11 cele mai bune instrumente de analiză LinkedIn pentru strategia dvs. de marketing B2B

LinkedIn este o platformă populară de socializare pentru profesioniștii care lucrează și companii pentru a partaja conținut orientat spre muncă.

Deși conceput ca un loc pentru a construi rețele profesionale, devine o platformă populară de partajare a conținutului.

Lucrul bun este că LinkedIn oferă un instrument de analiză încorporat pentru a urmări acoperirea și performanța conținutului dvs. publicat.

Cu toate acestea, instrumentele avansate de analiză LinkedIn oferă informații mai profunde în comparație cu analiza încorporată. Acest articol va debloca câteva instrumente populare de analiză LinkedIn care vă ajută să elaborați o strategie de marketing de conținut mai bună.

Ce sunt instrumentele LinkedIn Analytics?

Instrumentele LinkedIn Analytics vă oferă informații vizuale asupra paginilor LinkedIn și vă permit să măsurați rapid rezultatele. Urmărind KPI-uri cheie, cum ar fi traficul, implicarea, creșterea adepților, CTR, CPC și multe altele, puteți lua decizii bazate pe date.

După cum am menționat mai devreme, LinkedIn câștigă popularitate ca platformă de partajare a conținutului, iar tabloul de bord de analiză încorporat vă urmărește performanța conținutului. Cu toate acestea, informațiile pe care le obțineți din tabloul de bord implicit de analiză LinkedIn sunt abstracte și nu puteți elabora o strategie fermă bazată pe datele disponibile.

Aici intervin instrumentele LinkedIn Analytics. Aceste instrumente oferă în mod dedicat date în timp real despre valorile cheie de implicare, cum ar fi CTR, postările cu cele mai bune performanțe, datele demografice ale urmăritorilor, afișările, clicurile, numărul de urmăritori și numărul de vizualizări ale paginii.

Importanța instrumentelor de analiză LinkedIn

Dacă sunteți un agent de marketing B2B care se bazează pe conținut pentru cunoașterea mărcii, generarea cererii și vânzările inbound, aveți nevoie de date de performanță. Vă ajută să vă identificați personajul publicului și să înțelegeți cum răspund oamenii la conținutul dvs.

Iată câteva motive pentru care aveți nevoie de instrumente LinkedIn:

✅ Înțelegerea clientului: instrumentele de analiză LinkedIn oferă informații valoroase despre vizionările postărilor, comentariile postării, distribuirea postărilor, creșterea adepților și CTR-urile. Aceste informații vă ajută să înțelegeți preferințele audienței și ce conținut funcționează pentru dvs.

✅ Optimizarea conținutului: instrumentele de analiză a datelor vă ajută să identificați ce tip de subiecte generează mai multă implicare și aprecieri. În acest fel, îți poți optimiza strategia de conținut pentru a se potrivi nevoilor publicului tău.

✅ Verificarea rentabilității investiției: prin furnizarea de valori aproape reale, instrumentele de analiză LinkedIn vă ajută să măsurați rentabilitatea investiției pentru campaniile dvs. Aceste date vă ajută să evaluați bugetul alocat și dacă rezultatele pe care le obțineți sunt echilibrate sau necesită revizuiri.

✅ Raportare mai bună: Deoarece obțineți date pentru diferite valori în cadrul tablourilor de bord, puteți partaja cu ușurință rapoartele și tablourile de bord cu echipa de marketing.

Acum, să explorăm cele mai bune instrumente de analiză LinkedIn.

LinkedIn Analytics

LinkedIn are un instrument de analiză gratuit care măsoară eficiența strategiei tale sociale sau a performanței publicitare. Instrumentul de analiză LinkedIn oferă informații managerilor de rețele sociale, agenților de marketing și creatorilor de conținut pentru a vă înțelege publicul și tipul de conținut cu care se implică cel mai mult.

În cadrul LinkedIn, puteți măsura valorile demografice ale vizitatorilor, cum ar fi sectorul de locuri de muncă și implicarea în postările dvs., cum ar fi afișările, clicurile, comentariile și creșterea adepților. Puteți urmări rentabilitatea investiției dvs. a conversiilor, cum ar fi rata de conversie, costul pe conversie și valoarea conversiei, și puteți evalua eficacitatea campaniilor dvs.

