În mod similar cu alte servicii online, eliminarea contului Skype nu este complicată, dar poate fi un proces anevoios, având în vedere numeroasele conexiuni asociate, cum ar fi metodele de plată și contul Microsoft.
Cu toate acestea, nu vă îngrijorați. Am structurat procesul într-un ghid ușor de urmat, astfel încât să puteți șterge definitiv contul de pe platformă. Fie că doriți o detoxifiere digitală sau pur și simplu doriți să evitați anumite contacte într-un mod mai permanent, urmați pașii de mai jos pentru a șterge definitiv Skype.
CITIȚI ȘI: Cum să ștergeți contul Facebook definitiv și să descărcați datele
Înainte de a începe, este esențial să înțelegeți dacă v-ați înregistrat pe Skype folosind un cont Microsoft sau nu. Dacă da, ștergerea contului Skype va conduce și la ștergerea contului Microsoft asociat. Acest lucru poate fi o problemă, deoarece contul dvs. Microsoft poate fi legat de alte servicii, cum ar fi Outlook.com, OneDrive, Xbox Live și altele. Prin urmare, este important să deconectați cele două conturi înainte de a șterge Skype, pentru a vă asigura că veți putea utiliza în continuare celelalte servicii Microsoft.
Cum să vă ștergeți contul Skype
- Accesați skype.com într-un browser și conectați-vă la contul dumneavoastră.
- Derulați pagina până jos și dați clic pe „Setări cont” sub secțiunea „Contul meu”.
- Lângă contul Microsoft, dați clic pe „Deconectare”. Dacă vedeți opțiunea „Neconectat” în loc de „Deconectare”, înseamnă că cele două conturi nu sunt legate și puteți sări la pasul 5.
- Selectați „Continuare” când apare un mesaj de confirmare. Rețineți că puteți deconecta conturile de un număr limitat de ori. Dacă apare un mesaj că nu puteți deconecta cele două conturi, contactați asistența Skype aici.
- Va trebui să anulați orice abonament Skype sau plăți recurente. În browser, accesați secțiunea de plăți din bara albastră din stânga, alegeți abonamentul pe care doriți să îl anulați și dați clic pe „Anulare abonament”, apoi „Mulțumesc, dar nu, tot vreau să îl anulez”. Dacă doriți să solicitați o rambursare pentru abonamentele neutilizate, o puteți face completând formularul online de anulare și rambursare sau printr-un chat live cu personalul de asistență Skype.
- Dacă aveți un număr Skype, anulați-l înainte de a închide contul. Selectați „Număr Skype” în secțiunea „Gestionare caracteristici”, apoi „Setări” și „Anulați numărul Skype”. Numărul va fi activ până la data de expirare, după care Microsoft îl va rezerva timp de 90 de zile.
- Dacă folosiți opțiunea „Auto-Reîncărcare” pentru a vă alimenta automat soldul, mergeți la „Detalii cont”, apoi „Facturare și plăți” și dezactivați „Reîncărcare automată” din dreptul câmpului „Stare”.
- După ce ați anulat toate abonamentele și plățile recurente, puteți contacta serviciul de asistență Skype pentru a solicita închiderea contului.
- Mergeți la pagina de închidere a contului Skype și asigurați-vă că sunteți conectat la contul pe care doriți să-l închideți. Apăsați pe „Următorul”.
- În meniul derulant „Alegeți un motiv”, selectați motivul pentru care închideți contul.
- Selectați „Marcați contul pentru închidere” și ați finalizat! Skype vă oferă o perioadă de 60 de zile pentru a vă decide dacă doriți să renunțați definitiv la platformă. După aceste 60 de zile, contul Skype va fi șters permanent. Dacă vă răzgândiți, vă puteți conecta din nou pentru a anula închiderea.