Sfaturi SEO pentru Știri Google pentru a crește vizibilitatea site-ului

Știri Google este o platformă mai puțin explorată de agențiile de presă și de editori. Aflați cum puteți utiliza acest podium pentru a crește traficul web folosind Google News SEO.

Știri Google este platforma de conținut emblematică a Google pentru utilizatorii de internet care doresc știri de dimensiuni mici într-o interfață bine organizată. Pentru editori, agenții de presă și proprietari de site-uri web, această mass-media este o mină de aur, deoarece nu lipsește interesul pentru știrile de ultimă oră și interesante.

Pur și simplu vorbind, Știri Google oferă agențiilor de presă opțiunea de a-și clasa conținutul. Dar și alți editori care scriu conținut autentic și informativ pot beneficia și de Google News.

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre platforma Știri Google, cerințele sale de conținut și, cel mai important, practicile SEO pe care le puteți aplica.

Ce este Google News?

Știri Google oferă povești chiar în fața ochilor cititorului pe diverse dispozitive precum Android, iPhone, tablete și browsere web. Sistemul de operare Google, motorul de căutare și utilizatorii de dispozitive primesc povești noi care contează pentru ei, pentru cartierul lor și pentru regiune.

Te ajută pe tine și pe publicul țintă cu următoarele:

  • Obțineți știri despre evenimente actuale și conținut demn de știri
  • Conținut divers și știri din întreaga lume de la diferiți editori de conținut
  • Partajați articole cu prietenii și familia
  • Marcați articolele pentru consumul ulterior
  • Personalizează ceea ce vrei să vezi

Știri Google, spre deosebire de Motorul de căutare Google, nu afișează doar conținut care utilizează tactici SEO inteligente. Afișează doar conținut de înaltă autoritate, de preferință știri, care ajută cititorii să înțeleagă lumea din jurul lor.

Interfețe cu utilizatorul (UI) Știri Google

Fiind editor sau utilizator, puteți afișa sau obține conținut în următoarele interfețe de utilizare:

Aplicația web

Puteți accesa Google News la maximum în aplicația sa web. Aplicația web are două secțiuni principale: Acasă și Țară (SUA, Marea Britanie, Canada etc.).

Secțiunile de pornire afișează conținut personalizat pentru dvs. În afară de Acasă, veți găsi, de asemenea, conținut relevant în secțiunile Următoare, Pentru dvs. și Prezentare de știri. Briefing-ul dvs. este cel mai evident loc în care obțineți conținut conform obiceiului și preferințelor dvs. zilnice de căutare.

În secțiunea Țară, adună știri și conținut relevant din țara dvs. de reședință, Lume, Zona locală, Afaceri, Tehnologie, Divertisment, Sport, Știință și Sănătate.

Există, de asemenea, o opțiune de Setări din care puteți schimba limba, țara focalizată, unitatea de temperatură, tema UI și multe altele.

Aplicatie mobila

Aplicația mobilă Google News este versiunea pentru smartphone a aplicației sale web. Aici, puteți obține articole de știri în patru secțiuni. Acestea sunt: ​​Pentru tine, Titluri, Urmări și Chioșc de ziare.

  Cel mai bun marketing afiliat – Ghid pentru începători

Următoarele vă permit să marcați conținutul sau să salvați preferințele pe diferite subiecte, surse și locații. Marcajele sunt de obicei disponibile în secțiunea Povești salvate.

Descărcați: Știri Google pentru Android | iOS

Căutarea Google arată, de asemenea, știri relevante pe lângă rezultatele căutării. Este cunoscută în mod popular ca Top Stories. Puteți face clic pe Afișați tot pentru a accesa pagina Știri Google.

Astfel de știri vor fi întotdeauna legate de cuvintele cheie sau subiectele pe care le căutați în motorul de căutare Google.

Formatul de conținut Google News

Formatul de conținut pentru Știri Google ar trebui să fie demn de știri și de înaltă calitate. De exemplu, știri de ultimă oră despre politică, lume, tehnologie, mediu, vreme și așa mai departe.

