Cum să utilizați Pinterest pentru blogging și să creșteți fluxul de trafic

Unul dintre prietenii mei apropiați a scris de mult timp pe blog despre coafuri și produse de înfrumusețare. Dar, ca mulți alții, ea nu era conștientă de potențialul Pinterest🅿️ în creșterea fluxului de trafic către site-ul ei și, prin urmare, sa luptat mai mult decât concurenții săi.

Sunt aproximativ 463 de milioane de utilizatori activi pe Pinterest, care crește consecutiv în fiecare lună la nivel global. Astfel, are un rol semnificativ în influențarea traficului online către o legătură.

Nu vă puteți opri după ce ați creat o postare de blog în tendințe, deoarece ar trebui să apară în rezultatele căutării. Promovarea digitală a portalului de afaceri pe platformele relevante aduce rezultate rapide, iar Pinterest este cu siguranță o modalitate eficientă de a câștiga popularitate.

Iată un ghid complet despre cum să utilizați Pinterest pentru blogging și creșterea fluxului de trafic. Să începem cu a afla mai multe despre Pinterest și importanța acestuia în marketingul digital.

Pinterest: o prezentare generală

Conectarea la aplicația Pinterest vă va cere să alegeți câteva subiecte de interes care variază în principal în jurul stilului de viață, lux, modă, frumusețe, mâncare etc. Va afișa imagini introductive, cunoscute sub numele de Pinuri, în Feed-ul dvs., în funcție de preferințele dvs.

Puteți continua să derulați pentru a verifica aceste Pinuri sau puteți face clic pe ele pentru a afla mai multe despre ele. Aceste Pinuri nu sunt doar imagini, deoarece au linkul către postarea de blog, pagina web sau linia de produse de unde le puteți achiziționa.

Adesea, Pinterest este considerată o platformă de social media în care firmele de afaceri creează postări pentru a câștiga aprecieri👍, share-uri și adepți și pentru a-și îmbunătăți brandingul. De fapt, este mai mult un motor de căutare vizual decât un site social unde utilizatorii pot căuta o idee dorită.

Utilizatorii pot salva Pinurile care sunt fotografii și videoclipuri pentru a le revizui mai târziu sau pentru a le distribui colegilor. Ei pot chiar crea table separate pentru a sincroniza pini-urile unor idei specifice. Puteți urmări creatorii pentru a obține mai multe dintre feedurile lor împreună cu conținut similar.

Unele dintre Pinuri sunt create și de pe site-uri de comerț electronic, ceea ce vă permite să mergeți direct la pagină și să cumpărați articolul. Vă permite chiar să faceți clic pe o imagine de pe camera dispozitivului și să obțineți Pinuri sau produse similare din Feed.

Cum funcționează Pinterest pentru a genera trafic și implicare?

Există o mare posibilitate pe Pinterest. Nu numai că crește traficul pe site-ul dvs., dar vă ajută să găsiți idei noi. Spre deosebire de alte platforme de socializare în care postările dispar în câteva zile sau săptămâni, aici pe Pinterest, Pinurile pot fi căutate🔍 și apar pe fluxuri în funcție de interese și preferințe.

Este o sursă uriașă de a genera vizitatori autentici pe bloguri. Aceste Pinuri sunt sub formă de imagini sau videoclipuri interesante care ajung pe ecranul utilizatorului în funcție de activitatea acestuia. Pinurile de înaltă calitate primesc un răspuns mai bun, iar oamenii tind să ajungă pe site pentru a accesa conținutul complet.

Algoritmul Pinterest funcționează mai mult ca un motor de căutare decât ca un portal de social media. Pinurile care ajung la un utilizator activ nu depind în totalitate de data și ora postării acestora sau de activitatea urmăritorului. Descoperirea lor depinde și de tehnicile SEO, cum ar fi cuvintele cheie, tipul de conținut etc.

Indiferent dacă Pinurile îmbătrânesc, ele rămân adecvate și câștigă mai mult trafic dacă acel căutat de nișă specific îl consideră util dând like, urmărindu-le, distribuindu-le sau salvându-le. Alți factori, cum ar fi popularitatea link-urilor web, feedback-ul, panourile și mulți alții, permit pinurilor să funcționeze în mod constant.

  Cum să ștergi un panou în Pinterest

Deoarece un număr mare de membri activi sunt adăugați pe platformă în fiecare an, Pinterest a devenit un loc valoros pentru promovarea conținutului și marketing.

Pinterest necesită o strategie diferită de platformele de social media

Construirea unei strategii de marketing digital include prezentarea unor apariții bine gândite pe mai multe platforme de social media. Cu puține modificări în conținut și programare, acestea se învârt în jurul menținerii adepților și a implicării.

