Instrumentul dvs. AI Meeting Mastery

Platformele de gestionare a întâlnirilor bazate pe inteligență artificială au făcut ca sarcinile de a profita la maximum de întâlniri sunt mai ușoare, în timp ce aveți toate motele și înregistrările întâlnirilor stocate acolo unde le puteți găsi! Cu Instrumentul de rezumate automate a întâlnirilor de la MeetGeek, deblocați comoara de date îngropate sub întâlnirile dvs. obișnuite și apelurile clienților.

Cel mai elementar, MeetGeek este un instrument bazat pe inteligență artificială care poate transcrie, rezuma și extrage informații bazate pe date din întâlniri audio sau video.

Dar sunt mai multe în superputeri ale MeetGeek🦸 decât doar asta!

Citiți mai multe pentru a explora modul în care MeetGeek poate schimba jocul pentru afacerea dvs.

Ce este MeetGeek?

MeetGeek este o platformă de gestionare a întâlnirilor bazată pe inteligență artificială, în care au încredere zeci de mii de echipe la nivel global. Caracteristicile sale excepționale AI îi permit să transcrie, să rezume și să monitorizeze întâlnirile virtuale.

De exemplu, asistentul AI al MeetGeek poate converti automat întâlnirile audio sau video în rezumate bazate pe text!

Deci, nu mai risipiți hârtie?

Bine! Generarea rezumatelor întâlnirilor este doar vârful aisbergului. MeetGeek poate fi partenerul tău de productivitate, indiferent cum îl folosești.

De exemplu:

  • Echipe de vânzări: utilizați-l pentru a obține informații din apelurile de vânzări. Instrumentul poate echipa echipele cu date de top despre clienți pentru a transforma potențialii clienți în clienți fideli.
  • Companii: inclusiv startup-uri, agenții și chiar profesioniști independenți, folosesc MeetGeek pentru a măsura sentimentele participanților sau implicarea în întâlnire.
  • Îmbunătățiri ale produsului: MeetGeek AI poate captura și revizui punctele dureroase ale clienților în timpul apelurilor. Accesul la informații în timp real de la clienți ajută la schimbarea designului produsului, a UX-ului și a construirii către unul ușor de utilizat.
  • Alte aplicații: include, de asemenea, înregistrarea și transcrierea interviurilor candidaților, podcasturi, cursuri online și multe altele.

În plus, MeetGeek vine cu o bibliotecă de șabloane de întâlnire concepute pentru a se potrivi cu diverse agende de întâlnire.

Caracteristici cheie

MeetGeek merge dincolo de generarea de rezumate pentru întâlniri. Iată câteva dintre caracteristicile sale cheie care vă ajută să profitați la maximum de acele întâlniri!

#1. Generarea rezumatului AI

Rezumatele automate ale întâlnirilor MeetGeek valorifică puterea inteligenței artificiale combinată cu modelele NLP și ML pentru a rezuma întâlnirile de lungă durată în indicii cheie. Rezultat?

Veți obține un rezumat exact care constă în agenda întâlnirii, subiecte cheie și rezultate sau acțiuni.

În plus, aveți acces la editabil șabloane de întâlnire de la MeetGeek. Fie că este vorba despre interviuri, apeluri de vânzări sau recenzii de performanță – puteți utiliza șabloanele pre-construite ale MeetGeek pentru a genera instantaneu rezumate ale întâlnirilor care constau în:

  • Detalii întâlnire (data și participanți)
  • Principalele subiecte discutate
  • Acțiuni și sarcini de făcut
  • Link către transcrierea completă a videoclipului

Astfel, puteți fi mai productiv, puteți profita la maximum de acele întâlniri și, de asemenea, puteți economisi timp! Un câștig-câștig peste tot-.

#2. Auto-Înregistrare și transcriere

MeetGeek înregistrează și convertește automat întâlnirile audio sau video în text. Este ca și cum ai primi două păsări dintr-o singură piatră.

  Cum să extrageți și să modificați pictogramele pe un Mac

În primul rând, se alătură și înregistrează automat toate întâlnirile permise. Deci nu mai uitați să apăsați butonul de înregistrare.

Și în al doilea rând, transcrie acele întâlniri pentru tine și le are pe platou înainte de a deconecta apelul.

