Remediați administratorul Microsoft Exchange a blocat această versiune de Outlook

Similar altor servicii de e-mail, Outlook, lansat în 2012, reprezintă o platformă esențială de webmail. Fiind parte a suitei Microsoft 365, Outlook permite accesul la toate conturile de e-mail și calendare într-un singur loc. Acest instrument de management al informațiilor personale nu doar organizează eficient e-mailurile, calendarele și fișierele, dar oferă și acces la ultimele noutăți, știri economice, analize și articole pe diverse subiecte. Astfel, putem considera Outlook o platformă completă pentru o experiență integrată. Outlook a fost lansat în diverse versiuni, inclusiv 2007, 2010, 2013 și 2016. Dacă utilizați una dintre aceste versiuni, este posibil să observați că administratorul Microsoft Exchange a blocat afișarea unei alerte de eroare pe ecran. Dacă v-ați confruntat deja cu această eroare și sunteți în căutarea unei explicații, vă oferim un ghid detaliat despre problema cauzată de blocarea versiunii Outlook de către administrator. În acest ghid, vom analiza motivele pentru care administratorul blochează o anumită versiune de Outlook pe sistemul dumneavoastră. De asemenea, vom prezenta soluții care vă vor ajuta să remediați cu ușurință această problemă. Așadar, să începem analiza acestei alerte.

Rezolvarea erorii „Administratorul Microsoft Exchange a blocat această versiune de Outlook”

Citiți în continuare pentru a înțelege în profunzime cum să abordați problema blocării versiunii Outlook de către Microsoft Exchange.

Ce semnifică eroarea „Administratorul a blocat această versiune de Outlook”?

Microsoft a actualizat cerințele minime de versiune pentru conectarea aplicațiilor Outlook la serviciile Office 365 și Microsoft 365. Microsoft nu mai oferă suport pentru următoarele versiuni:

  • Outlook 2007
  • Outlook 2010
  • Versiunile Office 2013 anterioare versiunii 15.0.4971.1000
  • Versiunile Office 2016 anterioare versiunii 16.0.4600.1000

Versiunile mai vechi de Outlook nu sunt compatibile cu cele mai recente protocoale de securitate și autentificare modernă, fiind posibil să primiți eroarea de tip pop-up care vă informează că administratorul a blocat versiunea dumneavoastră de Outlook.

Lista versiunilor Office compatibile pentru conectarea la serviciile Microsoft 365 și Office 365

Microsoft acceptă doar următoarele versiuni Office:

  • Aplicații Microsoft 365 pentru afaceri, anterior cunoscute ca Office 365 Business.
  • Aplicații Microsoft 365 pentru întreprinderi, anterior cunoscute ca Office 365 ProPlus.
  • Office LTSC Professional Plus 2021 și Office LTSC 2021.
  • Office Professional Plus 2019 și Office 2019.
  • Office Standard 2016 și Microsoft Office 2016.

Motivele pentru care administratorul Microsoft Exchange a blocat versiunea Outlook

După cum ați aflat deja, versiunile mai vechi de Outlook, inclusiv Outlook 2007 și Outlook 2010, sunt incompatibile cu anumite modificări ale serviciului. Să analizăm câteva dintre motivele care generează această eroare:

  • Pentru a spori securitatea Microsoft 365, suportul pentru autentificarea de bază este înlocuit cu protocoale moderne de autentificare. Acestea sunt mai sigure și asigură respectarea reglementărilor și a politicilor pentru o mai bună gestionare a datelor. Prin urmare, versiunile mai vechi pot genera această eroare.
  • Un alt motiv este noul suport adăugat pentru HTTP/2 în Microsoft 365. Protocolul full duplex al HTTP/2 reduce latența prin multiplexarea solicitărilor și compresia header-ului. Acest lucru ajută la prioritizarea cererilor și la transferul rapid al datelor către clienți. Ca urmare, este necesară actualizarea versiunii Outlook pentru a evita eroarea.
  • Un alt motiv principal pentru această blocare este dat de corecțiile de securitate, esențiale pentru a proteja dispozitivul de vulnerabilități, lucru care nu este posibil cu versiunile mai vechi.
  • De asemenea, versiunile actualizate ale aplicației oferă caracteristici îmbunătățite și un număr redus de blocări care generează această eroare, încurajând instalarea actualizărilor.
  • În final, s-a constatat că problema poate fi cauzată și de Exchange 2010, care nu are o bază de date implicită pentru folderele publice.

