Peste 20 de statistici TikTok pe care nu-ți poți permite să le ignori în lumea marketingului

Prezentarea statisticilor TikTok pe care fiecare marketer ar trebui să le știe!

TikTok, mai devreme Musical.ly, este cea mai bună platformă de socializare când vine vorba de timpul pe care oamenii îl petrec în fiecare zi. Dar ce face TikTok atât de popular?

TikTok a fost pioniera în introducerea de conținut video scurt. Nu numai că, alte statistici TikTok, cum ar fi modul în care a ajuns să fie unul dintre liderii mondiali într-o industrie a aplicațiilor de social media dominată de Meta, sunt incredibile!

Mărcile și companiile iubesc TikTok, deoarece are una dintre cele mai mari descărcări de aplicații vreodată și oamenii sunt pe TikTok tot timpul. Este un loc bun pentru a vă viza următorul dvs. client sau pentru a redirecționa clientul mai vechi cu conținut care este identificabil, captivant și distractiv.

Dacă vrei să-ți faci jocul de marketing puternic, nu poți ignora puterea TikTok. Pentru a înțelege cu adevărat puterea pe care TikTok o are asupra companiilor și mărcilor, aruncați o privire la aceste 26 de statistici TikTok incredibile:

Cuprins

Fani Millennial

Millennials iubesc TikTok, probabilitatea de 2,3 ori mai mare să eticheteze mărcile

Millennials iubesc TikTok și sunt De 2,3 ori mai probabil pentru a eticheta o marcă sau pentru a crea o postare. Poate fi revizuirea unei postări de produs, a unui film din culise sau a unui videoclip de despachetare. Indiferent de conținut, veți găsi mileniali care interacționează cu marca dvs. mult mai mult decât alte platforme de rețea.

De fapt, veți găsi 62% dintre mileniali postând odată ce interacționează cu conținut amuzant sau distractiv. Dacă doriți să vizați cel mai mare grup de pe TikTok care are cea mai mare putere de cumpărare în prezent, alegeți o voce distractivă a mărcii și creați conținut amuzant.

Acesta este motivul pentru care serviciul pentru clienți din rețelele sociale este acum de mare importanță, deoarece marea majoritate a cumpărătorilor unei mărci pot fi găsiți online.

Descărcări vertiginoase

TikTok a atins peste 313,53 milioane de descărcări în 2020

Sursă: Statista

Formatul video scurt, care a devenit hype-ul pe rețelele sociale chiar acum, a fost lansat de TikTok. Lansat de ByteDance, TikTok a luat ființă ca Douyin în 2016.

Dar a devenit faimă globală în 2020 cu 313,53 milioane de descărcări în primul trimestru al anului 2020. Acesta este cel mai mare număr de înregistrări trimestriale pe care TikTok le-a generat până în prezent.

De fapt, este o adevărată ispravă, deoarece este prima aplicație non-Meta care ajunge la 3 miliarde de descărcări globale, mai ales într-un moment în care a fost interzisă pe cea mai mare piață a sa – India. În plus, trebuie să luăm în considerare concurenta YouTube, care a lansat ulterior scurtmetraje YouTube în 2020.

Cred că popularitatea TikTok a crescut vertiginos în 2020, deoarece pandemia i-a limitat pe toți la casele lor și au căutat să se distreze cu TikTok – vizionand și creând aceste videoclipuri scurte.

T2 din 2020 a avut 291,99 milioane de descărcări, a doua cea mai mare descărcări generate vreodată de TikTok într-un singur trimestru. Ulterior, cifrele au scăzut între 161,65 – 244,23 milioane de descărcări în fiecare trimestru, între T3 2020 și T4 2020.

Începând cu 2023, numărul global de descărcări arată o creștere progresivă. Descărcările globale TikTok s-au deschis la 239,29 milioane în T1 din 2023, au crescut la 257,93 milioane în T2 și sunt în prezent la 272,7 în T3 2023.

  Câte date folosește Tiktok?

