Alexa, asistentul virtual de la Amazon, funcționează pe baza serviciilor cloud. Este un sistem vocal des utilizat pentru a controla dispozitivele Amazon Echo și Amazon Echo Dot. Însă, uneori, utilizatorii întâmpină eroarea Alexa 10 2 17 5 1. Deși există multiple coduri de eroare Alexa, această eroare specifică indică faptul că utilizatorul nu a reușit să înregistreze dispozitivul Amazon pe server. Mai exact, serverul Alexa a blocat înregistrarea dispozitivului echo. Dacă te întrebi cum poți rezolva această problemă, continuă să citești pentru a descoperi modalități eficiente de a o remedia. Să începem!
Rezolvarea erorii Alexa 10 2 17 5 1 pe Echo Dot
Înainte de a analiza soluțiile, să vedem câteva dintre cauzele posibile ale codurilor de eroare Alexa.
- Dispozitivul Amazon Echo Dot este deja înregistrat
- Conflicte de rețea
- Incompatibilitatea dispozitivului
- Probleme de conectivitate la rețea
- Software învechit pe Amazon Echo Dot
Metoda 1: Repornirea dispozitivului
Primul pas în depanarea oricărei erori de dispozitiv este simpla repornire. Pentru a reporni Amazon Echo Dot, scoateți adaptorul de alimentare din priză și așteptați între 15 și 30 de secunde. Reconectați apoi adaptorul. O lumină se va aprinde, indicând că dispozitivul s-a pornit corect.
Fotografie de Jan Antonin Kolar pe Unsplash
Metoda 2: Verificarea conexiunii la Internet
Eroarea Echo Dot 10 2 17 5 1 poate fi cauzată și de o conexiune instabilă la internet. Asigurați-vă că viteza internetului este bună. Frecvența conexiunii trebuie să fie între 2,4 și 5,0 GHz. Acestea sunt cerințele minime de lățime de bandă. Dacă aveți probleme cu rețeaua, reporniți routerul sau modemul pentru a rezolva problemele de conectivitate. Iată pașii pentru repornirea routerului:
1. Apăsați butonul de pornire de pe spatele routerului/modemului pentru a-l opri.
2. Deconectați cablul de alimentare al routerului/modemului și așteptați până când condensatorii se descarcă complet.
3. Reconectați cablul de alimentare și porniți dispozitivul după un minut. Așteptați până când conexiunea de rețea este restabilită și încercați să vă conectați din nou.
În cele din urmă, asigurați-vă că ambele dispozitive, routerul și Amazon Echo Dot, se află în aceeași cameră și la o distanță de maximum 8 metri.
Metoda 3: Eliminarea suprapunerii rețelei
Dacă aveți multe dispozitive de rețea care se pot conecta cu dispozitivul Amazon echo dot, ar putea apărea conflicte în conexiunea la internet. Acesta poate fi motivul pentru care dispozitivul afișează eroarea Alexa 10 2 17 5 1. Soluția este să opriți toate celelalte dispozitive de rețea, cu excepția celui pe care îl utilizați pentru înregistrarea dispozitivului Amazon Echo Dot.
Metoda 4: Verificarea compatibilității dispozitivului
Asigurați-vă că dispozitivul pe care îl utilizați este compatibil cu Amazon Echo Dot. Uneori, eroarea Echo Dot 10 2 17 5 1 apare din cauza incompatibilității. Mai jos este lista dispozitivelor compatibile:
-
Amazon Fire TV: FireOS versiunea 5.3.3 sau mai nouă
-
Android: versiunea 6.0 sau mai nouă.
-
iOS și Mac OS: versiunea 11.0 sau mai nouă.
-
PC: ultima versiune a browserului Google Chrome.
Metoda 5: Actualizarea software-ului Amazon Echo Dot
Dacă aveți un Amazon Echo Dot mai vechi, nefolosit de mult timp, încercați să-i actualizați software-ul. Eroarea Alexa 10 2 17 5 1 poate apărea din cauza unui software învechit. Puteți actualiza Amazon Echo Dot pronunțând comanda vocală pentru verificarea actualizărilor software. Dacă nu funcționează, urmați acești pași pentru a actualiza Echo Dot din aplicația Alexa.
