10 cel mai bun software de gestionare a comenzilor pentru a vă gestiona și urmări comenzile

Mediul de afaceri de astăzi este atât de rapid încât companiile au nevoie de tehnologii moderne pentru a îmbunătăți viteza și competența, pentru a eficientiza procesul de onorare a comenzilor și pentru a reduce cheltuielile.

Software-ul de gestionare a comenzilor la nivel de întreprindere (OMS) are beneficii esențiale, cum ar fi gestionarea optimizată a comenzilor, vizibilitatea inventarului, automatizarea și experiența îmbunătățită a clienților.

Cu toate acestea, OMS devine distractiv atunci când nu trebuie să transpirați, răsfoind multe foi de calcul pentru a obține informațiile potrivite. Acest ghid cuprinzător evidențiază unele dintre cele mai bune instrumente pentru gestionarea și urmărirea comenzilor.

Ce este software-ul de management al comenzilor?

Înainte de a înțelege OMS, ar trebui să cunoaștem procesul. Gestionarea comenzilor este o practică de afaceri care implică capturarea, urmărirea și îndeplinirea comenzilor clienților. OMS începe când un client comandă și se termină când primește pachetul.

Sistemele de management al comenzilor sunt software de calculator folosit de companii pentru a facilita introducerea și procesarea comenzilor. O comandă ireproșabilă înseamnă realizarea specificațiilor clientului în timp ce le îndeplinești și livrarea bunurilor acestuia conform termenilor și condițiilor convenite.

OMS este proiectat să automatizeze și să accelereze procesul de onorare a comenzilor, reducând timpul petrecut în ciclul de la comandă la numerar, îmbunătățind în același timp eficiența procesului de comandă pentru angrosisti și furnizori.

Întreprinderile care utilizează sisteme de gestionare a comenzilor pot introduce și converti cotații sau comenzi, pot pune o filă pe nivelurile stocurilor lor, pot interoga facturile anterioare pentru a descoperi tendințele, confirma preferințele de livrare și pot modifica prețurile dintr-o singură lovitură.

Sistemele moderne de gestionare a comenzilor sunt proiectate cu diferite funcționalități, inclusiv funcții de integrare precum software-ul de facturare, gestionarea abonamentului sau software-ul CRM.

Cu toate acestea, produsul exact pe care îl obțineți va depinde de serviciile de care sunteți interesat și de ce rol doriți să îndepliniți. Ca regulă generală, un produs se califică pentru a fi inclus în categoria OMS atunci când poate:

  • Oferiți niveluri de stoc în timp real și disponibilitatea stocurilor
  • Facilitați onorarea comenzilor prin introducerea și conversia cotațiilor sau comenzilor
  • Evaluați automat preferințele de expediere, inclusiv transportatorii și tarifele acestora sau opțiunile de asigurare
  • Urmăriți formularul comenzilor pentru ridicare, facturare până la livrare

Beneficiile utilizării unui software eficient de gestionare a comenzilor

Fiecare întreprindere care merită cerneala pe care este scris numele său are nevoie de un OMS eficient și de încredere pentru a păstra un avantaj competitiv și a performa la nivelul cerut de piața actuală.

Implementarea soluțiilor de gestionare a comenzilor oferă diferite beneficii pentru afacerile care operează pe o piață care devine din ce în ce mai digitală. Printre cele mai proeminente beneficii ale utilizării software-ului de gestionare a comenzilor se numără următoarele:

#1. Reduceți costul inventarului

OMS automatizează procesele și simplifică procesul de gestionare a stocurilor, ceea ce înseamnă că utilizatorii pot muta cu ușurință stocurile dintr-o locație în alta prin pași simpli de scanare pentru reaprovizionare.

Utilizatorul trebuie doar să stabilească reguli pentru automatizarea comenzilor în timpul ambalării, specificând declanșatoare precum greutatea și valoarea, opțiunile de livrare și altele, făcând astfel irelevante procesele manuale și timpul lung petrecut cu acestea.