Vă rugăm să rețineți: 272,7 milioane de descărcări (înregistrate în Q3, 2023) sunt al treilea cel mai mare nivel global de descărcări, pe care TikTok le-a generat vreodată de la începuturile sale.

Utilizare zilnică

Oamenii folosesc TikTok în medie 1,5 ore zilnic

Sursă: Turnul cu senzori

Oamenii petrec cel mai mult timp pe TikTok în fiecare zi – au petrecut enorm 95 de minute în medie în 2022. Acest lucru este deosebit de interesant, deoarece TikTok continuă să fie interzis în India din 2020.

Asta pentru că pierd cea mai mare piață a lor, care vine în principal din această țară și trece pe Instagram, YouTube sau Facebook.

Cu toate acestea, asta nu a afectat cu adevărat TikTok, deoarece a continuat să aibă cele mai mari instalări în Q1 2020 – 313,53 M+. Aceasta este o mare realizare, având în vedere că nu aparține familiei Meta și totuși o lasă în urmă în ceea ce privește cifrele.

Conform statisticilor rețelelor sociale, YouTube ocupă locul al doilea cu 74 de minute petrecute zilnic, iar Instagram ocupă locul al treilea cu 51 de minute zilnic.

29% din audiența globală a TikTok deschide aplicația în fiecare zi. De fapt, TikTok vede a doua cea mai mare implicare după Instagram, liderul de implicare cu 39%.

Întrebări generate de anunțuri

74% dintre utilizatorii generației Z vor întreba despre un anunț

TikTok este un loc grozav pentru marketeri, deoarece atrage generația Z care interacționează cu conținutul publicitar. De fapt, conform Material Library 2022 TikTok Marketing Science Global Shopping Ad Products Studiupeste 74% dintre utilizatorii generației Z vor cere mai multe informații odată ce văd un anunț dinamic.

În timp ce agenții de marketing (afiliați și cei din media plătită) afirmă că reclamele pe rețelele sociale sunt o modalitate genială de a genera conștientizarea mărcii și conversiile, de ce sunt populare anunțurile dinamice TikTok? Ce este diferit la ei?

Anunțurile de prezentare dinamice sunt anunțuri video personalizate, create în timp real, ținând cont de publicul țintă. Acestea sunt personalizate și îi ajută pe marketerii să arate numai produse din stoc publicului relevant pentru o segmentare eficientă a clienților. În acest fel, ei vizează sau redirecționează clienții pe baza unui anumit comportament sau interes.

În zilele noastre, publicul, în special generația Z emergentă, poate spune care public este fals sau prea bun pentru a fi adevărat. Prin urmare, anunțurile dinamice sunt o modalitate excelentă pentru marketerii de a ajunge la anumite segmente de public, transformându-le în clienți.

Baza de utilizatori în creștere

955,3 milioane de utilizatori TikTok estimați în 2025

TikTok a înregistrat cea mai mare creștere la începutul anului 2020 cu cele mai mari descărcări trimestriale văzuse vreodată. Când menționăm numărul total de utilizări, 2020 a început cu 465,7 milioane de utilizatori TikTok, care a crescut doar de la an la an.

Mai mult, în 2021, utilizatorii TikTok au crescut la 655,9 milioane și apoi din nou la 755 milioane de utilizatori un an mai târziu, în 2022.

În 2023, se ridică la 834,3 milioane de utilizatori și anticipează o creștere de la an la an, care va aduce 900,7 milioane de utilizatori în 2024 și apoi 955,3 milioane de utilizatori în 2025.

Venituri impresionante

Veniturile TikTok au ajuns la 500 de milioane de dolari în 2020 numai din SUA

TikTok s-a descurcat excepțional de bine în ceea ce privește veniturile. Cum altfel explicați că TikTok aduce cu 205 milioane de dolari mai mult decât Meta, Snapchat și Twitter (acum X) la un loc?

Vorbim despre achiziții în aplicație, desigur. Această aplicație chineză a fost în lumina reflectoarelor pentru crearea unei noi experiențe video care îi ia pe oameni lipiți de ecranele lor, iar alte companii de social media reproducând formularul prea devreme!