Ambele lucruri pot fi realizate printr-o comutare rapidă care permite MeetGeek să se alăture la întâlniri și să se bucure de un proces hands-free de la înregistrare la transcriere (se integrează cu Google Meet, Zoom și Microsoft Teams).

Altfel este să încărcați întâlniri preînregistrate în aplicația web pentru a le transcrie.

Odată ce înregistrarea este descărcată, aceasta va fi disponibilă ca text în depozit. Înregistratorul de întâlniri AI al MeetGeek permite utilizatorilor să personalizeze și să colaboreze la înregistrările salvate ale întâlnirilor.

În calitate de utilizator, puteți:

✔️ Convertiți întâlnirile în text (pe lângă înregistrarea video și ecran);

✔️ Suprapunerea videoclipului cu subtitrări generate automat;

✔️ Navigați transcrierea prin marcajele de timp;

✔️ Descărcați elementele întâlnirii (video, subtitrări sau transcriere).

Întâlnirile înregistrate sunt grozave ca o reîmprospătare sau în cazul în care cineva ratează o întâlnire și are nevoie de o ștafetă mai târziu.

#3. Flux de lucru și integrare

Pe lângă integrarea cu aplicațiile de videoconferință și cu dialere, MeetGeek partajează spațiu cu instrumente din fiecare categorie pentru un flux de lucru fluid. Fie:

  • Repoziții de documente (de exemplu, GDrive)
  • Colaborare (de exemplu, Slack)
  • CRM-uri (de exemplu, HubSpot)
  • Managementul sarcinilor (de exemplu, Trello)
  • Management de proiect (de exemplu, Notion)

… Și peste 2000 de alte aplicații prin Zapier

În plus, MeetGeek AI leagă rezumatele și evidențele întâlnirilor la contactul, compania sau afacerea corespunzătoare din CRM. Dacă este o nouă perspectivă, MeetGeek creează o nouă intrare.

De asemenea, puteți partaja cu ușurință înregistrări, transcrieri și alte materiale cu echipa dvs. prin Slack, Trello și mai multe aplicații.

#4. Depozit încorporat

MeetGeek oferă un depozit de întâlniri care poate fi căutat pentru toate conversațiile tale. Bara de căutare bazată pe inteligență artificială ajută la găsirea înregistrărilor folosind cuvinte cheie.

Să presupunem că doriți să partajați detaliile întâlnirii în cazul în care clienții au solicitat o solicitare de funcție. Cum poți face asta în modul AI?

Pur și simplu introduceți termenii și MeetGeek va genera o listă de întâlniri cu termenul de căutare.

În plus, având fiecare înregistrare și transcriere sub acoperiș datorită lui Înregistrarea și transcrierea automate MeetGeek caracteristica poate ajuta:

  • Treceți instantaneu prin detalii importante în timpul apelurilor clienților dvs.
  • Revizuiește interviurile și răspunsurile anterioare pentru a face cea mai bună alegere de angajare pentru compania ta.
  • Accesați fiecare conversație cu potențiali pentru a vă reîmprospăta rapid memoria cu privire la acorduri sau solicitări.

Prin urmare, nu este nevoie să răsfoiți acele note când puteți doar să vizionați și să ascultați!

#5. Perspectivele întâlnirii

MeetGeek nu numai că înregistrează și transcrie, ci și analizează conversațiile dvs. Capacitățile AI ale platformei îi permit să disece întâlnirile pe baza a peste 40 de KPI (Indicatori cheie de performanță), inclusiv:

  • Sentiment
  • Implicarea participanților
  • Rata de vorbire
  • Punctualitate

Și altele…

Pentru o analiză detaliată, aveți opțiuni pentru a analiza ce subiecte sau cuvinte cheie sunt adesea folosite în conversații și pentru a măsura reacția față de acestea.

💡Gândește-te la asta:

  Top 18 cele mai bune aplicații de măsurare

Analizarea informațiilor adunate în urma întâlnirilor poate ajuta la identificarea decalajului dintre răspunsurile pozitive și negative ale unui client. Aceste informații pot fi folosite pentru a vă instrui echipa cu privire la o mai bună conversie a clienților prin înțelegerea acțiunilor lor și utilizarea cuvintelor.

