Medierea reclamelor – O nouă modalitate de a genera bani pe site-ul dvs. la întregul său potențial

Construirea unui site web este doar primul pas, dar creșterea bazei de vizitatori și obținerea de bani reali din acesta necesită efort și timp semnificativ.

Editorii, bloggerii și proprietarii de site-uri web pun în mod constant conținut excelent pentru a-și crește acoperirea, implicarea utilizatorilor și SEO. Deși mulți reușesc să obțină un trafic bun, a câștiga bani este încă provocarea lor.

Majoritatea oamenilor se gândesc la AdSense când vine vorba de monetizare. Dar există o altă modalitate, de fapt transparentă, de a monetiza un site web.

Există alternative AdSense?

Google AdSense este un serviciu de monetizare foarte popular. Dar are o mulțime de dezavantaje. În primul rând, există un sistem strict de aprobare. Multe site-uri web cu trafic ridicat, cum ar fi site-urile pentru adulți, de exemplu, pur și simplu nu pot fi aprobate.

Și dacă sunteți în nișele mainstream și sunteți aprobat, nu aveți absolut niciun control asupra modului în care sunt cumpărate locurile dvs. Nu aveți idee care este costul real pe afișare, deoarece AdSense are o licitație ascunsă. Plata sa minimă este de 100 USD. Are un impact semnificativ asupra vitezei paginii dvs., ceea ce vă dăunează experienței utilizatorului. Si mult mai mult.

Așadar, în căutarea unei alternative la AdSense, mulți ar merge cu rețele publicitare cost pe milă sau o mie de afișări (CPM). Dar ghici ce, nu va fi suficient.

De ce rețelele publicitare CPM nu vă vor aduce suficient profit?

Majoritatea caută rețele publicitare în nișa lor. Dar lucrul cu rețelele publicitare este deranjant și nu este atât de profitabil pe cât sperați. Motivul este următorul:

  • Fiind un intermediar, ei au redus prețurile, de multe ori inclusiv acționarea neagră.
  • Majoritatea nu au niciun control al calității anunțurilor sau pur și simplu nu depun suficient efort pentru a o face corect.
  • Găsirea celei mai potrivite rețele pentru specificul dvs. de trafic necesită mult timp și efort.
  • Lucrul simultan cu mai multe rețele este complex din punct de vedere tehnic și necesită timp.
  • Rețelele tind să caute un comision mai mare în primul rând și să difuzeze mai multe anunțuri într-un singur loc publicitar, fără a se preocupa de experiența utilizatorului.

Deci, alternativa mai bună aici ar fi găsirea unei soluții care să combine cererea rețelelor publicitare și serviciul de monetizare inteligent și transparent. Este posibil să fi auzit de platforme de mediere publicitară, de exemplu, AdSpyglass.

Ce este medierea publicitară?

Medierea publicitară este o tehnologie care vă ajută să monetizați eficient site-ul dvs. O platformă de mediere a anunțurilor vă permite să lucrați cu mai multe rețele publicitare simultan, folosind un cod de anunț și un tablou de bord pentru a face acest lucru. Mai simplu spus, o platformă de mediere creează o piață de licitație pentru inventarul tău.

  Cele mai bune 10 instrumente de gestionare a legăturilor de marcă pentru a urmări, acoperi, roti, redirecționează

Rețelele publicitare, DSP-urile și agenții de publicitate direcți concurează pentru spoturile dvs. publicitare, iar dvs. primiți cele mai profitabile oferte, afișați anunțurile cu cel mai bun CPMe. În acest fel, câștigați mai mulți bani, afișați numai cele mai relevante anunțuri, obțineți cea mai mare rată de completare și vă păstrați experiența utilizatorului intactă.

Cum funcționează medierea anunțurilor?

Pentru a înțelege acest lucru, este esențial să știți în primul rând cum câștigă editorii din reclame.

Venitul din anunțuri = Solicitări de anunțuri * CPMe * rata de completare a anunțurilor

Așadar, dacă doriți să creșteți venitul publicitar, va trebui să optimizați eCPM sau rata de completare sau ambele din fiecare solicitare de anunț.

O platformă de mediere a reclamelor vă poate oferi acces la mai multe rețele publicitare, DSP-uri și agenți de publicitate direcți într-un singur loc publicitar. Apoi, ei concurează pentru a obține inventarul disponibil. Platforma de mediere va alege rețeaua publicitară, DSP sau un agent de publicitate direct care vă poate oferi cea mai mare plată.

În plus, platforma de mediere a anunțurilor vă poate permite, de asemenea, să clasați acești brokeri de anunțuri în funcție de preferințele dvs.