De asemenea, puteți produce conținut personalizat și axat pe consumatori. De exemplu, știri despre o nouă linie de produse tehnologice de la Google, Microsoft, Apple etc. De asemenea, puteți înlocui produsele tehnologice cu bunuri de larg consum, produse de înfrumusețare, dispozitive IoT etc.

Trebuie să includeți perspective diverse și un context profund în conținutul dvs. De asemenea, lucrul la evergreentent pare mai benefic decât articolele limitate în timp.

Centrul pentru editori Google News

Publisher Center este o interfață de utilizare care ajută editorii de știri și conținut să gestioneze, să trimită și să monetizeze conținutul online în Știri Google prin Abonare cu Google. Prin urmare, editorii își măresc șansele de conversie pe Știri Google.

Vă oferă cele mai multe instrumente de publicare de conținut de care aveați nevoie de conținutul dvs. pe Știri Google. De exemplu, luați în considerare următoarele:

  • Un tablou de bord pentru toate publicațiile din contul dvs.: Acasă
  • Adăugați publicația pentru a insera elemente noi
  • Secțiunea Publicații pentru personalizările și etichetarea conținutului Știri Google
  • Permisiunile utilizatorului și setările organizației pentru fiecare material de publicație
  • Ajutor și asistență pe Publication Center

Conținut interzis pe Știri Google

Când creați conținut pentru Știri Google, evitați următoarele:

  • Conținut protejat împotriva copierii de către alte agenții de știri și publicații
  • Conținut care vizează hărțuirea, hărțuirea, amenințarea etc.
  • Articole, videoclipuri, grafice etc., care răspândesc ură în rândul utilizatorilor
  • Fără scheme de linkuri
  • Nu legați cuvinte cheie sau alte expresii de programe malware și spyware
  • Promovare, afiliere și reclame excesive
  • Promovarea sau sprijinirea grupurilor sau activităților teroriste
  • Nu contraziceți practicile medicale stabilite și dovedite științific
  • Abțineți-vă de la povești false și de propagandă, conținut photoshopat și falsuri profunde

Impactul Știrilor Google

Știri Google vă ajută să vă dezvălui marca și conținutul pe mai multe produse Google, cum ar fi următoarele:

Știri YouTube

Subiectele de căutare demne de știri vor afișa cele mai importante articole noi și cele mai recente. De exemplu, dacă acoperiți Google I/O și subiectul este viral, vă creșteți șansele de clasare pe YouTube.

YouTube afișează și un panou de informații pentru contextul actual. De exemplu, dacă căutați COVID-19, este posibil să obțineți mai multe resurse legate de OMS, care are autoritate în acest subiect.

Știri pe Discover

Sistemul de operare Android de la Google sugerează povești, știri și conținut pe baza comportamentului și preferințelor utilizatorilor prin intermediul funcției Google Discover. Conținutul Știri Google vă poate ajuta să vă clasați și pe această platformă.

Știri pe Google Trends

Google Trends arată tendințele de căutare de pe tot globul. De asemenea, ar putea prelua conținutul dvs. de Știri Google optimizat pentru SEO ca Top Stories, Insights, Recent Trending etc.

  Cum să fixați modulele Centrului de control pe bara de meniu pe Mac

Știri oferite de Asistentul Google

De asemenea, vă puteți plasa conținutul chiar pe masa de masă a gospodăriilor și a birourilor de la locurile de muncă prin Asistentul Google. Acest Google AI oferă utilizatorilor săi audio și articole despre știri și povești de calitate superioară și de înaltă autoritate.

Etichete live

Puteți alege să deveniți un editor continuu pe un anumit subiect pentru a oferi date în timp real utilizatorilor Google. Are puterea de a vă comercializa marca în carusele precum Top Stories, Live Blog etc.

Google SERP oferă de mult timp știri relevante, bazate pe cuvântul cheie de căutare. Primești Top Stories atunci când cuvântul cheie sau subiectul este viral sau știri de ultimă oră.

