Omnisend vs. Mailchimp – Bătălia celor grei de marketing prin e-mail

Citiți această caracteristică finală pentru o comparație între funcțiile Omnisend și Mailchimp înainte de a vă abona la un instrument de marketing prin e-mail pentru afacerea dvs. și de a lua o decizie informată!

Trebuie să știți deja că marketingul prin e-mail este un canal accesibil pentru a vă propaga mărcile, produsele și serviciile printre consumatorii și companiile care au cea mai mare nevoie de el.

Conform Asociația de date și marketing, puteți obține venituri de până la 45 USD cheltuind 1 USD pe campanii de marketing prin e-mail. Rentabilitatea investiției (ROI) din marketingul prin e-mail a crescut de atunci.

The McKinsey & Company Raportul sugerează că mărcile au reușit să obțină de 40 de ori mai mulți clienți prin e-mail marketing decât Twitter și Facebook. Ca să nu mai vorbim de faptul că spațiul de marketing prin e-mail va valora 17,9 miliarde USD din veniturile pieței în 2027 de la 7,5 miliarde USD în 2020, după cum a raportat Statista.

Aceste statistici par cu adevărat promițătoare, dar numai acelor companii, agenții sau agenți de marketing prin e-mail care știu să creeze și să conducă o campanie de marketing prin e-mail de succes. Experții folosesc în mare parte instrumente inteligente de marketing prin e-mail pentru a obține succes, iar cele mai importante sunt Omnisend și Mailchimp.

Importanța marketingului prin e-mail în creșterea afacerii

Motivul principal pentru a întâmpina marketingul prin e-mail peste orice alt canal de marketing este accesibilitatea. Găsiți mai jos și alte beneficii de care vă bucurați:

  • Vă puteți transmite mesajul direct cumpărătorului, clientului și clientului potențial prin e-mail.
  • Un agent de marketing prin e-mail poate viza diferite grupuri de clienți și potențiali pentru a spori rata de conversie.
  • Compania ta poate oferi stimulente personalizate și reduceri clienților și clienților tăi.
  • Unele instrumente moderne de marketing prin e-mail, cum ar fi Omnisend și Mailchimp, vă permit să urmăriți valorile de performanță, cum ar fi rata de clic, rata de deschidere, rata de conversie etc.

Faceți cunoștință cu Omnisend: Automatizare de marketing cu e-mailuri

Omnisend este un instrument de marketing prin e-mail și SMS pentru mărcile care au prezență de vânzări și marketing pe internet. Mulți dintre clienții săi de comerț electronic, cum ar fi 123Presets, Reternity, Amundsen Sports etc., au obținut câștiguri multiple în veniturile din vânzările online folosind Omnisend.

Caracteristicile standard pe care le obțineți cu Omnisend sunt prezentate mai jos:

  • Automatizare de marketing
  • Marketing multicanal pe Facebook Retargeting, Web Push Notificări, texte SMS, Google Retargeting, pagini de destinație etc.
  • E-mailuri de marcă cu funcții de cumpărături în timp real, cum ar fi adăugarea în coș, finalizarea comenzii etc.
  • Reactivare coș cu sau fără reduceri
  • Reducerea coșului abandonat cu e-mailuri și mesaje text de urmărire rapidă
  • Șabloane de e-mail
  • Creați e-mail și adăugați conținut folosind acțiuni de glisare și plasare
  • Fluxuri de lucru de comerț electronic preconfigurate
  • Analiza datelor și informații despre clienți
  • Elemente cu înștiințări pentru a converti vizitatorii în clienți potențiali și clienți potențiali
  • Tablouri de bord analitice pentru vânzări, campanii de marketing etc.

Luând în considerare caracteristicile și funcționalitățile de mai sus, am putea spune că Omnisend este instrumentul de marketing electronic all-in-one.

  Remediați codul de eroare 5003 cu Zoom Imposibil de conectare

Faceți cunoștință cu Mailchimp: Marketing automatizat prin e-mail și multe altele

Mailchimp este un instrument de marketing prin e-mail mai puternic și mai avansat decât majoritatea concurenților săi din această nișă. Are o cotă de piață de 66,19%, potrivit Datanyze. Vă permite să creați fluxuri de lucru automate de marketing prin e-mail cu segmentarea publicului.

De asemenea, puteți include funcții de achiziție de produse și servicii chiar pe e-mail pentru a converti rapid un client potențial în client. Mailchimp a folosit foarte mult AI și puteți găsi asistență AI în generarea de conținut și raportare.

