10 software-uri pentru conturi de încasat pentru a nu pierde niciodată o plată în 2022

Software-ul pentru conturi de încasat ajută la păstrarea unei evidențe a fiecărei plăți în așteptare. De asemenea, iau o grămadă de lucru la fișier și vă permit să vă concentrați energia asupra sarcinilor de bază.

De câte ori s-ar fi întâmplat să ratezi un termen de plată? De un număr enorm de ori, nu?

Este obișnuit ca firmele și întreprinderile mici și mijlocii să rateze termenele esențiale de plată sau să încaseze o plată de la un client înainte sau în ziua limită. Firma poate suporta pierderi și chiar poate pierde penalitatea care va fi percepută ca taxe de întârziere.

Acest lucru, în termeni contabili, este cunoscut sub numele de AR. Aceasta înseamnă Conturi de încasat. În termeni mai simpli, este suma de bani păstrată datorată de un client sau de un client companiei pentru utilizarea bunurilor și serviciilor acesteia. Serviciile nu sunt încă plătite, iar suma poate fi plătită în zilele următoare.

De ce ar trebui să obțineți un software pentru conturi de încasat?

Creanta se referă aici la plata neprimită încă. Se întâmplă atunci când o firmă sau o afacere își mărește linia de credit către clienți. De exemplu, dacă un client plasează o comandă de 1000 de săpunuri care costă o sută de dolari bucata, suma totală ar valora 100.000 de dolari. Dacă suma nu este plătită până la sfârșitul ferestrei, care variază de la anumite zile la luni, clientul este obligat să depună o taxă de întârziere.

Pentru a evita aceste probleme ușoare, este foarte recomandat să utilizați un software pentru conturi de încasat.

Software-ul AR menține o înregistrare digitală și nu va pierde niciodată nicio plată. Vă scutește de păstrarea manuală a evidențelor fiecărei plăți, deoarece sistemul efectuează toate lucrările necesare. Înregistrarea manuală a plăților necesită timp, iar registrele trebuie întotdeauna îngrijite. Odată deplasate, toate datele și înregistrările dispar în cel mai scurt timp.

Creanțele de cont ajută, de asemenea, la gestionarea fluxului de numerar. Software-ul vă amintește de banii care sunt datorați. Acest software este un activ valoros pentru companie, deoarece nu va pierde niciodată o plată și nu va îmbunătăți fluxul de numerar și nu-l va afecta.

Caracteristicile unui software de cont de încasat

Unele dintre caracteristicile cheie ale unui software de creanță pentru cont sunt:

  • Prioritizare: Ajută la prioritizarea eficientă a plăților esențiale și vă reamintește de același lucru, în afară de păstrarea unei evidențe a banilor datorați.
  • Automatizare: Software-ul generează automat mementouri de factură, facilitând calea de plată pentru clienți. De asemenea, va reduce drastic spațiul pentru orice eroare umană.
  • Îmbunătățește eficiența operațională: Generarea facturilor poate fi o procedură complexă pentru firme sau companii cu puțini angajați. Nu va trebui să așteptați ca facturile să fie aprobate manual. Facturile sunt generate de sistem și sunt susceptibile de a fi trimise clientului.
  • Îmbunătățește rata de întreținere a angajaților: pe măsură ce compania dumneavoastră începe să crească, sarcina muncii va crește. Va deveni vital pentru șeful companiei să mențină angajații fericiți în companie. Automatizarea vă asigură nevoia de a angaja personalul minim necesar. Angajarea minimă va asigura întreținerea și munca corespunzătoare a personalului, făcând angajații optimiști în ceea ce privește munca pentru compania dvs.
  • Plăți digitale: nu va fi nevoie să gestionați cecurile și să dați chitanțe odată ce aveți software pentru conturi de încasat. Clienții pot plăti digital prin software și vă pot scuti de sarcina de a gestiona mai multe lucruri.
  • Maximizează plățile în timp util: Cu caracteristicile de mai sus de plăți digitale și automatizare, 80% din timp, veți primi suma în așteptare înainte sau la timp. Întârzierea poate apărea numai dacă există o problemă tehnică din partea dumneavoastră sau a clientului.
  6 cele mai bune software-uri pentru vinuri pentru a vă gestiona colecția

Acum, să ne uităm la unele dintre cele mai bune software-uri pentru conturi de încasat care vă pot gestiona plățile fără efort.

