilizator pe niveluri, cu prețuri în funcție de numărul de expeditori necesari de dovezi creative. Cu toate acestea, recenzenții pot folosi instrumentul gratuit.

  Remediați filtrele de zoom care nu se afișează pe computer

zipboard

zipBoard este o soluție perfectă pentru a determina mai multe părți interesate să revizuiască site-uri web, fișiere, documente și multe altele într-un singur loc. Pe măsură ce echipele pot comunica feedback de la părțile interesate fără probleme, fluxul lor de lucru se îmbunătățește.

zipBoard permite echipelor creative să facă capturi de ecran, să adnoteze și să colaboreze mai bine, oferind o experiență de urmărire vizuală perfectă a erorilor.

zipBoard oferă multe funcții utile utilizatorilor săi, inclusiv urmărirea erorilor, un instrument de marcare a trimiterii, adnotări, un widget încorporabil, comentarii/sarcini nelimitate, faze, notificări, integrări, o foaie de parcurs deschisă etc.

În prezent, prețul zipBoard începe de la doar 99 USD/lună.

Ziflow

Ziflow este un instrument de verificare online care permite echipelor creative să primească feedback și să livreze proiecte în termene limită. Interesant este că acest instrument acceptă peste 1200 de tipuri de materiale creative. Prin automatizarea tuturor etapelor fluxului de lucru creativ, Ziflow îmbunătățește rezultatul unei echipe.

În timp ce funcția de comentarii a instrumentului este de top, are mai multe caracteristici în mânecă. Acestea includ fire de discuții bogate, șabloane de flux de lucru, instrumente avansate de marcare, gestionare simplificată a versiunilor, comparare automată, integrări etc.

Ziflow are în prezent un plan gratuit pentru totdeauna pentru uz personal. Pentru agenții, prețul lor începe de la 40 USD/loc/lună.

Revizor rapid

Quick Reviewer face ca reclamelor să primească fără probleme feedback și aprobări pentru proiectele lor. Acest instrument bazat pe cloud utilizează codificarea culorilor pentru o distincție ușoară a recenzenților.

Prin eficientizarea fluxului de lucru creativ, Quick Reviewer ajută echipele să înțeleagă cu ușurință ce doresc părțile interesate de la reclame. Acest lucru elimină orice confuzie inutilă și asigură calitatea proiectului.

Cele mai utile caracteristici ale Quick Reviewer sunt alertele, încărcarea mai multor revizuiri, un ecran divizat pentru compararea versiunilor anterioare, integrări, notificări personalizate prin e-mail, stări personalizate pentru fluxurile de lucru și așa mai departe.

De acum, Quick Reviewer are un plan gratuit pentru totdeauna cu funcții limitate. Pentru mai multe funcții, utilizatorii pot opta pentru unul dintre planurile lor premium, începând de la doar 29 USD/lună.

GoVizual

GoVisually simplifică procesele de revizuire și aprobare a proiectelor, astfel încât echipele de marketing să le poată finaliza mai rapid.

Este un singur spațiu de lucru concentrat pentru toate proiectele și feedback. Deci, nu trebuie să vă ocupați manual de acele trasee de e-mail lungi și enervante. Prin utilizarea link-urilor care pot fi partajate, GoVisually ușurează procesul de revizuire și pentru clienți.

În plus, acest instrument oferă mai multe caracteristici care fac din GoVisually o opțiune excelentă. Acestea sunt partajarea cu recenzenți nelimitați, adnotări, comentarii private numai pentru echipă, integrări, branding personalizat pe web și e-mail, control complet al versiunilor și multe altele.

În prezent, GoVisually oferă planuri anuale și lunare începând de la doar 20 USD/lună și, respectiv, 25 USD/lună.

ReviewStudio

ReviewStudio ajută echipele creative să obțină feedback clar și aprobări fără probleme pentru toate proiectele lor cu ușurință.

  Cum să transmiteți în flux „Frasier” fără cablu

Oferind spațiu pentru o comunicare eficientă, ReviewStudio se asigură că toți cei implicați într-un proiect sunt pe aceeași pagină. Simplifica colaborarea creativa prin eficientizarea fluxurilor de lucru.

Caracteristicile cheie ale ReviewStudio includ gestionarea sarcinilor, modul de comparare, fire de comentarii, instrumente de marcare precise, setări flexibile de revizuire, versiune nelimitată, vizibilitate specifică utilizatorului, mementouri automate, integrări personalizate etc.

Prețul ReviewStudio începe de la 20 USD/lună și 24 USD/lună pentru planurile anuale și, respectiv, lunare.

Studio de aprobare

Approval Studio urmărește să vă facă fluxul de lucru de revizuire mai rapid și mai eficient. Instrumentul este echipat cu patru moduri de comparare. În plus, există un instrument de căutare a diferențelor, care le permite reclamelor să urmărească alternativele în fiecare versiune nouă și să livreze clienților proiecte fără erori.

De asemenea, fiecare membru al echipei își poate alege limba preferată din cele șapte limbi disponibile, astfel încât bariera lingvistică să nu împiedice niciodată procesul creativ.

Integrarea terților, revizuirea externă, un scanner de coduri de bare, o riglă pe ecran, atribuirea sarcinilor, istoricul proiectelor etc., sunt câteva dintre caracteristicile cheie ale Approval Studio.

În acest moment, prețul Approval Studio începe de la doar 9 USD/utilizator/lună.

WebProof

WebProof este un software de verificare online conceput pentru a facilita colaborarea dintre agenții și revizuirea proiectelor. Asigură o comunicare bună între organismele colaboratoare.

Deoarece acest instrument ajută echipele de marketing să elimine orice complicații din fluxul lor de lucru, costurile și timpul proiectului scad în mod natural. Utilizând WebProof, echipele își pot împărtăși proiectele cu clienții direct, astfel încât aceștia să le poată aproba instantaneu sau să ofere feedback pe pagină, dacă este necesar.

Caracteristicile majore ale WebProof includ instrumentul de comentare, instrumentul de desenare, istoricul revizuirilor, atașarea fișierelor, schimbarea paginii online, notificarea instantanee, traducerea, vizualizarea proiectului Eagle Eye, numeroase integrări etc.

Acest software de verificare are trei pachete, și anume Pageflip, Enterprise și Platinum, la prețuri diferite. Mai mult, utilizatorii pot rezerva un demo înainte de a decide dacă îl cumpără sau nu.

Pastel

Pastel este un instrument robust de verificare online care permite echipelor de marketing să revizuiască și să aprobe mai rapid garanția de marketing. Linkurile care pot fi partajate de la Pastel aduc pe toată lumea pe aceeași pagină și permit părților interesate să revizuiască și să comenteze activele de marketing digital.

Fie că este vorba despre un site web live, PDF sau un material de imagine – instrumentul face loc unei colaborări eficiente pentru toate materialele de marketing.

Principalele caracteristici ale lui Pastel sunt oaspeți nelimitați, comentarii în timp real, feedback vizual, atașare de imagini, etichete de feedback, modificări de copiere cu un singur clic și așa mai departe.

Pastel are un plan gratuit pentru totdeauna pentru utilizatorii individuali cu funcții limitate. Planurile plătite încep de la 24 USD/lună.

Cuvinte finale

Acum că știți despre cele mai bune instrumente de verificare pentru aprobări și feedback rapid, ce vă oprește? Identificați nevoile dvs. specifice și consultați articolul nostru pentru a alege instrumentul care funcționează cel mai bine pentru dvs.

Acum puteți citi despre cele mai bune instrumente de management de proiect.