TikTok a fost un pionierat – atât în ​​formă, cât și în venituri – din 2019-2020. Un exemplu bun în acest sens este în 2019, TikTok a adus 200-300 de milioane de dolari în întreaga lume, în timp ce doar un an mai târziu, totul era gata să aducă 500 de dolari numai din Statele Unite.

Achizițiile în aplicație ale TikTok, în special, au condus drumul înainte. În 2023, trimestrul 3, venitul din achizițiile în aplicație TikTok a fost cel mai mare record vreodată, cu 680,74 milioane. Din 2021, a fost o mică creștere progresivă de la an la an.

A fost pentru prima dată în T4 2021, veniturile au crescut de la 407,01 milioane în T3 la 606,34 milioane în T4.

Citește și: Fapte interesante pe YouTube despre care s-ar putea să nu știi

Fondul creatorilor

Se pare că TikTok oferă un fond pentru creatori de 500 USD

Odată cu creșterea marketingului cu influențe, toate rețelele de social media, inclusiv TikTok, Instagram, Facebook, X, Pinterest, oferă stimulente pentru a atrage influenți. Diferite platforme de social media au adoptat abordări diferite pentru a atrage mai mulți influenți și creatori de calitate pentru a-și crește veniturile și implicarea.

TikTok este oferind 500 USD creatorilor săi. Se pare că invită noi influenți cu un fond de creatori de 500 USD să creeze conținut pe piața lor de creatori. Sunt sigur că funcționează, pentru că platforma merge într-un ritm neabătut.

Pinterest a lansat, de asemenea, două runde de aplicații pentru Fondul pentru creatori pentru a stimula creatorii și pentru a le susține eforturile. Instagram are, de asemenea, bonusuri pentru role, programe de stimulare pentru creatori IG și alte instrumente de monetizare, cum ar fi Instagram Payouts, care recompensează conținut grozav, creativitate consecventă și îi motivează pe creatori să continue să creeze.

  Cum să etichetezi pe cineva în TikTok

Utilizatorii TikTok cumpără pentru a-și îmbunătăți starea de spirit

TikTok Marketing Science Global Retail Path to Purchase (2021) dezvăluie cum sunt utilizatorii TikTok De 1,3 ori mai probabil să achiziționați un produs pentru a le îmbunătăți sentimentele. Aceasta este o statistică TikTok destul de importantă, mai ales în comparație cu alte platforme de rețea precum Instagram sau LinkedIn sau Facebook.

Acestea sunt statistici grozave pe care să le examineze un agent de marketing afiliat sau un agent de marketing digital. Acesta este unul dintre motivele majore pentru care TikTok a câștigat acțiune în ultimii cinci ani.

Venitul iOS al TikTok

41% din veniturile iOS ale TikTok provin din SUA

Statele Unite sunt una dintre piețele de top pentru TikTok când vine vorba de venituri. Faptul că economia ei a generat 39,4 milioane de dolari în 2022 pentru TikTok este o dovadă suficientă.

Totuși, aici nu mă refer la venitul total. Acesta este doar venitul iOS, generat din Apple App Store.

Următoarea cea mai bună țară pentru veniturile iOS este Arabia Saudită, cu 18 milioane de dolari generați în 2022.

Venituri Google Play

Cele mai bune venituri Google Play ale TikTok provin din SUA, Germania și Franța

Nu numai că Statele Unite sunt cel mai mare generator de venituri iOS pentru TikTok, ci și cel mai mare generator de venituri atunci când vine vorba de achiziții efectuate prin Magazinul Google Play în 2022. De fapt, SUA au ajutat TikTok să genereze 41 de milioane de dolari în 2022generând astfel 34% din veniturile totale din Google Play.

Germania se află pe locul doi, cu aproape 18 milioane de dolari din veniturile Google Play pentru TikTok, în timp ce Franța ocupă locul trei cu 6,81 milioane de dolari pentru TikTok.

