10 cel mai bun software de prognoză a vânzărilor pentru proiecții aproape precise

Doriți să creșteți eficiența echipei dvs. de vânzări? Utilizați software de prognoză a vânzărilor pentru a genera proiecții de vânzări și pentru a stabili obiectivele echipei în consecință.

Nu numai că, aplicațiile vă ajută să luați decizii de afaceri bazate pe date, cu o estimare precisă a cifrelor de vânzări. Utilizând datele generate, companiile pot aplica rapid tehnici de vânzări, fără a fi nevoite să petreacă ore întregi analizei manuale a datelor de vânzări.

Aflați mai multe despre instrumentele de prognoză a vânzărilor și despre procesul lor de lucru în acest articol. De asemenea, vom împărtăși lista cu aplicațiile de top pe care companiile le pot folosi.

Software de prognoză a vânzărilor și utilizarea acestuia

Software-ul de prognoză a vânzărilor este un instrument de predicție și proiectare a vânzărilor viitoare ale unei companii. Poate prezice volumul de clienți potențiali, valoarea conductei și probabilitatea de închidere a tranzacțiilor. Companiile folosesc această aplicație pentru a stabili cu precizie obiective realiste de vânzări și pentru a lua decizii strategice.

Utilizarea software-ului de prognoză a vânzărilor este văzută pentru:

  • Planificarea cererii pentru volumul viitor de vânzări
  • Înțelegerea celor mai recente tendințe ale pieței
  • Analiza performantelor individuale si ale echipei
  • Alocarea resurselor și bugetului
  • Stabilirea unor obiective financiare realiste
  • Luarea unor decizii de afaceri informate
  • Obținerea de previziuni de afaceri pentru toate echipele
  • Planificarea vanzarilor si operatiunilor
  • Lansarea de noi produse și extinderea pieței
  • Cum funcționează software-ul de prognoză a vânzărilor

    Funcția unei aplicații de prognoză a vânzărilor se învârte în jurul utilizării datelor istorice de vânzări și analizării acestora cu diferite tehnici statistice pentru proiecții viitoare de vânzări. Etapele procesului său de lucru includ:

    • Colectarea datelor din diverse surse, cum ar fi CRM, sisteme ERP, sisteme de puncte de vânzare și platforme de comerț electronic. Datele colectate includ date istorice despre vânzări, detalii despre produse, informații despre clienți și alte variabile vitale
    • Eliminarea dublurilor și a datelor inconsistente pentru date curate esențiale pentru prognoză
    • Aplicarea tehnicilor de analiză a modelelor de vânzări, a tendințelor și a corelațiilor cu alte variabile conform modelelor și algoritmilor de prognoză
    • Generarea de previziuni de vânzări și starea tranzacțiilor în curs pentru proiectarea cifrelor viitoare de vânzări
    • Analizarea scenariilor și efectuarea de simulări ce se întâmplă cu variabile modificate
    • Furnizarea de rapoarte vizuale cu diagrame, grafice și tablouri de bord pentru a comunica performanța vânzărilor
    • Monitorizarea constantă și actualizarea automată a prognozelor în timp real
      Cum să utilizați un controler GameCube real sau Wiimote în Dolphin

    Motivele pentru care companiile folosesc software de prognoză a vânzărilor

  • Luați decizii bazate pe date folosind proiecții precise de vânzări
  • Detectați factorii de risc în conducta de vânzări și în procesul de vânzare
  • Economisiți timp în planificarea acoperirii locației și a cotei
  • Obțineți valorile necesare pentru evaluarea vânzărilor
  • Lăsați echipa de vânzări să se concentreze asupra oportunităților profitabile pentru rate de conversie mai mari
  • Faceți previziuni precise ale rentabilității investiției pentru viitor
  • Evaluați performanța reprezentanților de vânzări sau a echipelor de vânzări
  • Caracteristici pe care ar trebui să le aibă software-ul de prognoză a vânzărilor

    • Perspectivă asupra activităților pipeline
    • Import de date istorice și interne de vânzări
    • Urmărirea progresului față de obiective
    • Modele de prognoză pentru diferite scenarii
    • Diverse rapoarte de prognoză și venituri
    • Stabilirea obiectivelor de afaceri pe baza datelor
    • Analiza scenariului și actualizare în timp real
    • Colaborare de date pentru toate echipele și proiectele
    • Software personalizabil pentru toate tipurile de afaceri
    • Rapoarte vizuale pentru o privire de ansamblu rapidă
    • Integrare cu instrumente terțe

    Iată care sunt cele mai bune soluții de prognoză a vânzărilor pe care organizațiile ar trebui să le încerce.

