11 cele mai bune API-uri eSignature pentru afacerea dvs [2023]

Interfețele API pentru semnături electronice (eSignature) oferă abonaților posibilitatea de a solicita semnături pe documente, de a primi informații actualizate despre starea semnăturii și de a descărca documentele odată semnate.

O aplicație dedicată semnăturilor electronice reprezintă o soluție ideală pentru a lucra fără documente tipărite. Indiferent dacă te afli la birou sau în vacanță, poți trimite contracte oricui. Aplicațiile de semnătură electronică au valoare juridică și pot fi utilizate ca probe în instanță.

Dar cum se integrează aceste aplicații cu sistemele tale?

Utilizarea unui API eSignature și integrarea acestuia în aplicațiile tale este răspunsul.

Prin intermediul API-ului, poți conecta orice aplicație la site-ul sau aplicația companiei tale, personalizând documentele cu sigla brandului tău.

În acest articol, vom analiza API-urile eSign, cazurile lor de utilizare, funcționalitățile și vom prezenta unele dintre cele mai bune API-uri eSignature pentru afacerea ta.

Să începem!

Ce este un API eSign?

Un API pentru semnături electronice sau eSign este un tip de interfață care permite freelancerilor, proprietarilor de afaceri, micilor investitori și altora să creeze semnături electronice pe documente, comunicând cu sistemul prin apeluri API.

Este un serviciu web bazat pe arhitectura REST, care ajută dezvoltatorii și companiile să utilizeze și să permită aplicațiilor terțe să se conecteze pentru a folosi funcționalitățile eSign în diverse documente.

Cu ajutorul unui API eSign, poți digitaliza fiecare document tipărit și poți stoca toate documentele în format PDF în cloud.

Cazuri de Utilizare a API-ului eSign

Instituții Financiare

Instituțiile financiare gestionează zilnic formulare de autorizare, acorduri, scrisori de aprobare, formulare de mandate și multe altele. Prin urmare, integrarea unui API eSign în sistemele ERP, CRM, de procesare a cecurilor sau de autorizare a împrumuturilor devine esențială pentru a permite semnarea și gestionarea digitală a documentelor.

Comerțul cu Amănuntul

Pentru succes, afacerile din sectorul bunurilor de larg consum (FMCG) și comerțul cu amănuntul trebuie să fie eficiente și rapide. Cu ajutorul unui API eSign, crearea contractelor cu furnizorii devine mai rapidă, trimiterea lor către furnizori mai eficientă, iar semnarea acordurilor mult mai rapidă.

Sănătate

Organizațiile din domeniul sănătății adoptă metode eSign pentru a automatiza procesele de documentare, eliberând astfel personalul medical pentru a se concentra pe îngrijirea pacienților. Sistemele de documentare eSign oferă diverse șabloane, permițând instituțiilor medicale să pregătească formulare și acorduri pentru pacienți în mod eficient.

Domeniul Juridic

Documentele din sectorul juridic sunt numeroase, având în vedere că documentația este esențială în tranzacțiile legale. Firmele alocă mult timp pregătirii și executării contractelor. Cu un API eSign, echipele juridice pot genera un istoric de audit robust și pot implementa un instrument de verificare a identității semnatarului, asigurând conformitatea.

Funcționalitățile API-ului eSign

API-urile eSign oferă diverse funcționalități pentru a simplifica procesul de documentare, permițând companiilor să utilizeze capacitățile eSign în aplicațiile sau site-urile lor:

  • Elemente de bază ale fluxului de lucru: fluxurile de lucru configurabile permit crearea unor procese personalizate pentru API-ul eSignature, combinând diverse documente într-un singur flux.
  • Semnături în masă: se pot încărca mai multe documente pentru a fi semnate simultan, economisind timp prețios.
  • Autentificare înainte de semnătură: folosind înregistrări video și fluxuri de lucru cu recunoaștere facială, se poate verifica identitatea semnatarului.

Acum, haideți să analizăm cele mai bune API-uri eSign, pentru a facilita alegerea celui mai potrivit pentru afacerea ta.

semnează acum

Optimizează fluxurile de lucru ale afacerii tale cu ajutorul API-ului pentru semnături electronice signNow. Acesta te va ajuta să îmbunătățești experiența utilizatorului pe aplicația mobilă sau site-ul web, oferind un API eSignature robust și eficientizând fluxurile de documente.