Bill.com

Bill.com își propune să ofere clienților săi căi accesibile pentru conducerea afacerilor și companiilor. Ajută la gestionarea și eficientizarea fluxurilor și ieșirilor de numerar fără probleme. Software-ul vă va ajuta să vă amintiți plățile datorate și să economisiți timp și efort.

Facturile interne și internaționale pot fi plătite rapid prin intermediul acestui software. Toate documentele vitale de afaceri, cum ar fi facturile și contractele, pot fi salvate digital în software fără să vă faceți griji cu privire la scurgerea datelor. Aceste documente sunt stocate în cloud și pot fi accesate doar de utilizatorii autorizați. Software-ul efectuează trasee de audit în timp util pentru a detecta activități neobișnuite sau neautorizate.

Cu Bill.com, puteți crea facturi profesionale personalizate și puteți urmări cu ușurință cheltuielile în așteptare. De asemenea, puteți urmări stările de plată și facturile pentru a obține rapid informații esențiale despre creanțe. Aveți control complet asupra sincronizării software. Are integrări cu alte instrumente de finanțare de top care ajută la reducerea muncii manuale într-o măsură mai mare.

Quickbooks

Quickbooks ajutați-vă compania și companiile să rămână organizate prin contabilitatea în cloud de la computer pe un dispozitiv mobil. Cel care are acces poate controla acest software de la distanță oricând. Este ușor de utilizat și de învățat. De asemenea, se integrează bine cu alte programe. În acest fel, partajarea datelor între angajați devine ușor.

Crearea de facturi personalizate, chitanțe și estimări este disponibilă cu ușurință. Puteți apoi să le trimiteți în confortul dvs. sau să programați trimiterea lor. Are o caracteristică a integrărilor cu băncile. Deci, toate fluxurile dvs. de numerar sunt actualizate automat din când în când.

Software-ul de sistem vă permite să cunoașteți progresul înregistrat de afacerea dvs. prin generarea de rapoarte contabile periodice. Puteți urmări suma datorată în funcție de orele facturabile ale clientului și o puteți adăuga pe factură. Aveți întotdeauna acces la echipa de asistență. Echipa va răspunde întrebărilor dumneavoastră referitoare la software și la gestionarea firmelor dumneavoastră.

Melio

Melio este un simplu software online de plată a facturilor pentru conturi de încasat. Contabilii și clienții îl pot folosi fără probleme ori de câte ori este nevoie. Este una dintre cele mai bune platforme de plată B2B utilizate de companii. Melio este creat pentru a menține companiile mici la egalitate cu concurenții lor.

Prin sincronizarea cu ușurință a software-ului cu alte aplicații, vă puteți continua afacerea fără întreruperi semnificative în fluxul de lucru. Cu ajutorul Melio, se pot face plăți multiple de oriunde, oricând și la nivel internațional.

Melio oferă companiei dumneavoastră și clientului dumneavoastră claritatea creanțelor.

Aici puteți decide numărul de clienți cu care poate lucra sau să se ocupe fiecare echipă în același timp. Melio s-a dovedit eficient în economisirea timpului și resurselor atât clientului, cât și angajatului. De asemenea, puteți opta să plătiți de pe cardul dvs. de credit dacă contul bancar al firmei se confruntă cu perioade de nefuncționare.