    Vânzări proaspete

    Freshsales este o platformă în care vă puteți face o idee despre potențialul tranzacțiilor în curs și despre veniturile din proiect pentru o anumită perioadă pentru alocarea de cote de vânzări. Tabloul de bord pentru prognoza vânzărilor vă permite să accesați toate datele de prognoză dintr-un singur loc.

    Caracteristici cheie:

    • Adăugați 5 categorii de prognoză în total, dintre care 2 încorporate și 3 personalizabile
    • Analizează ciclul de vânzări al tuturor tranzacțiilor pentru a obține probabilități de profit și pierdere
    • Utilizați datele istorice și tendințele pieței pentru a genera prognoza
    • Identifică reprezentanții de vânzări de top în funcție de regiuni, echipe sau produse
    • Generarea de rapoarte vizuale cu un singur clic dintr-un tablou de bord personalizabil

    Zoho CRM

    Cu Zoho CRM, puteți construi previziuni precise și puteți obține toate informațiile necesare pentru a atribui obiective pentru echipa dvs. Acest instrument vă poate permite, de asemenea, să urmăriți performanța individuală a fiecărui membru al echipei și să creșteți eficiența acestora prin identificarea blocajelor.

    Caracteristici cheie:

    • Creați mai multe previziuni care consolidează toate ofertele de afaceri
    • Prognoze condiționate pentru diferite zone orare și locații
    • Comparați performanța repetărilor și a echipelor
    • Vizibilitate mai mare pentru stabilirea target-urilor pentru echipele de vanzari
    • Defalcarea prognozei pentru o viziune holistică a afacerii dvs
    • Estimări personalizate cu privire la valori precum valoarea ofertei și licența achiziționată
      Tot ce trebuie să știți despre overclockarea unui Raspberry Pi 5

    Anaplan

    Anaplan oferă previziuni fiabile și dinamice care pot optimiza procesul de luare a deciziilor în organizația dumneavoastră. De asemenea, vă permite să analizați previziunile de vânzări în funcție de locație, produs sau cont cu precizie granulară.

    Caracteristici cheie:

    • Obține prognoza vânzărilor + primele valori din date istorice și surse terță parte
    • Utilizează tablouri de bord și KPI-uri pentru a analiza tendințele și modelele
    • Oferă prognoze precise pentru toate departamentele și unitățile
    • Sincronizați previziunile în timp real cu diferite modele și valori
    • Utilizează o singură metodologie standard pentru proiecția vânzărilor întregii companii

    Gong

    Gong vă oferă vizibilitate completă asupra previziunilor de vânzări și de nivel următor. Folosind tehnologia AI, platforma surprinde fiecare interacțiune cu cumpărătorul și vă oferă starea ofertei pe baza faptelor.

    Caracteristici cheie:

    • Filtre de căutare robuste pentru a colecta date fiabile direct de la clienți
    • Vizualizare bazată pe realitate care analizează apelurile telefonice, e-mailurile, întâlnirile și contractele
    • Diagnosticați automat problemele conductei pentru a aborda factorii de risc
    • Panouri de oferte flexibile și personalizabile, cu detalii vitale
    • Adăugați informații în timp real despre produs, ofertă, categorie și echipă

    Coleg de vânzări

    Salesmate este o aplicație pentru estimarea veniturilor și optimizarea performanței vânzărilor. Oferind o vedere clară asupra conductei de vânzări, vă ajută să evitați posibile neajunsuri și să luați decizii în cunoștință de cauză.

    Caracteristici cheie:

    • Salesmate creează previziuni bazate pe repetari, echipe, perioade și pipeline
    • Identifică cel mai bun performer al echipei și urmărește performanțele celorlalți
    • Elaborează o strategie pentru a menține reprezentanții motivați pentru a atinge obiectivul de creștere
    • Utilizează ofertele în curs și date istorice pentru a obține previziuni precise
    • Utilizează informații predictive pentru a efectua analize statistice

    LivePlan

    Dacă sunteți în căutarea unei previziuni de vânzări câștigătoare pentru proiectele dvs. de afaceri, alegeți LivePlan. Această platformă este ideală pentru a crea prognoze pentru orice tip de afacere. Chiar dacă afacerea dvs. oferă mai multe produse, poate genera previziuni pentru toate acestea și poate integra rezultatele în planul dumneavoastră financiar.