Dar Pinterest este destul de diferit și acesta este unul dintre motivele pentru care majoritatea antreprenorilor nu obțin rezultatul dorit. Ei preferă să ignore această platformă odată ce constată că efortul este în zadar. Probabil, strategia aplicată pe Pinterest pentru creșterea traficului web este generalizată la alte platforme.

Faptul este că valorile de pe acest portal ar trebui interpretate diferit. Indiferent de numărul de urmăritori de pe profilul tău sau de Pinurile create de pe blogul tău, este posibil să nu genereze trafic consistent, ceea ce este probabil să se întâmple cu Facebook, X, Instagram sau alte asemenea platforme.

Trebuie să urmați un model unic pe Pinterest pentru a genera un număr mai mare de pași pe site-ul/blogul dvs.

Gestionați-vă afacerea online pe Pinterest?

Ca orice altă platformă interactivă cu utilizatorul, puteți crea un cont accesibil și pe Pinterest. Dar, ca proprietar de afaceri care așteaptă cu nerăbdare să-și folosească capacitățile, trebuie să creați un cont de afaceri.

Altfel vă puteți converti contul personal într-un cont de afaceri sau puteți conecta ambele conturi. Conturile de afaceri de pe Pinterest sunt gratuite pentru toți utilizatorii și oferă analize utile despre Pinuri pentru a analiza traficul web.

Când treceți la contul de companie, puteți, de asemenea, să furnizați un link către site-ul dvs. și să vă revendicați contul pentru a genera analize despre Pinurile create de pe site-ul dvs.

Există o secțiune Business Hub pe contul de afaceri Pinterest, care deține toate detaliile de analiză și performanță despre Pinuri, activitățile utilizatorilor și traficul web către site. Are mai mult de douăzeci de metrici și filtre disponibile pentru o analiză fructuoasă și o revizuire a performanței afacerii.

Puteți afla despre interacțiuni, afișări, clicuri cu fixare, durata de redare a videoclipurilor, vizionări lunare etc. sau puteți filtra raportul pe baza mai multor seturi de date privind vârsta, sexul, formatul PIN, conținutul și alți factori.

Acum că sunteți gata să profitați de avantajele acestei platforme, este esențial să vă planificați pașii pentru a aduce mai mulți spectatori pe site-ul dvs.

Cele mai bune strategii pentru utilizarea Pinterest pentru blogging și pentru a genera un trafic mai mare

În calitate de utilizator al Pinterest, este posibil să fi folosit aplicația pentru a găsi idei profitabile și inovatoare despre afacerea dvs. de blog sau doar pentru a afla câteva trucuri. Dar, în calitate de blogger care are scopul de a vă promova conținutul, trebuie să urmați strategia de mai jos și să vă asigurați cele mai bune rezultate.

Creați panouri de blog

Panourile de blog sunt adesea numite panouri Pinterest și au un scop specific pentru a servi. Aceste panouri sunt un grup de Pinuri salvate în care conceptul este de a le reuni pe altele similare într-un format organizat.

Puteți crea mai multe forumuri în profilul dvs. și puteți alege în mod special să partajați conținutul acestuia în public sau să îl păstrați privat. Deci, în timp ce derulați ideile pe Pinterest Home Feed, dacă găsiți ceva interesant, păstrați-l pentru o revizuire ulterioară. În același timp, puteți muta aceste Pinuri salvate într-unul dintre panourile de pe profilul dvs.

Sunt extrem de utile atunci când ar trebui să salvați mai multe Pinuri pe profil și devine dificil să verificați din nou dintr-o listă amestecată.

Conturile de afaceri sau bloggerii care caută fluxul de trafic către site-ul lor pot profita foarte mult de la aceste forumuri. Trebuie să creați un panou separat pentru site-ul dvs. de bloguri, pentru a vă separa toate articolele într-un singur loc.

Acest lucru va permite urmăritorilor tăi să-și găsească cu ușurință cel mai bun conținut într-un singur loc. Există o șansă mai mare ca astfel de spectatori să ajungă pe site-ul dvs. și să plătească pentru serviciile sau produsele dvs.

  Cum să creezi un cont de afaceri pe Pinterest

Consiliile de grup

Puteți partaja forumurile, fie secrete sau publice, cu colegii tăi. Acestea sunt cunoscute sub numele de Grupuri și aici, fiecare utilizator poate vizualiza conținutul sau poate adăuga ceva mai mult la acesta.

Deci, dacă împărtășiți forumurile cu managerii dvs., atunci puteți urmări modificările în timp ce departamentul în cauză lucrează semnificativ pentru a adăuga Pinuri utile.

În plus, puteți crea mai multe secțiuni în fiecare tablă, cum ar fi un panou de călătorie poate avea secțiuni din diferite locuri sau terenuri. Facilitatea ajută la secționalizarea conținutului la niveluri specifice.