  Remediați eroarea detectată de Halo Infinite Fără ping la centrele de date

Sage Intacct

Sage Intacct este unul dintre software-ul de top printre alte soluții de contabilitate. Se concentrează în principal pe proprietarii individuali și întreprinderile mici. Toate chitanțele și creanțele dvs. sunt salvate aici automat. Este un software ușor de utilizat chiar și pentru o persoană fără experiență contabilă.

Sage vă ajută să vă gestionați eficient impozitele, oferind informații detaliate despre intrările și ieșirile dvs. de numerar. Fișierele sunt încărcate automat în software cu funcția de glisare și plasare. Viteza și timpul de încărcare a datelor în software pot fi crescute folosind contabilitatea Sage.

Odată ce tranzacțiile sunt efectuate, nu va fi nicio cerință de a le verifica încrucișat. Sistemul o va face pentru tine. Gestionarea conturilor la nivel global este la doar un clic distanță cu ajutorul contabilității Sage. Sage desfășoară și alte operațiuni cruciale pentru conducerea unei afaceri sau a unei companii și aderă la politica sa strictă de securitate.

Plooto

Plooto își propune să vă ofere stabilitatea financiară mult cerută pentru afacerea dvs. Deși poate fi folosit pentru orice afacere, Plooto este mai înclinat către întreprinderile mici și mijlocii. Plooto vrea să ofere o platformă robustă pentru a vă gestiona finanțele și fluxul de lucru.

Plooto se numără printre cele mai bune programe de contabilitate datorită ușurinței pe care o oferă integrările cu banca dvs. Integrarea acestui software cu contul dvs. bancar vă ajută să vă maximizați fluxul de lucru în mod eficient.

Unele caracteristici, cum ar fi aprobările personalizate ale fluxului de lucru și acordurile PAD (debit preautorizat) vă economisesc timp, permițând debitorului să debiteze suma datorată atunci când data scadenței se apropie.

Software-ul se concentrează, de asemenea, pe contul de plătit. Adică este suma pe care o companie o datorează creditorilor săi. De asemenea, consolidarea tuturor opțiunilor de plată într-un singur software este acum simplă.

Softledger

Softledger este un software de contabilitate bazat pe cloud care vă ajută să gestionați mai multe operațiuni și să le urmăriți. Se poate urmări ordinea vânzărilor și costurile acesteia. Vă ajută afacerea, afișând statistici în timp real și eliminând procedurile manuale.

Este ușor de utilizat, iar echipa dumneavoastră îl poate gestiona eficient și poate spori productivitatea muncii. Imediat în momentul scadenței, sistemul trimite automat facturile către clienți.

Vă ajută să luați decizii în timp util, care sunt cele mai bune pentru extinderea afacerii dvs., oferindu-vă oricând informațiile necesare. Software-ul se integrează, de asemenea, cu alte platforme în cel mai scurt timp și vă oferă diverse opțiuni de exercițiu.

Este unul dintre cele mai bine utilizate software-uri în domeniul criptomonedei. Acesta vă permite să înregistrați toate cheltuielile efectuate folosind criptomonede. Software-ul poate fi obișnuit cu nevoile dvs. personalizându-l complet prin API.

Facturat

Facturat se află în partea de sus în indicele de ușurință de utilizare. A procesat creanțe în valoare de peste 40 de miliarde de dolari. Invoiced, fiind un software bazat pe cloud, gestionează toate serverele.

Personalizarea fiecărei plăți în funcție de client poate fi realizată fără probleme, oferind diverse opțiuni. Te face să arăți profesionist în fața clienților atunci când deții toate informațiile necesare la îndemână.

Utilizatorii îl pot folosi în funcție de nevoile lor. Puteți fi plătit fără efort pentru bunurile și serviciile oferite de afacerea dvs. Invoiced are mii de clienți în peste 90 de țări. De asemenea, oferă planuri de plată specifice pentru a vă dezvolta afacerea și veniturile.

