Următorul pas al Twitter Marketing

Căutare avansată Twitter este mina de aur pentru datele personale care vă ajută să vă dezvoltați planurile de marketing, branding și vânzare.

Twitter este plin de clienți potențiali și potențiali. Tot ce aveți nevoie este să colectați date aferente și să abordați conturile care au nevoie de produsele sau serviciile dvs. Dar cum poți face asta? Există un răspuns simplu! Utilizați Căutarea avansată pe Twitter.

Multe echipe de marketing digital nu folosesc această funcție în mod regulat. Prin urmare, este o oportunitate pentru dvs. de a obține clienți potențiali de înaltă calitate fără a plăti agenții terțe.

Continuați să citiți acest articol pentru a deveni un maestru al Căutării avansate Twitter.

Ce este căutarea avansată pe Twitter?

Majoritatea platformelor de social media vin cu un instrument de căutare. Acest instrument poate găsi postări, comentarii, media etc., legate de afacerea dvs. Twitter nu este diferit de altele și are acest instrument de căutare Twitter în colțul din dreapta sus al site-ului Twitter.

Dacă utilizați aplicația mobilă Twitter, atunci aceasta este pictograma lupă din partea de jos a ecranului.

Cu toate acestea, instrumentul de căutare Twitter descoperă date uriașe, deoarece permite câteva filtre. Pentru a ajuta agenții de marketing digital, Twitter a introdus funcția de căutare avansată.

În Căutarea avansată pe Twitter, puteți aplica diferiți operatori de căutare pentru a vă rafina rezultatele căutării. Prin urmare, puteți obține date acționabile fără a le analiza într-o foaie de calcul Excel.

Specialiștii în marketing digital inteligent folosesc acest instrument pentru a obține date organice de căutare pe care altfel ar trebui să le cumpere de la agenții terțe.

Cum să accesezi funcția de căutare avansată a Twitter?

Funcția de căutare avansată a Twitter rămâne ascunsă de utilizatorul obișnuit. Ar fi de ajutor dacă ați avea o minte curios să accesați acest lucru. Găsiți mai jos modalitățile comune de a accesa funcția pentru nevoile de marketing:

Căutare avansată Twitter pe browser web pentru computer

  • Accesați pagina dvs. de pornire Twitter.
  • În caseta Căutare Twitter, introduceți orice cuvânt cheie, cont, conținut etc. și apăsați Enter.

  • Acum vedeți instrumentul de căutare normal al Twitter.
  • Vă oferă opțiuni precum Top, Ultimele, Persoane, Fotografii și Videoclipuri.
  • De asemenea, are un instrument de filtre de căutare în panoul de navigare din dreapta.
  • Instrumentul Filtre de căutare arată doar două opțiuni: Persoane și Locație.
  Cum să resetați Apple AirPod-urile

  • Obțineți linkul Căutare avansată chiar sub filtrul Locație.
  • Faceți clic pe acel link pentru a deschide consola de căutare avansată Twitter pentru elementul de căutare curent.
  • Alternativ, puteți face clic pe pictograma punctelor de suspensie de lângă bara de căutare pentru a accesa Căutarea avansată.

Căutare avansată Twitter Mobil

Această funcție nu este ușor disponibilă în aplicația mobilă Twitter. Trebuie să deschideți versiunea site-ului Twitter pentru a o accesa. Iată cum:

  • Rulați aplicația Setări.
  • Acum, localizați aplicații și notificări și accesați-le.
  • Ar trebui să vedeți Avansat în partea de jos a aplicațiilor și notificărilor. Apăsați pe asta.
  • Acum, atingeți Aplicații implicite.
  • Atingeți Deschiderea linkurilor.

  • Dezactivați opțiunea Aplicații instantanee pentru deschiderea linkurilor în aplicații.
  • Acum, deschideți Google Chrome pe telefon.
  • Căutați Twitter și conectați-vă la contul dvs.

  • Faceți clic pe pictograma lupă.
  • Introduceți un cuvânt cheie în instrumentul de căutare și faceți clic pe pictograma elipse pentru a găsi Căutare avansată pe Twitter mobil.