Cel mai mare timp minim petrecut

Oamenii petrec 197,8 milioane de ore pe TikTok

Am discutat deja despre cum TikTok se conectează în cel mai mare timp minim petrecut în comparație cu alte platforme de social media. Păstrează intactă înregistrarea fiind, de asemenea, principalul candidat pentru timpul petrecut în aplicație de către toți utilizatorii într-o zi.

În prezent, potrivit Wall Street Journal, utilizatorii TikTok cheltuiesc 197,8 milioane de ore în fiecare zi pe platformă. Veți putea înțelege cât de mare este cifra, în comparație cu 17,6 milioane de ore petrecute pe Instagram în fiecare zi. Vedeți diferența masivă?

Asta explică de ce TikTok este cea mai bună platformă de socializare, care generează mai multă implicare decât toate platformele Meta combinate. Nu este de mirare că CRM-ul social este acum de o importanță atât de importantă.

Preferință față de conținutul mărcii

Utilizatorii Millennial TikTok iubesc conținutul de marcă care este distractiv

Millennials, născuți între 1981 și 1996, au în prezent 20-30 de ani. Ei sunt cei mai mari consumatori ai majorității soluțiilor publicitare de rețele sociale, a produselor afiliate și multe altele. Prin urmare, specialiștii în marketing doresc să vizeze milenii în mod special pentru a vinde mai repede.

TikTok este platforma ideală pentru a viza milenii. Asta pentru că 1 din 2 mileniali de pe platformă consideră platforma ca fiind distractivă. Acesta este un mare plus pentru mărcile care doresc să dezvolte vizibilitatea site-urilor lor sau să sporească implicarea.

Acum, ce fel de conținut ar trebui să creeze mărcile pe TikTok pentru a atrage milenii mai înalți, deoarece aceștia au cea mai mare putere de cumpărare în prezent? 40% dintre utilizatorii mileniali de pe TikTok care sunt în călătorii în modă preferă conținutul de marcă distractiv și distractiv și au dorința de a plăti!

Cea mai mare audiență din SUA

SUA are cea mai mare audiență TikTok

Am menționat deja modul în care SUA contribuie cu cele mai mari venituri (generate prin Apple App Store și Google Play Store). Deci, are sens doar ca țara să aibă cea mai mare audiență pentru TikTok, cu 143 de milioane de utilizatori în octombrie 2023.

Urmează Indonezia, o mică țară insulară din Asia, care are 106 milioane de utilizatori TikTok. Acest lucru este deosebit de interesant, având în vedere că India, din Asia, a fost piața de top pentru TikTok până când a fost interzis în 2020 în țară în urma unor dispute politice.

Brazilia se află pe poziția a treia, cu 95 de milioane de utilizatori care iubesc TikToks în țară.

Creați rapid conținut bazat pe text

Cel mai mare identificator al reclamei publicitare TikTok este textul

37% dintre toți utilizatorii TikTok simți că cel mai mare punct de identificare al unei reclame publicitare TikTok este textul. Puteți folosi TikTok Text inteligentun instrument de generare de text, pentru crearea rapidă a conținutului text relevant.

De fapt, are și un Asistent de traducere care vă poate ajuta să traduceți textul publicitar în peste 50 de limbi pentru a ajunge la un set mai larg de public.

Cu toate acestea, Smart Text nu este disponibil pentru utilizare în SUA (piața de top a TikTok) și Canada. Principalele limbi în care Smart Text creează conținut includ engleză, germană, rusă, Franța și vietnameză, iar apoi există și alte limbi în care pot fi traduse.

  Cum să trimiți mesaje pe TikTok fără număr de telefon

Toată lumea iubește TikTok

Cine folosește TikTok mai mult? Barbat sau femeie?

Nu există un răspuns clar. Toată lumea iubește TikTok. Cu toate acestea, în anumite cazuri, femeile sunt în frunte, în timp ce în celelalte, bărbații sunt. Deci, credem că este un apel aproape!