#2. Obțineți comenzi mai rapid și mai precis

OMS elimină necesitatea de a monitoriza comenzile manual, oferind actualizări în timp real primite pe măsură ce comenzile sunt expediate. Sistemele sunt bazate pe cloud, permițând utilizatorilor să urmărească progresul comenzilor lor restante, eliminând astfel nevoia de capabilități de găzduire, deoarece pot prelua informațiile de oriunde și în orice moment.

  HandsFree vă permite să efectuați și să primiți apeluri telefonice pe Mac

#3. Operațiuni raționalizate ale depozitului

OMS le permite utilizatorilor să aibă o imagine de ansamblu completă a depozitului lor și a întregului inventar, creând o platformă ușor de utilizat care este accesibilă de oriunde, tot timpul și oferă actualizări în timp real pentru toate comenzile și expedițiile.

Unele dintre caracteristicile notabile ale OMS includ scanarea codurilor de bare mobile, hărțile capacității depozitului, urmărirea detaliată a inventarului și suportul pentru mai multe depozite.

#4. Eliminați hârtiile

Trecerea la un software de gestionare a comenzilor bazat pe cloud, pe care utilizatorii îl pot accesa de oriunde cu conexiune la internet înseamnă eliminarea necesității documentelor. Odată ce digitizezi documentația, lucrezi mai ușor și economisești timp și spațiu, pe lângă faptul că faci transferul de informații mai ușor.

În plus, spre deosebire de sistemele manuale de hârtie, digitizarea elimină posibilitatea pierderii documentelor, sporind astfel securitatea. Utilizarea OMS înseamnă, de asemenea, reducerea sau eliminarea costurilor asociate cu achiziționarea de hârtie, cerneală, imprimante și poștă, în plus față de timpul petrecut de angajat în sarcini repetitive.

#5. Raportare și documente personalizate

Sistemele de gestionare a comenzilor vă permit să creați rapoarte cuprinzătoare folosind formate flexibile care sunt compatibile cu canalele moderne de comerț electronic.

Capacitatea de a vă personaliza rapoartele în conformitate cu cerințele dvs. de afaceri aduce încrederea că numai instrumentele de raportare puternice pot beneficia, în afară de eliminarea proceselor tradiționale îndelungate de trimitere și primire a rapoartelor.

#6. Evitați epuizarea stocurilor prin actualizarea canalelor

Gestionarea defectuoasă a stocurilor este una dintre principalele cauze ale angajaților stresați, clienților nemulțumiți și a unei scăderi în profit. Un OMS bun poate integra nivelurile stocurilor cu canalele interne de comerț electronic, ceea ce înseamnă că canalele de vânzare rămân actualizate.

Platformele OMS pot integra piețe și coșuri de cumpărături, ceea ce înseamnă că utilizatorii își pot gestiona toate platformele de comerț electronic pe aceleași platforme.

#7. Facturare directă

Facturarea și facturarea manuală se numără printre cele mai obositoare sarcini pentru majoritatea întreprinderilor, iar utilizarea OMS introduce sisteme de facturare și facturare clare și transparente.

Facturarea și facturarea ușoară, care defalcă costurile de onorare, expediere, ambalare și stocare, permit logistica și îndeplinirea parteneriatelor, eliminând în același timp riscurile de duplicare a introducerii datelor. Mai mult, software-ul de gestionare a comenzilor poate integra și sisteme de contabilitate, facilitând facturarea fără întreruperi de import și export.

#8. Simplificați comenzile complexe

Cu sistemele de gestionare a comenzilor, nu există comenzi mai complexe deoarece cele mai bune OMS sunt echipate cu tablouri de bord care ajută utilizatorii să execute cele mai avansate comenzi în funcție de condițiile actuale.

Sistemele pot simplifica comenzile realizând sarcini precum crearea de mesaje personalizate, etichetarea anumitor bunuri în funcție de dimensiune sau destinații geografice sau păstrarea comenzilor pentru revizuire.

