Gestionați-vă sarcinile de afaceri în mod eficient cu Monday.com

Conducerea unei afaceri presupune lucrul la o listă de priorități zilnice pentru a obține rezultatul final dorit.

Gestionarea sarcinilor este o modalitate de a vă asigura că lucrați mereu la sarcini cu prioritate ridicată și că sunteți cât mai eficient posibil.

S-ar putea să sune ușor, este o provocare să urmăriți proiecte la scară mare și chiar mai dificil de aplicat la proiecte la scară mică.

Dacă lucrați cu mulți membri ai echipei, atunci trebuie să aveți un software de gestionare a sarcinilor.

Acest blog va analiza diferite aspecte ale managementului sarcinilor și va determina cum să depășiți problemele cu software-ul de gestionare a sarcinilor.

Ce este Task Management?

Managementul sarcinilor este o parte critică a oricărui proiect de succes. Fără un management adecvat al sarcinilor, asigurarea faptului că toate sarcinile sunt finalizate la timp și că proiectul rămâne pe drumul cel bun este o provocare.

O modalitate corectă de a gestiona proiecte este să vă concentrați pe finalizarea sarcinilor prioritare și pe crearea unui canal de sarcini viitoare.

Managementul sarcinilor implică planificarea, organizarea și prioritizarea sarcinilor pentru a atinge reperele. Aceasta include crearea unei liste de sarcini, atribuirea de sarcini membrilor echipei și stabilirea unor termene limită. De asemenea, este important să monitorizați progresul și să faceți modificări la plan după cum este necesar.

Deși poate suna ușor să gestionezi proiecte și să conduci echipe, există multe provocări pe care le poți întâlni pe drum.

Să ne uităm la unele dintre aceste provocări legate de managementul sarcinilor în detaliu.

Provocări în managementul sarcinilor

Gestionarea oricărui proiect vine cu o mulțime de provocări.

Trebuie să creați și să aliniați mai multe sarcini într-o ordine sistematică. Deși, de asemenea, trebuie să vă ocupați de sarcinile atribuite, să comunicați cu membrii echipei și să respectați termenele limită ale proiectului.

Să examinăm câteva dintre provocările comune în managementul sarcinilor.

  • Lipsa colaborării în echipă: Fără un sistem de management adecvat, este greu pentru membrii echipei să colaboreze la sarcinile de rulare și viitoare.
  • Partajarea necorespunzătoare a informațiilor: comunicarea corectă și corectă formează baza finalizării cu succes a proiectului. Procedând astfel, membrii echipei pot lucra împreună, iar părțile interesate de afaceri pot rămâne la curent cu proiectele în derulare.
  • Organizarea necorespunzătoare a sarcinilor: este greu să urmăriți sarcinile atribuite în foile Excel și să urmăriți sarcinile finalizate în cazul termenelor limită întârziate.
  • Conflicte în echipă: managementul de succes al proiectelor necesită o sincronizare între lideri și performeri. Cu toate acestea, lipsa de direcție, comunicarea greșită și neînțelegerile pot crea conflicte în echipă. Devine un obstacol semnificativ pe termen lung, iar accentul se mută de la muncă la alte gânduri neproductive.
  • Ambiguitate în distribuția sarcinilor: Lipsa unui sistem de management de proiect creează o ambiguitate în distribuția sarcinilor. Poate duce la atribuirea unor sarcini membrilor care nu se potrivesc cu abilitățile necesare și duce la eșecul proiectului.

Pentru a depăși provocările legate de managementul sarcinilor, puteți opta pentru o platformă precum Monday.com

Este un instrument de lucru bazat pe cloud, în care echipele pot crea fluxuri de lucru și pot structura fluxul de proiecte.

  Cum să vă gestionați contul Nintendo de pe Nintendo Switch

Monday.com este 100% fără cod, astfel încât toți cei implicați într-un proiect pot face cu ușurință modificările, cum ar fi crearea de sarcini, stabilirea termenelor limită, stabilirea priorităților și adăugarea de comentarii.