Beneficiile majore ale căutării avansate pe Twitter

#1. Filtrarea tweet-urilor

Puteți filtra Tweeturile în mai multe moduri și puteți economisi timp la modificarea ulterioară a datelor folosind o aplicație pentru foi de calcul atunci când utilizați funcția de căutare avansată.

Instrumentul permite filtrarea granulară a tweet-urilor folosind filtre precum Cuvinte, Conturi, Răspunsuri, Legături, Date și Implicare.

Această caracteristică Twitter este potrivită pentru automatizarea eforturilor dvs. de căutare. Puteți concepe o strategie de căutare o dată și puteți efectua căutări ani de zile fără a începe totul de la zero. Funcția Salvare căutare face posibilă.

#3. Cercetați implicarea utilizatorilor

Căutarea avansată Twitter este instrumentul perfect pentru a descoperi gratuit implicarea utilizatorilor în afacerea dvs. și a concurenților dvs. Funcția de implicare vă permite să filtrați tweet-urile cu răspunsuri minime, retweeturi minime și aprecieri minime.

Odată ce creați un șablon de căutare pentru implicarea utilizatorilor, îl puteți aplica și concurenților dvs. Astfel, puteți înțelege tactica de implicare a concurenților. Apoi, folosește-le dacă nu te descurci bine.

#4. Găsirea utilizatorilor sau a profilurilor pe baza filtrelor

Twitter poate deveni una dintre cele mai mari piețe pentru produsele sau serviciile dvs. Tot ce trebuie să faceți este să utilizați Căutarea avansată și să ajungeți la profilul potrivit sau la utilizatorii care caută ceea ce vindeți.

Trebuie să urmăriți implicarea agresivă a utilizatorilor pe Twitter pentru a atrage clienții potențiali și a le converti în vânzări.

#5. Notificări

Căutarea avansată Twitter vă poate ajuta și cu notificări automate direct în aplicația dvs. de e-mail sau de chat de afaceri, cum ar fi Slack.

Mai mult, puteți primi și SMS-uri pe mobil atunci când apare un nou tweet, media, comentariu etc. conform căutării salvate. Cu toate acestea, va trebui să cunoașteți integrări precum Zapier pentru ca acest lucru să funcționeze.

#6. Căutări bazate pe dată

De asemenea, vă ajută să aflați dacă strategia dvs. de marketing este actualizată sau depășită. Puteți efectua căutări bazate pe date pe Twitter și puteți afla dacă tweet-urile dvs. primesc angajamente bune sau nu.

Puteți aplica această strategie și concurenților dvs. În cele din urmă, obțineți informații valoroase pentru a vă optimiza strategia de marketing.

#7. Găsiți clienți/clienți potențiali folosind cuvinte cheie

Strategia de vânzări și marketing bazată pe cuvinte cheie este foarte populară. Puteți aplica asta și pe Twitter. Hashtag-urile Twitter sunt perfecte pentru căutări bazate pe cuvinte cheie.

  Certificare Microsoft Power BI Data Analyst (PL-300): Cum să o obțineți

Când găsiți profiluri potrivite, conectați-vă cu ele prin tweet-uri, răspunsuri, comentarii și mesaje directe pentru a le converti în clienți obișnuiți.

#8. Înțelegeți-vă publicul țintă

Nu trebuie să plătiți taxe mari de abonament agențiilor de sondaje terțe pentru a colecta feedback despre mărci, produse sau servicii de la utilizatori reali. De asemenea, nu trebuie să desfășurați anchete complicate bazate pe formulare care ar putea să nu ducă la date adecvate.

Utilizați doar funcția de căutare avansată a Twitter pentru a colecta date despre aprecieri, neapreciere, comentarii, solicitări de funcții etc. În acest fel, economisiți o mulțime de bani, timp și resurse.