Deși diferența este ușoară, utilizatorii de sex feminin TikTok au fost 18,2% în comparație cu cei 18% bărbați care a alcătuit populația demografică a utilizatorilor TikTok între 18 și 24 de ani.

Cu toate acestea, când trecem la următoarea grupă de vârstă între 25 – 34 de ani, bărbații domină TikTok cu 16,6%, în timp ce femeile sunt la 16,3%.

În ambele cazuri, diferențele sunt mici pentru acest raport din octombrie 2023.

Mai multe reclame distractive

Mai multe reclame TikTok distractive au cu 25% mai mare dragoste de brand

Studiul TikTok Marketing Science Global Entertaining Ads 2022 dezvăluie că millennials arată Brand cu 25% mai mare iubesc reclamele TikTok care sunt mai distractive. Millennials consideră platforma distractiv și distractiv și de aceea TikTok se întâmplă să fie cea mai populară platformă în rândul acelei categorii de vârstă.

Este, de asemenea, o statistică TikTok importantă pentru agenții de marketing, deoarece aceștia pot viza milenii cu reclame distractive și îi pot determina să cumpere mai multe produse. Acest lucru se datorează faptului că millennials au în prezent 20 de ani și 30 de ani și au cea mai mare putere de cumpărare pentru a alimenta cumpărături impulsive, gadget-uri tehnologice și produse populare pe TikTok.

Puterea conturilor personale

Conturile personale generează vizualizări mai mari pe TikTok

Pe TikTok, conturile de afaceri nu sunt atât de populare, mai ales, în comparație cu conturile personale. Conturile personale generează un număr mai mare de vizualizări pe platformă.

În plus, conturile personale de pe TikTok generează o medie de 30.100 de vizualizări în comparație cu 17.500 de vizualizări din conturile de afaceri. De aceea, companiile ar trebui să colaboreze cu influenți și creatori pentru a-și prezenta produsele. Ei se pot aștepta la rezultate mai bune de la aceste colaborări cu creatorii decât conturile de afaceri care vând direct sau postează.

Cel mai bun loc de cumpărături

Gen Z are 1.8 mai multe șanse să facă cumpărături pe TikTok

Generația Z, generația viitoare, cu toate lingourile lor cool și puterea de cumpărare, sunt De 1,8 ori mai multe șanse de a face cumpărături pe TikTok mai degrabă decât piețele directe. Asta pentru că deciziile lor de cumpărare sunt influențate de comunitățile lor – ce cumpără alți oameni din jurul lor, ce este în tendințe pe TikTok sau Instagram.

De fapt, majoritatea Gen Z descoperă o mulțime de produse pe TikTok înainte de a le descoperi direct sau deloc.

Bună rentabilitate a investiției în marketing

TikTok’s are 16% rentabilitate a investiției pentru agenții de marketing B2B

TikTok este locul perfect pentru agenții de marketing B2B, deoarece este cea mai bună platformă de socializare în ceea ce privește implicarea. În plus, are o rentabilitate a investiției (ROI) de 16% pentru agenții de marketing B2B. Este la egalitate cu Instagram pe poziţia a doua.

Facebook este cea mai mare platformă de socializare în acest sens. Are cel mai mare ROI când vine vorba de marketing B2B în mai 2023, cu 22%.

Publicitate inovatoare

2/5 dintre utilizatorii generației Z găsesc anunțuri TikTok Lead Gen mai inovatoare

TikTok este platforma perfectă pentru a viza utilizatorii generației Z, deoarece 2 din 5 utilizatori din generația Z spun că reclamele TikTok sunt mai inovatoare decât alte platforme. Acesta este un avantaj enorm dacă obiectivul mărcii dvs. este de a genera clienți potențiali și de a crește conversiile.

Generarea de clienți potențiali este unul dintre obiectivele publicității TikTok, în care, dacă un utilizator atinge CTA al unui anunț care generează clienți potențiali, acesta va deschide un formular instantaneu sau îl va redirecționa către site-ul dvs. Puteți folosi formularul instant pentru a colecta informații despre utilizatori, pentru a rezerva sloturi, pentru a afla despre afacerea dvs. sau despre produs și multe altele.