Caracteristici de căutat în software-ul de gestionare a comenzilor

Deoarece sistemele OMS sunt menite să permită întreprinderilor să gestioneze întregul proces de realizare a afacerii, cum ar fi colectarea, inventarul, raportarea la disponibilitatea livrării și vizibilitatea, unele dintre caracteristicile de căutat ar trebui să includă următoarele:

✅ Procese automate de vânzări: ar trebui să automatizeze urmărirea tuturor aspectelor legate de vânzări, plăți și starea de livrare.

✅ Controlul inventarului: capacitatea de a controla automat nivelurile de inventar și de a reordona atunci când stocurile se epuizează.

✅ Managementul relațiilor cu clienții: Gestionează întreaga călătorie a clienților de la generație până la reținere.

✅ Automatizarea vânzărilor: poate automatiza comandarea produselor, gestiona plățile și poate comunica cu clienții.

✅ Livrare și primire: Oferiți vizibilitate a chitanțelor și a expedițiilor, oferind în același timp actualizări și alerte în timp real cu privire la problemele emergente.

✅ Urmărirea documentelor: poate urmări toate documentele pe măsură ce se deplasează prin întreaga conductă de producție și vânzări.

✅ Raportare avansată: capabil să analizeze rapoarte de performanță privind clienții, comenzile sau canalele de vânzări și să identifice zonele care necesită îmbunătățiri

  Limite maxime de file Filele deschise într-o fereastră [Firefox]

✅ Aplicații mobile: Disponibilitatea aplicațiilor mobile înseamnă că puteți accesa OMS în timp ce vă deplasați.

Acum, ne vom uita la cel mai bun software de gestionare a comenzilor.

Zoho

Considerat unul dintre cele mai versatile sisteme de gestionare a comenzilor, Zoho oferă o gamă largă de funcții, inclusiv procesarea plăților, urmărirea expedierii, gestionarea inventarului, gestionarea facturilor, urmărirea loturilor și a numărului de serie, gestionarea mai multor depozite și automatizarea.

Zoho ajută, de asemenea, utilizatorii să creeze comenzi întârziate, comenzi de achiziție și expedieri prin picurare, printre alte caracteristici.

Utilizatorilor noi li se permite să profite de sesiunea de instruire și de onboarding gratuită a companiei de două ore, care include demonstrații personalizate bazate pe afaceri individuale și pe fluxul de lucru.

OMS, cel mai potrivit pentru întreprinderile emergente și în creștere, vine cu diferite planuri plătite, începând de la 59 USD lunar, dar facturate anual pentru până la 1.500 de comenzi pe lună și 329 USD lunar, dar facturate anual pentru până la 25.000 de comenzi. În plus, există un plan gratuit pentru utilizatorii care procesează mai puțin de 50 de comenzi lunar.

Forta de vanzare

The Forta de vanzare OMS are toate caracteristicile de bază ale unui sistem de management al comenzilor. Deoarece este bazat pe cloud, poate implementa eficient toate produsele sale cloud.

Printre procesele populare, instrumentul facilitează automatizarea procesării manuale a comenzilor, sincronizarea verificărilor de inventar și gestionarea programelor de expediere și a comenzilor complexe.

Mai bine, Salesforce OMS poate urmări comenzile online, eficientiza onorarea comenzilor, poate preveni problemele care nu țin de șosete, poate oferi rapoarte analitice pentru luarea deciziilor eficiente și poate direcționa comenzile către cel mai apropiat centru de onorare sau depozit.

Extensiv

Cu Extensiv OMS, vă puteți unifica datele backend din comenzi, puncte de vânzare și inventar pentru a vinde direct oriunde dintr-o singură locație, pe lângă automatizarea tuturor sarcinilor care necesită multă muncă și primirea de date acționabile.