#9. Descoperiți influenței Twitter

Folosind funcția de căutare avansată, vă puteți conecta cu influențatorii potriviți pentru a vă promova produsele pe Twitter. Dacă sunteți un startup sau o afacere mică, puteți intra în legătură cu influenți în ascensiune care vă pot promova brandul gratuit sau în schimbul unor servicii sau o mică taxă.

Pe de altă parte, dacă ești o afacere mare care dorește să creezi un buget pentru marketingul influențelor, poți intra în legătură cu influenți celebri.

Găsirea unui influencer la preț accesibil sau premium este ușoară, deoarece puteți căuta profiluri specifice bazate pe implicare folosind sistemul de filtrare avansată de căutare de pe Twitter.

#10. Serviciu Clienți în avans

Căutarea în avans vă ajută, de asemenea, să găsiți tipurile potrivite de nemulțumiri, solicitări de funcții, gestionarea comenzilor etc., interogări. Apoi, echipa dvs. de asistență pentru clienți poate interacționa direct cu clientul pentru a controla alte daune media, pentru a limita reclamația și pentru a oferi o soluție.

#11. Găsiți oportunități de expunere media

O agenție de branding și marketing terță parte vă poate percepe mii de dolari pentru a vă conecta cu o agenție de PR, un reporter sau un jurnalist. Puteți evita această cheltuială căutând un partener media competent pe Twitter. Doar căutați cuvintele cheie potrivite pe Twitter Căutare avansată.

Cum să utilizați căutarea avansată pe Twitter pentru a crește traficul?

#1. Găsiți mențiuni ale concurenței

Utilizați opțiunea avansată de căutare Twitter pentru a găsi utilizatori nemulțumiți pentru concurenții dvs. Puteți introduce numele concurentului în câmpul Conturi și expresii de nemulțumire în câmpul Cuvinte.

Odată ce obții rezultate, interacționează direct cu mânerele Twitter pe care le primești. Distribuiți link-uri de site-uri web cu ei, astfel încât să poată vizita.

Efectuați o căutare de hashtag pe Twitter. Creați conținut legat de hashtag-uri populare și apoi partajați conținutul cu profilurile care utilizează hashtag-urile aferente. Acest lucru ar trebui să crească frecvența utilizatorilor pe site-ul dvs.

Puteți crește traficul online sau în persoană către activele dvs. efectuând căutări bazate pe locație pe Twitter.

Dacă aveți o cafenea în Times Square, New York, utilizați această locație pentru a găsi tweet-uri interesate de mâncare, băuturi, catering etc. Apoi, trimiteți un DM la profiluri sau distribuiți link-urile site-ului pentru a crește numărul de clienți.

Puteți genera venituri din vânzări în valoare de milioane de dolari, interacționând cu clienții care se pregătesc pentru cumpărături de sărbători și efectuând căutări bazate pe evenimente sau date pe consola de căutare avansată.

Cine poate beneficia de căutarea avansată Twitter și de ce?

Oricine este interesat de marketing poate beneficia de căutarea avansată pe Twitter. De exemplu, dacă sunteți una dintre următoarele, atunci trebuie să utilizați această caracteristică:

  • Blogger independent, dezvoltator, designer de site-uri etc.
  • Afaceri mici și mijlocii
  • Lansare
  • Mică afacere de familie, cu o bază de clienți locală
  • Întreprinderi mari și la nivel de întreprindere care caută informații despre concurență
  • Agenții de marketing digital
  • Media de știri online și offline, editori, creatori de conținut etc.
  • Cercetători online
  • Agenții de sondaj
  • Afaceri cu tehnologie avansată care lucrează cu inteligență artificială (AI) și învățare automată (ML)
  15 cele mai bune portofele fără custodie de folosit în 2023

Trebuie să fii creativ pentru a folosi căutarea avansată Twitter în favoarea ta. Mai sus este o listă a celor mai evidente cazuri. Ar putea exista posibilități nesfârșite.

Cea mai populară întrebare este „de ce este benefică căutarea avansată?” Găsiți răspunsurile mai jos:

Înțelegeți strategiile concurenților

Twitter este unul dintre cele mai bune locuri pentru a vă cerceta competițiile. Funcția de căutare avansată găsește cu ușurință informații cheie ale concurenței, cum ar fi influenți, implicarea clienților, strategia de servicii pentru clienți, strategia de marketing și multe altele.