  Cum să construiți un scurtator de URL de tip sigur în NodeJS cu NestJS

Deși tabloul de bord nativ de analiză al LinkedIn este un bun punct de plecare pentru analiza campaniilor LinkedIn, agențiile de marketing care gestionează mai mulți clienți s-ar putea să-l considere mai puțin eficient. Oferă setări limitate de personalizare pentru crearea de rapoarte și nu se integrează cu alte date din rețelele sociale.

Tabloul de bord nativ de analiză LinkedIn nu are opțiunea pentru programarea automată a rapoartelor, ceea ce face dificilă gestionarea mai multor clienți. Pentru a depăși aceste limitări, am menționat instrumente de analiză LinkedIn terță parte mai bune pentru a vă ajuta cu o analiză și raportare cuprinzătoare.

Inlytics

Inlytics este o platformă importantă de analiză de marketing care vă ajută să măsurați performanța publicațiilor dvs. LinkedIn. Este un instrument bun pentru oricine vrea să-și înțeleagă prezența pe LinkedIn și să obțină claritate cu privire la tipul de conținut pe care ar trebui să-l publice.

Cu Inlytics, aveți o vedere clară a tipului de conținut care obține mai multă implicare din rețeaua dvs. Un factor distinctiv este că este bun la furnizarea de date istorice pentru postările și angajamentele tale vechi într-un singur tablou de bord.

Tabloul de bord de analiză în timp real al Inlytics este intuitiv și ușor de înțeles. Puteți verifica numărul de afișări, vizionări, reacții la postările dvs., comentarii și rata de implicare.

Tabloul de bord are, de asemenea, un tabel de conținut cronologic care vă oferă o reprezentare vizuală a performanței conținutului dvs. Puteți vedea ora exactă în care obțineți cel mai mare număr de afișări, aprecieri sau comentarii la postările dvs. Pentru a ușura interpretările, Inlytics oferă vizualizare colorată.

Klipfolio

Klipfolio este un instrument de business intelligence care se conectează la diferite surse de date și vă ajută să creați tablouri de bord interactive. Ajută companiile să vizualizeze datele sub formă de diagrame, grafice și rapoarte pentru a lua decizii de afaceri mai bune.

Tabloul de bord Powermetrics al Klipfolio vă ajută să vă urmăriți datele într-un mod avansat, altul decât instrumentul de analiză în aplicație al LinkedIn. Vă permite să combinați datele LinkedIn cu datele dvs. de pe alte platforme de marketing precum Facebook, Instagram și Twitter.

Rata de reîmprospătare în Powermetrics este mai mare, astfel încât obțineți cele mai actualizate informații. Este esențial dacă gestionați mai multe conturi cu o bază bună de urmăritori. Puteți conecta Powermetrics la Google Analytics și puteți partaja tabloul de bord cu colegii de echipă și cu părțile interesate.

Picura

Cu Picura, puteți automatiza prospectarea LinkedIn pentru echipa dvs. de vânzări și puteți încheia mai multe oferte. Prin crearea de campanii de e-mail prin picurare, puteți construi o pâlnie de vânzări personalizată cu răspunsuri automate.

Tabloul de bord de analiză LinkedIn de la Dripify vă ajută să urmăriți toate valorile, cum ar fi noi solicitări de conexiune, mesaje necitite și vizualizări de profil dintr-un singur tablou de bord. Aveți, de asemenea, opțiunea de a vă revizui cronologia acțiunii pentru a obține o idee despre activitățile din profilul dvs. LinkedIn.

Puteți evalua performanța campaniilor dvs. Dripify într-un raport detaliat LinkedIn. Există funcții pentru a analiza rata de acceptare a invitației, rata de răspuns și alte valori vitale și pentru a le compara cu perioada anterioară.

Vaizle

Vaizle este un software de analiză care vă permite să analizați rețelele sociale în timp real și să obțineți informații cheie cât mai repede posibil. Cu ajutorul rapoartelor de audit al rețelelor sociale, puteți urmări performanța trecută, puteți crea strategii împotriva concurenților și puteți efectua o analiză competitivă mai bună.