Este timpul să explorați câteva dintre funcțiile Monday.com care vă ajută să organizați proiectele într-un mod mai bun.

Tablouri de bord vizuale

Tablourile de bord Kanban de luni vă permit dvs. și echipei dvs. să vizualizați unde stau lucrurile în orice moment.

Puteți folosi o cronologie, un calendar, diagrame și alte vizualizări pentru a urmări progresul de sus până la fiecare detaliu.

Instrumentele de date de luni vă permit să prioritizați sarcinile, să partajați fișiere și să verificați vizual starea de lucru a membrilor echipei. În acest fel, puteți lua decizii mai bune cu privire la cum să mergeți mai departe cu proiectele dvs.

Cu interfața sa ușor de utilizat, puteți crea rapid tablouri de bord personalizate și puteți stabili bugete dintr-o privire.

Automatizare

Monday.com oferă suficientă automatizare fără cod pentru a economisi timp în întâlnirile inutile și pentru a primi actualizări manuale prin e-mail. În schimb, puteți crea fluxuri de lucru pentru diferite echipe și puteți sincroniza datele scadente ale sarcinilor cu Google Calendar.

De asemenea, puteți integra ziua de luni cu aplicații de automatizare populare de la terți, cum ar fi Zapier, pentru a crea declanșatoare personalizate. De fiecare dată când se declanșează un eveniment, acesta creează automat un nou articol în tabloul de bord de luni.

Asta înseamnă că nu se creează manual sarcini. Ușor Peasy!

Integrari

Monday înțelege durerea prin care trec managerii de proiect pentru combinarea firelor de comunicare segregate.

Pentru a depăși această traumă dus-întors, Monday oferă integrări perfecte cu instrumentele tale de comunicare preferate, cum ar fi Slack, echipele Microsoft, Outlook și multe altele, pentru a îmbunătăți capacitățile fluxului de lucru.

De exemplu, integrarea lor în Gmail vă permite să transformați e-mailurile în elemente de acțiune și să țineți echipa la curent cu conversațiile.

Flux de lucru Kanban și Gantt

Kanban este o metodă vizuală de eficientizare a fluxului de lucru al echipei tale.

Vă ajută să afișați datele într-un format de coloană ușor de înțeles și vă ajută să luați decizii mai rapid. În plus, este ușor pentru membrii echipei să folosească și să sincronizeze modificările în timp real.

În plus, tablourile de bord Kanban sunt o modalitate excelentă de a urmări iterațiile și restanțele, astfel încât să puteți monitoriza reperele.

Și cu diagramele Gantt, puteți transforma foile de calcul în panouri vizuale inteligente care vă ajută să urmăriți datele importante, reperele și dependențele. Astfel, puteți fi sigur că totul se face la timp și la standardele dumneavoastră înalte.

Cazuri de utilizare Monday.com

Acum că sunteți la curent cu caracteristicile lunii, să vedem cum puteți utiliza Monday.com pentru gestionarea proiectelor.

Dezvoltare de software

Gestionarea ciclurilor Sprint și respectarea metodologiei agile sunt esențiale pentru industria dezvoltării software.

Există termene limită pentru sarcinile în curs și simplificarea sarcinilor viitoare. Pentru a fi eficient, trebuie să ajustați și să prioritizați sarcinile în timp real.

Monday vă ajută să planificați, să stabiliți priorități și să gestionați sprinturile, să creați foi de parcurs și să împărtășiți viziunea produsului cu părțile interesate. De asemenea, puteți automatiza atribuirea sarcinilor și aprobările de proiectare a produselor și să le integrați cu instrumente precum GitHub.

  8 cele mai bune API-uri de vacanță pentru a vă construi aplicația în jurul călătoriilor

Marketing și planificare de conținut

Companiile petrec mult timp creând campanii de marketing.