Vedeți, AI poate face minuni🦸‍♂️!

#6. Colaborarea în echipă

Partajarea rezumatelor întâlnirilor cu colegii de echipă nu este o bătaie de cap. La fel ca e-mailurile, colegii Cc din întâlnire și împărtășesc informații despre întâlnire sau rezumate direct cu ei. Puteți personaliza setarea de partajare pentru a controla cine primește ce conținut, asigurându-vă că conținutul relevant este livrat departamentelor.

În plus, puteți vizualiza analizele de implicare pentru a vedea cine a interacționat cu întâlnirile dvs. partajate.

Chiar și în zilele în care nu doriți să participați la o întâlnire, puteți sincroniza MeetGeek cu calendarul dvs. și lăsați aplicația să înregistreze și să transcrie automat rezumatele întâlnirilor pentru dvs.

Probă gratuită și planuri de prețuri

MeetGeek oferă planuri de prețuri în funcție de nevoile dvs.!

Puteți opta pentru un plan gratuit pentru totdeauna cu 5 ore de transcriere pe lună și stocare limitată în timp.

Cu toate acestea, pentru a profita la maximum de întâlnirile tale, optează pentru una dintre Abonamentele premium MeetGeek (probă fără riscuri de 14 zile cu fiecare plan):

  • Pro: 19 USD/lună
  • Afaceri: 39 USD/lună
  • Întreprindere: 59 USD/lună

Alternativele MeetGeek

MeetGeek este un software fantastic pentru stăpânirea întâlnirilor. Cu toate acestea, am enumerat mai jos câteva alternative, care sunt destul de importante, deși este posibil să nu aibă toate caracteristicile extinse pe care le are MeetGeek!

#1. Licuricii

Fireflies este un instrument de luat note bazat pe inteligență artificială care înregistrează și transcrie automat întâlnirile audio sau video. Interfața bogată în funcții și abilitățile AI îl fac popular printre peste 1.00.000 de organizații precum Nike, Uber, Expedia și multe altele.

Caracteristici cheie:

  • Integrați Fireflies Notetaker cu calendarul dvs. de întâlniri pentru a înregistra și transcrie automat întâlnirile. Aplicația se integrează cu dialere și aplicații de videoconferință precum Google Meet, Zoom, RingCentral și multe altele.
  • Utilizați căutarea bazată pe inteligență artificială pentru a găsi ceva specific în conversații. Faceți clic pe conversații pentru a vedea elementele de acțiune, întrebările legate de sarcini și alte valori cheie.
  • Este posibilă colaborarea pe mai multe platforme. Folosiți comentarii, pini, reacții și sunet pentru a adnota anumite subiecte. În plus, creați și partajați note de întâlnire prin aplicații terțe precum Asana, Trello și Slack.
  • Inteligența de conversație încorporată măsoară sentimentul vorbitorului, identifică blocajele și antrenează echipele pe baza unor informații bazate pe date.

Fireflies are instrumente AI pentru automatizarea fluxurilor de lucru, cum ar fi completarea CRM-urilor cu date relevante din conversațiile cu clienții, crearea de sarcini cu comenzi vocale și partajarea instantanee a rezumatelor întâlnirilor.

#2. Krisp

Krisp vine cu o IA de productivitate vocală, cunoscută pentru a maximiza impactul fiecărei conversații prin eliminarea distragerilor de zgomot, creșterea fidelității comunicării vocale și transcrierea și rezumarea celor mai relevante detalii din întâlniri.

Mărcile de top la nivel mondial, inclusiv Cisco, Accenture, Sony, GitHub și altele, au încredere în Krisp.

Caracteristici cheie:

  • Claritatea vocii AI elimină zgomotele de fundal sau ecourile și îți localizează accentul în timpul întâlnirilor online.
  • Asistentul de întâlniri AI fără bot înregistrează și transcrie automat întâlnirile fără ca tu să dai clic pe ferestre pop-up.
  • Utilizați Open-AI note-taker pentru a genera rezumate scurte sau lungi ale întâlnirilor sau pentru a extrage direct elemente de acțiune și subiecte de discuție din ele cu un clic.
  • Krisp AI oferă șabloane gata de utilizat pentru a genera și partaja puncte de discuție, rezumate ale întâlnirilor și elemente de acțiune cu alți participanți.
  Cum să căutați textul în mai multe fișiere PDF fără a le deschide

Platforma Krisp funcționează perfect cu orice aplicație de voce și conferințe, fără a necesita pluginuri sau extensii suplimentare.