Iată cele mai bune caracteristici ale Mailchimp:

  • Instrument de gestionare a campaniilor
  • Crearea de călătorii pentru clienți
  • Site-uri web și pagini de destinație
  • AI generativ pentru optimizarea și crearea de conținut
  • Colectați online sondaje pentru clienți
  • Comportamentul clienților și analiza segmentelor
  • Retargeting reclame
  • Automatizare de marketing folosind webhook-uri și fluxuri de lucru
  • Analiză și raportare de marketing prin e-mail
  • Instrumente de marketing inteligente bazate pe inteligență artificială
  • Integrați design, conținut și instrumente de afaceri

Mailchimp este cu adevărat un lider de piață, dar numai pentru cei care sunt experți în marketing prin e-mail. Treci printr-o curbă abruptă de învățare înainte de a-l putea folosi în mod corespunzător.

Omnisend vs. Mailchimp: comparație în funcție de caracteristici

Găsiți mai jos o comparație directă între Omnisend și Mailchimp în funcționalitățile și caracteristicile esențiale de marketing prin e-mail:

Interfață cu utilizatorul, experiență și ușurință în utilizare

Omnisend

UI și UX Omnisend sunt mai directe și mai captivante decât Mailchimp. Interfața de utilizare a lui Omnisend este bazată pe file și are șase file în partea de sus: tablou de bord, campanii, automatizare, formulare, audiență și rapoarte.

Aceste file găzduiesc butoanele și opțiunile exact așa cum spune fila, astfel încât navigarea în instrument este fără efort. Fila Campanie oferă un tur ghidat pentru a crea mai multe campanii de marketing prin e-mail.

În mod similar, trebuie doar să accesați Automation pentru a crea unul și a-l conecta la campania dvs. De asemenea, puteți adăuga formulare pentru a crește implicarea. Toate contactele și segmentele dvs. sunt în fila Public. Pe scurt, Omnisend este cu adevărat ușor de utilizat și oricine poate desfășura campanii eficiente de marketing prin e-mail chiar de la prima întâlnire.

Mailchimp

Dimpotrivă, interfața de utilizator și experiența Mailchimp sunt puțin provocatoare. Există multe meniuri în bara laterală din stânga, care ocupă o bucată din spațiul imobiliar al ecranului. Aceste opțiuni sunt mult mai utile pentru agențiile de marketing decât pentru proprietarii unici de afaceri.

Veți întâmpina o mare provocare în crearea automatizării, deoarece diagrama fluxului de lucru nu este suficient de receptivă pentru editare.

Dacă sunteți în căutarea unui marketing prin e-mail de calitate pentru propria afacere, alegeți Omnisend. Dacă sunteți o agenție de marketing sau o afacere mare cu o forță de muncă dedicată pentru marketing prin e-mail, alegeți Mailchimp.

Marketing prin e-mail și canale

Omnisend

Marketingul prin e-mail al Omnisend oferă patru opțiuni diferite de campanie și acestea sunt:

  • E-mail
  • Test A/B prin e-mail
  • SMS
  • Notificare push

Începe cu un flux de lucru ghidat pentru a configura setările de e-mail de marketing. Apoi, puteți alege dintre șabloane dovedite de e-mail de marketing pentru a porni campania în mai puțin de 10 minute.

Canalele de marketing ale Omnisend includ SMS-uri, e-mail, redirecționare Google Ads, redirecționare Facebook și e-mailuri de cumpărături.

Mailchimp

Dimpotrivă, Mailchimp vine cu opțiuni exhaustive de marketing online bazate în principal pe e-mailuri, dar vă puteți extinde la SMS-uri, pagini de destinație, postări sociale, cărți poștale, anunțuri și sondaje.

Există o filă Campaign Manager care vă ajută să convertiți totul într-un scenariu de management de proiect. Din aceasta, puteți crea campanii, aloca campanii membrilor echipei, puteți crea rapoarte, partaja rapoarte și monitoriza performanța campaniei.

  Șoferii DoorDash văd un sfat?

Pentru marketing prin e-mail rapid, fără nicio curbă de învățare, alegeți Omnisend. Dacă aveți nevoie de mai multe opțiuni și aveți timp să investiți în învățare, obțineți Mailchimp.

Elemente înștiințări

Omnisend

Omnisend oferă materiale cu înștiințări gratuite care vă ajută să vă construiți cu ușurință un abonat, un client potențial și o bază de clienți. Așadar, puteți utiliza ferestre pop-up, formulare de marcă, promovare oferte speciale, pagini de destinație, roata norocului, teasers etc., pe e-mailurile și paginile de destinație pentru a interacționa cu vizitatorii, clienții potențiali și clienții.