Personalizează cu ușurință API-ul eSignature conform identității vizuale a companiei tale. În plus, poți testa gratuit serviciul eSignature cu ajutorul sandbox-ului pentru dezvoltatori. Procesul de configurare este foarte rapid, iar documentația API detaliată asigură o experiență excelentă pentru dezvoltatori.

Poți trimite documente pentru a solicita plăți și semnături, poți crea șabloane personalizate cu câmpuri completabile și poți verifica starea documentelor.

De asemenea, poți adăuga câmpuri în documente înainte de a genera un PDF. Invită alți utilizatori să semneze formulare și să completeze detaliile prin email. Astfel, poți obține semnături electronice obligatorii din punct de vedere juridic printr-un singur tablou de bord.

Beneficiază de o versiune de încercare API gratuită care include toate funcțiile, 250 de invitații fără riscuri și multe altele. Poți alege între 500 și 5000 de invitații pe an și poți duce digitalizarea afacerii tale la nivelul următor.

DocuSign

Integrează eSignature în site-ul afacerii tale sau în aplicația mobilă în doar câteva minute cu ajutorul API-ului DocuSign eSignature. Este un API securizat pentru semnături electronice care te ajută să soliciți plăți, să urmărești documentele și să automatizezi formularele din aplicație cu ușurință.

DocuSign gestionează aproape fiecare proces de documente din afacerea ta, de la studiul conceptelor până la integrările complexe în aplicațiile organizației. Oferă peste 400 de puncte finale pentru semnarea, gestionarea, acționarea pe baza acordurilor, colaborarea și multe altele.

Vei beneficia de funcții precum trimiterea directă a plicurilor în masă și utilizarea șabloanelor predefinite. Testează acest API astăzi și începe să gestionezi documentele afacerii tale în timp real.

Adobe Acrobat Sign API

Îmbunătățește experiența clienților tăi cu API-ul Adobe Acrobat Sign, care este de încredere și sigur. Acesta face ca integrarea funcțiilor de semnătură electronică în site-urile web, aplicațiile mobile și alte platforme să fie mult mai simplă pentru dezvoltatori.

Funcționalități:

  • API-ul Acrobat Sign este disponibil cu o serie de funcții, alături de API-uri REST ușor de folosit. Poți integra cu ușurință semnăturile electronice în aplicația sau fluxul de lucru în mod flexibil.
  • Acesta respectă sau depășește standardele de securitate din industrie, inclusiv Auth v2.0 pentru o autentificare adecvată.
  • Automatizarea eSignature este facilitată de conectorul Microsoft Power Automate de la Acrobat.
  • Poți combina date din aplicația mobilă direct, poți precompleta informațiile și poți trimite documente comerciale pentru semnătură.
  • Acrobat îți permite să construiești fluxuri de lucru complete. Poți trimite documente comerciale pentru gestionare, urmărire a stării și a semnăturilor.

Obține acces deplin la toate serviciile PDF, cum ar fi generarea de documente și extragerea PDF-urilor, cu opțiunea de plată la utilizare. De asemenea, îți poți gestiona abonamentul prin AWS.

Zoho Sign

Beneficiază de cea mai simplă și mai puternică integrare API pentru semnătura digitală cu Zoho Sign API. Începe integrarea cu ajutorul documentației clare care conține diferite exemple. Indiferent dacă ești o companie în creștere rapidă sau o întreprindere mare, acest API se poate adapta flexibil la nevoile tale.

Toate documentele comerciale semnate folosind Zoho Sign API sunt obligatorii din punct de vedere juridic și sunt acceptate în instanță. Acesta este extrem de sigur, utilizând protocolul Auth 2.0, standardul industriei pentru autorizare sigură. Vei obține un nivel ridicat de securitate pentru documente.

Cu Zoho Sign API, poți crea, actualiza și trimite documente pentru semnare, poți urmări detaliile documentului, poți obține liste, descărca PDF-uri, revoca documente, trimite memento-uri destinatarilor, șterge documente și multe altele.

Testează gratuit Zoho Sign API pentru a gestiona fluxurile de lucru de semnare, atașamentele, șabloanele, webhooks, rapoartele, gestionarea utilizatorilor și multe altele.

Dropbox Sign

Trimite, semnează și stochează documentele importante ale afacerii tale într-un flux de lucru continuu cu soluția intuitivă de semnătură electronică Dropbox Sign.