#3. Vidra

Cu Otter, luarea de note în timpul întâlnirilor nu mai este o bătaie de cap. Instrumentul se ocupă de transcripții și note în timp ce rămâi concentrat în timpul întâlnirilor. Cel mai bine, Otter poate fi folosit pe mobil (aplicații iOS și Android) sau ca extensie Chrome. De încredere de cei mai buni din domeniu, Dropbox, Zoom, IBM și multe altele.

Caracteristici cheie:

  • Conectați-vă calendarul Google sau Microsoft și programați-vă OtterPilotTM să se alăture automat Zoom, Microsoft Teams sau Google Meet pentru a lua și a partaja note de întâlnire. Chiar dacă întârziați sau nu puteți participa la întâlnire, nu vă faceți griji – OtterPilot va lua în continuare notițe.
  • Otter captează automat diapozitivele întâlnirii și generează note ușor de citit, astfel încât să vă amintiți și să partajați detalii în context.
  • Chat Otter AI – un model de conversație puternic care vă permite să discutați în direct cu Otter și colegii de echipă și să obțineți instantaneu răspunsuri la întrebările întâlnirii.
  • Sau, puteți eticheta colegii de echipă cu elemente de acțiune, iar Otter le va oferi imediat contextul complet al discuției din note și diapozitive.

În plus, Otter trimite automat rezumatul prin e-mail tuturor participanților la întâlnire. Ei pot căuta, citi notele și pot reda sunetul.

#4. Avoma

Avoma este instrumentul dvs. all-in-one AI meeting assistant. Se mândrește cu o gamă largă de funcții AI pentru a transcrie automat, a lua note și a extrage informații din întâlniri 1:1 sau de grup.

Caracteristici cheie:

  • Avoma se integrează cu aplicații și dialere populare de videoconferință. Deci, ori de câte ori programați o întâlnire din calendar, Avoma înregistrează și transcrie automat întâlnirea.
  • În plus, AI-ul Avoma care ține cont de confidențialitate ajustează inteligent setările de confidențialitate. De exemplu, un apel intern de feedback 1:1 poate fi accesat numai de participanții la întâlnire.
  • Colaborarea la stenograme este și mai ușoară. Pur și simplu comentați sau etichetați colegii la o anumită transcriere pentru a vă împărtăși teza.
  • Utilizați Note generate de AI pentru a rezuma transcrierile lungi în rezumate scurte, cu marcatori.
  • Marcați cu ușurință momentele cheie de la întâlniri. Lăsați Avoma să clasifice automat marcajele cu marcaje temporale legate de înregistrările întâlnirilor.
  • Peste 20 de integrări la aplicații populare de videoconferință, dialere și CRM-uri pentru un flux de lucru fără întreruperi.

În plus, caracteristica de identificare a difuzorului Avoma elimină presupunerile de la cine a spus ce și când. Identifică automat vorbitorul și descompune conversația acestuia în perspective.

Recapitulare

După o analiză amănunțită, este destul de clar că MeetGeek se mândrește cu câteva caracteristici unice AI pentru a ajuta la înregistrarea și transcrierea întâlnirilor.

Iată o recapitulare a beneficiilor pe care le poate avea folosind MeetGeek ca asistent de întâlnire:

  • Înregistrați automat întâlnirile audio sau video fără greșeli
  • Transcrieți și rezumați întâlnirile cu un clic
  • Colaborați și împărtășiți cele mai importante momente ale întâlnirii cu echipa
  • Extrageți statistici precum sentimente, relevanță și multe altele din conversații
  • Antrenați echipele de vânzări din informațiile generate de apelurile clienților

Și beneficiile sunt nesfârșite…

De ce să nu încerci MeetGeek pentru tine?

În continuare, șabloane utile de întâlnire unu-la-unu pentru a vă documenta următoarea întâlnire.