  Cum să adăugați efectul Tilt Shift la fotografiile de pe iPhone

Cu instrumentul gratuit de analiză Vaizle, puteți urmări valori importante din LinkedIn, cum ar fi implicarea postării, aprecierile, afișările și datele demografice ale urmăritorilor. În plus, puteți urmări și alte valori precum vizionările videoclipurilor, ratele de clic și vizitatorii de profil pentru a urmări performanța postărilor dvs. LinkedIn.

Vaizle are, de asemenea, un instrument de analiză a profilului care vă ajută să vă înțelegeți publicul după titlul postului, industrie, vechime, locație și dispozitivele care generează mai multe angajamente către profilul dvs. Puteți folosi aceste informații pentru a crea conținut similar și pentru a intra în legătură cu publicul potrivit.

ReportGarden

ReportGarden vă permite să personalizați tablourile de bord de marketing și să automatizați rapoartele de analiză, economisind mult timp. Este o modalitate eficientă de a analiza performanța LinkedIn, interacțiunile și de a face o analiză a urmăritorilor.

Platforma vă permite să identificați valorile post-implicare și factorii de influență care interacționează cu conținutul dvs. De exemplu, obțineți o analiză la nivel de pagină a numărului de afișări, clicuri, interacțiuni și persoane interesate dobândite pentru a lua decizii de afaceri mai bune.

De asemenea, ReportGarden vă permite să măsurați valorile utilizatorilor companiei pentru toate postările sub forma unui singur raport consolidat. În acest fel, veți cunoaște datele demografice ale publicului, cum ar fi vechimea, tipul de industrie, dimensiunea companiilor cu care sunt angajați și multe altele.

În cele din urmă, puteți combina toate aceste valori esențiale de analiză și puteți crea un raport detaliat folosind șabloane gata făcute furnizate de ReportGarden.

OctopusCRM

OctopusCRM este un instrument de automatizare care ajută la simplificarea sarcinilor de prospectare a afacerilor și la creșterea gradului de conștientizare pe LinkedIn. Platforma este 100% compatibilă cu Free LinkedIn, LinkedIn Premium, Sales Navigator și Recruiter.

Caracteristica de automatizare LinkedIn de la OctopusCRM vă permite să monitorizați valori relevante, cum ar fi vizualizările profilului, aparițiile în căutare și indexul de vânzări sociale. Puteți activa automatizarea Octopus CRM LinkedIn pentru a vă urmări performanța LinkedIn și pentru a vă notifica imediat ce este detectată o activitate excesivă pe LinkedIn.

Prin instrumentul de analiză a profilului LinkedIn de la OctopusCRM, puteți vedea numărul de conexiuni și invitații în așteptare pe care le aveți în acest moment, numărul de vizualizări față de săptămâna anterioară, indicele de vânzări sociale și multe altele.

Taplio

Taplio este un instrument de marketing LinkedIn care vă ajută să creați conținut automat cu puterea AI. Vine cu un asistent de chat LinkedIn încorporat, alimentat de modelul GPT-4 AI, care vă analizează contul și sugerează postări LinkedIn de publicat.

Cu instrumentul puternic de analiză LinkedIn de la Taplio, puteți afla ce postări funcționează și puteți crea o strategie de conținut mai bună. Vă oferă o privire completă asupra tuturor KPI-urilor într-un singur tablou de bord. Puteți verifica numărul de urmăritori, postări, comentarii, aprecieri, afișări, distribuiri și numărul de vizualizări ale profilului.

Folosind date detaliate de analiză a postărilor, puteți identifica postările cu cele mai bune performanțe. O privire mai profundă vă va oferi o perspectivă clară asupra tipului de conținut care conduce afacerea dvs.

DashThis

DashThis este o platformă de bord de analiză LinkedIn care urmărește datele din paginile, profilurile și anunțurile LinkedIn ale companiei tale. Vă permite să urmăriți diferite valori, cum ar fi vizualizările profilului, afișările unice, datele demografice ale vizitatorilor, distribuirea postărilor și multe altele.