Utilizatorii extinși pot integra diverse canale de vânzări și transportatori precum Magento, BigCommerce, Shopify, eBay, USPS, DHL e-Commerce, Sears, Newegg, Fedex și inovații UPS Mail, pentru a numi câteva.

OMS bazat pe cloud aduce toate operațiunile dvs. la nivel de întreprindere, inclusiv desemnarea depozitelor, tipărirea etichetelor de expediere, îndeplinirea comenzilor pe mai multe canale sau redirecționarea comenzilor dintr-o singură interfață.

Vă puteți îmbunătăți controlul cheltuielilor, generarea de venituri și alte eficiențe operaționale folosind informații în timp real oferite de Extensiv OMS.

Aptos

Aptos OMS este renumit pentru capacitatea sa de a unifica soluțiile comerciale de la rularea comenzilor la gestionarea comenzilor. Capacitățile de bază ale sistemului, în special pentru comercianții cu amănuntul, includ creșterea volumelor de comenzi prin vizibilitate îmbunătățită a comenzilor, rutarea și orchestrarea comenzilor de onorare în magazin și servicii îmbunătățite pentru clienți.

Aptos oferă o soluție bazată pe cloud care permite utilizarea pozițiilor stocurilor la nivelul întregii întreprinderi pentru a prioritiza deciziile centrate pe client, ceea ce duce la creșterea profitabilității.

Printre caracteristicile proeminente ale instrumentului se numără o aplicație mobilă de onorare a magazinului care potrivește cerințele crescânde ale clienților cu inventarul magazinului și preia achizițiile online din magazin și comenzile de la magazin la magazin sau expediate de la magazin.

VTEX

VTEX OMS este un instrument omnicanal de gestionare a comenzilor care este specializat în unificarea virtuală a stocurilor unei companii, crescând astfel disponibilitatea produselor prin aplicații mobile, jetoane, magazine fizice și magazine virtuale, printre alte canale și, în cele din urmă, generând mai multe vânzări.

Mai mult, VTEX facilitează crearea mai multor puncte de onorare în magazine strategice, astfel încât să existe o livrare mai fluidă și o experiență de cumpărături perfectă pentru clienți.

În ceea ce privește integrările, VTEX OMS integrează stocul din toate stocurile dumneavoastră pentru a crea un raft infinit pentru clienți, crescând astfel eficiența operațiunilor de logistică și tranzacționare ale companiei.

Rezultatul este o agilitate și eficiență îmbunătățite pentru termene limită și o livrare mai bună de pe canalele fizice și de vânzări online, deoarece clienții vă pot vedea cu ușurință inventarul înainte de a cumpăra.

  Ghid complet pentru a vă găzdui WordPress pe SiteGround

ShipStation

ShipStation este un OMS conceput special pentru utilizatorii care iubesc instrumentele simple fără toate clopotele și fluierele. Deși este folosit mai ales pentru expediere și onorare a comenzilor, ShipStation oferă funcționalități pentru soluții de bază de gestionare a stocurilor și comenzilor.

Printre caracteristicile cheie ale acestui software se numără permiterea importului și gestionarea comenzilor, trimiterea de informații de urmărire către clienți și canalele de vânzare și imprimarea etichetelor.

Mai mult, puteți oricând să solicitați o demonstrație personalizată prin intermediul site-ului lor web, mai ales dacă sunteți abia la început în afaceri sau o persoană veche care are nevoie de clarificări.

Planurile de prețuri ale OMS încep de la 9,99 USD lunar pentru cel puțin 50 de expedieri pe lună până la 229,99 USD pentru până la 7.500 de încărcări pe lună.

Kyte

Kyte OMS este o aplicație dedicată la punctul de vânzare care cuprinde un sistem mobil de preluare a comenzilor încorporat. Permite utilizatorilor să creeze un catalog digital pe care îl pot integra în platformele lor de socializare sau îl pot trimite clienților. Ori de câte ori cineva plasează o comandă, Kyte va trimite o notificare push pe telefonul unui utilizator, astfel încât acesta să o poată onora imediat.

