08/18/2022

Remediați eroarea Dropbox la descărcarea fișierului dvs. în Windows 10

Dropbox este o platformă de găzduire a fișierelor; site-ul a fost lansat pentru prima dată în 2008 și de atunci a devenit una dintre cele mai mari platforme de găzduire de fișiere de pe internet. Dropbox are în prezent peste 700 de milioane de utilizatori activi. Dropbox permite utilizatorilor săi să-și stocheze fișierele folosind site-ul web oficial și pe aplicațiile Dropbox Desktop și Mobile. Utilizatorii pot opta pentru diverse planuri plătite pentru a utiliza serviciile; cu toate acestea, un plan de bază gratuit este, de asemenea, oferit tuturor utilizatorilor. Odată ce un utilizator își stochează fișierele pe Dropbox, poate descărca aceste fișiere oricând dorește. Cu toate acestea, uneori, utilizatorii pot întâmpina o eroare Dropbox la descărcarea fișierului atunci când încearcă să-și descarce fișierele; această eroare la descărcarea fișierului poate fi cauzată din diverse motive. Dacă vă confruntați cu o problemă similară, următorul ghid va analiza cinci metode pentru a vă ajuta să remediați descărcarea Dropbox care nu funcționează.

Cum să remediați eroarea Dropbox la descărcarea fișierului în Windows 10

Pot exista diverse motive pentru această eroare în timp ce descărcați fișiere din Dropbox; unele dintre motive sunt menționate mai jos.

  • Serverul Dropbox este oprit
  • Probleme cu aplicația Dropbox
  • Probleme cu site-ul web Dropbox
  • Probleme cu browserul
  • Probleme cu excesul de date din cache în browser

Metoda 1: În metodele browser

Să încercăm mai întâi câteva soluții generale pentru a rezolva eroarea Dropbox la descărcarea fișierului. Aceste soluții pot fi efectuate în browserul dvs. web.

  Remediați eroarea Hamachi VPN în Windows 10

Opțiunea I: Schimbați browserul web

Unul dintre primele lucruri pe care le puteți face pentru a evita erorile la descărcarea fișierului este să vă schimbați browserul actual. Majoritatea oamenilor folosesc Google Chrome pentru a naviga pe internet. Puteți încerca un alt browser dacă descărcarea Dropbox nu funcționează pe Google Chrome.

Opțiunea II: Utilizați modul incognito

Următoarea metodă pe care o puteți încerca este dacă eroarea Dropbox descarcă fișierul dvs. se repetă pentru a utiliza modul incognito al browserului. O fereastră privată/incognito ascunde adresa dvs. IP și vă poate ajuta să rezolvați această problemă. Mulți utilizatori au descoperit că utilizarea ferestrei private/incognito pentru a-și descărca fișierele din Dropbox a rezolvat problema erorii Dropbox la descărcarea fișierului.

Pentru a utiliza fereastra incognito din browser, urmați acești pași simpli.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Google Chrome și clinge pe Open.

2. Găsiți și faceți clic pe opțiunile de meniu din colțul din dreapta sus al ferestrei browserului dvs.

3. Faceți clic pe Fereastra privată nouă.

Notă: De asemenea, puteți introduce simultan tastele Ctrl + Shift + N pentru a deschide o nouă fereastră privată.

Opțiunea III: Ștergeți fișierele cache

Următorul lucru eficient pe care îl puteți face pentru a rezolva această problemă este să încercați să ștergeți datele cache ale browserului. Datele din cache includ fișiere temporare de internet pentru a vă ajuta să navigați mai rapid. Cu toate acestea, atunci când există un număr mare de date din cache stocate în browser, s-ar putea să treci dificultăți în navigare. Puteți urma acești pași simpli pentru a șterge datele cache din browser.

1. Deschideți browserul web Google Chrome.

  Cum să schimbați directoarele în linia de comandă pe Windows 10

2. Găsiți și faceți clic pe opțiunile de meniu din colțul din dreapta sus al ferestrei browserului dvs.

3. Faceți clic pe Mai multe instrumente

4. Faceți clic pe Ștergeți datele de navigare.

5. Alegeți un interval de timp adecvat sau alegeți Tot timpul pentru a șterge toate datele.

6. Bifați casetele de pe Cookie-uri și alte date de site și Imagini și fișiere în cache.

7. Faceți clic pe clear data.

Opțiunea IV: Schimbați numele fișierelor

Asigurați-vă întotdeauna că numele fișierelor pe care le descărcați nu conțin semne de punctuație și caractere.

Metoda 2: Schimbați interfața Dropbox

Dacă utilizați Dropbox într-un browser, puteți încerca să comutați la aplicația Dropbox. Aplicația dropbox oferă o experiență completă; este ușor de urmărit și utilizat. Dacă nu aveți o aplicație Dropbox pe computer, o puteți descărca urmând acești pași.

Notă: dacă utilizați deja aplicația Dropbox și obțineți că descărcarea Dropbox nu funcționează, încercați să utilizați Dropbox din browserul web.

1. Lansați browserul web Google Chrome.

2. În bara de căutare, tastați Dropbox.com.

3. Faceți clic pe aplicația Obținere și apoi pe aplicația Desktop.

4. Faceți clic pe Download now.

Metoda 3: Verificați starea sistemului Dropbox

Uneori, motivul erorii Dropbox la descărcarea fișierului apare din cauza unui server defect. Din fericire, puteți verifica starea serverelor Dropbox și puteți afla dacă acesta este motivul problemei, pentru a verifica starea serverului Dropbox, puteți urma acești pași simpli.

1. Deschideți browserul Google Chrome.

2. În bara de căutare, tastați status.dropbox.com.

3. Puteți verifica starea site-ului web Dropbox.

Metoda 4: Reinstalați aplicația Dropbox

Dacă întâmpinați în continuare probleme cu descărcarea fișierelor din aplicația Dropbox, este posibil să doriți să reinstalați aplicația.

  Ce este o „Actualizare opțională de calitate” pe Windows 10?

Puteți urma acești pași simpli pentru a dezinstala aplicația Dropbox din sistemul dvs.

1. Apăsați tasta Windows, tastați Control Panel și faceți clic pe Open.

2. Sub Programe, faceți clic pe dezinstalați un program.

3. Faceți clic dreapta pe Dropbox pentru a dezinstala.

5. Acordați permisiunea sistemului dumneavoastră să dezinstaleze programul.

6. Când dezinstalarea este terminată, localizați programul de instalare Dropbox pe dispozitivul dvs.

7. Instalați din nou aplicația Dropbox.

Întrebări frecvente (FAQs)

Î1. Pot descărca mai multe fișiere din Dropbox?

Ans. După ce vă conectați la contul Dropbox, puteți descărca fișierele stocate individual sau colectiv.

Q2. De ce Dropbox nu descarcă fișiere?

Ans. Pot exista mai multe motive pentru care Dropbox nu vă descarcă fișierele. Unele dintre motivele comune pot fi un server prost.

Q3. Pot folosi aplicația Dropbox pe un computer?

Ans. Da, aplicația Dropbox poate fi descărcată pe un computer; funcționează la fel de bine ca aplicația mobilă sau site-ul web.

***

Sperăm că acest ghid a fost util și că ați reușit să remediați corect eroarea Dropbox la descărcarea fișierului. Comentează și spune-ne care metodă a funcționat pentru tine. De asemenea, dacă aveți întrebări, întrebări sau sugestii, nu ezitați să ni le împărtășiți.