Cu un număr mai mare de pini pe tablă, împărțirea acestora în categorii sau secțiuni va menține profilul îngrijit și ușor de căutat. Adepții și traficul aleatoriu vor găsi cu ușurință un Pin potrivit și vor face clic mai departe pentru a merge pe site.

Gândiți-vă la un nume unic și optimizabil

Numele Boardului are un rol critic în atingerea unui rang mai înalt în căutările vizuale și, prin urmare, în transferarea vizitatorilor pe blog. Deși nu este o constrângere, dar o sugestie precisă ar fi să păstrați un nume care definește în mod adecvat natura conținutului Pinurilor.

Depinde complet de popularitatea Board-ului și de implicarea utilizatorului pentru a activa algoritmul Pinterest pentru împingerea Pin-urilor pe Feed. Prin urmare, un nume descriptiv unic va atrage mai mulți spectatori să verifice Pinurile.

Creați Pin

Trebuie să rețineți întotdeauna că Pinurile pe care le creați vorbesc pentru dvs. Ele sunt prima impresie a postării de pe blog pe profilul tău. Crearea de pin este obiectivul principal al lucrului pe Pinterest și puteți folosi fie imagini sau videoclipuri pentru a încărca aici.

Este esențial să folosiți imagini sau videoclipuri de înaltă calitate care să indice eficient detaliile subiectului discutat în articol. De asemenea, puteți folosi editorul pentru a pune câteva legende în imagine. Dacă încărcați un videoclip, atunci păstrați-l pe scurt și orientat spre acțiune.

Este primul pas care îl poate determina pe utilizator să aștepte și să facă clic pe Pin sau să îl salveze pentru mai târziu. Asigurați-vă că utilizați corect toate câmpurile în timp ce creați un Pin.

Titlu

Utilizați un titlu concis al Pinului. Poate că nu este neapărat același cu blogul, dar alegerea cuvintelor încurajează utilizatorul să citească mai departe.

Descriere captivantă

Mulți oameni sunt interesați să citească și să se conformeze conținutului Pinului în sine înainte de a merge mai departe pe site. Adesea, se confundă cu cea mai mare parte a Pinurilor similare disponibile pe perete și atunci o descriere izbitoare te face diferit și mai bun decât alții.

Algoritmul Pinterest este mai interesat să trimită Pinuri de înaltă calitate de la panouri relevante pe fluxuri decât să difuzeze cele mai recente în partea de sus. Ar trebui să vă aprofundați cu suficient timp și resurse pentru a scrie descrierea cu cuvinte utile.

Cuvinte cheie

Cuvintele cheie sunt întotdeauna o parte importantă a căutării pe web, deoarece aceasta este singura sursă prin care o persoană poate găsi rezultatul dorit. Este posibil să aveți conținut bine conceput, dar nu este de niciun folos dacă spectatorul nu poate să-l caute.

Folosirea cuvintelor cheie sau expresiilor adecvate în titlul și descrierea Pinului crește șansele de a fi descoperite. De asemenea, puteți induce hashtag-uri potrivite în descriere și imagine „etichete alte”.

Chiar și Pinterest va aduce Pinurile în feedurile utilizatorului care își arată interesul față de activitatea de implicare cu conținut similar.

Nu uitați să adăugați linkul blogului dvs. în timp ce încărcați PIN-ul. Aici Pinul va redirecționa fluxul de trafic al utilizatorilor. Va fi benefic, deoarece majoritatea utilizatorilor amână căutarea numelui mărcii dvs., dar dacă există un link direct, de obicei dau clic pentru a afla mai multe despre dvs.

Fixați la momentul potrivit

De obicei, nu există o regulă fixă ​​pentru a posta conținut pe site-urile sociale la un moment dat. Dar aici, trebuie să înțelegeți că există anumite intervale de timp când utilizatorii sunt mai activi pe rețelele sociale. Deci, dacă postezi la momentul potrivit⌚, atunci există șanse mari de implicare a utilizatorilor, față de postările aleatorii.

  Răsfoiți Instagram într-un aspect similar Pinterest

De obicei, dacă postezi zilnic, atunci dimineața este cel mai bun moment pentru a crea postări, deoarece la acel moment, urmăritorii tăi se pot conecta pentru a-ți găsi Pinul în partea de sus. Pentru Pinners săptămânali, weekendurile sunt cel mai bun moment pentru crearea postărilor, deoarece utilizatorii au timp suficient pentru a revizui postările sau pentru a le salva.

Puteți analiza traficul de pe Pinurile dvs. atunci când postați în zile și ore aleatorii pentru a afla când primește cele mai multe reacții. Încercați să mențineți coerența cu calendarul postării dvs., deoarece urmăritorii vor ști când să se aștepte la un Pin nou de la dvs. și, în cele din urmă, cei mulțumiți le vor împărtăși.