Urmează doar cei trei pași simpli de mai jos și gestionează fluxurile de documente fără a părăsi Dropbox:

  • Începe să semnezi: alege un document din contul tău Dropbox și adaugă semnatari pentru a solicita semnături.
  • Câmpuri de tip drag and drop: plasează diverse câmpuri în document pentru a specifica diferitele secțiuni care trebuie acoperite, precum numele, semnătura și data.
  • Salvare automată și notificări: alege un dosar în Dropbox unde să stochezi documentul semnat. Poți permite Dropbox să salveze automat aceste documente și să le urmărească starea de la trimitere până la semnare.

Cu Dropbox Sign API, poți reduce timpul de lucru și permite clienților să semneze documentele de oriunde, știind că informațiile sunt în siguranță. Nu pierde nimic cu un singur flux de lucru integrat pentru stocarea, organizarea și semnarea documentelor.

Simplifică procesul de solicitare a semnăturii transformând documentele pe care le utilizezi cel mai des, precum oferte, contracte, SOW-uri și NDA-uri, în șabloane personalizabile și fă-le disponibile în contul tău Dropbox.

Dropbox Sign API (cunoscut anterior ca HelloSign) este un API eSignature extrem de rapid, care îți permite să implementezi eSignature în aplicația ta mobilă. Poți crea experiențe personalizate, cu identitatea brandului tău, pentru a configura e-mailurile și a-ți promova marca.

Securizează-ți documentele de afaceri cu istoricul de audit, conformitatea cu standardele din industrie, protecția împotriva falsificării și criptarea datelor. Creează o experiență coerentă pentru expeditori și semnatari cu acest API.

API-ul eSignatures.io

API-ul eSignatures.io este ideal pentru construirea de contracte complet gestionate, cu o integrare extinsă a API-ului eSign pe dispozitive cu ecran mic, cum ar fi smartphone-urile. Este o platformă adaptată dispozitivelor mobile, care afișează un contract pe dispozitivul tău cu o rată de răspuns foarte mare.

Contractele sunt obligatorii din punct de vedere juridic și pot fi prezentate în instanță. API-ul eSignatures.io oferă o varietate de funcții, cum ar fi integrarea SMS-urilor, automatizarea fluxului de lucru, auditul de urmărire a semnăturilor și multe altele. Pentru a solicita o semnătură, trebuie să:

  • Obții cheia API
  • Apelezi punctul final API și construiești corpul cererii conform documentației
  • Odată ce ai trimis contractul, poți obține statutul acestuia, verificând dacă a fost semnat sau nu.

Opțiunea de preț flexibilă îți permite să plătești în funcție de utilizare, fără obligații pe termen lung.

PandaDoc

Finalizează mai multe oferte mai rapid prin colectarea semnăturilor electronice cu API-ul PandaDoc eSignature. Acesta îți permite să încarci un document existent în orice format sau să creezi un document nou folosind șabloane din diverse opțiuni.

Trimite documentul afacerii tale către mai mulți destinatari prin canalul ales, cu sau fără ordine de semnare. De asemenea, îl poți încorpora în interfața aplicației mobile. Odată semnat, vei primi documentul cu certificatul său de securitate, astfel încât să poți aduce imediat informațiile în sistem.

Webhook-urile încorporate PandaDoc oferă acces imediat. Poți solicita semnături de pe orice dispozitiv, de oriunde, prin web, interfața aplicației și e-mailuri. Acest lucru vine cu semnarea încorporată, care crește experiența și implicarea utilizatorului. În plus, automatizează colectarea documentelor semnate într-un flux de lucru continuu.

Dacă ești gata să începi, creează un sandbox gratuit sau solicită o demonstrație gratuită. Alege planul superior pentru a beneficia de mai multe avantaje și funcții.

BoldSign

Încorporează întregul proces de semnătură electronică în aplicațiile afacerii tale cu API-ul eSignature extrem de rapid de la BoldSign. Acesta îți permite să automatizezi fluxurile de lucru ale documentelor. Poți utiliza API-urile REST cuprinzătoare pentru a încărca documente, a atribui dinamic câmpuri de semnătură și pentru a trimite documente pentru semnare.

Integrarea aplicației SaaS multi-locație de la BoldSign este un avantaj suplimentar pentru tine.

Urmărește starea solicitărilor și descarcă o copie a documentului semnat după finalizarea procesului. Utilizatorii pot introduce semnături în document în pozițiile marcate înainte de trimitere.