Nu trebuie să învățați codificare pentru a implementa aceste elemente HTML. Mergeți pur și simplu la Formulare, începeți să creați un formular nou și alegeți o serie de elemente înștiințări din biblioteca Formulare.

Mailchimp

Dimpotrivă, Mailchimp nu oferă astfel de formulare de înștiințări prefabricate. În schimb, obțineți pagini de destinație, formulare de înscriere și sondaje.

Deoarece Omnisend le permite oamenilor de afaceri obișnuiți să folosească înștiințări avansate și captivante pe e-mailuri și pagini de destinație, este mai eficient decât Mailchimp.

Automatizare de marketing

Atât Omnisend, cât și Mailchimp oferă automatizare de marketing încorporată. Astfel, nu este nevoie să dedici un agent de marketing prin e-mail pentru a crea, rula și analiza campanii. Cu toate acestea, funcționalitatea de automatizare a ambelor instrumente diferă în ceea ce privește utilizarea pentru un om de afaceri obișnuit.

Omnisend

Omnisend are toate scenariile de automatizare a marketingului prefabricate de care ar putea avea nevoie o afacere de comerț electronic. Așadar, obțineți fluxuri de lucru ușor de lansat și de monitorizat, cum ar fi întâmpinarea unui utilizator, recuperarea coșului abandonat, implicarea post-cumpărare, conversia abonaților etc., fluxuri de lucru gratuite. Aceste fluxuri de lucru vă vor cere doar să conectați aplicația relevantă și sunteți gata.

Mailchimp

Dimpotrivă, automatizarea Mailchimp este complexă și extinsă. Trebuie să veniți cu o automatizare solidă a fluxului de lucru Mailchimp pentru a le folosi. Acesta este motivul pentru care veți descoperi că Mailchimp oferă servicii profesionale plătite, cum ar fi onboarding, succesul clienților și experți Mailchimp terți.

Din punct de vedere al automatizării, Omnisend este mai bun pentru afacerile de comerț electronic.

Raportare și analiză

Modulul de raportare și analiză este super ușor și organizat în Omnisend în comparație cu Mailchimp. Pe Omnisend, există trei tipuri diferite de file de analiză cu opțiuni de raport implicite și personalizate.

  • Raportul standard (pentru campanii, fluxuri de lucru și formulare) se potrivește cel mai bine întreprinderilor mici și mijlocii și startup-urilor care doresc să păstreze rapoartele ușor de înțeles.
  • Secțiunea Livrare afișează numerele pentru valorile populare, cum ar fi E-mailuri trimise, Rata de deschidere, Rata de clic, Vânzări generate și Eliminate.

Analiza și raportarea Mailchimp sunt copleșitoare. Trebuie să treci prin antrenament și sesiuni de antrenament dedicate pentru a-l folosi. Are o filă de analiză dedicată pentru e-mailuri, o filă de raportare automată și diverse instrumente de raportare personalizate.

Integrari pentru aplicații terțe

Integrarea într-un instrument de marketing prin e-mail vă ajută să automatizați campaniile de marketing. Această funcție vă permite, de asemenea, să aduceți toate datele despre afaceri într-un singur loc, astfel încât să puteți crea campanii mai bune. Ca să nu mai vorbim, integrările pentru magazin, coș și casă vă ajută să vindeți produse și servicii direct din e-mail.

Atât Omnisend, cât și Mailchimp oferă diverse integrări, după cum se menționează mai jos:

  • Rezervare și programare
  • Managementul contactului
  • Serviciu clienți
  • Contabilitate financiara
  • Formulare și sondaje
  • Social Media
  • Gestionarea abonamentului
  • Bilete și management de evenimente
  • Marketing pentru afiliați și influenți
  • Înapoi în stoc și lista de dorințe
  • Publicitate
  • Automatizare și middleware
  6 Serviciu pentru a vă ajuta să reparați site-urile piratate Joomla

Cu toate acestea, Mailchimp vă permite să conectați mai mult de 300 de aplicații terță parte. Dimpotrivă, Omnisend vă permite să conectați până la 150 de aplicații de afaceri.

Deci, din punct de vedere al integrării, Mailchimp este un câștigător.

Relații Clienți

Omnisend oferă asistență prin chat live și e-mail pentru toate nivelurile de abonament, inclusiv pentru cel gratuit. Cu toate acestea, veți primi asistență pentru clienți prioritară prin aceste canale dacă aveți un abonament Pro.