1. Deschideți aplicația Alexa pe smartphone.
2. Accesați meniul Dispozitive.
3. Atingeți dispozitivul Amazon Echo Dot pe care îl utilizați.
4. Derulați în jos și atingeți butonul de actualizare software pentru a actualiza Amazon Echo Dot.
Metoda 6: Anularea înregistrării dispozitivului Amazon Echo Dot
Când comandați un Amazon Echo dot de pe site-ul Amazon, dispozitivul va fi înregistrat automat în contul dvs. înainte de livrare. Deci, la prima pornire, este posibil să fie nevoie să înregistrați dispozitivul și să introduceți detaliile contului Amazon. Acest lucru este valabil pentru un dispozitiv nou. Dacă ați achiziționat o versiune recondiționată a Amazon Echo Dot, vânzătorul ar trebui să-și anuleze înregistrarea contului de pe dispozitiv. De obicei, acest lucru se face înainte de vânzare, dar dacă proprietarul a uitat, el trebuie să facă anularea. Cereți vânzătorului să-și anuleze contul pentru dispozitivul Amazon Echo Dot. Dacă sunteți proprietarul original al dispozitivului, urmați pașii de mai jos pentru a anula înregistrarea dispozitivului din contul vechi, rezolvând astfel codurile de eroare Alexa.
1. Accesați Amazon și dați clic pe Salut, (Nume de utilizator) Cont și liste și selectați Gestionați conținutul și dispozitivele dvs.
2. Selectați Dispozitive din meniul de sus.
3. Selectați Setări din panoul din stânga și dați clic pe dispozitivul Echo dot pentru a-i anula înregistrarea.
4. Confirmați solicitarea selectând din nou butonul Deregister.
Aceasta va duce la anularea înregistrării dispozitivului echo dot. După anulare, reconectați-vă cu contul pentru a remedia eroarea Alexa 10 2 17 5 1.
Metoda 7: Contactarea asistenței pentru clienți Amazon
Dacă niciuna dintre soluțiile de mai sus nu a funcționat, contactați asistența pentru clienți Amazon. Reprezentantul vă va solicita detaliile numărului DNS și va încerca să vă reseteze acreditările. Vă puteți conecta din nou cu informațiile primite. Aceasta va remedia eroarea Alexa 10 2 17 5 1. Urmați pașii de mai jos pentru a contacta serviciul clienți Amazon și pentru a rezolva erorile Alexa.
Opțiunea I: Apelarea serviciului de asistență pentru clienți
1. Dați clic pe Salut (nume de utilizator) Cont și liste și selectați Contul dvs.
Notă: Numele de utilizator este cel introdus în contul Amazon.
2. Dați clic pe Contactați-ne pentru a contacta Amazon.
3. Apoi, dați clic pe butonul Sună-mă pentru a solicita un apel de la un reprezentant de service.
4. Apoi, dați clic pe meniul derulant Selectați o problemă și alegeți opțiunea problemelor de instalare.
5. Introduceți problema pe care o întâmpinați în caseta de text Introduceți un scurt rezumat al problemei.
6. Selectați meniul derulant Limbă și alegeți o limbă în care doriți să fiți contactat. În final, dați clic pe Telefon.
Opțiunea II: Chat cu Asistența Clienți
1. Dați clic pe Salut (nume de utilizator) Cont și liste și selectați Contul dvs.
2. Apoi, dați clic pe Contactați-ne pentru a contacta Amazon.
3. Dați clic pe butonul Start Chat pentru a începe un chat cu un agent de suport.
4. Se va deschide o nouă fereastră pentru chat, dați clic pe Ajutor cu un dispozitiv Kindle Fire sau Amazon.
5. Acum, dați clic pe opțiunea de ajutor pentru dispozitiv.
6. Selectați dispozitivul Echo.
7. În final, dați clic pe OK, Mulțumesc pentru a solicita asistență special pentru dispozitivul Amazon Echo Dot.
Întrebări frecvente (FAQs)
Î1. Ce este eroarea Echo Dot 10 2 17 5 1?
Răspuns. Eroarea semnifică faptul că Amazon Echo Dot nu poate fi înregistrat pe serverul Amazon. Există mai multe cauze și soluții pentru a o remedia. Citiți ghidul de mai sus pentru mai multe detalii.
Î2. Cum repornesc Alexa Echo Dot?
Răspuns. Nu există butoane separate pentru repornirea dispozitivului. Acesta se poate reporni prin oprirea și repornirea alimentării cu energie electrică.
***
Sperăm că articolul despre remedierea erorii Alexa 10 2 17 5 1 pe Alexa Echo Dot a fost util și ați reușit să rezolvați problema codurilor de eroare Alexa. Spuneți-ne ce metodă a funcționat cel mai bine pentru dumneavoastră. Dacă aveți sugestii și/sau întrebări, vă rugăm să le menționați în secțiunea de comentarii de mai jos.