Modalități de a remedia eroarea de blocare a administratorului Microsoft Exchange

Problemele de compatibilitate ale Outlook pot fi rezolvate prin utilizarea Microsoft Office cu versiuni minime de construcție. Acest lucru vă va permite să continuați să utilizați contul Outlook. De asemenea, puteți încerca să aveți o bază de date implicită pentru foldere publice. Pentru a afla mai multe despre aceste soluții, analizați următoarele metode:

Metoda 1: Utilizarea celei mai recente versiuni Office

Prima metodă pentru a rezolva eroarea de blocare a versiunii Outlook de către Microsoft Exchange este utilizarea celei mai recente versiuni Office pe sistemul dumneavoastră. Puteți face trecerea la Office 365 sau o versiune superioară, cum ar fi Office 2019 sau Office 2021, în locul versiunii mai vechi pe care o utilizați. Pentru a face acest lucru, trebuie să descărcați Microsoft 365. Pentru a afla cum, urmați pașii de mai jos:

1. Accesați panoul de control al contului Microsoft și conectați-vă, dacă nu sunteți deja conectat.

Notă: Vă puteți conecta cu contul pe care l-ați asociat cu această versiune de Microsoft 365.

2. În partea de sus a paginii, dați clic pe Servicii și abonamente.

3. În pagina următoare, localizați produsul Microsoft 365 (Office 2019) pe care doriți să îl instalați și selectați Instalare.

4. În browserul dumneavoastră Chrome, dați clic pe Configurare pentru a instala produsul pe computer.

5. Odată ce instalarea s-a finalizat și produsul a fost activat, puteți lansa produsul și puteți începe să utilizați din nou contul Outlook.

Dacă utilizați Office versiunea 2007 sau 2010 și nu puteți utiliza cea mai recentă versiune Office, luați în considerare trecerea la Office 2019. Dacă aveți deja Office 2013, puteți trece la versiunea 15.0.4971.1000 (actualizare din octombrie 2017 cu Service Pack 1). Dacă utilizați Office 2016, instalați versiunea 16.0.4600.1000 (actualizare din noiembrie 2017, KB4051890).

Metoda 2: Crearea unei baze de date pentru foldere publice în Exchange 2010

O altă metodă utilă pentru rezolvarea erorii de blocare cauzate de administratorul Microsoft Exchange este crearea unei baze de date pentru foldere publice în Exchange 2010. Deși Exchange 2010 suportă foldere publice, Microsoft renunță treptat și va elimina această funcție în următoarea versiune Exchange.

1. Deschideți Exchange Management Console și extindeți nodul Organization Configuration pentru a accesa nodul Mailbox.

2. Accesați fila Management baze de date și selectați Bază de date New Public Folder din panoul de acțiuni.

3. Introduceți un nume pentru baza de date sub câmpul Nume bază de date Public folder.

4. Selectați Răsfoire sub Nume server, apoi selectați serverul Exchange care va găzdui baza de date pentru foldere publice.

5. Dați clic pe Următorul.

6. Dați clic pe Următorul dacă calea implicită a fișierului bazei de date și calea folderului de jurnal sunt corecte.

7. Apoi, dați clic pe Nou pentru a începe crearea unei noi baze de date pentru foldere publice.

8. În final, dați clic pe Terminare pentru a închide asistentul.

Acum, versiunea veche de Outlook se va putea conecta la cutiile poștale Exchange 2010.

Întrebări frecvente (FAQs)

Î1. Cum pot debloca cu ușurință versiunea Outlook de către administratorul Microsoft Exchange pe computerul meu?

Răspuns. Cea mai simplă metodă de a rezolva problema blocării versiunii Outlook de către Microsoft Exchange pe computerul dumneavoastră este să faceți actualizarea la cea mai recentă versiune Office.

Î2. Cum îmi pot debloca administratorul contului Microsoft?

Răspuns. Puteți debloca administratorul contului Microsoft conectându-vă la portalul Microsoft 365 ca administrator, apoi în Setări, deselectând opțiunea Blocați acest utilizator de la conectare.

Î3. De ce mi-a fost blocat contul Outlook?
Răspuns. Blocarea contului Outlook se poate datora unor activități neobișnuite de conectare, aceasta fiind o măsură de protecție împotriva fraudelor și abuzurilor.

Î4. Ce este un administrator Microsoft Exchange?

Răspuns. Administratorul Microsoft Exchange gestionează serverul de e-mail al unei companii și oferă asistență utilizatorilor.

Î5. Cât timp poate fi blocat contul meu Microsoft?

Răspuns. Dacă se constată o activitate neobișnuită pe contul dumneavoastră Microsoft sau în urma mai multor încercări eșuate de conectare, contul este blocat. Blocarea se menține până când administratorul îl deblochează manual. De obicei, se recomandă ca timpul de blocare a contului să fie de 15 minute.

***

Sperăm că acest articol, care abordează problema „Administratorul Microsoft Exchange a blocat această versiune de Outlook”, v-a ajutat să înțelegeți natura erorii, motivele care o cauzează și diferitele metode prin care vă puteți debloca și utiliza din nou contul Outlook. Dacă aveți nelămuriri sau întrebări suplimentare, nu ezitați să le adresați în secțiunea de comentarii de mai jos.