Mai mult, utilizatorul OMS poate folosi platforma pentru a-și mapa operațiunile sau pentru a crea stări precum „în curs de pregătire”, „confirmat” sau „pregătit pentru expediere” pentru fiecare comandă.

Tabloul de bord pentru comenzile instrumentului este conceput pentru a ajuta utilizatorii să țină evidența tuturor comenzilor lor pe un singur ecran, cu numeroasele sale filtre care facilitează crearea de informații specifice pentru urmărirea operațiunilor. Kyte se potrivește perfect pentru afaceri precum restaurantele care necesită POS-uri mobile pentru a vinde direct clienților.

Stup de ordine

Dacă sunteți în căutarea unui instrument de gestionare a comenzilor rapid și ușor de utilizat pentru comenzile online, faceți Stup de ordine destinația ta. Această platformă este concepută pentru a facilita gestionarea comenzilor de pe toate platformele de vânzări online ale unui utilizator într-o singură locație, deoarece integrează WooCommerce, Magento, Shopify, BigCommerce, Amazon și Etsy, printre altele.

Orderhive este plin de funcții uimitoare, inclusiv urmărirea vânzărilor – puteți vizualiza veniturile totale pentru toate canalele de vânzări, gestionarea stocurilor – urmăriți cu ușurință furnizorii și actualizați-i automat sau setați recomandarea automată pentru a se activa imediat ce nivelurile de inventar ating un prag prestabilit.

QuickBooks Commerce

QuickBooks Commerce este un OMS multicanal complet, conceput pentru a ajuta afacerile online să combine punctele de vânzare, gestionarea stocurilor, automatizarea marketingului, managementul relațiilor cu clienții și multe altele într-o singură locație. Cel mai interesant este că instrumentul este ușor de configurat și de rulat în câteva ore.

QuickBooks Commerce oferă o aplicație mobilă intuitivă care asigură utilizatorilor să își gestioneze întreaga afacere în timp ce sunt în mișcare și de pe mai multe dispozitive.

Cu acest instrument, puteți gestiona comenzile existente și puteți crea altele noi, numere de factură sau un istoric complet al vânzărilor pentru clienții individuali și produsele achiziționate de către aceștia.

Kibo

Kibo OMS este platforma dvs. modernă de gestionare a comenzilor, bazată pe cloud, dacă sunteți interesat să automatizați procesul de gestionare a afacerii dvs., deoarece vă ajută cu probleme precum vizibilitatea inventarului, gestionarea comenzilor și orchestrarea onorării.

Kibo OMS își dezvoltă în continuare capabilitățile de gestionare a comenzilor distribuite (DOM) pentru a facilita dorința comercianților de a configura comenzi complexe sau de a agrega furnizori la viteză mare și costuri minime.

Caracteristicile cheie ale Kibo includ notificări prin e-mail, imprimarea etichetelor, o interfață drag-and-drop, managementul catalogului și monitorizarea tendințelor, printre altele.

Mai mult, instrumentul permite supraveghetorilor să ofere clienților mai multe metode de expediere sau să utilizeze un editor WYSIWYG încorporat pentru a gestiona conținutul site-ului web și a adapta specificațiile clienților în funcție de preferințele acestora. Instrumentul oferă, de asemenea, integrări cu numeroase aplicații terțe.

Cuvinte finale

Am interogat mai multe soluții de gestionare a comenzilor și, deoarece fiecare are suișuri și coborâșuri specifice, doriți să alegeți una care vă ajută să vă automatizați sarcinile manuale, repetitive.

După ce ați verificat caracteristicile oferite de fiecare dintre ei, cel mai bun candidat ar trebui să fie cel conceput pentru ecosistemul dvs. de afaceri specific, indiferent dacă sunteți o întreprindere mică sau mare, după ce v-ați analizat nevoile.

Apoi, consultați ghidul complet pentru comerțul electronic.