Google Web Stories

Web Stories este alternativa Facebook Stories în ecosistemul Google. În cea mai mare parte, promovează conținut care poate fi accesat, articole bazate pe diapozitive, videoclipuri scurte etc. Dacă știrile sau conținutul informativ includ ceva legat de Povești web, vă puteți clasa și acolo.

De ce ai nevoie de Google News SEO?

Obiectivul final al fiecărui editor este să genereze trafic către site-urile lor web pentru a crește valoarea mărcii și cota de piață. Te poți baza pe multe tactici de marketing, dar cea mai organică și mai accesibilă este optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).

Deși platforma Știri Google nu a fost explorată pe larg de multe mărci, SEO vă poate ajuta să vă poziționați mai bine.

Puteți considera Știri Google drept unul dintre cei mai importanți agregatori de știri și de ultimă oră. Prin urmare, atunci când vă optimizați site-ul web de știri sau conținutul în conformitate cu regulile Google News SEO, obțineți mai multe vizualizări de conținut pe această platformă.

Când injectați SEO în conținutul de știri, îl faceți mai accesibil de către crawler-ul Știri Google și, în cele din urmă, de publicul de masă.

Factori de clasare Știri Google

În primul rând, Știri Google nu acceptă reclame sau plăți pentru a promova povești, conținut viral sau știri de ultimă oră.

Promovează jurnalismul autentic pentru a lupta împotriva știrilor false. Prin urmare, trebuie să urmați politicile sale de clasare a conținutului pentru a deveni cel mai important editor de conținut pe Știri Google. Algoritmul său ia în considerare următoarele:

  • Publicați conținut demn de încredere ca articol de știri
  • Conținutul dvs. arată, de asemenea, că site-ul dvs. are autoritate în acest subiect
  • Știri Google vă poate promova conținutul dacă acoperă un subiect recent, adaugă valoare subiectului și oferă, de asemenea, perspective noi
  • Accesibilitatea site-ului și capacitatea de utilizare a conținutului sunt doi factori esențiali
  • Limba și locația conținutului ar trebui să fie relevante pentru utilizator
  • Dacă oferiți conținut de înaltă calitate pe anumite subiecte care îi plac și utilizatorului, vă puteți clasa pe Știri Google.

Diverse tipuri de Google News SEO

SEO pe pagină

Urmați aceste practici SEO pe pagină pentru Știri Google:

  • Eticheta de titlu ar trebui să fie eticheta H1.
  • În paginile secțiunilor, potriviți titlul cu textul ancora.
  • Evitați datele și orele din titluri.
  • Cuvântul cheie țintă ar trebui să fie în eticheta H1.
  • Utilizați textul alternativ al imaginii, descrierea etc.

SEO de conținut

  • Nu rescrieți, răzuiți sau distribuiți conținut de la alte agenții.
  • Algoritmul preferă site-urile web care oferă conținut ridicat
  • Producția de conținut ridicat se corelează cu autoritatea și prospețimea conținutului.
  • Mențiunea limită a datei la una pentru fiecare conținut.
  • Acoperiți un subiect cu o discuție aprofundată.
  • Includeți imagini și videoclipuri care sunt necesare și foarte legate de subiect.
  • Trebuie să acordați calitatea de autor unui om printr-o linie de autor.
  Ce este Amazon Luna și cum îl folosiți?

SEO tehnic

  • Evitați JavaScript pentru redarea articolului.
  • Formatați articolul pentru redare HTML simplă.
  • Ordinea formatului articolului ar trebui să fie Titlu, Imagine, Data și Corpul articolului.
  • Proiectați arhitectura site-ului în așa fel încât Google să o poată accesa cu crawlere.
  • Includeți un Sitemap de Știri Google pentru a ajuta Google Bot să vă indexeze conținutul.
  • Folosiți date structurate pentru a crește șansa ca articolul să apară ca un fragment bogat.
  • Google acordă prioritate AMP pentru carusele, așa că luați în considerare AMP.
  • Încercați să obțineți certificarea HTTPS. Non-HTTPS vă poate penaliza clasarea.