Procesul implică de obicei aprobări pentru idei, colaterale creative și întâlniri frecvente cu copywriteri și designeri pentru a face modificări.

Cu Monday.com, vă puteți monitoriza toate campaniile de marketing într-un singur tablou de bord. Panourile lor vizuale vă ajută să luați decizii mai rapid și să mențineți toată lumea în sincronizare cu privire la modificările și programările campaniei.

În loc să scrieți e-mailuri pentru modificări, puteți scrie direct pe fișiere pentru a evita actualizările de stare dus și înapoi. Nu numai asta, sunteți liber să vă conectați luni cu aplicațiile preferate, cum ar fi Adobe Photoshop, Acrobat și multe altele.

Resurse umane și operațiuni

Cu sistemul de management al angajaților de luni, echipele de resurse umane pot urmări canalul de recrutare și pot ușura procesul de integrare.

Fără un sistem adecvat de management al angajaților, HR ar avea nevoie de un asistent care să conducă întâlniri zilnice, să programeze interviuri și să urmărească performanța de zi cu zi a angajaților.

Pentru a adăuga mai multe, Monday oferă șabloane de resurse umane gata pregătite pentru urmărirea prezenței, vacanțele și menținerea informațiilor despre angajați. Puteți chiar să integrați platforme precum Slack, LinkedIn și Gmail pentru a importa automat datele angajaților.

Platformă CRM de vânzări

Monday.com servește ca un sistem centralizat de comunicare cu clienții tăi. Puteți utiliza software-ul CRM integrându-vă cu e-mailul, creând șabloane de e-mail și trimițând răspunsuri la e-mail dintr-un singur tablou de bord.

În plus, puteți automatiza sarcini repetitive de vânzări, cum ar fi apeluri și întâlniri, puteți seta mementouri și puteți urmări e-mailurile trimise pentru a genera noi clienți potențiali.

Ca orice alt instrument Saas disponibil pe piață, Monday.com vine, de asemenea, cu multe beneficii și unele dezavantaje. Deși beneficiile depășesc dezavantajele, abordarea lor este esențială înainte de a opta pentru orice instrument.

Să ne uităm mai întâi la avantajele Monday.com.

Pro

  • Monday.com are o interfață ușor de înțeles, este destul de simplu de utilizat și poate fi scalat fără efort pe măsură ce compania dvs. crește fără probleme.
  • Setarea cu un singur clic comută între diferite vizualizări de vizualizare, cum ar fi Gantt, Kanban, calendar și cronologie.
  • Monday oferă șabloane gata făcute pentru planificarea campaniei, integrarea clienților, gestionarea contactelor, gestionarea sarcinilor, urmărirea prezenței și multe altele.
  • O platformă de încredere pentru organizarea informațiilor despre proiecte, colaborarea cu echipele, adăugarea și atribuirea de sarcini și pentru a face proiectele accesibile tuturor din organizație.
  • Integrari încorporate cu instrumente de comunicare populare precum Slack, Zoom, Shopify, Gmail, Google Calendar, Dropbox și multe altele.

Contra

  • Aplicația lor mobilă adesea nu se sincronizează cu aplicația web în timp real, așa că trebuie să reîmprospătați de câteva ori pentru a obține vizualizarea actualizată.
  • Automatizare limitată cu e-mail și funcția de urmărire a e-mailului nu este disponibilă prin Pulse.
  • Deși sunt disponibile multe integrări, îi lipsește integrarea completă a caracteristicilor cu Salesforce și alte platforme populare de la terțe părți în planurile sale accesibile.
  • Planurilor de nivel de intrare lipsesc caracteristici importante, cum ar fi panouri private, automatizări și multe integrări de bază. Unele alte programe de gestionare a sarcinilor oferă aceste funcții în versiunea lor gratuită.
  Cum să utilizați MyFitnessPal pe Apple Watch

Monday.com este disponibil în cinci planuri de prețuri din care puteți alege:

Plan individual

Dacă îți pornești afacerea și ai doar doi membri în echipă, poți folosi versiunea gratuită Monday.com.