Cu toate acestea, puteți fi sigur că anunțul va fi afișat la cea mai mare CPM dintre toți brokerii disponibili, deoarece licitația de mediere publicitară acordă prioritate agenților de publicitate disponibili pe baza analizei istorice a CPM-ului fiecărui broker cu o defalcare în funcție de OUG.

Ce caracteristici ar trebui să aibă un serviciu de mediere publicitară?

O platformă bună de mediere a reclamelor va avea câteva dintre caracteristicile cheie, cum ar fi:

Rotație transparentă a anunțurilor

Rotația anunțurilor, atunci când este făcută corect, vă permite să afișați cele mai bune anunțuri pe site-ul dvs. pentru vizitatori. Ar trebui să prioritizeze anunțurile în funcție de performanța lor în cadrul aceluiași grup de anunțuri și să optimizeze anunțurile utilizând parametri precum locația, dispozitivul, cuvântul cheie etc. În acest fel, vă puteți îmbunătăți afișările și clicurile.

Mulți editori încearcă cod personalizat pentru rotația pe server. Dar să faci singur este foarte complex și adesea nu iese nimic bun din asta.

Integrare ușoară și asistență de încredere

O platformă de mediere publicitară trebuie să ofere un proces de integrare ușor, fără probleme. Nu trebuie să întâmpinați dificultăți în configurarea contului și pentru a începe cu el.

Așadar, atunci când alegeți o platformă de mediere publicitară, întrebați-vă despre procesul complet de integrare și cât de mult ajutor vă puteți aștepta de la ei.

Vorbind de ajutor, trebuie să verificați și cât de fiabilă este echipa de asistență pentru clienți. Nu știi când pot apărea probleme și, dacă apar, ai nevoie de cineva care să te ajute dacă nu le poți rezolva singur.

Dacă este posibil, verificați fundalul echipei de asistență. Este bine dacă au experiență de a fi de partea ta (editorului).

  Cum se schimbă dimensiunea hârtiei în Microsoft Word

Personalizare și personalizare

O platformă bună de mediere a reclamelor ar trebui să vă permită să-i personalizați setările, astfel încât să aveți flexibilitatea de a o folosi așa cum doriți. Trebuie să puteți face unele modificări în setări, să personalizați tabloul de bord și rapoartele etc.

În mod similar, personalizarea este cheia în marketingul de astăzi. Prin urmare, aceasta este și o caracteristică importantă pe care o platformă de mediere publicitară trebuie să o ofere. Trebuie să puteți configura comportamentul pentru a vă personaliza anunțurile pe baza informațiilor personale ale utilizatorilor, interese, regiune, țară, limbă, dispozitiv etc. De asemenea, trebuie să vă ofere o mulțime de filtre pentru a vă vizualiza traficul în funcție de platformă, browser, dispozitiv, tip de proxy, campanie, rețea publicitară, dată etc.

Acest lucru va ajuta la creșterea relevanței și la creșterea traficului și a veniturilor publicitare.

Alegere bună de rețele publicitare din nișa dvs

O altă caracteristică de dorit a unei platforme de mediere a reclamelor este opțiunile variate ale rețelelor publicitare din nișa dvs. Trebuie să puteți adăuga și elimina cu ușurință rețele publicitare folosind o singură platformă. Nu numai că vă va crește productivitatea, dar va economisi timp și efort.

Așadar, verificați cu câte rețele publicitare, inclusiv cele majore, sunt integrate. Se va asigura că veți avea anunțuri cu eCPM ridicat, iar locurile dvs. publicitare sunt pline cu anunțuri valoroase pentru a obține mai mult profit.

De exemplu, AdSpyglass este o platformă de mediere a reclamelor care oferă deja o integrare ușoară cu 35 de rețele publicitare, inclusiv PropellerAds, BigClick, Bidvertiser, AdX etc.

Acces la agenții de publicitate direcți

O platformă de meditație ar trebui să aibă o soluție pentru a adăuga cu ușurință agenți de publicitate direcți (au propriul lor DSP sau vă permite să adăugați propriile conexiuni), nu numai la rețelele publicitare. Și agenții de publicitate direcți sunt întotdeauna mai buni decât rețelele. Ele oferă o calitate mai bună, puteți fi 100% sigur că anunțurile sunt întotdeauna relevante și, de obicei, plătesc mai mult.

Imaginați-vă că lucrați cu două rețele publicitare pe termen lung. De obicei, aceștia cumpără 80% din traficul dvs. (traficul din SUA, de exemplu). Restul de 20% din traficul dvs. provine din Europa și nu afișați reclame acelor vizitatori. Pentru că rețelele cu care lucrați nu au oferte pentru trafic european.

Când platforma dvs. de mediere oferă acces agenților de publicitate direcți, puteți intra în legătură cu un agent de publicitate direct care dorește clienți europeni, puteți adăuga anunțul lor la rotația dvs. și puteți genera bani 100% din trafic.