Sandbox-ul pentru dezvoltatori BoldSign îți permite să testezi API-ul eSignature în detaliu, astfel încât să poți integra capabilitățile eSignature în aplicație, asigurându-te că totul funcționează corect. Poate gestiona milioane de solicitări de semnare fără întârziere.

Începe cu un cont sandbox gratuit sau beneficiază de o perioadă de testare gratuită a diferitelor planuri pentru a înțelege beneficiile. De la șabloane nelimitate până la autentificare, BoldSign oferă funcții extinse.

Foxit eSign

Gestionează semnătura digitală folosind API-ul Foxit eSign și profită de funcționalitățile sale pentru a obține soluții de clasă mondială. Cu această soluție, îți poți dezvolta afacerea, reduce costurile și extinde capacitățile. Colectează semnături electronice obligatorii din punct de vedere juridic și stochează-le în doar câteva minute.

Generează documente de afaceri la cerere în interiorul aplicației și asigură-te că tu și clienții tăi nu pierdeți nicio clipă. Încorporează semnarea pentru a-ți menține clienții pe aplicația sau site-ul tău. Cu Foxit eSign, poți promova o experiență de brand cuprinzătoare, simplificată și pozitivă.

Integrează API-ul eSign fără probleme, datorită ghidurilor rapide. Cu suportul eSignature API, poți încărca un document și-l poți trimite spre semnare, poți crea etichete și șabloane personalizate, poți încorpora semnarea în aplicații, poți obține fluxuri de lucru webhook, poți descărca rapoartele și documentele și poți susține fluxul de parteneri.

Alege orice plan dorești, care include istoricul de audit, PDF-uri certificate digital, o interfață ușor de utilizat, o bibliotecă de conținut, memento-uri prin email și SMS, conformitatea UETA și ESIGN, securitatea documentelor de echipă, posibilitatea de a adăuga atașamente, etichete de foldere și multe altele.

DigiSigner

Începe cu DigiSigner eSignature API și obține cu ușurință semnături obligatorii din punct de vedere legal. Înscrie-te și obține cheia API pentru a trimite solicitări de semnătură și pentru a beneficia de funcții avansate cu acest API simplu și puternic.

Poți afișa documentele pe site-ul tău web prin încorporarea acestora și permițând vizitatorilor să completeze documentul și să semneze fără a părăsi site-ul. În plus, poți trimite link-uri către documentele afacerii tale prin e-mail, astfel încât destinatarii să le poată deschide și semna oricând și oriunde.

Încarcă documentul sau formularul ca șablon și configurează-l folosind un tablou de bord. Trimite-le pentru semnare prin eSignature API. De asemenea, adaugă fragmente de text într-un anumit format în documentele tale pentru a specifica unde trebuie să semneze clientul și să introducă detaliile în formular, cum ar fi numele, data etc. Poți utiliza, de asemenea, elemente de branding ale companiei tale.

GetAccept

Integrează GetAccept cu instrumentele tale de afaceri și obține tot ce ai nevoie. API-ul este simplu, ușor de utilizat și rapid, permițându-ți să conectezi platforma la stiva ta de tehnologie fără probleme. Creează automat documente din sistemul pe care îl alegi, folosind informațiile pe care le deții deja.

GetAccept API reduce introducerea manuală a informațiilor și maximizează eficiența. Poți declanșa fluxul de lucru pentru documente, poți prelua date după ce documentul își schimbă starea și poți extrage atașamente. API-ul îți permite să colectezi și să stochezi documente acceptate din punct de vedere legal.

Transformă potențialii clienți în clienți valoroși chiar astăzi. Programează o demonstrație și experimentează o abordare unică a semnăturii digitale.

Concluzie

API-urile eSign sunt instrumente excelente pentru companiile care gestionează multe documente zilnic. Companiile pot beneficia de un API eSign eficient și versatil, care poate fi integrat cu ușurință în infrastructura tehnologică existentă, optimizând și accelerând procesul de semnătură.

Aceste API-uri sunt utilizate de companii și dezvoltatori pentru a implementa și utiliza avantajele semnăturilor online. Astfel, se pot reduce costurile, crește valoarea, îmbunătăți colaborarea și productivitatea.

Alege cel mai bun API eSignature din lista de mai sus, în funcție de nevoile tale, și integrează-l cu aplicațiile tale.

De asemenea, poți explora unele dintre cele mai bune platforme de experiență digitală pentru a oferi utilizatorilor o experiență digitală excelentă.