  Remediați eroarea Forza Horizon 4. Această aplicație nu se poate deschide

Centime

Centime vă ajută să vă dezvoltați afacerea holistic în toate domeniile. Deținerea controlului asupra finanțelor companiei devine o chestiune de supraviețuire și este utilă atunci când iei o decizie importantă. Cu Centime, luarea deciziilor financiare de bază este fezabilă.

Puteți vizualiza rapid dacă creanțele vă afectează fluxul de numerar sau nu prin Centime. De asemenea, vă permite să preziceți dacă veți fi plătit la timp de la un client sau nu, permițându-vă să gestionați cheltuielile de afaceri în consecință. Pentru fiecare plată întârziată efectuată de client, vei putea vedea impactul acesteia asupra afacerii tale.

Folosind învățarea automată, puteți personaliza trimiterea facturilor și mementourilor generate de sistem către anumiți clienți, în funcție de relațiile dvs. cu aceștia. Toți clienții tăi pot fi gestionați folosind Centime. Este ușor de utilizat și de învățat și a economisit peste 400 de ore prin eliminarea metodelor manuale de lucru de contabilitate.

Chaser

Chaser vă face plătit mai repede decât termenele scadente. Singurul lucru care trebuie efectuat este să sincronizezi celelalte platforme financiare cu Chaser. Sincronizarea va atrage trafic, adică toate facturile și informațiile clienților către sistem.

Iată o caracteristică remarcabilă a software-ului Chaser pentru creanțe. Acesta oferă opțiunea de plată în factura în sine. Deci, clienții și clienții nu ar trebui să folosească nicio altă platformă pentru plata facturabile.

Mai mult, nu este nevoie să tastați e-mailuri de memento pentru creanțe. Puteți obține e-mailuri personalizate, le puteți trimite și chiar le puteți face să pară scrise de mână. Urmărirea activităților de finanțare esențiale și primirea de alerte și notificări în timp util sporește eficiența echipei.

Cu caracteristica sa strictă de control al creditului, vă ajută, de asemenea, să vă gestionați creditele. Integrarea cu alte platforme fac munca și mai ușoară.

BlueSnap

BlueSnap este o aplicație de plată all-in-one. Acceptă plăți la nivel global în cel mai bun mod posibil. Are un sistem avansat de facturare care creează automat facturi pentru clienții din întreaga lume. Deoarece software-ul este integrat cu multe platforme precum Visa și Mastercard, vă puteți aștepta la plăți fără întreruperi.

Cu extinderea globală a BlueSnap, vă puteți extinde afacerea pe continente și vă puteți vinde produsele în întreaga lume. Software-ul vă oferă, de asemenea, o strategie personalizată de prevenire a fraudelor. Puteți stabili propriile modalități de a preveni plățile frauduloase.

Clienții și clienții pot procesa eficient plățile prin link-ul furnizat în factură. Acest lucru elimină nevoia de a schimba platformele pentru preț sau, și mai rău, de a alerga la bancă și de a face o plată în numerar sau cu cec.

Acceptă intrările de numerar din mai multe canale, cum ar fi vânzări, abonamente și marketing. Software-ul oferă, de asemenea, plăți cu etichetă albă pentru firmele care caută costuri încorporate.

Concluzie

Peste 55% din facturi sunt încă primite manual, iar companiile se bazează în continuare pe chitanțe manuale, numerar și plăți cu cec pentru serviciile și bunurile livrate. Folosind software-ul Accounts Receivable, companiile vor reduce orele lunare de lucru manual și vor economisi o mare parte din timp și resurse. Toate acestea se pot termina dacă companiile adoptă și utilizează software-ul pentru conturi de încasat.

Având o evidență digitală a tuturor plăților, vă poate salva în sezonul fiscal, iar timpul economisit poate fi utilizat în altă parte, extinzând și mai mult afacerea. Sincronizați-vă platformele de contabilitate cu software-ul AR și obțineți scutire de toate fișierele inutile de la birou. Acest software este viitorul dacă compania dvs. dorește să se extindă.