Sfaturi și trucuri SEO Știri Google

Cercetarea cuvintelor cheie

Efectuați o căutare solidă de cuvinte cheie pentru a descoperi mai mult de 85% din cuvintele cheie de știri pentru acoperire.

Titlul articolului precis

Titlul articolului ar avea între 10 și 110 de caractere, format din 2 până la 22 de cuvinte. Titlul ar trebui să explice clar întregul articol. Orice dezambiguizare sau deturnare de la subiect vă poate penaliza conținutul.

Lungimea articolului standard

Algoritmul Google recompensează editorii care produc cel mai bun conținut posibil. Conținutul scurt poate pierde detalii importante, așa că încercați să vă extindeți conținutul.

Fragment de conținut

Asigurați-vă că includeți un titlu SEO și descriere meta când încărcați conținutul. Acestea funcționează ca fragmente de conținut. Utilizatorul stabilește dacă conținutul este util sau nu citind fragmentul.

Tactici SEO Google News

Continut Evergreen

Mai mulți experți ai Știri Google au observat că conținutul veșnic verde se clasează frecvent pe această platformă. Prin urmare, creați conținut veșnic verde pe un subiect. Apoi, publicați articole noi și limitate în timp pe același subiect și creați un backlink către conținutul evergreen.

Viteza de acoperire

Trebuie să acoperiți o poveste virală sau de ultimă oră cât de repede puteți. Puteți crea inițial conținut scurt, dar cu autoritate. Odată ce conținutul devine popular, îl puteți continua să îl actualizați.

Autoritatea Editorului

Trebuie să creați o percepție în jurul vostru că ați publicat conținut de înaltă calitate în mod constant.

Clustering de povești

Creați un strat de povești publicând încă 3 până la 4 piese de conținut pe același subiect ca actualizări odată ce acoperiți o știre de ultimă oră. Nu uitați să interconectați tot acest conținut.

URL-uri și titluri

Adresa URL a conținutului și titlul ar trebui să corespundă regulilor SEO standard pentru orice site web.

Povești cu coadă lungă

Acoperiți mai multe povești longtail pentru a crește autoritatea site-ului și a fi prezentat în Top Stories. O astfel de credibilitate vă va ajuta să depășiți ceilalți atunci când acoperiți știri de ultimă oră.

Urmăriți frecvent Google Trends pentru a obține idei de conținut în tendințe.

Multimedia

Este neoficial obligatoriu să utilizați elemente grafice, imagini, fotografii, videoclipuri, audio etc. relevante, eventual originale, autentice și de înaltă calitate, cu conținutul dvs.

Știri Google și EAT

EAT este un ghid Google crucial pentru crearea de conținut pe care editorii ar trebui să-l urmeze. Nu este un factor de clasare, dar influențează foarte mult algoritmii Google. Prin urmare, nu puteți rata EAT atunci când practicați Google News SEO. EAT înseamnă următoarele:

  • Nivelul de expertiză (E) al unui creator sau editor de conținut
  • Nivelul de autoritate (A) al conținutului sau al site-ului său gazdă
  • Gradul de încredere (T) al unui site web, autor sau conținut

Când site-ul și conținutul dvs. afișează o interfață de utilizator excelentă și respectă standardul de conținut Google, conținutul dvs. obține un scor EAT mai bun decât concurentul dvs. Pentru a vă clasa pe o platformă asemănătoare Știrilor Google, este necesar un scor EAT mai mare.

Puteți crește EAT prin recrutarea unui expert în industrie pentru crearea de conținut, optimizarea conținutului publicat pentru etichete HTML, adăugarea de valoare conținutului și deținerea unui site web de înaltă autoritate.

Cuvinte finale

Editorii de conținut, agențiile de presă și proprietarii de site-uri web trebuie să se concentreze pe platformele externe de publicare de conținut mai mult decât pe propriile lor pagini web. Știri Google este o astfel de platformă care necesită atenția dvs. imediată.

Urmați sfaturile, tacticile și cele mai bune practici SEO Google News menționate mai sus pentru a începe clasarea în aplicația Google News și aplicația web.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de Google Web Stories.