Suport pentru toate formatele de anunțuri populare

Nu numai numărul de rețele publicitare contează, ci și formatul de anunț.

Cu platformele de mediere a anunțurilor, veți avea mai multe formate de anunțuri, astfel încât să aveți multe opțiuni de afișare a anunțurilor. Puteți fi mai creativ cu mai multe opțiuni de format, cum ar fi bannere afișate, popunders, bannere native, link-uri directe, out-stream, in-video, glisoare, notificări push și multe altele.

În acest fel, veți avea flexibilitatea de a decide unde și cum să afișați reclame pe site-ul dvs. pentru a-l face interesant și pentru a nu copleși vizitatorii.

  Cum se instalează tema Sweet GTK

Raportare și analiză unificate

Rapoartele detaliate vă ajută să înțelegeți multe lucruri despre generarea de bani cu spoturile dvs. publicitare. Vă va oferi o idee despre cât de mult venit generați de fapt din reclame. Când vine vorba de raportare, trebuie să obțineți o înțelegere completă detaliată a:

  • Fiecare activitate și performanță
  • Ce rețea publicitară a adus câte venituri
  • eCPM

Vizualizarea directă a tuturor numerelor, fără confuzie, vă va ajuta să identificați discrepanțe și lucruri de îmbunătățit. De asemenea, vă va ajuta să vă consolidați punctele plus pentru a rămâne în fața concurenței.

Anti-Adblock

Instrumentele Anti-Adblock sunt soluțiile care permit editorilor să afișeze reclame chiar dacă un utilizator activează Adblock (pentru a bloca reclamele). Acest lucru vă ajută să vă recuperați veniturile din reclame din pierderea acestora din cauza Adblocks. Potrivit TechCrunch, 30,5% din primele 10 mii site-urile clasate de Alexa folosesc un instrument anti-Adblock pentru a preveni pierderea veniturilor.

Oferind o soluție anti-AdBlock, o platformă de meditație indică că îi pasă cu adevărat de venitul tău. AdSpyglass face, de exemplu.

Monitorizarea calității reclamelor

Monitorizarea calității anunțurilor este procesul prin care spectatorii pot avea o experiență captivantă, sigură și plăcută cu anunțurile site-ului dvs. Și dacă este legat de experiența utilizatorului, trebuie să o iei întotdeauna în serios și să faci eforturi pentru a te îmbunătăți.

Așadar, un instrument de mediere a anunțurilor ar trebui să ofere monitorizarea calității anunțurilor.

AdSpyglass menționat mai sus oferă utilizatorilor săi monitorizare de calitate ca un serviciu suplimentar. Echipa lor stabilește comportamentul anunțului, monitorizează calitatea anunțurilor cu instrumente integrate de punctare a calității și informează atât editorii, cât și brokerii publicitari ori de câte ori este detectat un anunț prost. Prin urmare, pașii necesari pot fi luati imediat pentru a elimina acele anunțuri înainte ca acestea să vă alunge vizitatorii.

Procesul de plată

Un proces de plată fără efort este ceea ce dorește toată lumea. Nimănui nu-i place un ciclu lung de plată, cu atât de mult lucru de făcut pentru a fi plătit.

Prin urmare, o platformă de mediere publicitară, atunci când vine vorba de activitatea pe piață, trebuie să ofere un sistem de plată flexibil. Nu trebuie să vă rețină câștigurile fără motiv și să vă țină să așteptați în fiecare ciclu de plată. De asemenea, ar trebui să accepte metode de plată populare, cum ar fi PayPal, Payoneer, Bitcoin, WebMoney etc., pentru a vă ușura procesul.

Concluzie

Folosind o platformă de mediere a anunțurilor, cum ar fi AdSpyglass, monetizarea anunțurilor dvs. este mai ușoară și mai rapidă, oferindu-vă în același timp un control mai profund asupra inventarului dvs.

Anterior, vânzarea spațiului publicitar era mai dificilă. Editorii care lucrează cu mai multe rețele publicitare, agenți de publicitate direcți etc. au considerat că este dificil să gestioneze aceste rețele și s-au confruntat cu dificultăți cu schimbări frecvente de preț și anunțuri irelevante. Prin urmare, au început să tânjească pentru o vizibilitate mai bună, clară și precisă a ceea ce se întâmplă cu adevărat cu anunțurile lor.

Medierea publicitară rezolvă aceste probleme în timp ce vă crește semnificativ veniturile. Și cel mai bun lucru – tot ce trebuie să faceți este să adăugați un cod pe site-ul dvs. o dată. Și lăsați platforma să-și facă magia în timp ce vă depuneți tot efortul pentru a crea conținut grozav și a vă crește traficul.

Să sperăm că într-o zi vom avea mai multe dintre aceste platforme pentru fiecare nișă.