Butonul Fixați pe blogul dvs

Pinterest oferă un buton „Pin It”, pe care îl puteți adăuga pe site-ul de blog. Le permite vizitatorilor site-ului dvs. să salveze un articol pe panoul Pinterest printr-un clic pe buton. Aceste Pinuri salvate pot fi descoperite de alți utilizatori de pe platformă și, astfel, ajută la generarea de mai mult trafic pe site.

Când Pinurile sunt salvate și partajate de utilizatori prin intermediul butonului „Pin It”, algoritmul Pinterest le găsește autentice și relevante pentru subiect. Prin urmare, adăugarea acestui buton pe site este o modalitate ușoară de promovare a afacerii.

Puteți adăuga un buton cu câteva rânduri de codare pe site sau utilizați pluginuri pentru site-urile WordPress. Pinterest oferă, de asemenea, un generator de widgeturi, care necesită câteva detalii despre tipul de buton, imagine și link pentru a adăuga butonul direct.

Adăugarea de pinuri bogate pe site

Pinurile bogate sunt un plus minunat pentru Pinterest. Sunt capabili să extragă detalii utile de pe blog pentru a le sincroniza cu Pinul. Acestea au mare succes pentru conținutul dinamic, deoarece informațiile modificabile sunt actualizate automat pe Pinuri.

Cele trei elemente bogate disponibile sunt Pinurile pentru articole, Pinurile pentru produse și Pinurile pentru rețete pentru anumite scopuri. Articolele bogate generează titlul, descrierea și autorul conținutului. Pinurile de produs primesc cele mai recente prețuri, disponibilitate și alte detalii. În același timp, Pinurile de rețetă preiau titlul, ingredientele, timpul de gătire, dieta etc., din conținut.

Greșeli frecvente care ar trebui evitate cu Pinterest

Strategie de utilizare a Pinterest poate aduce multiple beneficii, de la generarea de trafic la brandingul blogului dvs. În timp ce vă creați Pinterest, așa cum am discutat mai sus, trebuie să aveți grijă să evitați unele greșeli comune pentru a obține rezultate eficiente.

  • Pe măsură ce începeți să utilizați Pinterest pentru promovarea blogului, este evident să vă completați profilul cu prioritate, deoarece creează o impresie pozitivă asupra spectatorilor dvs. Un profil detaliat îți verifică existența și creează încredere în adepți.
  • Folosiți întotdeauna imagini standard în Pinurile dvs. care atrag cu ușurință spectatorii. O abordare obișnuită în selectarea imaginilor poate strica întreaga idee de a folosi Pinterest. Este mai bine să editați imaginile pentru a vă concentra pe subiect.
  • Nu repetați imaginile în panourile dvs., deoarece distrage atenția spectatorilor și reduce curiozitatea de a găsi conținut interesant într-un mod similar. Nu trebuie să refixați, ceea ce este adesea perceput ca un spațiu sau lipsă de creativitate.
  • Nu împărtășiți forumurile pentru grupuri vă poate afecta negativ planul de a câștiga vizitatori. Prin urmare, alăturarea unor grupuri de înaltă performanță poate genera un număr mai mare de Pinuri partajate, care ajung în cele din urmă la fluxuri.
  • Nu trece cu vederea raportul de analiză de pe Pinterest. Vă va ajuta să lucrați la Pinurile mai puțin performante, luând în același timp informații de la cele mai performante.
  • Nu ignorați Pinurile slabe, deoarece puteți aștepta câteva zile sau săptămâni pentru a analiza statisticile și a optimiza din nou conținutul pentru a ajunge la un public mai larg.
  • Nu evita să cercetezi expresii cheie care descriu suficient conținutul blogului tău. În loc să completați descrierea cu detalii greoaie, încercați să scrieți declarația de punct care conține cuvinte care pot fi acționate.

Evitarea greșelilor pe Pinterest este, de asemenea, o strategie eficientă în canalizarea rezultatelor pentru traficul web.

Nota autorului

Pinterest este, fără îndoială, un element surprinzător pentru marketerii digitale. Are capacitatea de a populariza afacerile online în timp ce le crește vânzările. Tot ce aveți nevoie este o strategie unică și dedicată, concentrată pe Pinuri care caută atenția pentru a atrage utilizatori.

Nu contează dacă aveți inițial un număr mai mic de urmăritori, deoarece Pinterest va promova în continuare Pinul dvs. pe Feedurile de acasă acolo unde se potrivește cu interesele utilizatorilor. Deci, dacă creați Pinuri creative cu design inovator și conținut proaspăt, atunci va converti rapid spectatorii către blogurile dvs.

Apoi, vedeți cum să câștigați bani pe Pinterest și să prosperați pe platformă.