Prin urmare, puteți urma acea cale sau puteți intra în legătură cu profesioniștii care vă ajută concurenții să vă beneficieze afacerea.

Conectați-vă cu clienții locali

Întreprinderile mici de acasă, magazinele, restaurantele etc., se pot conecta cu ușurință cu clienții potențiali prin cuvinte cheie și căutări bazate pe locație pe Twitter Căutare avansată.

În loc să așteptați clienții care au loc, puteți obține comenzi online conectându-vă cu clienții pe Twitter.

Cercetare furnizori, furnizori și antreprenori

O provocare semnificativă pentru analiștii de afaceri este găsirea furnizorului potrivit cu cele mai bune oferte. Puteți rezolva astfel de probleme efectuând o căutare avansată și apoi conectându-vă cu potențialii furnizori prin mesaje directe.

Aflați cine influențează industria

Să considerăm că sunteți interesat de afacerea de optimizare a motoarelor de căutare (SEO). Vrei să știi care sunt principalii adversari locali care te împiedică de la creșterea veniturilor.

Puteți face asta cu ușurință pe un instrument avansat de căutare Twitter, uitându-vă la nivelul de implicare al anumitor agenții SEO din localitatea dvs. Prin urmare, știți cine sunt ei și acum puteți planifica cum să cuceriți piața.

Cunoașteți sentimentul utilizatorului

Vă ajută să colectați feedback sincer despre o industrie, produs sau serviciu. În consecință, vă puteți îmbunătăți sau ajusta costul, astfel încât baza dvs. de clienți să rămână fericită și să revină ca o retur de vânzări.

Construiți relații de afaceri durabile

Căutarea avansată pe Twitter vă permite să discutați direct cu potențialul sau clienții potențiali și să minimizați lacunele de comunicare.

Cum să utilizați căutarea avansată pe Twitter?

Utilizarea funcției de căutare avansată este o plimbare. Trebuie doar să folosiți operatorii cu atenție pentru a ajunge la ținta potrivită. Iată cum:

  • Utilizați operatori Words precum „Toate aceste cuvinte”, „Această expresie exactă”, „Aceste hashtag-uri” etc., pentru a localiza conținutul cu o precizie maximă.
  • Selectați limba țintă dacă căutați subiecte sau tendințe străine.
  • Utilizați filtrul Conturi pentru a ajunge la anumite conturi folosind operatori de căutare precum „Tweets din aceste conturi”, „Tweets către aceste conturi”, „Tweets care menționează aceste conturi” etc.
  • Nu uitați să utilizați căutări bazate pe dată, cum ar fi datele „De la” și „Până la”.
  • Găsiți conținut, marcă, produs sau implicare în serviciu căutând tweet-uri cu anumite cifre, cum ar fi „răspunsuri minime”, „număr de aprecieri”, „retweeturi minime” etc.

Am folosit un șir de căutare avansată Căutare pentru „tesla „vehicule electrice” min_replies:1000 min_faves:1000 min_retweets:1003 lang:en” pentru a obține următorul rezultat:

Cuvinte finale

Căutarea avansată pe Twitter este un instrument de marketing puternic dacă știi cum să o folosești în cazuri de afaceri reale. Până acum, articolul ar fi trebuit să explice clar acest instrument Twitter în detaliu prin definiție, beneficii, tactici de utilizare și multe altele.

Acum, aveți cunoștințele necesare pentru a aplica Căutarea avansată Twitter ori de câte ori aveți nevoie de date importante de la Twitter pentru echipa de marketing. Puteți, de asemenea, să faceți din acesta un concert independent pentru a gestiona o sursă de venit pasivă. Căutarea avansată pe Twitter vă oferă mai multă putere datorită acestui site de microblogging lider și global.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de aceste instrumente de tablou de bord pentru date de afaceri pentru analiza rețelelor sociale.