Marketing: B2B și B2C

Rentabilitatea investiției TikTok este de 16% pentru marketing B2B și B2C

TikTok are o rentabilitate de 16% a investiției nu numai pentru eforturile de marketing B2B pe platforme, ci și pentru marketing B2C. Se leagă de Instagram și YouTube pe locul doi în rezultatele acestui sondaj de marketing.

Facebook rămâne în top, popular pentru reclamele meta și Facebook Marketplace, cu 22% ROI.

Dacă te gândești la LinkedIn, are un ROI de 7%. Cu toate acestea, este o alegere excelentă atât pentru agenții de marketing B2B, cât și pentru cei B2C, deoarece cheltuielile publicitare sunt scăzute în comparație cu altele. Vedeți aici ce alte statistici fac din LinkedIn o platformă perfectă pentru agenții de marketing B2B.

Conținut de distracție

62% Millennials de pe TikTok interacționează cu conținut distractiv

Am menționat deja cum fiecare 1 din 2 mileniali de pe TikTok asociază platforma cu tot ce este distractiv și distractiv. De asemenea, ajung să cumpere mai multe de la mărcile pe care le consideră distractive sau distractive.

Pentru a adăuga la această linie de gândire, este important să rețineți că 62% dintre mileniali pe TikTok au mai multe șanse să interacționeze cu conținut distractiv și distractiv.

Acoperire SUA

TikTok are 150 de milioane de persoane din SUA și 5 milioane de întreprinderi din SUA

Statele Unite au evoluat pentru a deveni cea mai mare piață lider pentru TikTok între 2020 și 2023. De fapt, CEO-ul TikTok Shou Zi Chew a dezvăluit într-un Video TikTok că 150 de milioane de persoane din SUA sunt pe TikTok în 2023. Acesta este numărul de utilizatori activi (lunar) și este deosebit de izbitor, deoarece este aproximativ jumătate din populația țării.

Mai mult, TikTok găzduiește 5 milioane de companii din Statele Unite. Cele mai multe dintre acestea sunt întreprinderi mici sau mijlocii, ceea ce arată cum TikTok este o platformă excelentă pentru vânzarea online și pentru a fi vizibil pentru publicul tău!

Găsirea conexiunilor

74% utilizatori TikTok găsesc persoane cu care se pot relaționa

Ce face o rețea de socializare mai populară decât altele? Vă puteți gândi la multe lucruri aici, dar cred că este o comunitate. Acesta este ceea ce face ca TikTok să depășească toți ceilalți concurenți, deoarece 74% dintre utilizatorii săi pot găsi persoane cu care se pot relaționa pe TikTok.

Această rețea depinde de cea mai puternică conexiune pe care o cunoaștem: conexiunea umană și ajută mărcile să o valorifice, asigurându-se în același timp că rămân autentice și fidele publicului lor și ei înșiși.

Cred că asta face ca TikTok să fie puterea, cu videoclipurile scurte și conținutul său distractiv.

TikTok schimbă vieți

Conținutul TikTok a devenit excepțional de popular, deoarece te învață trucuri pe care nu le-ai învățat niciodată la școală și simplifică logica complicată. Face totul într-un mod distractiv și distractiv. Acesta este ceea ce îl face atât de dragut pentru utilizatorii săi. Deoarece este atât de popular în rândul utilizatorilor, mărcile se simt obligate să folosească TikTok.

Dacă sunteți un agent de marketing B2B sau B2C și vă întrebați cum să vă poziționați marca pe TikTok, optați pentru conținut distractiv și amuzant la care majoritatea oamenilor se pot relaționa; veți ajunge să creșteți capacitatea de descoperire, conversiile și vânzările.

În continuare, acum că ați citit despre TikTok, de ce să învățați cum să înregistrați videoclipuri TikTok pe Android, iOS și Windows?