    Caracteristici cheie:

    • Instrumente de prognoză vizuală pentru tragerea și plasarea și desenarea caracteristicilor
    • Conectează automat prognoza vânzărilor la profit și pierdere și alte previziuni financiare
    • Suport de integrare pentru software-ul de contabilitate QuickBooks sau Xero
    • Partajare simplă a rapoartelor cu angajații și părțile interesate
    • Vizualizați performanța reală și prognoza una lângă alta pentru a crea o foaie de parcurs

    Zi de lucru

    Workday poate utiliza datele de vânzări pentru a vă oferi previziuni precise de vânzări pentru decizii informate și performanță previzibilă a echipelor dumneavoastră. Vă oferă toate datele necesare pentru a analiza și a crea planuri de acțiune.

      Ansible pentru începători – Noțiuni de bază Ansible și cum funcționează

    Caracteristici cheie:

    • Tabloul de bord activ pentru a monitoriza și vizualiza valorile vânzărilor pentru decizii strategice
    • Vizibilitatea canalului de vânzări pentru previziuni robuste ale vânzărilor fără foi de calcul
    • Evaluarea riscurilor prin analiză de tip „what-if” folosind mai multe scenarii de planificare
    • Modele multiple bazate pe drivere pentru colaborarea între echipe și organizații
    • Controlați datele privind prognozele de vânzări conectându-le cu valorile pâlniei și analizele pipeline

    Grila de venituri

    Folosind Revenue Grid, companiile pot facilita proiecțiile veniturilor bazate pe date și pot afla despre șansele de închidere a tranzacției. Vă permite să dezvoltați un proces personalizat de prognoză a vânzărilor pentru echipele dvs. de vânzări și RevOps pentru o mai bună acuratețe și venituri mai previzibile.

    Caracteristici cheie:

    • Generați prognoze pentru segmente precum locația, tipul de produs etc.
    • Creează rapoarte pentru categoriile de prognoză (conductă, commit, venit rezervat)
    • Semnale în timp real bazate pe inteligență artificială pentru schimbări cruciale ale prognozei
    • Analiză retrospectivă pentru anumite reprezentanți și echipe de vânzări
    • Semnale personalizate de venit pentru ca reprezentanții să își îndeplinească previziunile de vânzări

    Pipedrive

    Pipedrive vă ajută să vizualizați imaginea completă a afacerii dvs., astfel încât să puteți dezvolta strategii pentru creșterea viitoare și să gestionați corect fluxul de numerar.

    Pe lângă proiecția veniturilor, Pipedrive vă îndrumă și cu ofertele pe care trebuie să le acordați prioritate pentru a atinge obiectivele.

    Caracteristici cheie:

    • Vă ajută să creați obiective de vânzări pe baza datelor istorice
    • Oferă informații complete despre performanța și activitățile anterioare ale vânzărilor
    • Captează toate interacțiunile cumpărătorilor pentru estimarea veniturilor de încredere
    • Urmărește abonamentul și clienții fideli pentru a raporta fluxul de numerar
    • Tabloul de bord interactiv și personalizabil pentru organizarea datelor

    Avizo

    Aviso vă scutește de lupta cu foile de calcul folosind tehnologia sa AI pentru a furniza previziuni actualizate automat. Oferă o precizie de prognoză de 98% prin urmărirea tranzacțiilor și analiza progresiei. Aici, puteți executa modele complexe de prognoză în funcție de modelul preferat.

    Caracteristici cheie:

    • Adună date istorice și actuale din omnicanal
    • Actualizare în timp real a prognozelor pentru toate rapoartele
    • Colectarea și unificarea datelor din mai multe CRM și lacuri de date
    • Combină prognoza tradițională a veniturilor cu prognoza consumului
    • Vizualizează toate scenariile posibile ca model de prognoză
    • Se integrează cu orice CRM, inclusiv Salesforce

    Concluzie

    Software-ul de prognoză a vânzărilor utilizează date de vânzări, algoritmi statistici și cele mai recente tehnici analitice pentru a dezvălui modele și tendințe în vânzări și pentru a face proiecții aproape precise. Ca rezultat, companiile își pot crea strategiile de vânzări și pot aloca eficient resursele.

    Consultați platforma listată aici pentru a găsi cea mai potrivită platformă pentru organizația dvs. De asemenea, ați putea fi interesat să citiți despre vânzările interne și instrumentele de analiză predictivă.