Deoarece Mailchimp are o experiență largă în afaceri, oferă mai multe modalități de asistență pentru clienți. De exemplu, puteți contacta centrul de asistență prin e-mail, chat și apeluri telefonice. Cu toate acestea, abonații gratuiti primesc asistență prin e-mail doar în primele 30 de zile; apoi, nu este disponibil nici un suport până când nu fac upgrade. Asistența prin chat, telefon și e-mail sunt disponibile în principal pentru abonații plătiți.

Din punctul de vedere al asistenței pentru clienți, Mailchimp este mai bun decât Omnisend.

Planuri de prețuri și abonament

Găsiți mai jos cum se compară Omnisend și Mailchimp unul cu celălalt din punct de vedere al prețurilor:

Omnisend

GRATUIT 0,00 $/ LUNLYSTANDARD 16 $/ LUNIPRO 59 $/ LUNUP LA 250 CONTACTSUP la 500 Contactsup la 500 Contact500 Emails/ Luna6.000 E -mailuri/ Email de e -mailuri lunar la 60 SMSUP la 60 SMSUP la 3,933 SMS/ Monthup la 500 Web PushunLimited Web PushUnfaceBook Web PushFaceBook și GOOGLE CLIDEL matchEverything nelimitat;
Branding personalizat pentru campanii, e-mailuri și formulare;
Manager succes clienți de la 400 USD;
Asistență pentru clienți pe bază de e-mail. Totul nelimitat;
Branding personalizat pentru campanii, e-mailuri și formulare;
Manager succes clienți de la 400 USD;
Asistență prioritară 24/7 E-mail, SMS, Push și automatizare predefinită Campanii de e-mail și SMSFormulare pentru înscrieri prin e-mail Generator de e-mail cu șabloane Rapoarte elaborate de vânzări și marketing Ciclul de viață și segmentarea cliențilorOmnisend Prețuri

Mailchimp

Gratuit 0,00 USD/ lună Esențiale 9,32 USD/lună/anStandard 13,92 USD/lună/anPremium 278,47 USD/lună/an 1.000 de e-mailuri lunare5.000 de e-mail-uri lunare 6.000 de e-mail-uri lunare150.000 de e-mailuri lunare1 loc (grupuri de audiențe nelimitat)53 locuri nelimitate suport edEmail pentru primele 30 de zile Asistență 24/7 prin e-mail și chat Asistență 24/7 prin e-mail și prin chat Asistență telefonică și prioritară Șabloane limitate Nelimitat Nelimitat Nelimitat Raportare și analiză limitatăRaportare și analiză limitate Nelimitat NelimitatToate formularele și paginile de destinațieToate formularele și paginile de destinațieToate formularele și paginile de destinațieToate formularele și paginile de destinațieToate formularele și paginile de destinație Asistate AI și creative Nelimitat Nelimitat t disponibilPână la 4 călătorii ale cliențilorPână la 200 de călătorii ale cliențilorPână la 200 de călătorii ale cliențilorNu sunt disponibile Automatizare de marketing prin e-mail Automatizare de marketing prin e-mailAutomatizare de marketing prin e-mailPrețuri Mailchimp

Cele două tabele de prețuri și caracteristici de mai sus pentru Omnisend și Mailchimp indică în mod clar că Omnisend este mai accesibil și mai rentabil decât Mailchimp. De asemenea, planul gratuit Omnisend vine cu o automatizare robustă, care lipsește total în planul gratuit Mailchimp.

Omnisend vs. Mailchimp: Verdictul

Omnisend este cel mai bun instrument de marketing prin e-mail pentru dvs. dacă sunteți o afacere de comerț electronic în devenire, intermediară sau complet funcțională. Vă oferă un spațiu de respirație între planurile plătite și cele gratuite.

Deci, dacă tocmai începi magazinul tău de comerț electronic, poți încerca marketing prin e-mail folosind abonamentul său gratuit. Apoi, puteți crește până la un plan plătit în funcție de baza dvs. de clienți, bugetul de marketing și venitul anual.

Pe de altă parte, Mailchimp este destinat companiilor mari sau agențiilor care au nevoie de software de marketing prin e-mail complet funcțional încă de la început. Ar trebui să alegeți Mailchimp dacă sunteți un expert în marketing prin e-mail care cunoaște nuanțele acestui canal de marketing.

Mailchimp este bun pentru comerțul electronic, retail online, offline, aplicații mobile, aplicații web, piețe de tranzacții, startup-uri, dezvoltatori și agenții.

Apoi, consultați cel mai bun software premium de marketing prin e-mail pentru a vă dezvolta afacerea.