  Ce nu știați despre estimarea costurilor proiectului

Cu DashThis, nu puteți urmări doar campaniile LinkedIn, ci și orice alte date folosind fișiere CSV și Foi de calcul Google. Platforma împărtășește integrarea nativă cu Google Analytics 4, Google Adwords, reclame TikTok, statistici Facebook, reclame Facebook, Facebook Business Manager, pagini Instagram, reclame Instagram, Google Search Console, SEMrush, YouTube, Moz și multe altele.

Crearea unui tablou de bord de analiză LinkedIn este simplă. Puteți începe prin a crea un cont pe DashThis, vă conectați sursele de date și selectați un șablon de analiză LinkedIn predefinit pentru a vă vedea datele. Puteți eticheta complet în alb brandingul DashThis adăugând sigla, adresa URL a raportului, culorile mărcii și adresa de e-mail personalizată pentru a trimite rapoarte.

măsură.studio

măsură.studio este un instrument de analiză bazat pe inteligență artificială și inteligență de conținut social, care urmărește performanța dvs. în rețelele sociale. Puteți conecta measure.studio la contul dvs. Instagram Business, Paginile Facebook, contul LinkedIn, canalele YouTube, conturile TikTok și X (fostul Twitter).

Conectând pagina dvs. de afaceri LinkedIn la measure.studio, puteți accesa informații valoroase, cum ar fi impresii unice, rate de implicare etc. Dacă vă ocupați de conturi de afaceri LinkedIn, vă puteți agrega toate conturile într-un singur tablou de bord personalizabil.

Privind datele, puteți identifica rapid postările cu cele mai bune performanțe pe baza mai multor vizualizări sau afișări. Și așa te ajută să înțelegi ce tip de conținut funcționează pentru afacerea ta.

Quintly

Quintly este o platformă populară de analiză a rețelelor sociale care ajută companiile să urmărească și să analizeze performanța rețelelor sociale. Puteți conecta Quintly la platforme de social media precum Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok și multe altele.

Conectând Quintly la contul dvs. Analytics conectat, obțineți informații mai detaliate despre valori importante, cum ar fi numărul de afișări, clicuri și vizualizări de profil. În plus, există multe valori disponibile la îndemână pe care le puteți folosi pentru a vă crea rapoarte de performanță personalizate.

După ce vă creați rapoartele, este ușor să le convertiți în formate utilizate în mod obișnuit, cum ar fi JPG, PDF, CSV și XLS. Puteți partaja rapoartele de analiză cu șeful, colegii sau clienții cu care lucrați.

Zoho

Zoho oferă peste 45 de aplicații de afaceri care vă pot automatiza și gestiona procesele de afaceri într-un singur loc. Pe lângă CRM, Zoho reunește toate nevoile dvs. de marketing într-un singur loc, inclusiv un modul de analiză.

Cu instrumentul de analiză LinkedIn de la Zoho, obțineți informații despre generarea de clienți potențiali și ratele de conversie din campanie, precum și la nivel de cont. Vă ajută să analizați valorile de performanță, cum ar fi cheltuielile publicitare, bugetul, ratele de clic, afișările, valorile de implicare și multe altele.

Zoho vă permite să descărcați toate aceste informații cu rapoarte cu un singur clic pentru studii suplimentare. Are 75 de șabloane de rapoarte și tablouri de bord predefinite pentru a vedea performanța campaniei dvs. publicitare. Puteți programa rapoarte gata să fie trimise automat prin e-mail clientului, colegilor și șefului dvs.

Cuvinte finale

Cu acest articol, am vrut să vă împărtășim câteva dintre platformele utile pentru urmărirea angajamentelor LinkedIn. Este o platformă proeminentă pentru marketingul de conținut și ar trebui să o utilizați la întregul său potențial.

LinkedIn este o platformă în vogă, iar instrumentele de analiză pe care le-am discutat sunt singurii însoțitori de care aveți nevoie. Folosind aceste instrumente, puteți obține o înțelegere mai profundă a profilului și a publicului dvs.

Apoi, consultați programatorii de postări LinkedIn pentru a sincroniza perfect postările de conținut.