În planul individual, puteți accesa până la 3 panouri, peste 200 de șabloane, 20 de tipuri de coloane și documente complete.

Plan de bază

Un plan de bază este cea mai bună alegere dacă sunteți un grup de câțiva membri. Este accesibil și are un preț de doar 8 USD pe loc/lună pentru a gestiona panourile de activitate ale echipei.

Planul de bază include asistență pentru clienți prioritară, spectatori gratuiti nelimitați și acces la funcțiile planului individual.

Plan standard

Planul standard este cel mai popular pentru a colabora cu echipa ta și a crește productivitatea generală.

Acest plan de prețuri vă oferă acces la cronologie și vizualizări Gantt, vizualizări calendar, automatizarea procesului de configurare și integrări ale platformei.

Plan Pro

Cu planul Monday’s Pro, puteți simplifica procesul complex și puteți obține acces la toate funcțiile Monday.com.

Acest plan are un preț de 16 USD/lună și vă permite să creați un tablou de bord care poate combina până la 10 panouri în el.

Plan de întreprindere

Planurile de întreprindere pot ajuta la scalarea proceselor de automatizare și integrare. Puteți crea un tablou de bord care combină până la 50 de panouri în interiorul acestuia.

Deși Monday.com este în fruntea listei de software de management de proiect, există și alte software-uri similare Saas pe care le puteți încerca.

Iată o listă cu primele trei alternative ale noastre pentru Monday.com.

Clickup

ClickUp este un alt software uimitor de management al proiectelor special conceput pentru echipele de lucru la distanță. Este o platformă ușor de utilizat, care oferă aproape toate caracteristicile disponibile pe Monday.com.

ClickUp vă ajută echipa să rămână productivă și organizată și să colaboreze fără efort pe table vizuale. Membrii echipei pot crea sprinturi, pot conversa prin chat, pot atribui sarcini, adăuga comentarii și documente, pot aloca resurse, pot stabili termene limită și pot primi notificări pentru orice într-un singur loc.

Wrike

Wrike este o soluție pentru managerii de proiect care au nevoie de ajutor pentru colectarea și organizarea cerințelor proiectului, crearea planurilor de proiect și vizualizarea programelor pe o diagramă Gantt.

Cu Wrike, este ușor să faci modificări în planurile de proiect pe măsură ce lucrul progresează, iar toate echipele implicate vor primi notificări despre orice modificare.

Smartsheet

Smartsheet este o opțiune excelentă dacă sunteți în căutarea unei aplicații cloud pregătite pentru întreprindere, care vă poate ajuta cu gestionarea și colaborarea muncii. Cu milioane de utilizatori din întreaga lume, Smartsheet este de încredere de multe companii.

Aplicația Smartsheet este similară cu o foaie de calcul, făcând-o ușor de utilizat și familiară pentru mulți oameni. Este potrivit pentru urmărirea sarcinilor, conductelor de vânzări, programarea sarcinilor și eficientizarea proceselor de afaceri.

Puteți utiliza Smartsheet pentru automatizarea fluxului de lucru, colaborarea conținutului, gestionarea proiectelor, înregistrarea activităților, programare, urmărirea datelor în timp real și multe altele.

rezumat

Am încercat să oferim o scurtă prezentare generală a Monday.com și a modului în care acesta vă poate ajuta să vă eficientizați sarcinile de afaceri în mod eficient.

Sperăm că ați găsit articolul nostru de ajutor și sunteți gata să vă organizați proiectele cu ușurință pe Monday.com. Este ușor de utilizat, accesibil și de încredere pentru sute de companii din întreaga lume.

Deci ce mai aștepți? Verificați luni acum.

De asemenea, puteți explora cea mai bună modalitate de a vă gestiona activitatea de vânzări cu CRM de vânzări de luni.